Mam dobrą wiadomość dla wszystkich, którzy wyczekują już moda. Udało mi się stworzyć własną metodę "szybkiego skryptowania" to znaczy, wiem już jak wprowadzać większość ciekawych skryptów do gry z użyciem jednego wzoru funkcji, a mianowicie:
-uruchamianie scen dialogowych: na poczatku scenariusza, w okreslonym miejscu, po okreslonym wydarzeniu (zdobycie miasta, zebranie artefaktu, pokonanie herosa itd, itp)
-dawanie bohaterowi doświadczenia, stworzen, przedmiotow, w orkeslonym miejscu, na poczatku misji i po okreslonym wydarzeniu
-dodawanie efektow animacji podczas misji (np.jednostki na mapie walczą ze sobą itd.)
-ustalanie po jakim wydarzeniu konkretny gracz odnosi zwycięstow, a po jakim przegrywa (nie chodzi tu o cele misji)
-no to w zasadzie najwazniejsze. wzorowałem się przede wszystkim na skryptach z kampanii Dzikich Hord.
-większość takowych skryptow znajdzie się w kampanii Uzurpatora
-PREMIERA: 23 grudnia (:
-na poczatku stycznia postaram się napisac poradnik "szybkiego i łatwego skryptowania" oraz 3 czesc poradnika tworzenia scenek