Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Strony: 1 ... 18 19 20 [21] 22 23 24    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
HoMM V - tworzenie i modyfikacja modów - dyskusja (Czytany 145480 razy)
DWito
Mental Giant

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 421


"Jesteśmy tym o co walczymy"

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #300 : 28 Marca 2012, 19:51:16 »
Zacznij od H5A2 w UI, albo Textures o ile się nie mylę  ^_^ musisz nauczyć się buszować po dacie. To podstawa.


IP: Zapisane
"ojtam, ojtam"
Asderuki
Zielona wróżka

*

Punkty uznania(?): 3
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 789


W szaleństwie rodzą się najlepsze pomysły

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #301 : 28 Marca 2012, 22:58:33 »
Zacznij od H5A2 w UI, albo Textures o ile się nie mylę  ^_^ musisz nauczyć się buszować po dacie. To podstawa.
Cóż dziękuję.
W h6 jakoś sobie poradziłam z tą datą mimo, że wszystko jest tam wrzucone do jednego folderu.


IP: Zapisane
Raelag323

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 156


Ten świat jeszcze nas popamięta. Jakem Raelag!

Zobacz profil
« Odpowiedz #302 : 22 Maja 2012, 18:33:58 »
Hejka!Nie wiem czy dobrze trafiłem ale chciałbym pokazać wam ikony które stworzyłem po raz pierwszy(próbowałem z teksturami ale nie pokazuja mi się w grze).Chce także stworzyć do nich tekstury.Chciałbym także żebyście powiedzieli mi czy się nadają? :)


IP: Zapisane
WaruiYami
(Fandor510)

*****

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 386


Zobacz profil
« Odpowiedz #303 : 22 Maja 2012, 21:28:47 »
Nie powiem, nie są złe, ale oczywiście mogły by być lepsze. Musisz trochę popracować. Doradzał bym założyć wątek w którym będziesz pokazywał swoje "wytwory" avatarów boheterów.


IP: Zapisane
Nebirios7

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 33


Zwycięstwo albo Śmierć

Zobacz profil
« Odpowiedz #304 : 22 Maja 2012, 22:19:05 »
Raelag323:
Raelag-może być 5/10
Zehir- w.w.
Freyda- z tymi brwiami wygląda jak mężczyzna 3/10
Lukrecja- Najlepsza z tych 5'ciu bohaterów 9/10
Anwen- co tu jest zmienione? 1/10


IP: Zapisane
Menelag
Moczymorda Tawerniana

*

Punkty uznania(?): 10
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 280


1+2= Menelag

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #305 : 22 Maja 2012, 22:38:45 »
Tak, Lukrecja najlepsza zdecydowanie, Zehir z tym wąsikiem jak taki rusek trochę wygląda xD
Używasz GIMPa czy Fotoszopy? Jeśli tego pierwszego to służę radą i wskazówkami ;)


IP: Zapisane
Raelag323

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 156


Ten świat jeszcze nas popamięta. Jakem Raelag!

Zobacz profil
« Odpowiedz #306 : 23 Maja 2012, 13:55:11 »
Aktualnie używam gimpa w wersji 2.8.Ale trzeba wziasc pod uwage ze to pierwsza rzecz jaka zrobilem.Teraz chce pozmieniac textury ale nie potrafie zmienic Anwen i Lukrecji,chce tez pozmieniac ikony alternatywnych ulepszen jednostek z kazdej frakcji :)


IP: Zapisane
Veselar

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 368


Zobacz profil
« Odpowiedz #307 : 23 Maja 2012, 15:41:31 »
Powiem tak, ale nie przejmuj się tym. Te portrety są paskudne! Kolory wogóle nie pasujące, postacie wyglądają tak jakby ktoś sie na nich zrzygał tęczą. Tyle

Edit.Tyle? Może troszkę inne słownictwo? Łagodniejszy synonim? Chcesz dostać kolejne ostrzeżenie?/Menelag


« Ostatnia zmiana: 23 Maja 2012, 16:03:01 wysłane przez Menelag » IP: Zapisane
I kroczę ciemną doliną.
Raelag323

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 156


Ten świat jeszcze nas popamięta. Jakem Raelag!

Zobacz profil
« Odpowiedz #308 : 24 Maja 2012, 15:23:09 »
Cóż to moja pierwsza tekstura dla freydy w kolorach żółty i biały.Niestety ale nie da się zmienić jej włosów ale dalej szukam.Następny będzie Zehir. :) ^_^A i tak jak powiedział fandor510 ''Doradzał bym założyć wątek w którym będziesz pokazywał swoje "wytwory" avatarów boheterów.''Chce założyć taki wątek oczywiście za zgodą moderatora.


