Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
Pokaż wiadomości
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Pamiętaj, że widzisz tylko te wiadomości w tematach do których masz aktualnie dostęp.
  Wiadomości   Pokaż wątki   Pokaż załączniki  

  Pokaż wątki - Nekross
Strony: [1]
1  Heroes V / Problemy Techniczne / Błąd kampanii : 30 Marca 2016, 19:34:07
Witam. Mam dosyć dziwny problem..

Mianowicie gram teraz w Kuźnię Przeznaczenia; konkretnie kampania 2, misja 2. Po ukończeniu wszystkich celów oprócz odparcia ataku Imperium (które miało nastąpić) czekam sobie Wulfstanem w zamku i zbieram złoto oraz jednostki. Czekam, czekam i czekam w nieskończoność - raz jak sprawdziłem, to już był 5 miesiąc, a w 2-2,5 zdołałem wykonać wszystkie. I nawet postanowiłem wyjść na powierzchnię z mega armią i co się okazało??

Rycerz Przystani (w moim wypadku był to Andreas)... stał w miejscu. Nic się kompletnie nie ruszał. A gdy go zaatakowałem, to nic się nie stało.


Pytam się więc was, Tawernowicze - co może być tego przyczyną? Bład w skrypcie tej mapy? Czy może ja mam coś nie tak?



Jakby ktoś pytał - na moje nieszczęście, gram na 5-elementowej modyfikacji do ToE, która dodaje kampanie z podstawki i HoF do tej gry.
2  Świat HoMM / Mapy / Blood Omen - krwawa opowieść o zemście i przeznaczeniu : 05 Września 2014, 19:37:22
Witam.

Wiem, że powinienem zajmować się CT, tak jak reszta zespołu, ale ponieważ nie mam na razie nic do roboty, to zajmuję się tworzeniem map do H4..

Jak zapewne widzicie, w tytule jest napisane "Blood Omen". Któż nie grał wampirem dążącym do odnowienia filarów Nosgoth i uzyskania zbawienia? A dla niedowiarków pozostawiam link z informacjami o tej grze (wiem, że NIE POWINIENEM reklamować innych gier, ale trudno się mówi): http://www.gry-online.pl/S016.asp?ID=1870

Zaś mapką jest robiona w rozmiarze XL. Staram się wpakować do tej mapy jak najwięcej elementów fabuł z BO, pomimo, ze to nie jest to samo, a raczej szaleństwo, by pomieszać to i owo. Zresztą, będzie tu kilka niezrozumiałości, ale należy przede wszystkim rozumieć to, iż nasz bohater nie będzie od jakiegoś wielkiego poziomu, tylko zacznie od 1. poziomu.


W razie nowości, będę aktualizował na bieżąco. Zapraszam do dyskusji!  ;)  :D

Wiadomość doklejona: 20 Listopada 2014, 13:34:49
Dobra, pragnąłbym opublikować kilka informacji "wstępnych" ;)

1. Nasz bohater (Kain) zacznie w podziemiach z poziomem pierwszym jako Rycerz Śmierci. Oczywiście, powinien mieć zdolność do odbierania wrogom siły życiowej, ale jak to w kampaniach/scenariuszach bywa, zazwyczaj bohater zaczyna od początku.


2. Mam z góry ustalony plan, co do rozwoju naszego głównego bohatera: Taktyka>Magia Życia>Magia Śmierci>Szlachectwo>Walka. A dlaczego? Pozwolę sb opisać..

2.1. Taktyka - jako Rycerz Śmierci ma to automatycznie, więc nie ma rady.

2.2. Magia Życia - Kain potrafił się wzmacniać poprzez odpowiednie zaklęcia (Odbicie, Serce Ciemności, Światło, Bank Many itp.). Dlatego dla wzmocnienia siebie oraz armii bd miał Magię Życia.

2.3. Magia Śmierci - wiadomo, dlaczego :D Przecież to wampir, a zatem nieumarli winni mieć dostęp do tej magii.

2.4. Szlachectwo - to jest opcjonalny talent, ale można go sb przypisać, bo w grze było wyraźnie powiedziane, że Kain przed śmiercią był szlachcicem z Coorhagen.

