Wersja WAP
poniedziałek, 29 kwietnia 2024 - 120 dzień roku
#
Zostań redaktorem!
#
Portal
Forum
Pomoc
Szukaj
Kalendarz
Użytkownicy
Zaloguj się
Rejestracja
Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic.
Zarejestruj
lub zaloguj się:
Pamiętaj:
1 Godzinę
1 Dzień
1 Tydzień
1 Miesiąc
Zawsze
Wyślij ponownie email aktywacyjny
|
Przypomnij hasło
Tawerna.biz - Forum
»
Heroes V
»
Kampanie & Scenariusze
»
Scenariusze
»
Skrypty w edytorze map
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Strony:
[
1
]
Skrypty w edytorze map
(Czytany 2329 razy)
Cardinale
Punkty uznania(?):
0
Offline
Wiadomości: 1
Skrypty w edytorze map
« : 24 Stycznia 2007, 07:44:56 »
Mam problem - nie działają mi nawet najprostrze skrypty, typu HeroLevelUp(heroname), MessageBox itd. Nie zadziałał mi jeszcze żaden skrypt. Manual też nie wiele dał. Wie ktoś może co jest tego przyczyną?
IP: Zapisane
Jazux
Punkty uznania(?):
0
Offline
Wiadomości: 10
Skrypty w edytorze map
« Odpowiedz #1 : 10 Sierpnia 2007, 16:30:03 »
Ja mam niestety to samo, chociaż przy edytorze mam już kilka godzin naliczonych... I jeżeli ktoś się bardziej na tym zna, czy występują instrukcje warunkowe (jak np. w Javie if czy switch), pętle(np.for), typy danych(np int czy byte). Czy język ten jest podobny do innego języka? Ja programuję w Javie...
IP: Zapisane
Java, Edytor HoM&M 5 i Blackberry 7730 <- Mocarne rzeczy!
Lorion
Punkty uznania(?):
0
Offline
Płeć:
Wiadomości: 1
Odp: Skrypty w edytorze map
« Odpowiedz #2 : 09 Stycznia 2010, 12:40:35 »
Mam podobny problem, ale tylko z funkcją MessageBox. Czy ktoś wie czemu ona może nie działać?
«
Ostatnia zmiana: 09 Stycznia 2010, 13:26:45 wysłane przez Lorion
»
IP: Zapisane
Strony:
[
1
]