Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
Pokaż wiadomości
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Pamiętaj, że widzisz tylko te wiadomości w tematach do których masz aktualnie dostęp.
    Wiadomości   Pokaż wątki Pokaż załączniki  

  Wiadomości - Kaktus
Strony: [1] 2
1  Heroes V / Kampania II Kultysta / Kampania II misja 3 Podbój : 28 Czerwca 2006, 08:56:11
LUK ma racje,znajdyje to sie gdzies na wysokosci 3/4 mapy po srodku w takim lesie.Trzeba troszeczke sie porozgladac i najlepiej szukac entow sptrzegacych wlasnie tych druidow kolo tego zrodla,nie wiem czy skumales ale lepiej nie potrafie :)
2  Heroes V / Kampania II Kultysta / Kampania II misja 3 Podbój : 28 Czerwca 2006, 08:50:03
Witam
A ja zrobilem zupelnie odwrotnie.Zostawilem w spokoju zamek demonow i odrazu odbilem zamek Sylvan (ten dolny na srodku mapy).Gdy uzbieralem juz troche ludzi poszedlem podbic ten z prawej strony(po drodze dorwalem kilku wrogich herosow).Na koncu podbilem ten z lewej strony i mialem juz 3 zamki Sylvan i nierozbudowany zamek Inferno.Z 3 zamkow masz taka bande ze spokojnie przejdzie przez te garnizony.
Minusem tej opcji jest to ze co tydzien jakas czesc twojej armi bedzie od ciebie uciekac (tak juz jest jak heros inferno ma inna armie niz swoja,a najbardzie wkurza za jak uciekaja strzelcy albo smoki).
Questem poboczny jest zabicie kilku czarnych smokow w podziemiach,jak je pokonasz to mozna za nimi z podziemi wyjsc do tego ostatniego zamku bez przechodzenia garnizonow ale tez nie jest latwo..

ps.Jezeli nie chcesz by podczas pladrowania mapki z ostatniego zamku wyjezdzal i przeszkadzal ci jakis heros postaw przed garnizonami jakiego kupionego herosa (musi byc z sylvan zeby nie uciakala armia) i poprostu dokladaj mu tylko armi innymi "transportowcami" i komputer juz sie nie wynozy.

mysle ze takim sposobem bedzie Ci latwiej przejsc ta misje,aczkolwiek plan Lisu jest tez w 100% wykonalny.
pozdro
3  Heroes V / Kampania II Kultysta / Kampania 2 misja 5 : 28 Czerwca 2006, 08:36:33
Z podrozy,trzeba ich poprostu zbierac i madrze walczyc zeby nie tracic armi i nie wdawac sie w niepotrzebne afery.Do tej misji generalnie przydalaby sie dyplomacja,ale bez niej tez mozna przejs spokojnie.
4  Heroes V / Kampania V Łowca / Odp: Misje : 28 Czerwca 2006, 08:34:06
Faktycznie trzeba tylko uzupelniac garnizony badz poprostu je zabezpieczac swoim wypasiony herosem.Mnie atakowali dosc czesto wiec dziwie sie troche ze na ciebie co nie moga "ekipy" ustawic-hyhy..
Co do czerwonego gracza to wpadnie z dolu i bedzie szedl przez srodkowy garnizon odrazu na twoj Zamek,jest dosc silny wiec szykuj bande do odparcia.
Pozdro
5  Heroes V / Kampania II Kultysta / Kampania 2 misja 5 : 28 Czerwca 2006, 08:29:16
Wszystko sie zgadza.Poprostu podczas lazenia po ladzie,chodz po brzegach zeby odkrywac takze mapke na morzu.Jak odkryje ci sie fragment mapy ktory wczesniej byl zblokowany wsiadaj na statek i dalej w droge i znowu na lad.Przy okazji odkrywaj wszystkie Chatki Maga bo bez tego nie dasz rady.
Ogolnie strasznie glupia misja (zreszta jak caly klan demonow).
Pozdrawiam
6  Heroes V / Ogólnie o Heroes V / Odp: Wszystkie najdziwniejsze pytania na temat Heroes V : 26 Czerwca 2006, 08:39:54
Cytuj
A właściwie to jak uzyskać nekromantą Krok Śmierci, który do Kamuflażu jest potrzebny? Na stronie jest napisane, że trzeba mieć Przyjazny Teren i Ulepszone Szkolenie, ale to przecież umiejętności rycerza... <_<

