Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
Pokaż wiadomości
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Pamiętaj, że widzisz tylko te wiadomości w tematach do których masz aktualnie dostęp.
    Wiadomości   Pokaż wątki Pokaż załączniki  

  Wiadomości - Japko
Strony: 1 [2] 3 4 5 ... 15
16  Heroes VII / Heroes VII / Odp: Aplikacja Android z czarami i zdolnościami magicznymi : 11 Listopada 2015, 19:10:38
Ach, gdyby była Heropedia na androida...  :rolleyes:
17  Tawerna / Sprawy Tawerny / Odp: Błędy na stronie : 22 Października 2015, 16:25:38
http://www.tawerna.biz/czytaj_artykul_542_frakcja-lochu-w-heroes-vi.html
Nie chcę nic mówić, ani nic, ale tam pasowałoby zmienić "bohaterzy" na "bohaterowie"
http://sjp.pl/bohaterzy
Niby "dopuszczalne w grach". No ale bohaterowie brzmią ładniej i mniej dziwnie.  ;D
18  Heroes VII / Heroes VII / Odp: Heroes VII - Aktualności - Dyskusja : 10 Października 2015, 10:46:27
O muzyce było już dawno, a dodatek... Ubi powiedziało, że jeśli już, to krasnoludy pojawią się pierwsze niż Inferno.
19  Heroes VII / Heroes VII / Odp: Heroes VII - Aktualności - Dyskusja : 07 Października 2015, 19:56:00
Mam taką dosyć nietypową prośbę. Jako iż edytor u mnie nie działa, chciałbym poprosić o wygenerowanie największej mapy z jak największą ilością zamków i każdy ma łzę ashy. Mógłby ktoś to zrobić? (Generator map losowych jest, prawda?) :D. Proszę. Z góry dziękuję
20  Heroes VII / Heroes VII / Odp: Heroes VII - Aktualności - Dyskusja : 27 Września 2015, 12:55:54
A ta nowość kolorystyczna będzie obowiązkowa, czy do wyłączenia?

EDIT:
1. Która to minuta? Nie chce mi się oglądać 2 godzin. Całe wideo.
2. ŻAL. Tua komputera trwa w nieskończoność. Ale w H6 się postarali - tam nic nie czekałem.
21  Heroes VII / Heroes VII / Odp: Heroes VII - Aktualności - Dyskusja : 27 Września 2015, 10:34:58
Gdzie to obejrzeć?
22  Mody & modowanie / Heroes V - Moderskie Projekty / Odp: HoMM V: Skull of Shadows (SoS) [MOD] : 24 Września 2015, 21:29:28
Lisica - Jest świetna, a zwłaszcza nieulepszona. Wygląda jak z oryginalnej wersji.
Lvl2?- Co to jest? Możesz wrzucić zdjęcie z profilu tego stworzenia (czy to konstrukt)? Widzę tu mini smoka ze świecącą kulą wodną w ustach.
Sowy!- Piękna jednostka.

Lodowy demon - w porównaniu do lisicy... Fuuuuuu.  ;D
23  Mody & modowanie / Heroes V - Moderskie Projekty / Odp: HoMM V: Skull of Shadows (SoS) [MOD] : 19 Września 2015, 07:55:33
Kiedy premiera?
24  Heroes VII / Heroes VII / Odp: Heroes VII - Aktualności - Dyskusja : 26 Sierpnia 2015, 16:23:37
Ho ho! U mnie beta działa znakomicie. W wersji polskiej (jak pamiętam) jest kilka błędów. Ale to tylko beta.  :P
25  Mody & modowanie / Heroes V - Moderskie Projekty / Odp: HoMM V: Skull of Shadows (SoS) [MOD] : 25 Sierpnia 2015, 15:09:12
Wygląd miasta dobry. Nie za bardzo się orientuję gdzie co jest, ale może być.  ;)
26  Heroes VII / Heroes VII / Odp: Heroes VII - Aktualności - Dyskusja : 25 Sierpnia 2015, 11:16:04
Pomyliło mi się z tym:
https://www.youtube.com/watch?v=Wxcqx6fgCG4
Jeśli chodzi o 6 frakcji w becie... Nie. 100% Nie dadzą wszystkich zamków. Po coś było głosowanie.
0:32-0:45
Chociaż jako neutralne... Sam nie wiem. Czy dodanie nowych neutrali do gry na czas bety nic nie kosztuje? Myślę, że to na potrzeby zwiastuna.  ;D
27  Heroes VII / Heroes VII / Odp: Heroes VII - Aktualności - Dyskusja : 25 Sierpnia 2015, 07:58:51
Cytuj
Ciekawe, że pojawiają się tam też stworzenia Twierdzy oraz Nekropolii.
Albo Ubi zdecydowało się udostępnić wszystkie frakcje albo będzie można je spotkać jako jednostki neutralne na mapie. A może po prostu pokazali je tylko na potrzeby trailera.
Wystarczy, że obejrzysz trailer bety 1. Znajdziesz odpowiedź.  :P ;D
Żywiołak ziemi jako machina, jest wzięta z DoC'a.
http://www.duel.acidcave.net/sphinx/nneut06.jpg
Tak jak ż. wody.
http://www.duel.acidcave.net/5towers/s04_Cre_Neu_063.jpg

Ciekawe, kiedy update strony o modele "warfare units" Sylvanu i Lochu.
28  Mody & modowanie / Heroes V - Moderskie Projekty / Odp: HoMM V: Skull of Shadows (SoS) [MOD] : 22 Sierpnia 2015, 22:00:08
Zamiast ważek są znachorzy.
http://www.mmh5mod.pun.pl/viewtopic.php?id=3
Chyba...

Mam jeszcze pytanie odnośnie tworzenia miast do Sylana.
Czy planujesz "przeniesienie" twoich frakcji do H7? Wiem, że jeszcze dużo czasu, ale jak wiadomo, będzie można tworzyć nowe, niepodmienianie zamki i wprowadzać do gry modele 3D jednostek.  ;D

PS. A może zamiast znachorów takie coś http://i.imgur.com/liVNDAK.jpg. Tylko w wersji bagnistej. Ta ważka wygląda całkiem, całkiem.  :D
29  Mody & modowanie / Heroes V - Moderskie Projekty / Odp: HoMM V: Skull of Shadows (SoS) [MOD] : 18 Sierpnia 2015, 17:17:16
A kiedy SoS BETA?  ;)
30  Mody & modowanie / Heroes V - Moderskie Projekty / Odp: HoMM V: Skull of Shadows (SoS) [MOD] : 18 Sierpnia 2015, 16:00:20
Poziom:
1. podstawa świetna, ul. średnie, alt. trochę sztuczna  :(
2.  Wszystko ok, ale alt. najlepszy.  :P
3. Bardzo fajne.
4. Są super, tylko zamieniłbym je na lv. 2.  ;P
5. Moja ulubiona jednostka z twojego moda.  :yahoo:
6. Zacne.
7. Chyba wolałbym smoki  ;).
Rekrutowałbym alternatywy - są świetnie fajowe!  ;D

Ogólnie oceniam 8/10. Bardzo mi się ten zamek podoba.
Strony: 1 [2] 3 4 5 ... 15




© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.047 sekund z 16 zapytaniami.
                              Do góry