Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
Pokaż wiadomości
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Pamiętaj, że widzisz tylko te wiadomości w tematach do których masz aktualnie dostęp.
  Wiadomości   Pokaż wątki   Pokaż załączniki  

  Pokaż wątki - SpokoPL
Strony: [1]
1  Heroes V / Ogólnie o Heroes V / Animacja w zamku : 03 Listopada 2012, 18:51:22
W Podstawce i w Kuźni Przeznaczenia jak sie wszedło do jakiegokolwiek zamku to kamera fajnie nas po nich oprowadzała, tzn. kręciła sie i pokazywała budowle z bliska, jedna po drugiej, dopiero jak sie kliknęło lpm to ta animacja ustawała. Tymczasem gram w Dzikie Hordy misja 1 Ornellą, wchodze do zamku necropolis i takiej animacji nie ma, dlaczego i jak ją ustawić, czy w ogóle da się ją ustawić w Hordach?
2  Heroes V / Taktyki i strategie gry / Jak pokonać Ossirem Haggasha? : 02 Maja 2012, 23:50:39
Witam. Przechodząc do rzeczy- jaką byście mi polecili strategie grając bohaterem elfów- Ossirem przeciwko bohaterowi Twierdzy- Haggashowi? Chodzi mi przede wszystkim o ścieżkę rozwoju oraz czy podchodzić przeciwnika na hit and run czy może przyjąć inną taktykę? Wydaje mi sie że hit and run na Haggasha nie zadziała bo on ma z każdym poziomem coraz wyższe GB do swoich centaurów i to jego centy będą sie w końcu pierwsze ruszać. Więc jeśli nie to to co? Zdaje sobie sprawę, że najlepszym wyborem przeciwko orkom jest pójście w magię mroku i użycie hipnozy, czy szału albo tego typu rzeczy jednakże szansa na tą ścieżkę jest mała u elfów gdyż szansa na zdobycie magii ciemności wynosi tylko 2% i mała jest też szansa że jakiś silny czar mroku trafi się w ich gildi magów. Więc pomyślałem że pójście w magie światła będzie najlepszym wyborem. W każdym bądź razie to ścieżka rozwoju jaką wybrałem:

Eksperckie szczęście- chyba każdy sie zgodzi że u elfów to podstawa
Ekspercka magia światła- Mistrz odwołania (obszarowe odbicie pocisku i wytrzymałość)
Ekspercka logistyka- Odkrywanie- Lotny umysł
Bezbłędny strzał, Impregnowana strzała, Ekspercki Mściciel.

Moja strategie w walce jest taka- dzięki lotnemu umysłowi Ossir rusza się pierwszy i od razu rzucam nim grupowe odbicie pocisku a potem grupową wytrzymałość. Dzięki odbiciu pocisków centaury nie zdejmą mi pierwszym strzałem połowy moich łuczników jak to zawsze bywało, potężna trójstrzałowa balista przeciwnika też jest ograniczona w takiej sytuacji. Potem jak przeciwnik skosi mi powiedzmy większość moich jednostek np. łuczników to rzucam czar wskrzeszenie (czar światła 5 poziomu). W ten sposób ograniczam straty.
Czy taki rozwój bohatera jest dobry przeciwko Haggashowi? Od siebie dodam że nawet jeśli mój rozwój bohatera byłby dobry to trzeba mieć farta żeby trafić w księdze czarów na to grupowe odbicie pocisku oraz na Wskrzeszenie, albo co najmniej na jeden z tych dwóch czarów by cały plan się powiódł. Miło dostać też wytrzymałość, ale myślę że bez tego czaru dałoby się obejść. Tak więc podsumowując podejrzewam że moja ścieżka rozwoju może nie być najlepsza. Dlatego chciałem sie was zapytać czy macie jakieś pomysły jak pokonać Ossirem Haggasha?
Już tyle gram z nim, wypróbowałem wiele strategi i za każdym razem żadna się nie powiodła, dlatego już mam dosyć, poddaje sie, jedyne co mi pozostało to prosić o pomoc na tym forum :) Dodam że jeśli chodzi o rozwój bohatera to liczę na około 15 lvl, zazwyczaj gdy odbywa się ostateczna walka mam gdzieś 15-20 lvl Ossirem, więc pisząc ścieżkę rozwoju w tym temacie prosiłbym zmieścić sie w tym właśnie przedziale 15-20 lvli.

Strony: [1]




© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.03 sekund z 14 zapytaniami.
                              Do góry