Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
Pokaż wiadomości
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Pamiętaj, że widzisz tylko te wiadomości w tematach do których masz aktualnie dostęp.
    Wiadomości   Pokaż wątki Pokaż załączniki  

  Wiadomości - Japko
Strony: 1 2 3 [4] 5 6 7 ... 15
46  Heroes VII / Heroes VII / Odp: Heroes VII - Aktualności - Dyskusja : 04 Sierpnia 2015, 20:52:02
Jutro pokażą podstawy.
47  Hyde Park / Aleja Graficzna / Odp: Jak być oryginalnym czyli: mazianie Asderuki : 04 Sierpnia 2015, 14:37:13
Hahaha Sympatyczne te potworki  ;). BRAWO.  :ok:
48  Heroes VII / Heroes VII / Odp: Heroes VII - Aktualności - Dyskusja : 04 Sierpnia 2015, 09:14:47
Niektórym albo nie pasuje, że dostają czegoś więcej, albo po prostu lubią ponarzekać  :P. Ja jestem zadowolony z neutrali.

Wiadomość doklejona: 04 Sierpnia 2015, 16:41:51
To koniec neutrali jak na razie. Jak dobrze pójdzie, to dodadzą więcej w patchu.
"These 12 are sure to be in the game. We have a few others in our backlog, but they will probably be added only after release, hopefully in a patch." - Marzhin
PS. Można oglądać mmh7 na gamescomie na żywo?
49  Heroes VII / Heroes VII / Odp: Heroes VII - Aktualności - Dyskusja : 02 Sierpnia 2015, 12:09:59
What? Czyli z modem można mieć w podstawowej wersji np. 7 frakcji?  :yahoo: :o :upadl:
50  Heroes VII / Heroes VII / Odp: Heroes VII - Aktualności - Dyskusja : 28 Lipca 2015, 08:36:38
Loch będzie pokazany dopiero na Gamescomie. Będzie też mniej fioletowy. Potwierdzono, iż będzie wchodził w odcienie niebieskiego, co np. widać po hydrze.
A tak ap ropo bety.
Dzięki użytkownikowi magius123123 z Acidcave znamy listę bohaterów (jakby ktoś czytał tylko tawernę  ;))

Stronghold:
Amari
Anga
Bilashi
Drakon
Gird
Ishi
Kibwe
Reem
Shani
Yog

Sylvan:
Agathin
Ciele
Dirael
Jenova
Lasir
Ossir
Sailin
Sinithala
Syrael
Tieru

Dungeon:
Ashbeth
Barloxorm
Etunia
Lethos
Sinitar
Sorshan
Sylsan
Yeshtar
Yrbeth
Yrris

Necropolis:
Charna
Giovanni
Kaspar
Ludmilla
Luna
Lyla
Merikh
Moander
Zakera
Zoltan
51  Heroes VII / Heroes VII / Odp: Heroes VII - Aktualności - Dyskusja : 25 Lipca 2015, 17:25:26
Przecież ja o tym tajnym projekcie wspomniałem. Vipowie wiedzą co to jest.
52  Heroes VII / Heroes VII / Odp: Heroes VII - Aktualności - Dyskusja : 25 Lipca 2015, 11:17:08
@Up
Myślę, że wszyscy to już wiedzą. Dałem niedawno link do animacji bekającego smoka. Polecam:
Dżiny, Tytanów, Simurgi.
Co do edytora map:
-Będzie generator map losowych,
-będzie edytor kampanii,
-będzie edytor BOHATERA I ARTEFAKTÓW. (Szał, coś nowego)

Potwierdzili też, iż modyfikacje będą rozszerzone na wysoką skalę. Mam nadzieję, że będzie prościej niż H5, gdzie większość ogarniałem.

I na HC Marzhin wspomina o swoim "tajnym projekcie"
53  Heroes VII / Heroes VII / Odp: Heroes VII - Aktualności - Dyskusja : 24 Lipca 2015, 13:45:01
Cytuj
Chyba nie zrozumieliście do końca, więc możecie sobie przeczytać wcześniejsze posty jeszcze raz.
Przeczytaj też dokładnie mój post. Wasze zrozumiałem i nie pisałem o tawernie, ale o gronie fanów, którym przeszkadzają ozdoby.
Mi nawet pasuje amulet na głowie, ale żeby wyglądał dobrze. Dużo dekoracji mi nie przeszkadza.
Cytuj
Przecież lepsza jest zielona plama z Heroes 6.
Mi jednostki z Heroes 6 bardzo się podobały. Były wykonane dokładnie i spójnie, przez te same kolory u jednostek. Lad i skład.
Cytuj
Nie chodzi też o całkowity brak dekoracji, ale popatrzcie sobie na bohatera mocy Nekropolii. Wygląda przecież żałośnie.
Mi się podoba. nie wyglądają na żałość, ale na potęgę i siłę.

