Pokaż wiadomości
|
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Pamiętaj, że widzisz tylko te wiadomości w tematach do których masz aktualnie dostęp. |
Wiadomości - Travis
|
Strony: [1] 2 3 4 ... 19
|
3
|
Heroes VII / Heroes VII / Odp: Heroes VII - Aktualności - Dyskusja
|
: 27 Lipca 2015, 14:56:47
|
Pewnie wyjdzie, że jestem sztywna
Nie, nie jesteś.. Dla mnie to również jest wyrzucanie pieniędzy w błoto, za te ponad 42 animacje (6 zamków x 8 jednostek + y neutralnych) można by spokojnie dopracować wygląd jednostek - skopiowanego ducha, czy lamasu, czy dać więcej neutrali, czy cokolwiek.. Ale nie, lepiej dać mało śmieszne animacje, które rzadko kiedy się komuś uruchomią.. Taki tam ból tyłka
|
|
|
4
|
Heroes VII / Heroes VII / Odp: M&M: Heroes VII Beta- wrażenia/opinie/błędy
|
: 03 Czerwca 2015, 20:48:19
|
Pograłem sobie teraz trochę Przystań vs. Niebo Przystań, żeby sobie to miasto przetestować. I tak: Sam pomysł jednostek jest dobry i wykonanie też całkiem ok, ale jednak przydałoby się trochę więcej umiejętności, większa różnorodność, jak już to napisał Mcichosz16. Wygląd żywiołaków kopiuj wklej z H6, jednak w tej części żywiołaki mają moc! Mają dosyć wysoki atak jak i obronę, walka z nimi nie należy już do takich prostych. Jednak co do gryfów - nie powalają, taki ot typowy gryf, który dodatkowo, gdy leci obraca się w okół własnej osi.. Nie wiem, czy to wina komputera, czy gry, ale trochę mi się przycinało, czy to na najniższych, czy na najwyższych obrotach gra działała tak samo. Oczywiście gra wyrzuciła mnie do pulpitu chyba ze 30 razy, a ostatnią walkę po 4 próbie uruchomiłem jako autowalkę.. Miałem też problem z bohaterem, jeżeli któregoś bohatera "przypisałem" do miasta, robił mi się z niego mały kwadracik i nie można było się w ogóle poruszać, dopiero wczytanie gry pomagało. Niekiedy też poruszanie się jednostek było jakby z powietrza, niby wilk poruszał swoimi łapami, ale jakby nie w rytm poruszania się po polu. A no i chyba miałem problem z AI, bo gdy zabiłem mu bohatera nie mógł stworzyć kolejnego chyba i siedział cały czas w zamku, gdy ja sobie plądrowałem całą mapę. Co do systemu umiejętności to ustawiłem sobie na losowy i według mnie jest to o wiele lepsze rozwiązanie (ta chwila, w której musisz wybrać między dobrym, a dobrym, albo słabym, a słabym ), niż możliwość wybrania samemu, aczkolwiek dobrze, że dają prawo wyboru graczowi. Jednym z minusów jest to, że wybierając umiejętność, albo kupując jakiś budynek nie jest on podpisany i po prostu nie wiemy do czego to służy. Dopiero po najechaniu na umiejętność/budynek wyświetla się jej/jego nazwa i zastosowanie. Ale nie jest to mocno rażące. Ogólnie rzecz biorąc, gdyby poprawili błędy i gra stała się nieco płynniejsza, zasługuje na chwilę uwagi, nie tylko fanów serii. Jak coś mi przyjdzie jeszcze do głowy, to napisze i następnym razem postaram się zrobić screeny, chociażby tych moich bugów.
