Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Strony: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 ... 13    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
Homm5: Cytadela v2.0 Mod (Czytany 99591 razy)
Widmax

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 214


Twój multi ;p

Zobacz profil
« Odpowiedz #60 : 18 Września 2011, 09:41:24 »
Mod jest coraz bardziej ciekawy. Tylko dziwi mnie jedna rzecz. Bohaterowie mają imiona bohaterów z Twierdzy, a nie tych z trójki.


IP: Zapisane
sylan

*

Punkty uznania(?): 5
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 528


:D:D;D

Zobacz profil
« Odpowiedz #61 : 18 Września 2011, 10:31:58 »
Cytuj
Skille- no fajne ikonki, mam nadzieję, że efekty również będą lekko inne, ale nie wiem, czy to już nie jest wyższa szkoła jazdy ;]

Nie wiem czy takie coś jest możliwe, tzn jeśli znajdę pliki w których są te informacje zapisane w xdb to pewnie że zmienię;P Jeśli są gdzieś schowane w innych rozszerzeniach to raczej nic nie zdziałam.

Mod jest coraz bardziej ciekawy. Tylko dziwi mnie jedna rzecz. Bohaterowie mają imiona bohaterów z Twierdzy, a nie tych z trójki.
No tak powód jest prosty na razie nie zmieniłem nic w tekstach;D

Nowa ścieżka rozwoju:




« Ostatnia zmiana: 18 Września 2011, 13:53:50 wysłane przez sylan » IP: Zapisane
Fauch

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 42

Zobacz profil
« Odpowiedz #62 : 18 Września 2011, 14:41:01 »
did you just change the icons or the skillwheel as well? you can move perks around as you want, just be sure there aren't conflicts with existing towns.
For example, for my refuge city, perks have been switched between the various shatter magic skills. since only the barbarian uses them, it wasn't a problem.
also they can learn training like the knight.
what do you plan for the racial? it's quite flexible.


IP: Zapisane
rtx

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 223


Mów mi Jachu.

Zobacz profil
« Odpowiedz #63 : 18 Września 2011, 18:46:55 »
jak sklejać tekstury? umiem tylko kolorować, ale w tej sztuce jestem miszczu. PS. kiedy to wyjdzie? zapowiada się równie dobrze co hota!!!
Fauch, can you send a link of your basilisk? It was good...


« Ostatnia zmiana: 20 Września 2011, 14:16:48 wysłane przez rtx » IP: Zapisane
sylan

*

Punkty uznania(?): 5
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 528


:D:D;D

Zobacz profil
« Odpowiedz #64 : 21 Września 2011, 18:47:55 »
Znalazłaby się jakaś osoba chętna do opisania jednostek i historii herosów?




IP: Zapisane
rtx

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 223


Mów mi Jachu.

Zobacz profil
« Odpowiedz #65 : 21 Września 2011, 19:40:13 »
Ja mam pomysły na opisy.
Gnoll:
Gnolle to pół bestie pół elfy (takie nowe elfy, chciwe i wojownicze w kolorze pomarańczowym) o ... coś wymyślę, ale nie odpowiedziałeś: jak sie skleja tekstury w gimpie? i mam inny koncept na alternatywy:
-Gnoll zabójca
-Jaszczurzy zwiadowca (i błagam, wklej reptilionom głowe hydry. ale jedną)
-Szaman
-nie wiem
-(o ile dobrze myśle że tam były gorgony) może być
-zostaw wiwerne z orków. coatle są zbyt podobne do feniksów.
-temu radze dać ciało cyklopa i 7 głów hydry.
wkleje koncepty jak rozgryze jak je wkleić do komputera, bo mam w zeszycie.


IP: Zapisane
Fauch

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 42

Zobacz profil
« Odpowiedz #66 : 21 Września 2011, 22:09:26 »
here is the basilisk : http://www.mediafire.com/?9hlzl8apbvm0maj

but currently it only replaces the fire elemental. I've just changed the textures and animation files.


IP: Zapisane
sylan

*

Punkty uznania(?): 5
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 528


:D:D;D

Zobacz profil
« Odpowiedz #67 : 22 Września 2011, 13:38:53 »
Ja mam pomysły na opisy.
Gnoll:
Gnolle to pół bestie pół elfy (takie nowe elfy, chciwe i wojownicze w kolorze pomarańczowym) o ... coś wymyślę, ale nie odpowiedziałeś: jak sie skleja tekstury w gimpie? i mam inny koncept na alternatywy:
-Gnoll zabójca
-Jaszczurzy zwiadowca (i błagam, wklej reptilionom głowe hydry. ale jedną)
-Szaman
-nie wiem
-(o ile dobrze myśle że tam były gorgony) może być
-zostaw wiwerne z orków. coatle są zbyt podobne do feniksów.
-temu radze dać ciało cyklopa i 7 głów hydry.
wkleje koncepty jak rozgryze jak je wkleić do komputera, bo mam w zeszycie.

