Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Strony: 1 ... 20 21 22 [23] 24 25 26 ... 36    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
HoMM V: Skull of Shadows (SoS) [MOD] (Czytany 200804 razy)
sylan

*

Punkty uznania(?): 5
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 528


:D:D;D

Zobacz profil
« Odpowiedz #330 : 03 Czerwca 2015, 23:01:39 »
Widzę że temat pod moją nieobecność się rozkręcił;)

To może zakończę tą dyskusję taką odpowiedzią...

No cóż pojawienie się Sandra (Ashańskiego) nie stanowi większego problemu, czy się pojawi? Może wam oddam głos w tej sprawie ^_^

Tutaj jednak chciałbym przypomnieć ważną kwestię. Sandro najpewniej nie był zwykłym liszem, w końcu poznał trochę "magię" pustki, a jak wiadomo pustka wymazuje wspomnienia. Sandro mógł zapewne też zmieniać wspomnienia i w ten sposób zatuszował swoją śmierć?

Co do Markala - zapewne dla Sandro był kolejnym pionkiem, więc nie znał połowy planów "mistrza".
No i Lorekeep. Czy na pewno duch Sandra nie jest przypadkiem nim samym? A gdzieś w katakumbach Lorekeep nie znajduje się tajna baza lisza;)

Wracamy teraz do tematu :)

@Mcichosz16
Lepiej?



Wrzucę może też coś innego, bo nie miałem czasu dla roślinek;P

Jak pisałem wcześniej planuję zmienić całą Faktorię zarówno miasto, jednostki i rasę przewodnią. Wrzucam więc takie cuś...

Faktoria lv7




IP: Zapisane
Heteryk Jogurt

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 66


Grotowo-tawerniany jogurtożerca :P

Zobacz profil
« Odpowiedz #331 : 04 Czerwca 2015, 07:59:32 »
Noo, jednostka świetna tylko trzeba zrobić kilka kosmetycznych poprawek. A poza tym mam pomysł na alternatywne jednostki dla Twierdzy. Alternatywą goblina będzie Goblin Zabójca, alternatywą centaura będzie Centaur Łupieżca a alternatywą siepacza będzie Oszalały Berserker


« Ostatnia zmiana: 04 Czerwca 2015, 08:05:59 wysłane przez Heteryk Jogurt » IP: Zapisane
Japko

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 220


.

Zobacz profil
« Odpowiedz #332 : 04 Czerwca 2015, 09:26:01 »
Czy ja wiem? Jednostka Faktorii mnie jakoś nie przekonuje. A poza tym widać, że jest zlepką kilku modeli. Czy animacja ataku itp; będzie "czysta"?  :(


IP: Zapisane
WMS

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 321


Zobacz profil
« Odpowiedz #333 : 04 Czerwca 2015, 12:12:40 »
Kwiatek jest uroczy, a 7lvl faktroii... Tak sobie na niego patrzę i myślę.. Czy to będą smokoidy/drakonoidy z mechanicznymi dodatkami? Coś w stylu Deathwinga z Warcrafta z jego konstruktorami? Jeśli tak to zrobisz sprytne połączenie fantasy z science fiction poprzez stworzenie półgolemów na starożytnej, smoczej rasie :v


IP: Zapisane
sylan

*

Punkty uznania(?): 5
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 528


:D:D;D

Zobacz profil
« Odpowiedz #334 : 04 Czerwca 2015, 15:12:50 »
@Heteryk Jogurt
Ok, jak będę robił alty to pomyślę nad twoimi propozycjami;)

 @flapdzak
No cóż w końcu to zlepka i pół robot, więc poszczególne części powinny być widoczne. W sumie pomyślę jeszcze nad innym lv7. A co do animacji, raczej ciężko zrobić "czyste" animacje. Sam nowych nie mogę wprowadzić, zmienić tych co są też nie. Więc wiadomym jest, że będą pojawiały się czasami różne dziwne animacje. Postaram się jednak zrobić, by nie były bardzo widoczne...

@WMS   
Przejrzałeś mnie;) Rasą przewodnią będą półsmoki, a dokładniej ludzie sztucznie zamienieni w smoki. Taka nowa wersja Smoczego Zakonu, gdzie efekt zamiany w smoka osiągnięto nie przez wieloletni trening, a różnego rodzaju miksturki. Jak wiadomo takie napoje są przeważnie bardzo niebezpieczne, a wypicie ich wcale nie musi powodować pełnej zamiany w smoka, ale jakiejś zmutowanej wersji... Co zaś do technologii nie będzie ona jakoś specjalnie zaawansowana.  Jednostki będą głównie walczyły bronią białą, ew. jakiś "magiczny" miotacz ognia. Poza tym jednostki będą głównie posiadały protezy zastępujące różne defekty, które wystąpiły w trakcie procesu zmiany w smoka.

