Ja bym widział takie nowe miasta do heroes (dokładnie do H 11 jakby ktoś pytał).
Mausoleum
Bohater
Technomanta
Talent rasowy: Zamażanie (jak regeneracja)
Muzyka:
https://www.youtube.com/watch?v=AdQ3JDLlmPIJednostki:
1. Mechamucha
2. Nekrożuk
3. Ptak zagłady
4. Zimowy Człowiek
5. Maskostwór
6. Pojazd zimowego silnika
7. Olbrzymi Lodowy Szkielet
Kampania
1. Nieumarli pokonali połowę życia
w swojej galktycę, lecz bóg nadal nie wygrywa
dlaczego. Dlatego że żyją nadal istoty
w Andromedzie. Sandro wyrusza do Andromedy
żeby teraz tam zabić połowę życia.
Zakładamy bazę na lodowej planecie
2. Dowiadujemy się że na planecie
jest Mausoleum Sadien, postanowimi
zamienić ją w wielekiego szkieleta.
3. Aby zniszczyć połowę życia
potrzebujemy floty, więc szukamy
gwiezdnej kuźni.
4. Aby szybciej zniszczyć życie,
musimy znaleść martwą gwiazdę
i ją zdetonować, promieniowanie
zabije życie w galaktyce.
Epilog
Kiedy zginęło życie, nagle wszystko
wraca do normy. Sandro znów jest
człowiekiem, ludzie zaludniają
większość planet, a po demonach
zniknął ślad. Jak wiemy nie na długo,
gdyż wylądowali na Ukrainie.
Miasto Strzelców
Posterunek (Sentry)
Bohater:
Strzałomanta (Arrowmancer)
Talent rasowy: Energoamunicja (więcej strzałów)
Muzyka:
https://www.youtube.com/watch?v=n4PQRpo2WngJednostki:
1. Zwiadowca Osa
2. Ptak zwiadowca
3. Elf prszyszłości
4. Policjant
5. Czołg kołowy
6. Nurkopter
7. Latający lotniskowiec
Kampania:
1 sc. Wszechkorporacja wykupiła udziały
w firmach zajmujących się komosem.
Kilka zwiadów w obcy czas jest
obiecujących. Najpierw jednak trzeba
wytępić tamtejsze potwory.
Zadaniem wojska korporacji
jest oczyszczenie z potworów Liry.
W tym celu wynajmujemy elfy.
2 sc Atakujemy Imperium kosmiczne
aby zdobyć artefakty które
złożone mogą wyłączyć lub
włączyć miasto. Na koniec
sc. właczamy Matrix czyli miasto.
3 sc. Musimy obronić się
przed Zemstą Imperium w
tym celu zawiązujemy sojusz
z Rebeliantami.
epilog
Od rebeliantów dowiadujemy
się że za pieniądze można
kupić level mieszkańcom.
Dzięki temu cześć przeżywa
atak gwiazdy śmierci.
Imperium wysyła Anioły
żeby podbiły Lirę.
Zaczyna się Heroes 12.
Pulsarnia
Bohater:
Masan
Talent rasowy: Pożeranie wrogów
Muzyka:
https://www.youtube.com/watch?v=6gc1RpMOTxMJednostki:
1. Wchłaniacz latający
2. Piechota siatki pocisków
3. Twórca koszmarów
4. Symbiont miłości
5. Statek antymagiczny
6. Trójnoga ruchoma baza
7. Włócznia zbawienia (niszczy światy)
kampania:
1. Lud morskich istot poszukuje portalu
do komosu. Mają nadzieje uwolnić
się od wiecznego zepsucia.
2. Po zbudowaniu floty
szczęsliwy żyjemy w kosmosie.
Trzeba zniszczyć źródło spaczenia.
Czyli planety. Ale w tym celu
trzeba odnaleść technologie
włóczni zbawienia. W tym sc.
autor użył Astralni. Wchodzimy
do snów żeby opanować technologię.
Od tamtej pory co roku niszczy
upadły świat.
3. Upadły Slaneesh uciekł w kosmos
i zahipnotyzował cześć Pulsarian
(nas). Więc trzeba go pokonać.
epilog
Pulsarnie udają się do nowego
wymiaru ładu, pozostawiają
po sobie artefakty, na jednym
z nich mówią do Imperium człowieka.
Udaliśmy się do nowej galaktyki
żeby uwolnić ją z upadku.
Ta już jest uwolniona przekazujemy
ludziom galaktykę.
Na koniec przekazu Pulsarian śmieje
się że zostało wam tyle planet
ile bogu ludzi. ha ha ha...
Został Eden i Księżyc
Crystalnia
Bohater:
Metalista (Metalist)
Talent rasowy: Metalizyka (ulepsza materie)
Muzyka:
https://www.youtube.com/watch?v=4C06rNqK1voJednostki:
1. Dysk wytwórczy
2. Golem ceglasty
3. Golem edenitowy
4. Elf metaskalny
5. Lewitująca łódz
6. Kosmiczny lotniskowiec
7. Piramida lotnicza
Kampania:
1. Ludzie wysyłają sondę na Marsa.
Nieoczekiwanie odnajdują rzeżby
przypominające cywilizacje.
Grupa zwiadowców bada sprawę.
Tak odkrywają armię golemów.
Która pomaga im założyć bazę
i odepchnąć demony pragnące
ich pokonać.
2. Pewna naukowiec odkrywa
że po podaniu pewnego metalu
embrioną ludzi powstają elfy
zdolne do życia na marsie.
Rozpoczynamy wojny z decepticonami
o marsa.
3. Elfy marsjanskie buntują
się przeciwko ziemi, planują
ostrzał jądrowy. Musimy posłać
naszego agenta z księżyca
żeby temu zapobiec. Dochodzi
do wojny księżyca z marsem.
4. Musimy pokonać zetów i orków
którzy zaczęli kolonizacje marsa.
W tym celu zawiazujemy sojusz
z imeprium kosmicznym.
Imperium buduje olbrzymi statek piramidę.
Epilog
Większość mieszkańców Marsa udaje się
na inne planety. Pozostają ruiny
gdzie pogrzebia się największych sithów.
Gdyż na normalnej planecie jest
za mało miejsca.
Jednym z Marsian jest Superman.
Astralnia
Bohater
Mistyk
pojazd Koń z nocnego nieba
Talent rasowy - Wzmacnianie magii - Czary pozytywne
działają z większą mocą, a negatywne z słabszą
Muzyka:
https://www.youtube.com/watch?v=nCJyBcPu3K4Jednostki:
1. Energ - Żyw. uczuć
2. Porygon - Żyw. wzroku
3. Mojra - Żyw. pamięci
4. Elf holograficzny - żyw. iluzji
5. Krzyżowiec nocy - żyw. spokoju
6. Darlok - żyw. psychiki
7. Tkacz cienia - anioł snów
Te miasto nie ma kampanii gdyż jest nagrodą za ukończenie
Heroesa 11.
I jeszcze na koniec
Muzyka z Menu H 11
Jaka jest twoja gra czyli
https://www.youtube.com/watch?v=sbZZKEJXz9UMuzyka z podziękowań z H 11 i wstęmpu do H 12
https://www.youtube.com/watch?v=B-CCeiMIQhc