|
|
« Odpowiedz #45 : 14 Września 2011, 17:09:06 » |
|
Hmm... zapowiada się ciekawie. Mod na razie ładnie wychodzi. Ale jedno pytanie: Będzie jakaś muzyka pasująca do Cytadeli, czy zostanie ta z miasta orków?
|
|
|
|
Punkty uznania(?): 0
Offline
Płeć:
Wiadomości: 214
Twój multi ;p
|
|
« Odpowiedz #46 : 14 Września 2011, 19:27:07 » |
|
Hmm... zapowiada się ciekawie. Mod na razie ładnie wychodzi. Ale jedno pytanie: Będzie jakaś muzyka pasująca do Cytadeli, czy zostanie ta z miasta orków?
Podejrzewam, że będzie albo taka sama, jak w Twierdzy, albo z Cytadeli w Heroes III.
|
|
|
|
Mistrz oryginalnych pomysłów
Punkty uznania(?): 1
Offline
Płeć:
Wiadomości: 2 445
Bestiarysta z zamiłowania
|
|
« Odpowiedz #47 : 14 Września 2011, 22:41:50 » |
|
Może też być coś zupełnie innego. To będzie zależało od twórcy, tego moda- Sylana. Jeśli będzie zainteresowany, to może zaproponuje byśmy my podsunęli jakieś propozycje.
|
"TAWERNO, WALCZ!"
|
|
|
Punkty uznania(?): 0
Offline
Płeć:
Wiadomości: 214
Twój multi ;p
|
|
« Odpowiedz #48 : 15 Września 2011, 16:24:41 » |
|
Ja chyba mam jakąś propozycje.
Można by wykorzystać jakąś muzykę z miasta z Heroes IV, bo one podobno były dobre. Mogłaby być np. z Azylu (Chaos).
|
|
|
|
Punkty uznania(?): 5
Offline
Płeć:
Wiadomości: 528
:D:D;D
|
|
« Odpowiedz #49 : 16 Września 2011, 15:39:49 » |
|
Ja chyba mam jakąś propozycje.
Można by wykorzystać jakąś muzykę z miasta z Heroes IV, bo one podobno były dobre. Mogłaby być np. z Azylu (Chaos).
Muzyka w mieście została już dawno zmieniona, na samym początku powinien być link do niej (to muzyka z h2;P) Ale jeśli macie chęci i czas możecie również pomóc w tworzeniu moda. Co do grafiki pozostały tylko drobne zmiany więc jak macie ochotę możecie podawać propozycje co do mechaniki gry (np staty jednostek, koszt budynków, umiejętności dla bohaterów, specjalizacje miast); co do tekstu (właściwie tutaj swawola, oczywiście możliwe że ja też kilka zmian wprowadzę,) oraz muzyka stronghold ma chyba ok 10 piosenek(jeśli byście zamieszczali prosiłbym o link z plikiem mpc albo ogg) Tutaj właściwie ostatni większy element graficzny:
|
|
« Ostatnia zmiana: 16 Września 2011, 16:42:00 wysłane przez sylan »
|
IP:
Zapisane
|
|
|
|
Punkty uznania(?): 0
Offline
Płeć:
Wiadomości: 214
Twój multi ;p
|
|
« Odpowiedz #50 : 16 Września 2011, 15:44:22 » |
|
Mam jeszcze pytanie. Czy na wieżach będą tamte Gobliny, czy Replitony?
|
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #51 : 16 Września 2011, 16:42:02 » |
|
Kolejne pytanie: Wiadomo kiedy tak orientacyjnie wyjdzie ten mod? Bo patrze po screenach i myślę, że może ogólnie wyjść całkiem dobrze.
