Punkty uznania(?): 1
Offline
Wiadomości: 107
Ja nie byc taki ork!
|
|
« Odpowiedz #1 : 26 Maja 2013, 13:43:05 » |
|
Zamek rycerzy - możesz brać wszystkie jednostki oprócz chłopów - są najsłabsi w grze. Zamek barbarzyńców - możesz oszczędzić sobie goblinów, chociaż dobrze mieć je w armii, dopóki nie zaopatrzysz się w cyklopy. Zamek czarodziejki - jeżeli będziesz mógł kupić feniksy, to wyrzuć z armii krasnoludy. Są silni, ale zbyt wolni. Zamek czarnoksiężnika - tu możesz zrezygnować później, gdy zaczniesz kupować smoki, z centaurów, które będą mało wytrzymałe i pewnie szybko zostaną przyblokowane ii wybite przez latające jednostki.
Polecam ci grać zamkiem czarodziejki, gdyż możesz ułożyć w nim taką armię: dwie jednostki latające (rusałki i feniksy) oraz dwie strzelające (druidzi i elfy) i jedna lądowa, lecz szybka (jednorożce).
Do podróży na trudnych terenach (bagna, pustynie, śniegi) używaj barbarzyńcy (możesz go np. kupić w zamku), gdyż on szybciej podróżuje po takich ziemiach. Z kolei czarodziejka potrafi szybciej poruszać się statkiem po wodzie.
Oprócz bohatera początkowego pamietaj o kupieniu drugiego, który pełniłby rolę zwiadowcy i zbieracza skarbów. Jednemu daj armię i używaj go do walki, drugi niech zbiera i odkrywa.
Jeżeli masz w armii jednostki strzelające, to stawiaj je jak najdalej od siebie, żeby zmniejszyc straty w przypadku, gdy jednostka latająca może cię przyblokowac.
Jeżeli nie możesz przejśc jakiejś misji, to zastosuj się do dwóch rad: zapamiętaj położenie zamków wroga, a po ponownym zaczęciu gry zbierz szybko armię, unikając trudniejszych walk z potworami, a następnie najedź wroga, nim ten rozbuduje swe zamki. Druga rada na problemy finansowe brzmi tak: gdy napotkasz skrzynkę ze skarbami, bierz złoto, a nie doświadczenie. To drugie i tak bohaterowie osiągną w walce z innymi bohaterami i stworami, poza tym atak, obronę, moc i wiedzę mogą podnieść w wielu obiektach przygody na mapie.
Często zapisuj grę.
|