Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Strony: 1 ... 17 18 19 [20] 21 22 23 24    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
HoMM V - tworzenie i modyfikacja modów - dyskusja (Czytany 145606 razy)
Kha-Beleth

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 35


Władca Sheogh

Zobacz profil
« Odpowiedz #285 : 02 Marca 2011, 09:19:10 »
Co do Sandro to znalazłem mod iNKARNATE_Sandro_mod_final (nazwa pliku moda). Nie daje on zbyt wiele. Sandro w tym modzie to po prostu zwykły nekromanta ze zmienioną ikonką(do której nic nie mam. Jest naprawdę niezła).


IP: Zapisane
Świat będzie mój! mój! mój! ciastko! mój!
-Słyszałeś to? Słyszałeś ciastko? Chyba echo mi się zepsuło.

Zbieram 1000 wyświetleń, pomóżcie : http://www.youtube.com/watch?v=JCdzV9bEgik
 
Polecam: http://www.wichrowy_czubek.republika.pl
Nightin

******

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Wiadomości: 470


Zobacz profil
« Odpowiedz #286 : 05 Kwietnia 2011, 15:22:18 »
Nie chcę być chamski, nie chcę też być wścibski i irytujący ożywiając ponownie ten temat. Otóż wszystko piknie super, menelag robi swoje mody z zapałem, Oliwsen raczej porzuciła to, Sylan pewnie też albo coś tam może próbuje po skończeniu Azylu, ale mamy tylko 4 poradniki: Zmiany tekstur, ikonek, tekstu no i oczywiście statystyk, umiejętności(wezmę to pod nazwą"zdolności"). Tak? Oczywiście, że mamy. Sam choć porzuciłem dawne projekty czasem się w coś bawię. Pamiętam prawie każdy taki plik i wiem odpowiednio jak go zapisać.

Ale...przecież na pewno są tu ludzie, którzy chcą tworzyć równie znakomite mody co szanowny pan menelag, tylko albo nie chcą się udzielić, albo chcą to stworzyć dla własnych prywatnych celów, albo po prostu patrzą na Tawernę i ślęczą każdy nasz post, nie ważne czy to pusta dysputa czy to wiadomości jakim trzeba poświęcić więcej czasu. Ja nie piszę tego posta tylko dla siebie, ale wiem, że na pewno są ludzie, którzy są kreatywni i chcą uczynić grę Heroes of Might and Magic V wedle własnych życzeń. A nie, że jakiś geniusz robi i zbiera oklaski. NIE!

Pomyślmy o innych moderach i osobach, które uwielbiają się bawić mechaniką gry. Na Tawernie z całą pewnością zapozna się tym jak zmienić tekst, jak zmienić teksturę, jak zmienić ikonkę, jak zmienić zdolności. I na tym koniec. Potem jest otchłań i pustka. Ale przecież są ludzie, którzy doprawdy, mają wielką wyobraźnię, chcą stworzyć coś wielkiego, ale nie mogą. Szczególnie mówię tu mając na myśli polskich graczy. Człowiek patrzy w takie mody a jego wyobraźnia się powiększa i nie daje mu spokoju. Ale on przecież umie robić tylko te 4 podstawowe triki. Wielu na przykład pragnęło zastąpić powiedzmy upiory na rycerzy śmierci. Tak, prawda, udało się, ale niektórzy wolą gdyby ta zamiana odbywała się dzięki jej wyobraźni. I przecież nie zmienią z gotowego moda, choć to możliwe.

Widzieliśmy wielokrotnie Oliwsen jak dodawała nowych bohaterów bądź menelaga, który zmieniał niektóre jednostki na nowe. Prawda, że to piękne? I że łza kręci oko? Cudownie posiadać taki mod. Ale równie znakomicie jest go tworzyć samemu. Wielu ludziom na pewno się uśmiecha to co stworzą własnymi rękami. To może podobne odczucie do robienia modów przez "geniuszy", ale bardziej szczęśliwsze. Nie mam nic do menelaga, Oliwsen, Sylana czy innych wielkich moderów z polskich forów, ale żałuję że nie pomyśleli o tym, że są też inni ludzie, którzy chcą tworzyć równe piękne mody jak oni a znają tylko 4 triki i nic więcej.