2.5 Walka - dla ochrony naszego wampirka oraz dla umiejętności.


3. Jeśli chodzi o ilość miast, to zostanie ona ograniczona do minimum. Niestety, nie starczy mi miejsca na miasta, które Kain by odwiedzał, ponieważ niemało miejsca mi zabrały kluczowe dla tej fabuły miejsca, jak np. bastion Maleka, Mroczny Raj, Kryjówka Nupraptora, zamek Króla Ottomara itp., w związku z tym bd niewiele miast, do których bd można zajrzeć.


4. Teraz o fabule - na pewno znacząca część bd z BO, czyli walki ze Strażnikami w celu oczyszczenia Filarów Nosgoth. Oprócz tego, planuję wprowadzić drobne smaczki, np. pokonywanie drobnych herosów, jak: przeklęty heretyk, wygnany nekromanta-zarządca jednego z Nekropolis, mag broniący wejścia do Nemezisa, czy też ratowanie dawnej miłości Kaina. Być może nie do końca pasuje. I jeszcze dojdą drobne zadania od chłopstwa czy też co nieco wyższych sfer ;)

5. Nie wiadomo, kiedy mapa wyjdzie. Myślę, że niedługo bd mógł na Chomikuj wysłać tę mapkę. A to z kolei dlatego, że już większość miejsc jest przygotowana.


Obserwujcie dalej. Za jakiś krótki czas (jeśli dam radę) wstawię jednego screenshota z ta mapą.  ;D
3  Heroes V / Ogólnie o Heroes V / Podobieństwo Mrocznych Elfów do Polaków (któż to wie?) : 13 Marca 2014, 23:29:41
Witam.

Chciałbym tu poruszyć takie pytanie, które może się wydawać głupie, ale też co nieco interesujące..

Czy autorzy HoMM5 przy tworzeniu Lochu nie wzorowali się po trosze na naszym narodzie? Jeśli tak, to dlaczego tak sądzę? Oto moje trzy argumenty:

1. Mentalność. W opisie na Tawernie jest napisane, że mroczne elfy "w czasie pokoju się zabijają, a w czasie wojny jednoczą wszystkie wojska pod jeden sztandar". Przecież prawie tak samo jest w nas - w czasie pokoju Polak Polakowi wilkiem, jeździmy po sobie nawzajem, bijemy się ze sobą nieraz. To tak, jakby ktoś zaobserwował to, jakie mamy... zachowania w celu obrony własnego imienia i honoru, a następnie 'przelał' to wszystko na mroczne elfy. Czyż nie widać? Owszem, na świecie też tak jest, ale chyba nie aż tak jak w Polsce.


2. Historia. Tu pokazano historię mrocznych elfów, którzy rozbici na kilkanaście klanów starają się zaprowadzić porządek zbrojnie, tzn. najsilniejsze spierają się o władzę. A wróćmy do 1138r. w naszej erze - Krzywousty podpisał swój testament, dzieląc swój kraj między synów. I tak oto doszło do rozbicia dzielnicowego - te 'księstwa' to tak, jakby to były 'klany'. A za kilkanaście lat zjawił się taki Bolko Łokietek (u elfów - Raelag), który zjednoczył znaczną część dawnego Królestwa i przywrócił mu stabilność. Tak samo w przypadku świata Homm5 - Raelag na krótki czas zjednoczył wszystkie klany mrocznych elfów w jeden "organizm państwowy".

3. Doświadczenia związane z przeszłością. Mroczne elfy musiały się nieźle nawojować, by móc ustawić swą niezależność. Podobnie i w naszym przypadku - zabory i czas okupacji w II WŚ to były czasy, kiedy wojowali nasi pradziadowie, byśmy mogli odzyskać wolność i utworzyć na nowo państwo polskie.


Skąd wiem? Wystarczy przeczytać opis Lochu z HoMM5 i wszystko będzie jasne.


Zapraszam do dyskusji.

Nekross  8)
Strony: [1]




© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.034 sekund z 15 zapytaniami.
                              Do góry