Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
Pokaż wiadomości
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Pamiętaj, że widzisz tylko te wiadomości w tematach do których masz aktualnie dostęp.
    Wiadomości   Pokaż wątki Pokaż załączniki  

  Wiadomości - Gryfion
Strony: [1] 2
1  Hyde Park / Fantasy / Odp: [RPG - Klanarchia] Ryk Bezmiaru [Rekrutacja] : 16 Września 2010, 20:11:32
Ad2 chodziło mi raczej co się stanie gdy użyję riposty w walce np.
wilkołak wściekle atakuje, a ja postanawiam wykonać ripostę, wo moja postać co  robi? opowiada mu jakaś anegdotę po której wilczek chowa się w jaskini i zastawana się za sensem życia?
Hmmm... a ta kraina na mapie to chyba Europa (Jeśli się nie milem i dobrze wnioskuję że Cierniste bory to dawna Dania ;D)

     
     
2  Hyde Park / Fantasy / Odp: [RPG - Klanarchia] Ryk Bezmiaru [Rekrutacja] : 14 Września 2010, 20:14:34
Może też się zgłoszę, nigdy nie grałem w rpg.Kartę postaci później tam.
Tylko jedno pytanie jak działa w walce Błyskawiczna riposta?

 
3  Inne gry / On-Line / Odp: Runes of Magic : 14 Września 2010, 19:46:41
Nawet niezła gierka... choć grałem tylko miesiąc, a potem znudziła mi się.
Jednak uważam że warto zagrać... jeśli macie czas, bo straszne długo ściąga patchy >:( no ale jest za free :rolleyes:
   

   
4  Hyde Park / Pogaduchy / Odp: Najgłupsza uwaga : 14 Września 2010, 19:33:57
Uwaga mojego kolegi:

,,Uczeń zabiera nauczycielowy okulary i chowa do szafki" 
5  Heroes VI / Heroes VI / Odp: Miasta w HVI po raz czwarty : 28 Marca 2010, 15:26:45
Rasa mogła by być w hom&m 6 pod warunkiem że 6 będzie miała mroczniejszy klimat i grafę niż 5, bo inaczej zamiast mrocznej rasy wyjdzie rasa dziwnych/zabawnych potworków ;) (patrz: demony i nieumarli)
6  Heroes VI / Heroes VI / Odp: Miasta w HVI po raz czwarty : 26 Marca 2010, 15:58:14
czarny uruk jest czarny,
A ja myślałem że zielony w czerwone paski ;>

Małpy i tygrysy pasują do dżungli, a nie do bagien i stepów, poza tym żaba na 6lv? w ogóle napchałeś tutaj wszystkie rasy.   
7  Mody & modowanie / Heroes V - Moderskie Projekty / Odp: Tawerniany projekt!!! : 23 Marca 2010, 19:46:45
Fajny, a z jakich jednostek go zrobiłeś? Wydaje mi się że z dżina i czarta 
8  Mody & modowanie / Heroes V - Moderskie Projekty / Odp: Tawerniany projekt!!! : 14 Marca 2010, 11:26:06
Ja wpadłem na pomysł że 7lv zrobić z dzikiego cyklopa,dać mu nogi smoka krasnoludów i pomalować na morską zieleń
9  Hyde Park / Fantasy / Odp: Elfy : 13 Marca 2010, 15:19:59
No tak, ale według mnie w tak sposób zapewni się pożywienie jakiemuś małemu plemenu, a nie społeczeństwu miasta(w wielu książkach tak jest elfy mieszkają w wielkich miastach w lesie, co według mnie jest głupota)   
10  Hyde Park / Fantasy / Odp: Elfy : 13 Marca 2010, 12:52:02
Mnie w elfy zastanawiają dwie rzeczy:
1.Skąd biorą metal na bron skoro nie mają zadniej kopalni?czytaliście gdzieś o elfach górnikach?może kupują od krasnoludów ale dla mnie to bezsensu by taka rozwinięta rasa potrzebowała pomocy innych
2.Zazwyczaj elfy mieszkają w wielkich miastach w  lesie, ale skąd oni biorą pożywienie?Bo nie sądzę że utrzymują się tylko z zbierania jagódek i polowania

@czym się różnią elfy upadłe od mrocznych bo dla mnie to jest to samo i co to są krwawe elfi? Elfi ochlapanie keczupem?
11  Mody & modowanie / Heroes V - Moderskie Projekty / Odp: Tawerniany projekt!!! : 12 Marca 2010, 20:12:42
Co do wyglądu miasta to ja bym zrobił z Inferno.Pomalować lawę na niebiesko aby wyglądała jak woda,a budynki na taki zielonkawo czarny i usunąć płomienie. Całość wyglądała by jak kryjówka piratów w jakiejś jaskini.

