Razem z Menelagiem i Sylanem wpadliśmy na pomysł utworzenia MOD'a, w którym główni bohaterowie - Tawernowicze, byliby uczestnikami wydarzeń mających miejsce w Ashan 4 lata po akcji związanej z kampanią orków i śmiercią Biary.
Na czym polegałby cały projekt: Każdy z Tawernowiczów zależnie od postaci i frakcji, do której by przynależał zostałby w niej umiejscowiony razem z innymi, oryginalnymi bohaterami. Każda frakcja miałaby własną kampanię, rozpoczynającą się prologiem, poszczególnymi misjami i epilogiem, kończącym całą przygodę pod jednym sztandarem. Tawernowicze wbrew pozorom byliby porozmieszczani w różnych frakcjach, ale sprzymierzeni ze sobą pod pewną organizacją. Każdy Tawernowicz będzie bohaterem nowym, nie będzie podmianą oryginalnej postaci z gry.
Fabuła (kampanii), a raczej jej skrócona wersja: Odkąd Sar-Elam stał się Siódmym Smokiem pozostawiając w niepamięć starożytne Smocze Przymierze, jego uczeń - arcymag o imieniu Sar-Hernos za sprawą pewnego eliksiru przedłużającego życie potajemnie kontynuował dzieło mistrza, jednak dla większego bezpieczeństwa była ona pod inną nazwą i nikt nigdy nie wiedział o jej istnieniu aż do detronizacji Kha-Beletha i śmierci jednego z najbardziej podstępnych lordów spod jego ręki – Biary. Obrońcy Przymierza (Tawernowicze), którzy w obawie o bezpieczeństwo tajemnicy nazwali je Kompanią Pojednanych, strzegli swojego mistrza za czasu wojny i pokoju oraz czegoś, o czym Sar-Hernos nigdy nie chciał im powiedzieć. Za ich główne miejsce spotkań przyjęto karczmę pod nazwą „Tawerna Błękitnego Smoka”, gdyż kilkadziesiąt lat temu ubito tu ostatniego osobnika z tego gatunku. Nie wszyscy z Obrońców byli jednak wierni ideom Mistrza i jeden z nich, przeszedłszy na stronę Kultu Czarnych Magów będących pod zwierzchnictwem Demonów zdradza swoim nowym panom cały sekret Przymierza. Sar-Hernos’owi grozi niebezpieczeństwo, jednak mimo czujności jego uczniów, Demonom udaje się go porwać w celu uzyskania informacji o tajemnicy, jaką skrywa. Nasi Tawernowicze rozpoczynają „akcję ratowniczą” razem, jednak bez pomocy obecnych bohaterów Ashanu, tak przynajmniej im się wydaje…
W skrócie – cała akcja toczyć się będzie wokół Przymierza, jakie tworzymy my, Tawernowicze. Każdy z nas wybierze sobie frakcję i w niej będzie się znajdował. Będziemy jedną organizacją, wszystko macie powyżej opisane. Apropo zdrajcy, nie będzie to nikt z userów, zwyczajnie wymyślimy kogoś innego. ;]
A i uwaga! Jeżeli ktoś zechciałby być demonem, musi się liczyć ze skomplikowaną historią bycia – Tawernowicz-Demon od razu z założenia jest szpiegiem w Sheogh i choć grając na mapie będzie w mieście Inferno, wedle fabuły ukrywa się z daleka od demonicznych terenów. Inaczej byłby jednym z Demonów nadzorujących Kult Czarnych Magów!.Wstępne założenia i opracowanie jak widać mamy, potrzebujemy jednak chętnych osób. Minimum 7-12 ludzi – pod uwagę będziemy brali staż(min. 25 postów) i kulturę wypowiedzi na forum. Rozpoczynając od dzisiaj, termin zgłaszania mija najpóźniej
10 października. Poniżej znajduje się wzór zgłoszenia:
1. Nazwa postaci (dowolna, choć jeśli ma to być projekt z Tawernowiczami, mile widziany jest normalny nick na forum ;])
2. Frakcja3. Model z gry(np. model Godryka lub jakiejś jednostki)
4. Dokładny opis kolorystyczny i wyglądu modelu (tekstur)
5. Avatar -->128x128 (może to być z avek z dowolnej witryny, ale na obrazku musi być tylko głowa i popiersie, nie cała postać)
6. Specjalność (zależnie od wybranej frakcji, musi być już gotowa, nie można tworzyć nowych, ale może być pod inną nazwą i opisem. W tym przypadku zamieśćcie dane w tym punkcie)
7. Biografia (może to być kilka zdań, może trochę więcej. Brak biografii odznaczy się pustym miejscem ;])
8. Audio (czyli muzyka, jaką chcecie usłyszeć w momencie poruszania się własną postacią, o ile chcecie taki bajer mieć. Jeżeli ma to być muzyka z gry, proszę podać pełną nazwę. Tak samo odnośnie do innych, wybranych przez was utworów muzycznych. Długość utworu jest dowolna, rozszerzenie mp3. Jeżeli jest to mało popularny utwór, proszę podać link, z którego możliwe będzie pobranie piosenki.
Tylko błagam, starajcie się wybierać utwory przy których rzeczywiście da się grać, nie np. Shakira-Waka, Waka, cosie od zespołu Behemoth i tym podobne utwory robione na "siłę"!)
9. Ewentualna własna historia (czyli jak widzielibyście swoją postać w świecie Ashan. Tu aż się prosi o dokładny opis, bo to pomoże nam w tworzeniu misji i dialogów)
Jeśli ktoś chce, może przesłać swoje zgłoszenie na pw do mnie, Menelaga lub Sylana, nie musi być ono koniecznie tutaj. Zapraszamy zatem do zgłaszania się.
Jak wiadomo, projekt nie wystartuje w formie bety czy pełnej wersji jutro, pojutrze czy też za miesiąc, bo roboty jest dużo, nawet bardzo. Mamy jednak nadzieję, że Was to nie zniechęci i znajdziemy te 7-12 osób.
I jeszcze jedno – jeżeli ktoś ma jakiś fajny pomysł co do fabuły, jak ją jeszcze urozmaicić, to śmiało proszę wrzucać swoje pomysły na pw do kogoś z naszej trójki, albo tutaj w temacie.
Wszelkie pytania i wątpliwości również zgłaszajcie tutaj.