|
|
« Odpowiedz #1470 : 24 Lipca 2015, 09:24:22 » |
|
Nareszcie głos rozsądku. Detale są po to żeby jednostka wyglądała ciekawie. Oczywiście, jak są byle jak powstawiane, to efekt jest odpychający. Moim zdaniem detale są dobre, ale wtedy gdy do siebie pasują. Na koniec, powiem, że nekropolis będzie śmieszne. Fioletowe jednostki, stonowany lisz(arcylisz ma dobrze połączone kolory, tylko to złoto zbyt jednolite), zielony duch, czerwony wampir - fascynujący widok na polu bitwy.
|
|
|
|
książe Szlezwiku, hrabia Esbjerg
Punkty uznania(?): 17
Offline
Płeć:
Wiadomości: 1 232
Doświadczenie jest najlepszym nauczycielem.
|
|
« Odpowiedz #1471 : 24 Lipca 2015, 10:00:23 » |
|
Chyba nie zrozumieliście do końca, więc możecie sobie przeczytać wcześniejsze posty jeszcze raz. Detale to nic złego, nam chodziło o przesadne dekoracje. Można stworzyć projekt z detalami bez zbędnych dekoracji, patrz frakcja Twierdzy. Nie chodzi też o całkowity brak dekoracji, ale popatrzcie sobie na bohatera mocy Nekropolii. Wygląda przecież żałośnie.
|
|
« Ostatnia zmiana: 24 Lipca 2015, 10:02:47 wysłane przez Sylú »
|
IP:
Zapisane
|
Nigdy nie ogarniam czy Sylath żartuje, nie ogarnia, czy udaje, że żartuje, a tak naprawdę nie ogarnia. Albo udaje, że nie ogarnia, a żartuje. - Unkown
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #1472 : 24 Lipca 2015, 12:27:25 » |
|
Na koniec, powiem, że nekropolis będzie śmieszne. Fioletowe jednostki, stonowany lisz(arcylisz ma dobrze połączone kolory, tylko to złoto zbyt jednolite), zielony duch, czerwony wampir - fascynujący widok na polu bitwy.
Przecież lepsza jest zielona plama z Heroes 6. A tak na poważnie, to w Nekro jest tylko jedna fioletowa jednostka - Pająk Śmierci. Dwie jednostki mają fioletowe akcenty: Szkielet Hoplita - drobne ozdoby na tarczy i mieczu Ponury Jeździec/Ponury Żniwiarz - na broni oraz na płaszczu Kościanego Smoka nie liczę, bo on ma trochę różu. Zielony Duch? Nieulepszony ma lekki odcień zieleni a ulepszony nie jest zielony wcale. Mnie bardzo cieszy różnorodność kolorystyczna Nekropolii z dominacją czerni, szarości i dodatkiem popielatej bieli.
|
|
|
|
Zielona wróżka
Punkty uznania(?): 3
Offline
Płeć:
Wiadomości: 789
W szaleństwie rodzą się najlepsze pomysły
|
|
« Odpowiedz #1473 : 24 Lipca 2015, 13:19:49 » |
|
Chyba nie zrozumieliście do końca, więc możecie sobie przeczytać wcześniejsze posty jeszcze raz. Detale to nic złego, nam chodziło o przesadne dekoracje. Można stworzyć projekt z detalami bez zbędnych dekoracji, patrz frakcja Twierdzy. Nie chodzi też o całkowity brak dekoracji, ale popatrzcie sobie na bohatera mocy Nekropolii. Wygląda przecież żałośnie.
Ach dziękuję już myślałam, że ja będę tłumaczyć. Dodam tylko, że zwyczajnie czasem te detale/ozdoby są po prostu nieprzemyślane przez co ich ilość zdaje się nadmierna. A tak na poważnie, to w Nekro jest tylko jedna fioletowa jednostka - Pająk Śmierci. Dwie jednostki mają fioletowe akcenty
No właśnie tego się obawiam. Niby "tylko", ale ostatecznie 3 na 7 ma fiolet. Mam szczerą nadzieję, że wszystko się wpasuje, bo w końcu czerń i popielata szarość góruje w schemacie. Trochę też moja obawa wynika z tego, że jednostki zostały przygotowane później. Wydają się nieco odstawać od tego co jest, ale wiadomo że modele mogą się jeszcze wpasować. W moich wyobrażeniach jakoś się to składa, no ale. Będę ze zniecierpliwieniem czekać nowych modeli aby ocenić czy mi pasują.
|
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #1474 : 24 Lipca 2015, 13:45:01 » |
|
Chyba nie zrozumieliście do końca, więc możecie sobie przeczytać wcześniejsze posty jeszcze raz. Przeczytaj też dokładnie mój post. Wasze zrozumiałem i nie pisałem o tawernie, ale o gronie fanów, którym przeszkadzają ozdoby. Mi nawet pasuje amulet na głowie, ale żeby wyglądał dobrze. Dużo dekoracji mi nie przeszkadza. Przecież lepsza jest zielona plama z Heroes 6. Mi jednostki z Heroes 6 bardzo się podobały. Były wykonane dokładnie i spójnie, przez te same kolory u jednostek. Lad i skład. Nie chodzi też o całkowity brak dekoracji, ale popatrzcie sobie na bohatera mocy Nekropolii. Wygląda przecież żałośnie. Mi się podoba. nie wyglądają na żałość, ale na potęgę i siłę. PS. Sylu, przekonaj mnie, że lepiej wygląda bohater nekro bez "zbędnych" dekoracji. Przerób w photoshopie, narysuj, cokolwiek.