Dlatego za przeproszeniem niechże ktoś ruszy kuper i stworzy w miarę dodatkowe poradniki dotyczące modowania takie jak:
*Dodawanie własnego bohatera
*Zamiana jednostki X na jednostkę Y(powiedzmy zamiast goblina mamy czarnego smoka lub zmienionego kolorystycznie jednorożca).
*Może w sprawach np. oświetlenia, zmiany koloru miasta(np. zamiast "słonecznej" Przystani mogła być równie biała Przystań.)
*I wiele  innych.


IP: Zapisane
DWito
Mental Giant

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 421


"Jesteśmy tym o co walczymy"

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #287 : 05 Kwietnia 2011, 17:45:53 »
Serce Ashan tu znajdziesz wszystko o modach, oprócz istniejących poradników są już pisane kolejne  8)


IP: Zapisane
"ojtam, ojtam"
Menelag
Moczymorda Tawerniana

*

Punkty uznania(?): 10
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 280


1+2= Menelag

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #288 : 07 Kwietnia 2011, 16:19:38 »
Nightin, wszystkie poradniki, które są na Tawernie są dosłownie podstawą do tego, żeby modować. Więc, jeśli ktoś nie umie robić tekstur, za chiny nie zrobi zupełnie nowego, własnego bohatera. Nie ma szans.
Jeśli opanuje się poradniki napisane na Tawernie, to już chyba sam powinien zacząć kombinować. Ja na przykład wiele rzeczy odkryłem dzięki własnej pracy, nie czekałem aż ktoś mi napisze poradnik jak dodać rogi aniołowi.
A z tego co zauważyłem i sam doświadczyłem, wiem, że niektórzy nawet nie czytają tych poradników, tylko z góry zakładają, że one są 'gópie' i albo piszą do kogoś wiadomości w stylu: "Pomożesz mi..." a po jakimś czasie już jest "Zrobisz mi...". Wiem o tym dobrze, bo sam się z czymś takim spotkałem. Ja jestem otwarty na osoby, które chcą modować. Mogę im doradzać, pokazać co i jak, ale nie zrobię nic za nich.
Czepiasz się, że mało poradników, ale na przykład ja korzystałem tylko z nich, Oliwsen korzystała głównie z własnych eksperymentów, bo w tym czasie tematy modów dopiero się rozwijały. Niektórzy czasami nazywają mnie "ekspertem", więc jako "ekspert" powiem, że te poradniki co są w zupełności wystarczą. Potrzeba jeszcze troszeczkę wyobraźni, cierpliwości i sprytu. Z resztą, ja i tak nic nie napiszę, bo nie jestem już w redakcji. Oliwsen na razie odstawiła mody, a Kokoju i Sylan pracują nad Tawernianym Projektem i raczej do redakcji im nie po drodze (ale to tylko moja opinia).



IP: Zapisane
Nightin

******

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Wiadomości: 470


Zobacz profil
« Odpowiedz #289 : 07 Kwietnia 2011, 23:08:53 »
@DWito11: Dziękuję/emy za link, z pewnością przyda się niektórym.

@menelag: No oczywiście. Te cztery rzeczy z całą pewnością się przydadzą początkującym, zgodzę się z tobą w zupełności. Jak też jest to część modowania, która na ogół jest bardzo przydatna, nawet dla zaawansowanych(niektórzy znają to na pamięć jak myślę). Ale tworzenie bohatera chyba nie polega tylko na zamianie tekstur, no nie? Jak wkleisz teksturę wilka zamiast tekstury rusałki to wyjdzie ci niezłe dziwadło.
 Yhm...możliwe, że masz rację, aczkolwiek ja sądzę, że ta "podmiana" jednostek o jakiej mówiłem to nieco poważniejszy temat. Ale może pojawię się na tym waszym "Sercu Ashan" i tam porozmawiamy o tym co"leży na sercu".
 A co myślisz o ludziach, którzy czytają te poradniki i postępują zgodnie z wskazówkami? Mile słyszeć, że jesteś otwarty na takie sprawy, pochwalam to. Jednak nie wszyscy ludzie muszą być potworni, no nie?
 Nie powiedziałbym, że to czepianie się, ale apelowanie, ale dość o tym. Jak zwał tak zwał. Tak powiem odnośnie Oliwsen. Ale skoro tak.. Zresztą możesz napisać do redaktorów by coś takiego dali z twoimi wskazówkami. Tak samo ja kiedyś pomogłem Laxx w mapie Axeoth(a redaktorem nie jestem i nie byłem racz zauważyć).