---->Kamuflaż (eksp.Logistyka) - Stan armii bohatera zostaje ukryty przed przeciwnikami, co więcej bohater widzi status dyplomatyczny jednostek Neutralnych.
Wymagania:  Krok Śmierci  ---->
Krok Śmierci (eksp.Logistyka)   Zasięg podróży bohatera w pobliżu wrogich miast zwiększa się o 2.
Wymagania:  Przyjazny Teren, Ulepszone Szkolenie ------>

Nie wiem gdzie znalesc przyjazny teren i Ulepszone szkolenie.ale moze chodzi tu o jakies czary bohatera..
7  Heroes V / Kampania V Łowca / Odp: Misje : 26 Czerwca 2006, 08:31:43
Cytuj
Witam,

mam problem z ta misja, bo zrobilem wszystko co pisze w celach, ale i tak mi nie "zaliczylo" :(

Uwolnilem dwoch bohaterow (w OBJECTIVES nie pojawil mi sie "ptaszek") , w zamku mam garnizon ktory trzeba bylo stworzyc (OBJECTIVES +), mape mam odslanieta w 100%, nie ma co do roboty, co jakies dwa tyg atakuje mnie fioletowy gracz. Co mam robic dalej ? Trwa to juz dosc dlugo, bo atakuje mnie chyba juz z 20 raz.

Dzieki za odp.
Witam
Jezeli to co napisales juz zrobiles to zostalo tylko cos takiego (przynajmniej u mnie podzialalo) :
Tych dwoch herosow co uwolniles wsadz do tego zamku co podbiles (sylvan).Swoim glownym heroesem wroc teraz do swojego glownego zamku (tego co go najezdzaja) i majac przy sobie 40 starszych druido,40 jednorozcow i 10 zielonych (nie szmaragdowych) smokow powinien wlaczyc sie znowu filmik i zakonczy sie misja.
W skrocie:
Generalnie masz z odpowiedznia banda wrocic do swojego zamku i nacisnac "dzien pozniej"
pozdro.
8  Heroes V / Ogólnie o Heroes V / Odp: Najsłabszy/najgorszy oraz najlepszy/najsilniejszy Zamek : 26 Czerwca 2006, 08:20:07
Cytuj
Jak dla mnie najlepszym miastem jest to welkie drzewo o ile sie nie myle to Sylvan. W innych częściach (zwłaszcze w Heros III) uwielbiałem wręcz Nekropolie, teraz moim zdaniem jest taka średnia :)
A u mnie wlasnie zupelnie odwrotnie.W heroes III najlepszym rodem byl BASTION czyli SYLVAN a teraz w h V gram tylko i wylacznie NECRO -ale to taka ciekawostka.
9  Heroes V / Ogólnie o Heroes V / Umiejetnosci Bohatera. : 23 Czerwca 2006, 13:45:11
LUK generalnie widze ze masz pojecie o Necro,tylko mam kilka pytan:
Czy napewno na nieumarlych nie dzialaja morale i szczescie ?
I jak nauczysz sie czaru "hipnoza" z V poziomu bez umiejetnosci MOC ZAKLEC ?
Bazujac na twojej wypowiedzi zaproponuje moze swoje umiejetnosci.
1.MAGIA CIEMNOSCI -bo to jest magia dla Necro.
2.ATAK -bo atak
3.OBRONA- bo to generalnie byc musi by za szybko batow nie zebrac.
4.MOC ZAKLEC-by porzadnie miatac Magia i poznac z 5 poziomu.
5.TALENT MAGICZNY -by jeszcze szybciej miatac swoja magia itd..
6.LOGISTYKA-by jednego dnia zwojowac wiecej niz inni zwojuja:P
--------
Dlaczego nie wzialem reszty?
Magia Przywołania- poprawia zaklęcie Ożywienie umarłych (nie oplaca sie tylko dlatego marnowac umiejetnosci) oraz z moich obserwacji wpływa korzystnie na nekromancję ale tu mogę się mylić (mysle ze sie mylisz)
Machiny bojowe- obrażenia balisty dochodzą w granice 200 dmg; namiot regeneruje 100hp ewentualnie wskrzeszając; wóż z amunicją- bonusy dla strzelców. -b.dobry bohater jednym czrem (np.deszcz meteorytow badz zimny krag) zniszczy ci wszystko a wiec ta umiejetnosc sie juz nie przyda.
----------------

