Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 4 Gości przegląda ten wątek.
Strony: 1 ... 96 97 98 [99] 100 101 102 ... 109    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
Heroes VII - Aktualności - Dyskusja (Czytany 432024 razy)
Mcichosz16
Użytkownik jest na liście obserwowanych Obserwowany
*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 77


Słuszny głos Tawerny

Zobacz profil
« Odpowiedz #1470 : 24 Lipca 2015, 09:24:22 »
Nareszcie głos rozsądku. Detale są po to żeby jednostka wyglądała ciekawie. Oczywiście, jak są byle jak powstawiane, to efekt jest odpychający. Moim zdaniem detale są dobre, ale wtedy gdy do siebie pasują.

Na koniec, powiem, że nekropolis będzie śmieszne. Fioletowe jednostki, stonowany lisz(arcylisz ma dobrze połączone kolory, tylko to złoto zbyt jednolite), zielony duch, czerwony wampir - fascynujący widok na polu bitwy. ;D


IP: Zapisane
Sylu
książe Szlezwiku, hrabia Esbjerg

*

Punkty uznania(?): 17
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 232


Doświadczenie jest najlepszym nauczycielem.

Zobacz profil
« Odpowiedz #1471 : 24 Lipca 2015, 10:00:23 »
Chyba nie zrozumieliście do końca, więc możecie sobie przeczytać wcześniejsze posty jeszcze raz. Detale to nic złego, nam chodziło o przesadne dekoracje. Można stworzyć projekt z detalami bez zbędnych dekoracji, patrz frakcja Twierdzy. Nie chodzi też o całkowity brak dekoracji, ale popatrzcie sobie na bohatera mocy Nekropolii. Wygląda przecież żałośnie.


« Ostatnia zmiana: 24 Lipca 2015, 10:02:47 wysłane przez Sylú » IP: Zapisane
Cytuj
Nigdy nie ogarniam czy Sylath żartuje, nie ogarnia, czy udaje, że żartuje, a tak naprawdę nie ogarnia. Albo udaje, że nie ogarnia, a żartuje.
- Unkown
Hex

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 396


Zobacz profil
« Odpowiedz #1472 : 24 Lipca 2015, 12:27:25 »
Na koniec, powiem, że nekropolis będzie śmieszne. Fioletowe jednostki, stonowany lisz(arcylisz ma dobrze połączone kolory, tylko to złoto zbyt jednolite), zielony duch, czerwony wampir - fascynujący widok na polu bitwy. ;D
Przecież lepsza jest zielona plama z Heroes 6. :crazy:
A tak na poważnie, to w Nekro jest tylko jedna fioletowa jednostka - Pająk Śmierci. Dwie jednostki mają fioletowe akcenty:
Szkielet Hoplita - drobne ozdoby na tarczy i mieczu
Ponury Jeździec/Ponury Żniwiarz - na broni oraz na płaszczu
Kościanego Smoka nie liczę, bo on ma trochę różu.
Zielony Duch? Nieulepszony ma lekki odcień zieleni a ulepszony nie jest zielony wcale.
Mnie bardzo cieszy różnorodność kolorystyczna Nekropolii z dominacją czerni, szarości i dodatkiem popielatej bieli.


IP: Zapisane
Asderuki
Zielona wróżka

*

Punkty uznania(?): 3
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 789


W szaleństwie rodzą się najlepsze pomysły

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #1473 : 24 Lipca 2015, 13:19:49 »
Chyba nie zrozumieliście do końca, więc możecie sobie przeczytać wcześniejsze posty jeszcze raz. Detale to nic złego, nam chodziło o przesadne dekoracje. Można stworzyć projekt z detalami bez zbędnych dekoracji, patrz frakcja Twierdzy. Nie chodzi też o całkowity brak dekoracji, ale popatrzcie sobie na bohatera mocy Nekropolii. Wygląda przecież żałośnie.

Ach dziękuję już myślałam, że ja będę tłumaczyć. :D
Dodam tylko, że zwyczajnie czasem te detale/ozdoby są po prostu nieprzemyślane przez co ich ilość zdaje się nadmierna.