Po pierwsze jak napisałem ci nie ma czegoś takiego jak sklejanie tekstur, tylko modele, a przy tym nie używa się gimpa tylko grzebie w plikach xdb. Najlepiej sprawdź na jednostkach ncf jak ich pliki wyglądają w gimpie możesz max im wykasować część tekstury czyniąc ją jakby przeźroczystą (alfa1).
Gnolle i reptilony to normalne istoty nie żadne połączenia, są jednymi z najstarszych stworzeń więc mogły wyewoluować z zwierząt; a jednej głowy reptilonom wkleić się nie da bo jedna tekstura głowy w plikach odpowiada trzem, więc wszystko albo nic. Poza tym temat jednostek został już dawno zamknięty i jak były robione trzeba było dodawać swoje pomysły. Teraz zostało wam tylko zmieniać na własną rękę :P

Jak widać poniżej Hadrian zgodził się przygotować opisy jednostek i bohaterów za co dziękuję;)


« Ostatnia zmiana: 24 Września 2011, 15:39:50 wysłane przez sylan » IP: Zapisane
rtx

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 223


Mów mi Jachu.

Zobacz profil
« Odpowiedz #68 : 22 Września 2011, 17:14:38 »
-.- szkoda, ale dlaczego usunąłeś screeny siedlisk w mieście? kiedyś były. To jak robisz te tekstury? da sie w 3d studio czy jakimś takim programie?
PS NCF jest dziwne, pisze że trzeba zrobićpodfoldeer, ale kurna jaki i gdzie?
PPS w gimpie był taki pasek z boku do kanałów ale mi go wcieło i nie moge znowu włączyć.


IP: Zapisane
Cebulak
(Hadrian)

*

Punkty uznania(?): 7
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 062


Uzależniony od niebieskiego

Zobacz profil
« Odpowiedz #69 : 24 Września 2011, 08:53:34 »
Ja mam opis dla 1 poziomu:
(Gnoll)
Gnolle są trzonem armii Cytadeli. Nie są oni zbyt silni, ale są wytrzymali i nieustępliwi, w czasie bitwy zostają do końca walk. Giną lub zwyciężają. Gnoll to także daleki kuzyn wilkołaka. Jest jednak szybszy i bardziej niebezpieczny. Ma również większą inteligencje od wilkołaka.

(Gnoll Maruder)
Największym błędem, jaki może popełnić Gnoll, to oddanie się dzikiej furii - staje się wtedy nieprzewidywalny i niepohamowany, ale spada również im zdolność obrony. Maruderzy jednak nie zwracają na to uwagi. Są również dobrymi myśliwymi i traperami. Gardzą tchórzami, są oni gotowi stawić każdemu niebezpieczeństwu lub zginać.

(Gnoll Siepacz)
Siepacze są szybsi i silniejsi od innych Gnolli. Można ich poznać po szarym, gęstym futrze i typowo wilczych pyskach oraz czerwonych oczach. Stawiają oni głównie na obronę, przez co ich szybkość znacznie się zmniejsza.

Tak na razie tylko 1 poziom, później mogę zrobić opis dla reszty ^_^

Jeszcze 2 poziom, na razie podstawa:

(Reptilion)
Reptilion, lub inaczej Jaszczuroludzie to łuskowate istoty o wyglądzie - jak wskazuje sama nazwa, połączonych cech ludzi i jaszczurek. Są oni łucznikami uzbrojonymi w dosyć proste łuki, ale potrafią ich używać znacznie lepiej niż większość łuczników z Imperium.

I 3 poziom:
(Znachor)
Znachor, jest to zdecydowanie najtrudniejszy przeciwnik z wyższych rangą Jaszczuroludzi. Bez żadnego wahania rzucają się w bój ze wszystkimi, choć zazwyczaj zostają na tyłach. Zajmuje się on leczeniem armii przy pomocy ziół i sobie tylko znanych metod.

(Smoczy Kapłan)
Chociaż Smocze Kapłaństwo to nowy zwyczaj, to zostali oni nauczeni bardzo wieli rzeczy, przez ich smoczych panów. Obecnie, wyznawanie smoków bardziej przybrało formę obowiązku, niż prawdziwej czci.

(Czarnownik)
Czarwonicy posądzani są o konszakty z demonicznymi siłami, nic bardziej mylnego. Oddają oni cześć bóstwu Chaosu, w zamian za co on daje małą cząstkę demona, ich skóra zmienia kolor na czerwony. Dzięki wielkiemu talentu posługiwania się ogniem powodują wielkie straty w armii nieprzyjaciela.


