Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Strony: [1] 2    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
Bitwa o Draenor (MiniMod do Warcrafta III) (Czytany 7464 razy)
Hellscream
Orczilla

*

Punkty uznania(?): 4
Offline Offline

Wiadomości: 1 125


One, Two, Hellscream's coming for you...

Zobacz profil
« : 13 Stycznia 2010, 18:45:09 »
Draenor to kraina, z której (w uniwersum Warcraft) wywodzą się orkowie i eredarzy, znani też jako dranaei. Popularniej znany jest jako Outland.

"Przejmij dowodzenia nad krasnoludzką Gildią Odkrywczą, potężnym klanem Mag'har i jego sojusznikami, sprzymierzonymi hordami znanymi jako Klany Bestii lub szlachetnym Przymierzem Elfów. Poprowadź jedną z tych nacji do dominacji nad zniszczonym pustkowiem Draenoru. Uważaj jednak, by z polującego nie stać się upolowanym...

Jest to zwykła mapa do walki, gdzie wszystkie cztery rasy zostały zamienione. Statysyki zostały lekko zmienione, zaś sama map bazuje na "Martwych Ziemiach". Baw sie dobrze!" - taki oto napis zobaczą przed sobą gracze wczytujący mapę. Bardziej konkretny opis można zobaczyć już w grze, gdyż w okienku misji można przeczytać opisy nowych ras (oczywista jak je ktoś napisze) i dowiedzieć się, że zmiany są głównie kosmetyczne, balans nie został zaburzony i generalnie jest to coś w stylu powiewu nowego powietrza.

Co zostanie zmienione? Ano rasy.

*Ludzie zostali zmienieni na Gildie Odkrywczą złożoną z (głównie) krasnoludów i (trochę ich) gnomów. Ta przemiana jest niemal skończona. Generalnie muszę tylko skończyć bohaterów i podmienić jednostki z Warsztatu.

Jeździec Kozła, kransoludzki odpowiednik rycerza.

*Orkowie zostali zmienieni na klan Mag'har i klan Wojennej Pieśni. Pierwsi to jedyny klan orków pierwotnych, nigdy nie skalanych przez demony. Drudzy to znani i lubiani "podkomendni" Groma Hellscreama. Wypełnią oni luki po taurenach i trollach, bo tak dużo modeli Mag'har nie było...

Siepacz klanu Mag'har.

*Nieumarli mają zostać zmienieni na "Klany Bestii". Klany Bestii będą prawdopodobnie tym, czym był Loch w HIII - zlepkiem dziwnych stworów, ale na modłę Warcrafta - w tym uniwersum jest tyle bestioludzi, że o zaplecze się nie martwię.

*Nocne Elfy mają zostać zamienione na Przymierze Elfów. W związku z ograniczeniami nałożonymi przez grę będzie to "koalicja" Wysokich (Krwawych) Elfów, Leśnych Elfów i Nocnych Elfów, z minimalnym udziałem tych ostatnich.

Po co to pisze? Aby każdy zainteresowany mógł zobaczyć, każdy mógł dołożyć swoją cegiełkę. Masz jakiś pomysł, chcesz zostać betatesterem? Zgłoś się.

Liczba pomocników Wujka Hellsa:
- Regeth: Betatester
- smith: Betatester
Pozdrawiam


« Ostatnia zmiana: 13 Stycznia 2010, 19:11:42 wysłane przez Hellscream » IP: Zapisane
smith

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 404


Natural Born Killer

Zobacz profil
« Odpowiedz #1 : 13 Stycznia 2010, 18:59:25 »
Chętnie mogę być beta testerem :) A sam pomysł ciekawy. Czekam na finalną wersję.



IP: Zapisane



:* dla żony Klusi :) żeby się jej nie nudziło kiedy mnie nie ma :)
Regeth

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 390


Thor Mit Uns!

Zobacz profil
« Odpowiedz #2 : 13 Stycznia 2010, 19:03:09 »
Projekt zapowiada się ciekawie, a właśnie, jaka będzie wielkość mapy? Ja bym proponował 128X128. Sądzę też, że powinieneś dodać najemników dranaei do krasiów, żeby było nieco większe zróżnicowanie.
No i trzymam kciuki za projekt :)


IP: Zapisane
Hellscream
Orczilla

*

Punkty uznania(?): 4
Offline Offline

Wiadomości: 1 125


One, Two, Hellscream's coming for you...

