Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
Pokaż wiadomości
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Pamiętaj, że widzisz tylko te wiadomości w tematach do których masz aktualnie dostęp.
    Wiadomości   Pokaż wątki Pokaż załączniki  

  Wiadomości - Pierdyl
Strony: [1] 2
1  Heroes VI / Heroes VI / Odp: Heroes VI beta : 05 Lipca 2011, 11:04:12
Mnie bardzo denerwuje i irytuje jedna rzecz -  chodzi o obrażenia zadawane przez jednostki. Są one śmiesznie małe przez co bitwa wydłuża się w nieskończoność... Aż się grać nie chce kiedy się patrzy jak w żółwim tempie wykańczają sie oddziały. Mam nadzieje, że poprawią to bo jak narazie to jest tragedia  jeśli chodzi o bitwy.

Jedna z lepszych zmian na tle poprzedników - bitwy mają być długie i wyczerpujące (Oczywiście dla jednostek, jak gracza męczą bitwy to coś jest nie tak. Mi się je bardzo przyjemnie toczy, i myślę iż każdemu kto na prawdę lubi Heroes'ów - również. W końcu to jeden z ważniejszych aspektów gry...) Poza tym w ostatniej części taktyka Nekropolii, czyli "Powolnego wykańczania" nie działała, bo podbiegli mi do wojska orkowie i traciłem cały oddział po dwóch turach - i graj tu na czas. Dłuższe bitwy to bardzo porządna i pożądana przeze mnie zmiana.


Ok ale bez przesady. Mogliby zwiększyć atak tym jednostkom. Nawet na filmikach było że cyklop nie potrafi zabić strzałem jednego duszka wodnego co jest dla mnie śmieszne. Jednostki fajnie wyglądają, animacja ataku jest bardzo ładna i kiedy spodziewasz sie wielkich obrażeń to tu nagle rozczarowanie. Takie jest moje zdanie. 
2  Heroes VI / Heroes VI / Odp: Heroes VI beta : 05 Lipca 2011, 01:29:50
Mnie bardzo denerwuje i irytuje jedna rzecz -  chodzi o obrażenia zadawane przez jednostki. Są one śmiesznie małe przez co bitwa wydłuża się w nieskończoność... Aż się grać nie chce kiedy się patrzy jak w żółwim tempie wykańczają sie oddziały. Mam nadzieje, że poprawią to bo jak narazie to jest tragedia  jeśli chodzi o bitwy.
3  Heroes VI / Heroes VI / Odp: HoMM6 - Aktualności - Dyskusja : 02 Lutego 2011, 16:45:15

Z tą dzidą która ma jeżdziec słonca przesadzili... co to K...a parasol?

Pierdyl chłopie,(dziewczyna raczej by nie wzięła takiego *** nicka), z dzidami to biegają(-li) dzikusi, to kopia.
( powtórzę :  K O P I A - jeśli jesteś na etapie literowania w swej długiej drodze ku oświeceniu)
Ponadto wygląda tak z powodu tej a nie innej perspektywy, (zobacz sobie kiedyś na komputer pod takim kątem jak ta kopia jest ustawiona to dostąpisz pewnego zrozumienia rzeczy)

Nie obchodzi mnie jaka nazwa jest odpowiednia dla tego kija. Dzida brzmi lepiej i śmieszniej a każdy głupi będzie wiedział o co chodzi w przeciwieństwie do "kopii". Ślepy nie jestem i widzę w jakiej perspektywie przedstawiony jest ten jeździec. Właśnie ta perspektywa idealnie przedstawia że ta "KOPIA" jest nieproporcjonalna do tej jednostki. Jest za gruba i skoro tak się znasz na takiej broni to doskonale powinieneś o tym wiedzieć.
4  Heroes VI / Heroes VI / Odp: Dodaj newsa lub grafikę! : 02 Lutego 2011, 10:48:24
http://www.celestialheavens.com/show_big_potd.php?id=452

nekro i jej katapulta :) Katapulta jako zywy stwór nekro nie bardzo mi się podoba...
5  Heroes VI / Heroes VI / Odp: HoMM6 - Aktualności - Dyskusja : 08 Stycznia 2011, 16:03:40
Jeśli chodzi o brzydsze animacje i wygląd jednostek na tej stronce H6 to przyszła mi namyśl jedna rzecz... Może zaprezentowane jednostki nie przedstawiają finalnych modeli z pola walki, tylko z mapy przyrody? To by wiele wyjaśniało np brzydszy wygląd i brak szczegółów typu uzębienia cerbera... Wpadłem na ten pomysł porównując model i wygląd wodnego smoka z tą ze screenów z mapy przyrody, chyba są identyczne...
6  Heroes VI / Heroes VI / Odp: HoMM6 - Aktualności - Dyskusja : 07 Stycznia 2011, 16:57:56
"Jedyne do czego można się przyczepić to zmniejszenie ilości surowców." Każdy ma swoje własne zdanie na temat do czego się można przyczepić więc odpuść...