 Podsumowując: Szkoda doprawdy, że owe poradniki się nie pojawią(a może się pojawią? Jednak jestem w tej sprawie teraz na granicy optymizmu i pesymizmu). Ale za to jest stronka zwana Serce Ashan. Pochwalam menelaga i DWito w tej sprawie. Może wrócę niebawem do modowania, ponownie przyznam sobie sam. Możliwe, że właśnie w Sercu Ashan mogą się pojawić osoby, które podobnie jak ja chcą zrealizować, własnymi rękoma swoje "marzenia" w tej branży. Koniec końców, chyba to oznacza koniec sprawy. Chyba, że znajdzie się jeszcze ktoś kto będzie chciał wymienić słówko o tym i będzie chciał stworzyć wielkiego moda niż tylko te cztery rzeczy(np. stworzenie własnego miasta a'la Oblivion bądź Wrota Żywiołów).


IP: Zapisane
Cebulak
(Hadrian)

*

Punkty uznania(?): 7
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 062


Uzależniony od niebieskiego

Zobacz profil
« Odpowiedz #290 : 16 Kwietnia 2011, 11:07:40 »
1. Mam prośbę.. Udało mi się w końcu zainstalować mapy do H5 Dzikie Hordy, z naszej strony, ale jest tam ich mało, zwłaszcza tych dużych, zna ktoś może jakąś stronę z mapami do H5 DH?

2. Prośba tyczy się moda umieszczonego przez minastir, który dał mod z tancerzami wojny, którym podmieniono miecze na te z bety, mógłby mi ktoś wytłumaczyć jak krok po kroku sprawić, by podmienić tego zwykłego, na tego z bety, pobieram i co dalej?
http://www.tawerna.biz/forum/index.php?topic=3504.180

Na razie tylko tyle pytań, później z pewnością dojdą nowe..


IP: Zapisane
Cytuj
Cahan: Hadrian się ucieszy, a jeśli ktoś nie będzie chciał grać, to będzie znaczyło, że go nie lubi. A przecież Hadriana wszyscy lubią, więc wszyscy zagrają. Plan idealny  8)
Menelag
Moczymorda Tawerniana

*

Punkty uznania(?): 10
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 280


1+2= Menelag

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #291 : 16 Kwietnia 2011, 15:33:08 »
Jeśli jest to plik .pak wklejasz go do daty.
Jeśli jest to plik .h5u wklejasz do UserMods :)


IP: Zapisane
DWito
Mental Giant

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 421


"Jesteśmy tym o co walczymy"

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #292 : 16 Kwietnia 2011, 19:12:14 »
Co do tych map to: sorry że z torrentów, jak coś to mogę ściągnąć i wrzucić na filehosting jakiś


IP: Zapisane
"ojtam, ojtam"
DWito
Mental Giant

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 421


"Jesteśmy tym o co walczymy"

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #293 : 16 Kwietnia 2011, 22:33:04 »
Spokojnie - jakbyś nie zauważył to modderzy pracują obecnie nad modami:
Ja i Menelag - Serce Ashan
Kokoju - Azyl
Sylan - Cytadela


IP: Zapisane
"ojtam, ojtam"
youpop12

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 10

Zobacz profil
« Odpowiedz #294 : 27 Kwietnia 2011, 15:48:20 »
I właśnie w tym sedno sprawy. >:(
Każdy by chciał tak napisać, że pracuje nad fajnym modem.

PS:Zauważyłem, że jesteście zajęci na okrągło tworzeniem samolubnie modów.

Musisz mieć koniecznie poradnik? Nie możesz napisać na gg lub na PW do mnie albo do innego modera, żeby Ci pomógł albo coś pokazał??:) /menelag


« Ostatnia zmiana: 27 Kwietnia 2011, 18:21:23 wysłane przez menelag » IP: Zapisane
Adaskop

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 147


Abraham.