Co ty na to?
ps.w zadnym  wypadku nie chce sie z toba klocic,badz wytykac ewentualnych bledow,chce wspolnie stworzyc porzadnego necromante,by moc nad ranem po calej nocy klikania skopac tylki moim kumplom (nie zawsze to wychodzi hehe).
pozdrawiam :)
10  Hyde Park / Sport / Mundial 2006 : 21 Czerwca 2006, 15:57:34
BRAZIL BRAZIL !!!
ENGLAND ENGLAND !!!
I nikt inny bo postawilem po 20zl hyhy
11  Heroes V / Ogólnie o Heroes V / Umiejetnosci Bohatera. : 21 Czerwca 2006, 15:54:30
Cytuj
To też zależy od bohatera bo nie widzę większego sensu umiejętności Dowodzenie u Nekromanty.
A czy mozesz mi wytlumaczyc dlaczego to nie ma sensu u Necromantow ?
Pytam z ciekawosci.bo sam gram NECRO i moze popelniam jakis mocny blad.
pozdro
12  Heroes V / Ogólnie o Heroes V / Odp: Heroes 5 - wrażenia z gry, ogólna dyskusja : 21 Czerwca 2006, 09:52:03
witam
W herosie III bylo tak:
Moc Zaklec na ekspercie i poznawalem Magiczny portal z 5 poziomu.
Magia Ziemi na ekspercie i nie przenosilo mnie juz do najblizszego zamku tylko moglem wybierac sobie do ktorego zamku chce sie teleportowac (rzecz zajefajna bo w jednym dniu mozna bylo obskoczyc wszystkie zamki i zebrac armie do potegi entej :P)

W herosie V mialem tak:
Gram w kampanie i zdobylem czar magiczny portal.Oczywiscie magie ziemi tez juz mialem na ekspercie.Okazalo sie ze moge sie teleportowac tylko do najblizszego zamku.
Czy ktos tez tak mial ?
Czy moze takie rzeczy dzieja sie tylko w kampani zeby bylo trudniej?
Jezeli to zmienili to bedzie to bardzo powazny minus dla tej gry,poniewaz magia ziemi nie bedzie juz pompletni do niczego sie przydawac:P
Jezeli ktos spostrzeze to samo,badz gra w mapki to prosze o wypowiedz.
pozdro.
13  Świat HoMM / Seria HoMM ogólnie / Jak oceniasz Grę? : 21 Czerwca 2006, 08:44:22
Gram w Homm od pierwszej czesci.Pamietam czasy gdy z kumplami zawalalismy kilka nocek pod rzad laczac sie kompami i wymiatajac w heroesa III .Ale to bylo kiedys.
Teraz jest cos lepszego-Heroes V..Moim zdaniem najlepsza odslona tej serii.Mysle ze niedlugo zaczna pojawiac sie nowe mapki i bedzie suuper.
pozdrawiam.
14  Heroes V / Ogólnie o Heroes V / Odp: Heroes 5 - wrażenia z gry, ogólna dyskusja : 21 Czerwca 2006, 08:27:35
Cytuj
Mam z tym problem wykupilem juz sobie z 30 czarnych smokow i niewiem jak podzielic je na np. 2x po 15. Czy ktos wie jak to zrobic??
przytrzymaj lewy SHIFT i mozesz smialo dzielic  ;)
pozdro.
15  Heroes V / Ogólnie o Heroes V / Najlepszy/ najfajniejszy/ ulubiony bohater : 20 Czerwca 2006, 09:30:57
Witam.
Chcialem posluchac co macie do powiedzenia na ten temat.Jak wiadomo kazdy bohatera moze miec zaluzmy 6 umiejetnosci.Jakie waszym zdaniem powinien miec,aby byc herosem  "najlepiej skonfigurowanym".Pominmy oczywiscie fakt np. ze Necromanta musi miec Necromancje itd.
Moim zdaniem powinno wygladac to tak:
1.ATAK
2.OBRONA
3.MOC ZAKLEC -by byly ogromne obrazenia od magi i by popznac magie z 5 poziomu.
4.LOGISTYKA -by daleko zajechac :P
5.DOWODZENIE -zwieksza morale,posiada Dyplomacje ktopra czesto moze sie przydac.
6.MAGIA ZNISZCZENIA -zeby miec Armaggedon i Implozje.

Co wy na to?
pozdrawiam.

ps.Proponuje moderatorom zalozyc nowy dzial na tym forum w herosie 5 zwany "Kampania",gdzie mozna bedzie wyjasniac problemy z misjami w kampani.
Strony: [1] 2




© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.036 sekund z 16 zapytaniami.
                              Do góry