PS. Sylu, przekonaj mnie, że lepiej wygląda bohater nekro bez "zbędnych" dekoracji. Przerób w photoshopie, narysuj, cokolwiek.
54  Heroes VII / Heroes VII / Odp: Heroes VII - Aktualności - Dyskusja : 23 Lipca 2015, 20:23:48
Nie mówię teraz o tawernie, ale trochę mnie irytuje to narzekanie fanów na wygląd. Równie dobrze mogliby wypuścić liszaja ubranego w worek po ziemniakach z księgą, albo tancerza na golasa z mieczem. Bez "niepotrzebnych" ozdób, mają to co do walki potrzebne. NO LUDZIE....
Mi się bardzo podobają detale u jednostek. Różne ozdoby, ciekawe kompozycje itp.
Co wy, chcecie żeby liszaj wyglądał tak?
http://i.imgur.com/HZbb9iu.jpg
Modyfikacja podobno będzie dozwolona, to sobie usuniecie to co wam nie pasuje. Jak twórcy posłuchają głosu ludzi, którym nie potrzebne są ozdoby, to Heroes 8 będzie wyglądało jak g*wno. Ja wolę, żeby jednostki wyglądały ładnie, a nie funkcjonalnie.

JEŚLI KOGOŚ URAZIŁEM, Z GÓRY PRZEPRASZAM.

Cytuj
Ja lubię nadmiar ozdób, zwłaszcza takich, jakie miała przystań w H6.
Przystani nie lubię, ale w H6 to cud, miód, malina. I TE DETALE....
55  Heroes VII / Heroes VII / Odp: Heroes VII - Aktualności - Dyskusja : 02 Lipca 2015, 18:35:50
https://ubistatic-a.akamaihd.net/0004/prod/images/units/sylvan/MOV_creature_sylvan_greendragon_upg_secret.webm
Słodkie... :D
56  Mody & modowanie / Heroes V - Moderskie Projekty / Odp: HoMM V: Skull of Shadows (SoS) [MOD] : 23 Czerwca 2015, 17:32:36
Wygląda trochę jak dziadek śnieg. Podoba mi się ta wersja.  ;D
57  Heroes VII / Heroes VII / Odp: Heroes VII - Aktualności - Dyskusja : 09 Czerwca 2015, 17:45:10
Polecam śledzić forum acidcave.net
http://www.forum.acidcave.net/topic.php?TID=2762&pid=108947&page=5#108947
Tam grotowicze umieszczają informacje o swoich odkryciach.
Jest tam podana lista WSZYSTKICH bohaterów, jakaś ikona Sylvanu itp;.
Są też umiejki i theme Lochu.
58  Mody & modowanie / Heroes V - Moderskie Projekty / Odp: HoMM V: Skull of Shadows (SoS) [MOD] : 04 Czerwca 2015, 17:49:45
Mechaniczny smok?  Świetny pomysł. Chętnie zobaczyłbym takie cudo. :)
59  Mody & modowanie / Heroes V - Moderskie Projekty / Odp: HoMM V: Skull of Shadows (SoS) [MOD] : 04 Czerwca 2015, 16:25:15
Lv4 jest genialny! Osobiście wrzuciłbym go na Lv5. Troszeczkę krótkie nogi, ale to nic...  ;D
60  Mody & modowanie / Heroes V - Moderskie Projekty / Odp: HoMM V: Skull of Shadows (SoS) [MOD] : 04 Czerwca 2015, 09:26:01
Czy ja wiem? Jednostka Faktorii mnie jakoś nie przekonuje. A poza tym widać, że jest zlepką kilku modeli. Czy animacja ataku itp; będzie "czysta"?  :(
Strony: 1 2 3 [4] 5 6 7 ... 15




© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.031 sekund z 16 zapytaniami.
                              Do góry