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #295 : 27 Kwietnia 2011, 16:08:50 »
Cytuj

PS:Zauważyłem, że jesteście zajęci na okrągło tworzeniem samolubnie modów.


Czyli tylko ja nie rozumiem tej wypowiedzi? Masz pretensje, że ludzi robią mody?:) Samolubnie modów? A co mają wykupić reklamy google i się tym chwalić. Ludzie poświęcają swój czas, są prawdziwymi zapaleńcami. Robią coś czego ja nie umiem i nigdy zapewne nie opanuję :) I chwała im za to, a ty narzekasz, że ni piszą głupiego poradnika : ) Obiecali to to zrobią, w swoim czasie:)


IP: Zapisane

Cebulak
(Hadrian)

*

Punkty uznania(?): 7
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 062


Uzależniony od niebieskiego

Zobacz profil
« Odpowiedz #296 : 07 Maja 2011, 10:58:33 »
Są pytania, czekam na odpowiedź:

-http://www.tawerna.biz/forum/index.php?topic=7413.msg123508;topicseen#msg123508
-Jak dać bohaterowi konkretny lvl, by miał go na początku gry?
-Ma ktoś może link, z tłumaczeniem edytora do DH na polski?
-Do czego służy zakładka experience jak klika się na bohatera?
-Czy można sprawić, żeby w zamku kupować same ulepszenie, lub same alternatywy?


« Ostatnia zmiana: 07 Maja 2011, 11:16:49 wysłane przez Hadrian » IP: Zapisane
Cytuj
Cahan: Hadrian się ucieszy, a jeśli ktoś nie będzie chciał grać, to będzie znaczyło, że go nie lubi. A przecież Hadriana wszyscy lubią, więc wszyscy zagrają. Plan idealny  8)
Menelag
Moczymorda Tawerniana

*

Punkty uznania(?): 10
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 280


1+2= Menelag

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #297 : 07 Maja 2011, 11:58:28 »

-http://www.tawerna.biz/forum/index.php?topic=7413.msg123508;topicseen#msg123508
-Jak dać bohaterowi konkretny lvl, by miał go na początku gry?
-Ma ktoś może link, z tłumaczeniem edytora do DH na polski?
-Do czego służy zakładka experience jak klika się na bohatera?
-Czy można sprawić, żeby w zamku kupować same ulepszenie, lub same alternatywy?

Bohaterowi można dać konkretny level wpisując w jego oknie, w doświadczeniu np. 5000 (wtedy będzie 5 lvl)
Polski edytor mam jak pobrałem patcha 3.1.1 do Hord. http://www.tawerna.biz/pobierz_plik_39_patch-3.1.1-pl---dla-dzikich-hord-nieoficjalny.html

-experience to właśnie doświadczenie
- nie, nie można. To są mechanizmy gry, które trudno zmodyfikować.

Na pytanie o kryształach odpowiem w tamtym temacie.


IP: Zapisane
Cebulak
(Hadrian)

*

Punkty uznania(?): 7
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 062


Uzależniony od niebieskiego

Zobacz profil
« Odpowiedz #298 : 31 Maja 2011, 22:22:33 »
Kolejne pytania:
Jak zrobić, by dany bohater pojawił się na mapie w określonym dniu, tygodniu, miesiącu?
Jak zainstalować NCF, lub gdzie trzeba dać te foldery?


IP: Zapisane
Cytuj
Cahan: Hadrian się ucieszy, a jeśli ktoś nie będzie chciał grać, to będzie znaczyło, że go nie lubi. A przecież Hadriana wszyscy lubią, więc wszyscy zagrają. Plan idealny  8)
Asderuki
Zielona wróżka

*

Punkty uznania(?): 3
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 789


W szaleństwie rodzą się najlepsze pomysły

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #299 : 28 Marca 2012, 19:27:03 »
Mnie nurtuje inne pytanie... gdzie są alternatywne ulepszenia? I gdzie są wszystkie zamki? Bo jak podążam ścieżką pokazaną w poradniku, to tam mam tylko 4 zamki i to nie pełne... i nie wiem gdzie szukać orków, lochu, sylvanu, akademii, krasnoludów i reszty z przystani.


IP: Zapisane
Strony: 1 ... 17 18 19 [20] 21 22 23 24    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.1 sekund z 16 zapytaniami.
                              Do góry