|
|
|
7
|
Mody & modowanie / Heroes V - Moderskie Projekty / Odp: HoMM V: Skull of Shadows (SoS) [MOD]
|
: 21 Maja 2015, 20:17:55
|
Jednostki miodzio 1. Chodź osobiście nieszczególnie przepadam za wszelkim ropuchopodobnym stworzeniom, ta jest ok! I to właśnie ona według mnie mogłaby pełnić funkcję strzelca, jakiegoś uzdrowiciela? takie małe, ciekawe urozmaicenia 2. Typowy tank, wygląda ok 3. Roślinka - strzela? porusza się? Dobrze by było gdyby atakowała jednak na odległość, nie wiem zwykłe splunięcie jadem? 4. Głowa jak dla mnie zbyt ogrowa, jednak szybka jednostka bojowa przyda się w zamku. 5. Chyba najbardziej mi się podoba! REWELACJA 6. Jak dla mnie najgorszy twój model, pomysł jest jak najbardziej ok, jednak wykonanie średnio mi się podoba. Jednostka nawet nie wygląda tak potężnie jak na 6 poziom. Nie chcę nikomu sprawiać przykrości, po prostu według mnie model do bani.. 7. Prawdziwy kozak, zasługuje na 7 poziom!! Podsumowanie: 1 i 3 - strzelcy 5 - latacz 2, 4, 6, 7 - wojownicy Myślę, że całkiem sprawiedliwy podział
|
|
|
10
|
Heroes VII / Heroes VII / Odp: Heroes VII - Aktualności - Dyskusja
|
: 04 Października 2014, 21:59:43
|
A ja się ciągle zastanawiam - wybrać Loch, czy Inferno, bo: Loch we wszystkich częściach, w których występuje jest bardzo dobry i przypadł mi do gustu. Kolorystycznie ta część będzie bardziej stonowana i nie będzie już tylko fioletów i Mroczne Elfy mogą wyglądać na prawdę ok, a i gdyby pomieszali jednostki i umiejętności z H5/H6 było by mega! Inferno, pomimo, że zawsze uważałem je za stosunkowo słabe miasto, to jednak kolejna część bez niego wydaje mi się niezupełna.. Ostatecznie zagłosowałem na Loch, z tego względu, że dodatek z demonami, który mam nadzieje, że powstanie (o ile to właśnie Inferno przegra) może być bardzo ciekawy i nieoklepany. Ale to tylko moje gdybanie. A co do jednostek Przystani, to jestem zadowolony, są one na prawdę majestatyczne i ukazują swoją potęgę. Tak btw. to art Przeora ma czerwoną szatę, a już jego model białą, czyżby wygląd jednostek zależał od strony po jakiej postawi się bohater?
|
|
|
11
|
Heroes VII / Heroes VII / Odp: Heroes VII - Aktualności - Dyskusja
|
: 01 Października 2014, 14:52:23
|
Co do kolejnego głosowania, to to, że krasnoludy przegrały w pierwszym głosowaniu na frakcje, nie oznacza, że nie mogą się pojawić w kolejnym i w ogóle bym się nie zdziwił, bo skoro mają na nich pomysł, to czemu by nie poddać ich głosowaniu po raz kolejny? A jeżeli chodzi o wybór składu Sylvanu to poczekajmy, zobaczymy. Nie ma co wybiegać w przyszłość, może akurat ten skład większości się spodoba (już w grze, oczywiście)
|
|
|
14
|
Heroes VII / Heroes VII / Odp: Heroes VII - Aktualności - Dyskusja
|
: 12 Września 2014, 19:30:53
|
Głosowałem na opcje nr 1, ale ciągle się waham. Dwójkę odrzuciłem ze względu na te feniksy, które mogą być zbyt podobne do ptaków z Akademii (mam nadzieję, że jeżeli wygra ten skład ptaszki będą się znacząco różnić i nie dostaniemy powtórki z H6...) W Sile lasu odrzuca mnie jakoś ten jednorożec, wiem, że to kultowa jednostka, ale nudna strasznie nudna, już lepszy byłby ten jelonek. Za to furia lasu nie przemawia do mnie ze względu na te dwa duszki w trzonie, lepiej jakby zamienili tancerza z którymś z duszków, wtedy było by jak najbardziej ok! Tak z innej beczki, to ciekawe czy skorzystają z tych artów 1) http://img7.gram.pl/20130423183411.jpg - tancerz Ostrzy? 2) http://www.acidcave.net/sphinx/amazonka.jpg - Szmaragdowy Wojownik? A i tak się przyglądam temu entowi i myślę, że gdzieś go już widziałem...No i się nie pomyliłem 3) http://www.might-and-magic.ru/gallery/image/392-evolyutciya-enta-vo-vselennoj-might-and-magic/4) To ciekawe czy wygląd tej rusałki też się sprawdzi? http://www.might-and-magic.ru/gallery/image/432-evolyutciya-sprajta-vo-vselennoj-might-and-magic-rasshirennaya/Edit: Chociaż tak się zastanawiam, to druga opcja nie jest taka najgorsza, po prostu nie brałbym do armii feniksów, które moim zdaniem powinny być neutralne.
|
|
|
15
|
Mody & modowanie / Heroes V - Moderskie Projekty / Odp: M&M Heroes V: Skull of Shadows (SoS)
|
: 28 Sierpnia 2014, 21:29:59
|
No no no! Wszystkie zamki zapowiadają się ciekawie, szkoda trochę, że są podmieniane (wiadomo, im więcej tym lepiej ) Trzymak kciuki i czekam na więcej! A co do jednostki jaką chciałbym zobaczyć, to padło na lvl 2 z zamku białych elfów. PS. Lord Khorne, chyba ma jakiś sposób na dodanie miast do kolejki, zamiast podmiany?! W każdym razie tak mi się wydaje..
|
|
|
|