A tak na poważnie, to w Nekro jest tylko jedna fioletowa jednostka - Pająk Śmierci. Dwie jednostki mają fioletowe akcenty

No właśnie tego się obawiam. Niby "tylko", ale ostatecznie 3 na 7 ma fiolet. Mam szczerą nadzieję, że wszystko się wpasuje, bo w końcu czerń i popielata szarość góruje w schemacie. Trochę też moja obawa wynika z tego, że jednostki zostały przygotowane później. Wydają się nieco odstawać od tego co jest, ale wiadomo że modele mogą się jeszcze wpasować. W moich wyobrażeniach jakoś się to składa, no ale.

Będę ze zniecierpliwieniem czekać nowych modeli aby ocenić czy mi pasują.


IP: Zapisane
Japko

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 220


.

Zobacz profil
« Odpowiedz #1474 : 24 Lipca 2015, 13:45:01 »
Cytuj
Chyba nie zrozumieliście do końca, więc możecie sobie przeczytać wcześniejsze posty jeszcze raz.
Przeczytaj też dokładnie mój post. Wasze zrozumiałem i nie pisałem o tawernie, ale o gronie fanów, którym przeszkadzają ozdoby.
Mi nawet pasuje amulet na głowie, ale żeby wyglądał dobrze. Dużo dekoracji mi nie przeszkadza.
Cytuj
Przecież lepsza jest zielona plama z Heroes 6.
Mi jednostki z Heroes 6 bardzo się podobały. Były wykonane dokładnie i spójnie, przez te same kolory u jednostek. Lad i skład.
Cytuj
Nie chodzi też o całkowity brak dekoracji, ale popatrzcie sobie na bohatera mocy Nekropolii. Wygląda przecież żałośnie.
Mi się podoba. nie wyglądają na żałość, ale na potęgę i siłę.

PS. Sylu, przekonaj mnie, że lepiej wygląda bohater nekro bez "zbędnych" dekoracji. Przerób w photoshopie, narysuj, cokolwiek.


« Ostatnia zmiana: 24 Lipca 2015, 13:50:53 wysłane przez flapdzak » IP: Zapisane
Hex

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 396


Zobacz profil
« Odpowiedz #1475 : 24 Lipca 2015, 21:32:07 »
Artykuł o edytorze map do Heroes VII:
https://mmh7.ubi.com/pl/blog/post/view/a-first-look-at-the-map-editor
oraz modele 3D i animacje nowego Wampira i Lisza:
https://mmh7.ubi.com/pl/factions/necropolis/creatures/vampire
https://mmh7.ubi.com/pl/factions/necropolis/creatures/lich
Animacja Wampira genialna - atak pazurami i oblizanie krwi z ręki a  ulepszenie łapie i gryzie :ok:
Nie wiem tylko czy to standardowe ataki czy ataki krytyczne.
Lisz korzystający z księgi - miodzio. :rolleyes:


IP: Zapisane
Loczek
King Loczdorah

*

Punkty uznania(?): 23
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 845


It's Seriously Christmas

Zobacz profil
« Odpowiedz #1476 : 25 Lipca 2015, 09:06:54 »
Cytuj
Animacja Wampira genialna - atak pazurami i oblizanie krwi z ręki a  ulepszenie łapie i gryzie :ok:
Nie wiem tylko czy to standardowe ataki czy ataki krytyczne.
Lisz korzystający z księgi - miodzio. :rolleyes:
Mogę się podpisać pod tym komentarzem tylko żeby zamienili kolejność animacji u Lisza bo ta pierwsza jest najlepsza gdy wyciąga z księgi swą mroczną moc. A wampiry to małmazja dla oczu, szast-prast i a potem zakosztowanie delicji ;D


IP: Zapisane
Czarownik

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 55


Zobacz profil
« Odpowiedz #1477 : 25 Lipca 2015, 10:47:44 »
Jak by ktoś jeszcze nie wiedział, wciśnięcie po kolei klawiszy ↑↑↓↓←→←→BA odblokowuje tak zwane funny animations.
Polecam sprawdzić licza i ponurego jeźdźca.


« Ostatnia zmiana: 25 Lipca 2015, 10:50:57 wysłane przez Czarownik » IP: Zapisane
Japko

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 220


.

Zobacz profil
« Odpowiedz #1478 : 25 Lipca 2015, 11:17:08 »
@Up
Myślę, że wszyscy to już wiedzą. Dałem niedawno link do animacji bekającego smoka. Polecam:
Dżiny, Tytanów, Simurgi.
Co do edytora map:
-Będzie generator map losowych,
-będzie edytor kampanii,
-będzie edytor BOHATERA I ARTEFAKTÓW. (Szał, coś nowego)

Potwierdzili też, iż modyfikacje będą rozszerzone na wysoką skalę. Mam nadzieję, że będzie prościej niż H5, gdzie większość ogarniałem.