|
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #52 : 16 Września 2011, 18:01:44 » |
|
you don't know what will be the roles of the creatures? there will obviously be only one flyer and at least one shooter, which is really not much, so the 1st thing that seems obvious to me is that the lizard shamans should either shoot or at least cast damaging spells. I wonder what kind of abilities the tier 7 will have. I guess it is tempting to make them clones of hydras, but not sure it is very interesting when it comes to heroes, those appear to be fitting specialities, considering you go for a H3 like fortress : speciality tier 2, 5 and 6 tracker poison master intimidate or swift striker embalmer spell breaker frontier guard
|
|
« Ostatnia zmiana: 16 Września 2011, 19:45:12 wysłane przez Fauch »
|
IP:
Zapisane
|
|
|
|
Punkty uznania(?): 0
Offline
Płeć:
Wiadomości: 214
Twój multi ;p
|
|
« Odpowiedz #53 : 16 Września 2011, 19:53:09 » |
|
Fauch
A practitioner can fit into the role of the gunner. But I thought that since replitons were in Heroes III, you could be in this fashion.
Sylan
Jedną ze specjalizacji Cytadeli w H3 była chyba obrona. W mieście mógłby być taki specjalny budynek, do zwiększenia obrony bohatera broniącego miasto.
|
|
|
|
Punkty uznania(?): 0
Offline
Płeć:
Wiadomości: 223
Mów mi Jachu.
|
|
« Odpowiedz #54 : 16 Września 2011, 20:21:49 » |
|
"Obelisk krwi Działanie: Dodaje 2 do ataku bohaterowi dowodzącemu garnizonem podczas oblężenia miasta" żle. "Sanktuarium Działanie: Dodaje 1 punkt obrony dla każdego bohatera, który odwiedzi miasto" a jednak nie. cytadela to miasto uniwersalne w wyrafinowanej sztuce zwanej nawalankązpozorubezsensowną. magia to dla nich czarna magia.
|
|
|
|
Punkty uznania(?): 0
Offline
Płeć:
Wiadomości: 214
Twój multi ;p
|
|
« Odpowiedz #55 : 17 Września 2011, 13:08:17 » |
|
Chciałem jeszcze coś powiedzieć, w sprawie tego budynku dwa posty wyżej.
Mógłby się nazywać wilcze doły i oczywiście, jak już napisałem, zwiększałby obronę bohatera o 2 na czas oblężenia.
|
|
|
|
Punkty uznania(?): 5
Offline
Płeć:
Wiadomości: 528
:D:D;D
|
|
« Odpowiedz #56 : 17 Września 2011, 14:34:23 » |
|
Musze was zmartwić, ale nie potrafię zmieniać właściwości budynków;P Nowe obrazki skili;P (nazwy oczywiście się zmienią)
|
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #57 : 17 Września 2011, 17:52:54 » |
|
Bohater wygląda naprawdę ładnie, tylko szkoda, że te ikonki bohaterów są trochę zamazane. Ale to się przetrzyma, bo mi to zbytnio nie przeszkadza.
|
|
|
|
Pierwszy Andrzej
Punkty uznania(?): 2
Offline
Płeć:
Wiadomości: 822
|
|
« Odpowiedz #58 : 18 Września 2011, 00:03:44 » |
|
Jeszcze nie oceniałem moda, więc ocenię.
Jednostki dobrze zrobione, aczkolwiek alternatywy można by było lekko poprawić tu i tam, ale nie jest najgorzej. Wolałem bazyliszka z głowy cyklopa, był bardziej naturalny, ten jest taki doklejany na siłę.
Bohaterowie- pomysł reaktywacji mi się spodobał.
Skille- no fajne ikonki, mam nadzieję, że efekty również będą lekko inne, ale nie wiem, czy to już nie jest wyższa szkoła jazdy ;]
|
|
|
|
Punkty uznania(?): 0
Offline
Płeć:
Wiadomości: 38
Widzę noc co dzień
|
|
« Odpowiedz #59 : 18 Września 2011, 08:44:49 » |
|
Wtrącę tu moje 3 grosze - bardzo fajny mod i chętnie bym zagrał. Cytadela jest bardzo klimatycznym miastem i pomyśł z przywróceniem jej do "piątki" był strzałem w dziesiątke.
|
|
|
|
|