Niektóre jednostki inaczej wyglądają jak na screenach np ghul ma większą głowę i nie ma świecących oczu a na screenie miał i wyglądał naprawdę przerażająco... Myślę właśnie że te animacje co nam przedstawili to nie są finalne modele jednostek
7  Heroes VI / Heroes VI / Odp: HoMM6 - Aktualności - Dyskusja : 07 Stycznia 2011, 12:54:07
Gryf - wygląda o wiele gorze jniz na artach i screenach, jakby był chory i przez dwa miesiace nie jadł...
Cerber - na artach wyglada groźnie a jego model jest co najmniej zabawny... nie ma groźnego wyrazu pyska, ani nawet zębów prawie nie widac! jednym słowem masakra
Ghul - jest spoko tyle, że ma za duży łeb
Licz - nie ma skrzydełek motylka tylko pokazany jest w głupkowatej perspektywie, tak naprawdę są to jakieś pajęcze nogi.
Smok wodny - Znów za duża głowa, na arcie wygląda lepiej.
8  Heroes VI / Heroes VI / Odp: Dodaj newsa lub grafikę! : 20 Grudnia 2010, 22:58:22
I mamy cyklopa. Mi sie nie podoba


http://www.h6.acidcave.net/pyramid/cyclops.jpg

a tu filmik w którym pokazane jest rysowanie właśnie tego szkicu

http://www.youtube.com/watch?v=TXGgJ2F-8AY&feature=player_embedded

9  Heroes VI / Heroes VI / Odp: Dodaj newsa lub grafikę! : 16 Grudnia 2010, 23:34:25
http://pressakey.com/news,1602,Might-and-Magic-Heroes-VI-Neue-Fraktion-Screenshots,.html

Zamek i jednostki w grze. Mnie sie te jednostki nie bardzo podobają... Chyba znowu cyklop będzie najsilniejszą jednostką :/
10  Heroes VI / Heroes VI / Odp: Dodaj newsa lub grafikę! : 15 Grudnia 2010, 06:41:32
http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc4/hs1364.snc4/163639_481050639587_161184829587_5585539_767466_n.jpg
Czyżby jakaś jednostka neutralna przystani? A może to odrzucony projekt arhanioła? Albo jeden z bossów?(chociaż wydaje się być troche przymałym na bossa)

Żrudło - AoH
11  Heroes VI / Heroes VI / Odp: HoMM6 - Aktualności - Dyskusja : 24 Listopada 2010, 17:39:41
Na tych nowych screenach gdzie są 3 jednostki nekropolii widać, że naprawdę się starają... Jak dla mnie jednostki w grze wyglądają lepiej i bardziej realistycznie niz na artach. Ghul i szczególnie szkielet wyglądaja naprawdę przerażająco, nie to co cyrkowe szkielety i zombiaki w H5 ;]

Co do zaprezentowanych świetlików powiem tylko jedno - nie podobaja mi się.
Jakoś ciężko mi jest zrozumieć dlaczego tak potężnie wyglądająca jednostka jak Gryf ma byc słabsza od jakiejś świetliskiej małolaty, czy tej drugiej delikatnej dziewicy. Ja bym gryfa wstawił do elity.
Nie podoba mi się także to łajno z mackami które trzepie impy. Zmore by mogli wstawić...
W Nekropolii jednak czempionem jest ten pająk... A do ostatniej chwili miałem nadzieje, że jednak będzie smok :(
12  Heroes VI / Heroes VI / Odp: HoMM6 - Aktualności - Dyskusja : 05 Listopada 2010, 17:10:30
"P.S Nie wiem czy wiecie ale Anioły to zazwyczaj kobiety no nie licząc Archaniołów np. Archanioł Michał  ;)"

Anioły i archanioły mało się od siebie różnią. Ja bym właśnie wersje podstawową (anioła) przedstawił jako kobietę a ulepszoną (archanioła) jako mężczyznę i by gitara grała :)
13  Heroes VI / Heroes VI / Odp: HoMM6 - Aktualności - Dyskusja : 27 Sierpnia 2010, 14:40:14
"Jednostki nie są już podzielone na sukcesywne poziomy zależnie od ich siły. Są podzielone na: Trzon, Elitę i Czempiona.
Dwie pierwsze grupy mają po 3 jednostki oraz Czempion, który jest jeden. Na przykładzie Przystani: łucznik i pikinier będą mieli porównywalną siłę gdyż oboje są zaliczani do trzonu armii."

To dobry pomysł o ile nic nie sknocą ;] Mam nadzieję że teraz różnica między poziomami i siłą istot będzie znacznie większa :)

Fajnie by było gdyby można było nająć wszystkie jednostki dostępne w grze (zamkowe, neutralne i bossów) w ich własnych siedliskach, tak jak miało to miejsce w 3ce :)
14  Świat HoMM / Mapy / Odp: Jakie są najlepsze mapy? : 18 Grudnia 2009, 15:58:27
Ok dzięki chłopaki za odpowiedzi :)

Odpowiedź na pytanie wyczerpująca. Zamykam temat. /smith
15  Świat HoMM / Mapy / Odp: Jakie są najlepsze mapy? : 17 Grudnia 2009, 11:10:51
Najlepsze byłyby mapki PL ale ENG też bym nie pogardził :) hmmmm jakie mapki lubię? Z oryginalnych mapek podobają mi się np huzia na wikinga, powrót też fajny ale nie lubię mapek gdzie grę rozpoczyna się więcej niż jednym zamkiem, to samo z wojną mocarzy.
Strony: [1] 2




© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.033 sekund z 15 zapytaniami.
                              Do góry