Wiadomość doklejona: [time]12 Marzec 2010, 21:31:09[/time]
Można by tak zmienić kilka budynki:
Posiadłość Diablików-Gildia Bandytów,zmienić tylko kolor(tak jak wszystkie budynki)
Demoniczna Wieża-Arena Treningowa usunąć ogień i posągi demonów          
Psiarnia-? tutaj nie wiem jak to przerobić
Sala Pokus-Świątynia Utopców tak samo jak posiadłość diablików
Piekielne Stajnie-Stajnie Mantikor usunąć płomienie, pomalować okna na niebiesko oraz jeśli się da to zmienić posągi zmór na mantykory
Bóstwo Potępionych-Podwodny Potwór pasowało by zmienić twarz na Cullta, ale pewnie się nie da, płomienie w środku na morską zieleń      
12  Mody & modowanie / Heroes V - Moderskie Projekty / Odp: Tawerniany projekt!!! : 12 Marca 2010, 16:55:18
Tak swoją drogą, coś nie jestem przekonany do Grenadiera. Bądź co bądź nie należy mieszać epok, a wątpię, by średniowieczni piraci dysponowali bronią renesansu (Bo H5 to raczej odwzorowany jest w średniowiecznym klimacie)

A gremliny mają bron palną i co?
Można wymyślić że piraci ukradli ten ,,pistolet" gremliną.
13  Mody & modowanie / Heroes V - Moderskie Projekty / Odp: Tawerniany projekt!!! : 08 Marca 2010, 17:58:49
Rozumiem że świat tych mutantów to Enroth z HoM&M 3, bo niby skąd by się  wzeły  te miecz
14  Hyde Park / Fantasy / Odp: Bestie tłamszące Wasze biedne dusze i umysły... : 07 Marca 2010, 21:52:10
Banrrar- pewnego dni Ax-kara, szalony lisz niezadowolony z słabych zombi postanowił zrobić stwora nie do pokonania,połączył więc  50 ciał z magicznymi klejnotami Salismi,a dusze tych 50 ludzi miały go kierować,tak powstał Banrrar, jednak jak to z szalonymi eksperymentami  bywa , potwór wyrwał się spod władzy lisz,zabił go i uciekł.Przez wiele miesięcy  terroryzował wioski(ponieważ umęczone dusze ogarniał taki ból i szaleństwo że atakowali wszystko),nie dało się go zabić.w końcu arcymag Rewind przy pomocy magi zamknął go w strefie kieszonkowej.Po 300 latach zamknięcia szef gildy zabójców,mag Ingot,znalazł sposób na przywołanie go i zmuszenie do służby.Tak oto Banrrar stał się bronią w rękach zabójców,jednak Ingot przyzywa go tylko w trudnych sytuacjach, gdyż im dłużej jest na świecie tym większa jest szansa na to że się uwolni.
Wygląd- Banrrar ma 2,5 metra,jest zbudowani że ludzkich zwłok pomiędzy którym widać zielone kryształy,ma potężnie nogi i wielki korpus, jedną rękę ma w kształcie młota, druga ma  uzbronioną w trzy szpony z kryształów,nie ma głowy,zamiast niej ma jakby zieloną kule która pulsuje i wiruje,czasem można tam dostrzec twarz wykrzywioną z bólu i usłyszeć dochodzący z tamtą jęki,całe ciało ma oświetlone  zielonym blaskę od kryształów.
Jak zabić-nie można,jedynie wyjście od odesłanie go do strefy kieszonkowej,można również zniszczyć zwłoki z których się składa, ale to  go tylko zatrzyma, gdyż niezniszczalne  kryształy Salismi zbiorą się w kulę i polecą do cmentarza i stąd zbierze kolejne zwłoki.       
15  Tawerna / Nowe Rasy Tawerny / Odp: Nowe rasy : 18 Lutego 2010, 20:51:42
O tak może być
Bazyliszek > Lord Bazylisków i królewski Bazyliszek
bazyliszek kojarzy mi się z bagnami ale tutaj też morze być,
tylko może zamiast  lord bazyliszków  dać władce bazyliszków, a zamiast królewskiego dać lodowego


Waż błotny > Błotna Kobra i Błótny Pyton

'
to mają być takie wielkie węże? tylko czemu błotne?

Strony: [1] 2




© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.03 sekund z 18 zapytaniami.
                              Do góry