Lv4



IP: Zapisane
Japko

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 220


.

Zobacz profil
« Odpowiedz #335 : 04 Czerwca 2015, 16:25:15 »
Lv4 jest genialny! Osobiście wrzuciłbym go na Lv5. Troszeczkę krótkie nogi, ale to nic...  ;D


IP: Zapisane
matikun

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 166


Spiralny

Zobacz profil
« Odpowiedz #336 : 04 Czerwca 2015, 16:55:04 »
Lvl 4 jest świetny, ale 7 mnie kompletnie nie przekonuje. Może pasowałby bardziej na poziom 6, na 7 poziomie chętnie zobaczyłbym jakiegoś smoczego golema/mechanicznego smoka.  :rolleyes:



IP: Zapisane

Żeby wstać, trzeba upaść.
Japko

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 220


.

Zobacz profil
« Odpowiedz #337 : 04 Czerwca 2015, 17:49:45 »
Mechaniczny smok?  Świetny pomysł. Chętnie zobaczyłbym takie cudo. :)



IP: Zapisane
Heteryk Jogurt

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 66


Grotowo-tawerniany jogurtożerca :P

Zobacz profil
« Odpowiedz #338 : 05 Czerwca 2015, 15:09:25 »
Zgadzam się w 99;99 %


IP: Zapisane
sylan

*

Punkty uznania(?): 5
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 528


:D:D;D

Zobacz profil
« Odpowiedz #339 : 06 Czerwca 2015, 18:11:45 »
@Up
Właściwie smok był moim pierwszym pomysłem, więc mogę spróbować go zrobić. Pytanie tylko czy ma chodzić, czy latać?

Dorzucam nowego pyromaniaka;)



IP: Zapisane
matikun

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 166


Spiralny

Zobacz profil
« Odpowiedz #340 : 07 Czerwca 2015, 00:48:28 »
Jednostka fajna, tylko jak będzie wyglądać animacja ataku? A smoka możesz zrobić wg uznania, czy będzie chodził, czy latał - będzie lepszy niż obecny tier 7. :rolleyes:


IP: Zapisane

Żeby wstać, trzeba upaść.
WMS

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 321


Zobacz profil
« Odpowiedz #341 : 07 Czerwca 2015, 14:00:01 »
Nie wiem czemu, ale te nogi mnie odrzucają... Również zamiast maski przeciwgazowej dobrym pomysłem byłaby metalowa maska spawacza(albo dać jakiemuś z ulepszeń).


IP: Zapisane
Asderuki
Zielona wróżka

*

Punkty uznania(?): 3
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 789


W szaleństwie rodzą się najlepsze pomysły

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #342 : 08 Czerwca 2015, 12:43:59 »
Widzę, że nogi to jakiś problem tutaj. Nie dla mnie prawda, ale żeby reszta nie czuła się z nimi źle wystarczy nieco pogrubić uda w szerokości. Aby były jednak bardziej okrągłe w przekroju. Po prostu nieco grubsze :)

A sama jednostka bardzo mi się podoba ^^


IP: Zapisane
sylan

*

Punkty uznania(?): 5
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 528


:D:D;D

Zobacz profil
« Odpowiedz #343 : 08 Czerwca 2015, 17:51:46 »
Model jednostki jest robiony na animacji druida, a on ma tak ustawioną rękę...

@WMS
Nad maską pomyśle, bo nie wiem czy uda mi się taką zrobić;P

@Asderuki
Jak zawsze dzięki za dobre słowo;)

Poprawione nogi+ulepszenie



IP: Zapisane
Asderuki
Zielona wróżka

*

Punkty uznania(?): 3
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 789


W szaleństwie rodzą się najlepsze pomysły

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #344 : 08 Czerwca 2015, 18:33:48 »
No gites :) mi się podoba. Fakt ta ręka nieco dziwnie wygląda. Wykręcałeś dłoń może nieco? Bo jeśli dobrze widzę to jest bardziej "płasko" niż ta w modelu. Wydaje mi się, że jak zostawisz tak jak normalnie jest to też będzie dobrze wyglądało z tym ognikiem.


IP: Zapisane
Strony: 1 ... 20 21 22 [23] 24 25 26 ... 36    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.048 sekund z 21 zapytaniami.
                              Do góry