Zobacz profil
« Odpowiedz #3 : 13 Stycznia 2010, 19:09:02 »
Mapa mierzy 116x148 powierzchni grywalnej, całkowitej zaś 128x160. Przewidziana na 8 graczy. To w zasadzie dwie "płyty kontynentalne" Draenoru, połączone dwoma mostami. Na każdej płycie jest jedno Laboratorium Goblinów gdzie nająć można sterowce.

Zaś co do najemników...Hmm...Ale zwykłych dranaei (eredarów) czy Broken Dranaei? Eredarów mamy w WoWie jako rasę grywalną, Broken są w Warcrafcie III jako pomocnicy Illidana w kampanii dodatku. Mogę o tym pomyśleć, nie wykluczam...

smith, jeszcze się zobaczy. Chociaż dwie rasy chciałbym zrobić, żeby to zbyt goło nie wyglądało. Na szczęście z klanami winno pójść szybciej.
Pozdrawiam


IP: Zapisane
Regeth

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 390


Thor Mit Uns!

Zobacz profil
« Odpowiedz #4 : 22 Stycznia 2010, 21:48:10 »
Hells jest taka mapa Azeroth Wars LR, i tam masz nowe jednostki krasnoludów. Zobacz sobie, może ci się przydać.
A, zniż ustawienia grafiki do najniższych..


IP: Zapisane
Hellscream
Orczilla

*

Punkty uznania(?): 4
Offline Offline

Wiadomości: 1 125


One, Two, Hellscream's coming for you...

Zobacz profil
« Odpowiedz #5 : 22 Stycznia 2010, 22:19:50 »
Hmm? Po co? Gdzie? W wyżej wymienionej mapie?


IP: Zapisane
raelag320
Użytkownik jest na liście obserwowanych Obserwowany
**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 28

Zobacz profil
« Odpowiedz #6 : 05 Kwietnia 2010, 20:11:02 »
Nie mogę się doczekać wersji finalnej! Napewno  skorzystam!!!! :rolleyes: :rolleyes:


IP: Zapisane
Hellscream
Orczilla

*

Punkty uznania(?): 4
Offline Offline

Wiadomości: 1 125


One, Two, Hellscream's coming for you...

Zobacz profil
« Odpowiedz #7 : 18 Września 2010, 10:34:51 »
RAISE! IN THY NAME OF HELLSCREAM, RISE FROM THE GRAVE!


Zwarty szyk siepaczy, prowadzony przez Berserkerów.


Rozproszone oddziały leśnych trolli, sojuszników Mag'har. Łowcy Głów, Kapłani Cieni, Znachory, Jeźdźcy Nietoperzy i Niedźwiedzi, wspomagani przez dosiadających wiwern i wilków orków Mag'har.


IP: Zapisane
Belegor
Mistrz oryginalnych pomysłów

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 2 445


Bestiarysta z zamiłowania

Zobacz profil
« Odpowiedz #8 : 18 Września 2010, 12:09:55 »
Doobre.... szkoda, że nie mam warcrafta III. Nadal ci potrzebna pomoc przy opisach?


IP: Zapisane
"TAWERNO, WALCZ!"

Andre94nt
Pierwszy Andrzej

*

Punkty uznania(?): 2
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 822


Zobacz profil
« Odpowiedz #9 : 19 Września 2010, 14:48:56 »
Mógłbym pomóc przy modzie, ale nie mam zainstalowanego wara- to po pierwsze, a po drugie  zajmuję się teraz mapką do homm4.
Co do moda: fajny, nie jeden raz już robiłem coś podobnego, np. nację gigantów ( ;D ). Życzę powodzenia.


IP: Zapisane
Hellscream
Orczilla

*

Punkty uznania(?): 4
Offline Offline

Wiadomości: 1 125


One, Two, Hellscream's coming for you...

Zobacz profil
« Odpowiedz #10 : 19 Września 2010, 15:28:32 »
Zabieram się do tworzenia zdolności bohaterów i czarujących, więc powodzenie się przyda. :P

BTW - jeśli ma ktoś ciekaw pomysły na zdolności dla:
- Łowcy Cieni (leśny troll znający się na voodoo);
- Piewcy Duchów (szaman i wróżbita dosiadający wilka);
to niech coś śmiało zaproponuje. Dla zielonych - 3 zdolności zwykłe (błogosławieństwa, przekleństwa, obrażenia, leczenie, przywoływanie, cokolwiek) i jedna zdolność ostateczna, która sprawia że przeciwnikowi spadają kapcie.