I na HC Marzhin wspomina o swoim "tajnym projekcie"


« Ostatnia zmiana: 25 Lipca 2015, 11:21:23 wysłane przez flapdzak » IP: Zapisane
DamianoKMC

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 41

Zobacz profil
« Odpowiedz #1479 : 25 Lipca 2015, 15:41:28 »
Znalazłem cos takiego  Na Heroes Community Marzhin wspomina o "tajnym projekcie", nad którym obecnie pracuje. Więcej informacji ma się pojawić przed końcem sierpnia. Projekt ten jest związany z H7, a od siebie enigmatycznie dodam, że to coś z czego wszyscy powinni być zadowoleni ;)
Jestem ciekaw nad czym pracuje może nad Nową Frakcją albo dodanie Inferno lub Krasnoludów a wy co myślicie ?


IP: Zapisane
Japko

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 220


.

Zobacz profil
« Odpowiedz #1480 : 25 Lipca 2015, 17:25:26 »
Przecież ja o tym tajnym projekcie wspomniałem. Vipowie wiedzą co to jest.


IP: Zapisane
Hunter

***

Punkty uznania(?): 6
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 242


Śmieszny człowieku, czy pamiętasz ciemność?

Zobacz profil
« Odpowiedz #1481 : 27 Lipca 2015, 12:54:47 »
Jak by ktoś jeszcze nie wiedział, wciśnięcie po kolei klawiszy ↑↑↓↓←→←→BA odblokowuje tak zwane funny animations.


Absolutnym mistrzem jest dla mnie Kusznik z Przystani XD XD


IP: Zapisane
"Żyją ludzie, którzy wierzą w złote smoki"

Asderuki
Zielona wróżka

*

Punkty uznania(?): 3
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 789


W szaleństwie rodzą się najlepsze pomysły

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #1482 : 27 Lipca 2015, 13:27:34 »
Pewnie wyjdzie, że jestem sztywna, ale dla mnie kompletnie niepotrzebnie idą pieniądze na te animacje. Zamiast tego mogli by przeznaczyć je na ekrany, inną frakcję, lepszy graficznie interfejs albo cokolwiek co miałoby realny wpływ na rozgrywkę.

PS: animacje przystani są w większości z h6 więc kusznik skakał już tak w poprzedniej części.


IP: Zapisane
Travis
(Hydromax)

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 194


Zobacz profil
« Odpowiedz #1483 : 27 Lipca 2015, 14:56:47 »
Pewnie wyjdzie, że jestem sztywna
Nie, nie jesteś.. Dla mnie to również jest wyrzucanie pieniędzy w błoto, za te ponad 42 animacje (6 zamków x 8 jednostek + y neutralnych) można by spokojnie dopracować wygląd jednostek - skopiowanego ducha, czy lamasu, czy dać więcej neutrali, czy cokolwiek.. Ale nie, lepiej dać mało śmieszne animacje, które rzadko kiedy się komuś uruchomią..
Taki tam ból tyłka :D


IP: Zapisane
Hex

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 396


Zobacz profil
« Odpowiedz #1484 : 27 Lipca 2015, 18:29:03 »
Podobnie jak Wy, nie widzę potrzeby robienia tych "śmiesznych" animacji ani też cieszynek po walce.
Tymczasem artykuł o Dynastii Gryfów część I:
https://mmh7.ubi.com/pl/blog/post/view/the-griffin-dynasty-part-i
W sumie chyba wszystko to wiemy z kampanii Heroes 6, więc dla mnie jest to zapychacz.
Ciekawe kiedy mają zamiar ogłosić start drugiej bety, bo czasu coraz mniej. Może w końcu zaczną też pokazywać artworki Lochu, jako że i tak ma on pojawić się w nadchodzącej becie.

Wiadomość doklejona: 27 Lipca 2015, 18:42:34
Nic ciekawego aż do Gamesconu:
Cytuj
With Gamescom coming up, our hands are tied, sadly.



« Ostatnia zmiana: 27 Lipca 2015, 18:42:34 wysłane przez Hex » IP: Zapisane
Strony: 1 ... 96 97 98 [99] 100 101 102 ... 109    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.082 sekund z 21 zapytaniami.
                              Do góry