|
|
« Ostatnia zmiana: 24 Lipca 2015, 13:50:53 wysłane przez flapdzak »
|
IP:
Zapisane
|
|
|
|
|
King Loczdorah
Punkty uznania(?): 23
Offline
Płeć:
Wiadomości: 1 845
It's Seriously Christmas
|
|
« Odpowiedz #1476 : 25 Lipca 2015, 09:06:54 » |
|
|
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #1477 : 25 Lipca 2015, 10:47:44 » |
|
Jak by ktoś jeszcze nie wiedział, wciśnięcie po kolei klawiszy ↑↑↓↓←→←→BA odblokowuje tak zwane funny animations. Polecam sprawdzić licza i ponurego jeźdźca.
|
|
« Ostatnia zmiana: 25 Lipca 2015, 10:50:57 wysłane przez Czarownik »
|
IP:
Zapisane
|
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #1478 : 25 Lipca 2015, 11:17:08 » |
|
@Up Myślę, że wszyscy to już wiedzą. Dałem niedawno link do animacji bekającego smoka. Polecam: Dżiny, Tytanów, Simurgi. Co do edytora map: -Będzie generator map losowych, -będzie edytor kampanii, -będzie edytor BOHATERA I ARTEFAKTÓW. (Szał, coś nowego)
Potwierdzili też, iż modyfikacje będą rozszerzone na wysoką skalę. Mam nadzieję, że będzie prościej niż H5, gdzie większość ogarniałem.
I na HC Marzhin wspomina o swoim "tajnym projekcie"
|
|
« Ostatnia zmiana: 25 Lipca 2015, 11:21:23 wysłane przez flapdzak »
|
IP:
Zapisane
|
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #1479 : 25 Lipca 2015, 15:41:28 » |
|
Znalazłem cos takiego Na Heroes Community Marzhin wspomina o "tajnym projekcie", nad którym obecnie pracuje. Więcej informacji ma się pojawić przed końcem sierpnia. Projekt ten jest związany z H7, a od siebie enigmatycznie dodam, że to coś z czego wszyscy powinni być zadowoleni Jestem ciekaw nad czym pracuje może nad Nową Frakcją albo dodanie Inferno lub Krasnoludów a wy co myślicie ?
|
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #1480 : 25 Lipca 2015, 17:25:26 » |
|
Przecież ja o tym tajnym projekcie wspomniałem. Vipowie wiedzą co to jest.
|
|
|
|
Punkty uznania(?): 6
Offline
Płeć:
Wiadomości: 242
Śmieszny człowieku, czy pamiętasz ciemność?
|
|
« Odpowiedz #1481 : 27 Lipca 2015, 12:54:47 » |
|
Jak by ktoś jeszcze nie wiedział, wciśnięcie po kolei klawiszy ↑↑↓↓←→←→BA odblokowuje tak zwane funny animations.
Absolutnym mistrzem jest dla mnie Kusznik z Przystani XD XD
|
"Żyją ludzie, którzy wierzą w złote smoki"
|
|
|
Zielona wróżka
Punkty uznania(?): 3
Offline
Płeć:
Wiadomości: 789
W szaleństwie rodzą się najlepsze pomysły
|
|
« Odpowiedz #1482 : 27 Lipca 2015, 13:27:34 » |
|
Pewnie wyjdzie, że jestem sztywna, ale dla mnie kompletnie niepotrzebnie idą pieniądze na te animacje. Zamiast tego mogli by przeznaczyć je na ekrany, inną frakcję, lepszy graficznie interfejs albo cokolwiek co miałoby realny wpływ na rozgrywkę.
PS: animacje przystani są w większości z h6 więc kusznik skakał już tak w poprzedniej części.
|
|
|
|
(Hydromax)
Punkty uznania(?): 0
Offline
Płeć:
Wiadomości: 194
|
|
« Odpowiedz #1483 : 27 Lipca 2015, 14:56:47 » |
|
Pewnie wyjdzie, że jestem sztywna
Nie, nie jesteś.. Dla mnie to również jest wyrzucanie pieniędzy w błoto, za te ponad 42 animacje (6 zamków x 8 jednostek + y neutralnych) można by spokojnie dopracować wygląd jednostek - skopiowanego ducha, czy lamasu, czy dać więcej neutrali, czy cokolwiek.. Ale nie, lepiej dać mało śmieszne animacje, które rzadko kiedy się komuś uruchomią.. Taki tam ból tyłka
|
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #1484 : 27 Lipca 2015, 18:29:03 » |
|
Podobnie jak Wy, nie widzę potrzeby robienia tych "śmiesznych" animacji ani też cieszynek po walce. Tymczasem artykuł o Dynastii Gryfów część I: https://mmh7.ubi.com/pl/blog/post/view/the-griffin-dynasty-part-iW sumie chyba wszystko to wiemy z kampanii Heroes 6, więc dla mnie jest to zapychacz. Ciekawe kiedy mają zamiar ogłosić start drugiej bety, bo czasu coraz mniej. Może w końcu zaczną też pokazywać artworki Lochu, jako że i tak ma on pojawić się w nadchodzącej becie. Wiadomość doklejona: 27 Lipca 2015, 18:42:34
Nic ciekawego aż do Gamesconu: With Gamescom coming up, our hands are tied, sadly.
|
|
« Ostatnia zmiana: 27 Lipca 2015, 18:42:34 wysłane przez Hex »
|
IP:
Zapisane
|
|
|
|
|