« Ostatnia zmiana: 24 Maja 2012, 15:26:05 wysłane przez Raelag323 » IP: Zapisane
Menelag
Moczymorda Tawerniana

*

Punkty uznania(?): 10
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 280


1+2= Menelag

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #309 : 24 Maja 2012, 15:47:59 »
Jak na pierwszą podmianę jest OK, jeśli masz GIMpa i używasz koloryzacji lub filtrów to koniecznie rób to przy fragmentach tekstury zaznaczonych ręcznie i z delikatnym wygładzaniem krawędzi (np.6) efekt będzie o wiele lepszy :)
I oczywiście załóż taki wątek ;P z chęcią zobaczymy Twoje kolejne prace


IP: Zapisane
Raelag323

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 156


Ten świat jeszcze nas popamięta. Jakem Raelag!

Zobacz profil
« Odpowiedz #310 : 24 Maja 2012, 18:48:12 »
A więc postanowiłem założyć taki wątek i chciałbym was zaprosić do obejrzenia narazie 5 modów które tam wrzuciłem. :)


IP: Zapisane
Andre94nt
Pierwszy Andrzej

*

Punkty uznania(?): 2
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 822


Zobacz profil
« Odpowiedz #311 : 24 Maja 2012, 23:14:03 »
Chciałem poinformować, że Freyda ma brązowe odrosty, a anwen zostało zielone kółko na ramieniu, poza tym, może być, ale postaraj się bardziej, czasem przybliżaj nawet maxymalnie, aby po pikselku wszystko kolorować!


IP: Zapisane
Diraen

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 60


No ja myślę, że nie myślę...

Zobacz profil
« Odpowiedz #312 : 22 Czerwca 2012, 13:32:33 »
A ja ostatnio chciałem sobie troszkę pomodować statystyki. I rozpakowałem archiwum, dodałem parę zaklęć magom z Akademii.

I tak, stworzyłem folder GameMechanics, w nim folder Creatures, dalej folder Academy i tam wrzuciłem pliki .xdb z jednostkami Maga i Arcymaga. Następnie spakowałem to jako plik.pak i wrzuciłem do folder Data w głównym folderze gry. Gdy jednak włączam grę, to ta nawet się nie włącza...


IP: Zapisane
Nie każdy może, nie każdy umie, nie każdy chce. Ale można umieć, wystarczy chcieć. Można chcieć, lub umieć chcieć. I można chcieć wszystkiego...
Menelag
Moczymorda Tawerniana

*

Punkty uznania(?): 10
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 280


1+2= Menelag

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #313 : 22 Czerwca 2012, 15:13:29 »
Musiałeś zrobić jakiś błąd w pisowni np. w nazwie folderu, albo gdzieś w pliku .xdb. Jeśli gra dalej nie będzie się włączać do spakuj moda jako .h5u i wklej do folderu UserMods (w folderze głównym go trzeba zrobić jeśli nie masz).
A czy masz komunikat przy włączaniu się gry? Jakikolwiek?


IP: Zapisane
Diraen

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 60


No ja myślę, że nie myślę...

Zobacz profil
« Odpowiedz #314 : 22 Czerwca 2012, 15:44:54 »
Zrobiłem inaczej. Wsadziłem po prostu pliki .xdb do data.pak i zadziałało.

Teraz jednak mam inny problem - chciałem trochę zbalansować sobie Loch (tj. osłabić statystyki w zamian za większy przyrost i niższy koszt). Problem pojawił się przy Damie Cienia. Dodałem jej umiejętność strzelania - po prostu napisałem w zakładce <Shots> 5 i dałem jej range'a -2 (czyli połowiczny). I teraz, gdy uruchamiam grę, wyskakuje mi błąd:

Creature #143: has no visual or it's missed.

Numerek 143 to właśnie dama cienia. Nigdzie nie widziałem w internecie takiego błędu, w prostym tutku na HC było po prostu napisane, by w zakładce shots dać jakiś numerek i to samo z range i jednostka będzie strzelać (choć bez animacji). Dlatego nie wiem za bardzo, co zrobić.

Próbowałem przykładowo dodać animację strzału Wiedźmy Cienia naszej Damie - nie zadziałało. Podmieniłem całkowicie animacje Damy na animacje Wiedźmy - również nic.


IP: Zapisane
Nie każdy może, nie każdy umie, nie każdy chce. Ale można umieć, wystarczy chcieć. Można chcieć, lub umieć chcieć. I można chcieć wszystkiego...
Strony: 1 ... 18 19 20 [21] 22 23 24    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.033 sekund z 18 zapytaniami.
                              Do góry