« Ostatnia zmiana: 24 Września 2011, 09:34:31 wysłane przez Hadrian » IP: Zapisane
Cytuj
Cahan: Hadrian się ucieszy, a jeśli ktoś nie będzie chciał grać, to będzie znaczyło, że go nie lubi. A przecież Hadriana wszyscy lubią, więc wszyscy zagrają. Plan idealny  8)
rtx

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 223


Mów mi Jachu.

Zobacz profil
« Odpowiedz #70 : 24 Września 2011, 15:12:55 »
Hadrian napisał:
"Jeszcze 2 poziom, na razie podstawa:

(Reptilion)
Reptilion, lub inaczej Jaszczuroludzie to łuskowate istoty o wyglądzie - jak wskazuje sama nazwa, połączonych cech ludzi i jaszczurek. Są oni łucznikami uzbrojonymi w dosyć proste łuki, ale potrafią ich używać znacznie lepiej niż większość łuczników z Imperium."

(Łowca)
Łowcy z bagien, zwykle są obiektami pogardy, a złapani przez ludzi służą im jako niewolnicy oraz tanie siły robocze, jednak nie można ich lekceważyć: uzbrojeni w łuk lub kuszę potrafiliby pokonać swych nadzorców, serwując im szybką i bolesną śmierć(Dopiszę trzeciego ale dawno nie patrzyłem na jednostki, więc zobaczę czy był "heavym" czy scoutem.



« Ostatnia zmiana: 24 Września 2011, 15:22:24 wysłane przez rtx » IP: Zapisane
Widmax

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 214


Twój multi ;p

Zobacz profil
« Odpowiedz #71 : 24 Września 2011, 16:53:33 »
Ja też mam pewien pomysł na opisy jednostek

Bazyliszek

Bazyliszki są jednymi z groźniejszych stworzeń z bagien. Ten stwór może swoim spojrzeniem zamienić przeciwnika w kamień. Bazyliszki zostały stworzone przez Wiedźmy w celu zabijania każdego, kogo spotkają na swojej drodze.

Starożytny Bazyliszek

Starożytne Bazyliszki są o wiele silniejszymi braćmi bazyliszków. Wiedźmy dały mu potężniejsze zdolności w walce z przeciwnikami. A z ich szałem krwi mogą zabijać o wiele boleśniej.

Do alternatywy nie mam akurat pomysłu  :co:

To jeszcze 5 poziom

Gorgona

Gorgony są kuzynami byków, tylko że są bardziej straszne. Jaszcuroludziom udało się je jednak oswoić i wykorzystać je do zwalczania nieprzyjaciół

Demigorgona

Demigorgony są o wiele straszniejsze od Gorgon. Są pół-demonami. Sam ich widok przyprawia ich przeciwników o strach i chęć do ucieczki. Demigorgony, podobnie do Koszmarów posiadają aurę strachu. Jaszczuroludzie wykorzystują ich ujemiętność w walce, żeby wrogowie uciekali, jak Gobliny.

Kwasowa Gorgona

Kwasowe gorgony, są to gorgony, których krew przeszła mutację, zupełmie, jak u kwasowych hydr. Dzięki temu mogą atakować mocnożrącym kwasem, jak ktoś je zaatakuje. Jaszczuroludziom się to bardzo przydaje.

Edit: Wkrótce opisy 6 i 7 poziomu  ;) .


« Ostatnia zmiana: 24 Września 2011, 16:56:46 wysłane przez Widmax » IP: Zapisane
sylan

*

Punkty uznania(?): 5
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 528


:D:D;D

Zobacz profil
« Odpowiedz #72 : 24 Września 2011, 17:59:31 »
Dzięki za chęci, jednak jak już wcześniej zaznaczyłem opisami zajął się Hadrian i to jego prace znajdą się w modzie;P


IP: Zapisane
Fauch

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 42

Zobacz profil
« Odpowiedz #73 : 24 Września 2011, 19:13:00 »
so we know the ability of the creatures?
berserker rage doesn't make much sense for a level 1 creature, as the defense value is normally very low, except maybe if the hero adds a lot of defense himself


IP: Zapisane
rtx

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 223


Mów mi Jachu.

Zobacz profil
« Odpowiedz #74 : 24 Września 2011, 20:51:08 »
A ja mogę coś zrobić? może staty lub szlify w kolorach? umiem też pakować mody i łączyć je z xazardous backs. Na innych rzeczach sie nie znam, ale zrobić mógłbym wersję na wspomniany xazardous.


IP: Zapisane
Strony: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 ... 13    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.056 sekund z 17 zapytaniami.
                              Do góry