No i pytanie - Mag'har są frakcją lesnych trolli i orków Mag'har. Bohaterowie Mag'har to Mistrz Ostrzy i Piewca Duchów, trolli to Łowca Cienie. Kogo byście woleli na czwartego bohatera, bohatera siły. Wielkiego trolla, trolla - wojownika czy może wodza Mag'har?


IP: Zapisane
Andre94nt
Pierwszy Andrzej

*

Punkty uznania(?): 2
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 822


Zobacz profil
« Odpowiedz #11 : 19 Września 2010, 15:35:18 »
Wielkiego trolla, dla równowagi. A za zdolność może być przejęcie ducha- wysysa i manę i wytrzymałość z przeciwnika. ( ale mało). Gdy wpadnę na jeszcze jakiś pomysł to dam znać.


IP: Zapisane
Psychol55
Ja słyszę a ty słuchasz

******

Punkty uznania(?): 2
Offline Offline

Wiadomości: 441


Krytyk Fasta

Zobacz profil
« Odpowiedz #12 : 19 Września 2010, 15:51:40 »
Wielkiego trolla z tego co pamiętam z takim 2 głowami co mówili komu mam walnąć. Zdolność dla Łowcy Cieni:
- Znawca Ziół- potrafi leczyć przyjazne jednostki przywracając im połowę punktów życia
-  Gniew Mag'har- Jednostka dostaję premię do zadawanych obrażeń na 30s
- Zew Natury -Przywołuje kilkunastu przyjaciół   leśnych trolli traperów na czas 1,30 min
- Deszcz Śmierci- Atak obszarowy zadający duże obrażenia


IP: Zapisane
http://emikozinska.wix.com/emi-kokoz-art

Sprawdźcie co robi moja siostra!
Andre94nt
Pierwszy Andrzej

*

Punkty uznania(?): 2
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 822


Zobacz profil
« Odpowiedz #13 : 19 Września 2010, 15:54:18 »
z 2 głowami to jest ogr, a jak bohater ogr to i jednostka ogr, a jak jednostka ogr to odbiega od zarysu mapy. A zdolności byle jakie, tu trzeba pomyśleć, coś wykombinować. W ostateczności mogę zrobić coś na wyzwalaczach, jak sobie poprzypominam.

A co do umiejki mam jeszcze 1 pomysł: Przeklęcie voodo: z czasem odbiera pw i powoduje efekty klątwy ( takiej jak u banshee, czy tam nekromanty).

Może być też to ziołolecznictwo, ale takie jak odnowienie u druida. A ulti, to cały czas myśle, bo możeby coś na wyzwalaczach wykombinować.


« Ostatnia zmiana: 19 Września 2010, 15:57:35 wysłane przez andre94nt » IP: Zapisane
Hellscream
Orczilla

*

Punkty uznania(?): 4
Offline Offline

Wiadomości: 1 125


One, Two, Hellscream's coming for you...

Zobacz profil
« Odpowiedz #14 : 19 Września 2010, 16:07:14 »
Łowca Cieni ma:
- Rozwidloną Błyskawicę (zadaje obrażenia 3/4/5 przeciwnikom, pomarańczowe błyskawice z łapki)
- Wężowy Kształt (zamienia trolla w węża, pozwalając mu poruszać się z ogromną prędkością i atakować z dystansu, dodaje 100/150/200 PŻ, działa 20/40/60 sek)
- Przekleństwo (standardowa zdolność, zmienia przeciwnika na kilka sekund w niegroźnego stworka typu sowa czy żaba, uniemożliwiając mu atak)

I nie mamy ultimate. Jest taka fajna zdolnośc w Docie, ale ona wymagałaby duużo triggerowania i grzebania. Zadaje ileś tam dmg co sekundę plus co 4 sekundy % dmg zadane od początku trwania klątwy.

A co do wielkiego trolla...

Over and out.


IP: Zapisane
Strony: [1] 2    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.088 sekund z 20 zapytaniami.
                              Do góry