Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
Pokaż wiadomości
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Pamiętaj, że widzisz tylko te wiadomości w tematach do których masz aktualnie dostęp.
    Wiadomości   Pokaż wątki Pokaż załączniki  

  Wiadomości - PaulinaS
Strony: [1]
1  Hyde Park / Aleja Graficzna / Odp: Twórczość Majqello : 29 Lutego 2012, 19:59:39
Nieumarły szaleniec ze sporym arsenałem i ten jeździec - podziwiam za wyobraźnię  i kreatywność. Skąd bierzesz takie wizje?  :niepewny:

;)
2  Hyde Park / Aleja Graficzna / Odp: Skutki nudy na lekcjach :P) : 29 Lutego 2012, 19:55:48
Piękne, szczególnie smoki.

Masz niezaprzeczalnie talent!
3  Hyde Park / Aleja Graficzna / Odp: Twórczość Heroesiaka : 29 Lutego 2012, 19:52:27
Hej Heroesiak,

mi się podoba, jak na początek naprawdę nieźle! Zainspirowałeś mnie, może sama spróbuję jak czas pozwoli... :)
4  Heroes VI / Heroes VI / Odp: Najsłabsza/najsilniejsza, najładniejsza/najbrzydsza jednostka w HVI : 29 Lutego 2012, 15:23:15
Ja wrócę na chwilę do tematu z pierwszych postów i do ankiety. Nie będę oryginalna i też powiem, że bardzo ciężko zdecydować. Tak naprawdę to cieszę się ze wszystkich jednostek. :D

Ale jak pierwszy raz miałam styczność z żywiołakiem ciemności byłam pod ogromnym wrażeniem!

Jeśli chodzi o coś co mnie rozczarowało, to żywiołak ognia. Przypomina po prostu demona, tylko w innym kształcie. Jak dla mnie powinien to być jakiś sam widowiskowy ogień.

W ankiecie, mimo, że oczywiście wszystkie zamki mi się podobają, wahałam się między Haven (gryfy) i Sanktuarium, wybrałam to drugie z przyzwyczajenia chyba bo ciągle teraz gram tą rasą, chyba dlatego, że takiego czegoś jeszcze nie było we wcześniejszych odsłonach.
5  Heroes VI / Heroes VI / Odp: Moje wrażenia z gry w H6 : 29 Lutego 2012, 15:12:51
Oboje macie rację w sumie. Ja znam IV na wylot, jestem w tej części najbardziej obcykana, bo najwięcej w nią grałam. W resztę też bardzo dużo (I-II to jak miałam 13-15 lat, ale nawet jak dorosłam to wracałam do tych części), III i IV to moje  numery jeden od wielu lat, w V też kampanie przechodziłam na różnych poziomach i mimo wyglądu niektórych stworów doceniałam bardzo ten krok do przodu w grafice i rozgrywce, która była bardzo ciekawa zarazem, kampanie bardzo wciągające!. Więc każda specyficzna odsłona mnie na swój sposób wciąga.

To "z pewnością" nie było aż tak nieeleganckie, bo mimo że np ja  uwielbiam wszystkie części, to uważam, że HVI to strzał w dziesiątkę. Mówiąc już ściśle o tym kroku do przodu, czyli o przerzuceniu gry do nowego wymiaru, VI daje to, czego brakowało mi lub czego było za dużo w V, piękna grafika, muzyka, ciekawsze granie... nie ujmując zbyt wiele  H V oczywiście, bo jak znam życie i siebie, nieraz i nie dwa powrócę do niej jak i do reszty. :)


PS Wybaczcie ten OT przedstawiający w skrócie moją historię z sagą Heroes, chyba wcześniej nie miałam okazji się tym z nikim podzielić i poczułam taką nagłą potrzebę wyżalenia się.   8)
6  Heroes VI / Heroes VI / Odp: Moje wrażenia z gry w H6 : 29 Lutego 2012, 00:39:16
Od piątku gram w Heroes 6, więc gdzie mam się wypowiedzieć na temat moich wrażeń jak nie tu, w Tawernie.biz :)

Jestem oczarowana, wszystko mi się podoba. :D - to mój typowy odruch jako wielbicielki serii Heroes. Wszystkie części mnie wciągały, tutaj nie jest inaczej, ale takiego, jakby to powiedzieć, takiej radochy z żadnej części chyba jeszcze nie miałam. Powoli się wgrywam i z każdą minutą chcę więcej. Na razie tylko pojedyncze mapki na normalnym poziomie, kampanię zacznę jak będę miała trochę wolnego, bo pracę magisterską trzeba pisać, a jak mnie wciągnie to przepadam...

Jak dla mnie, mimo kilku niedociągnięć, które na mnie nie robią wrażenia bo i tak jestem zadowolona, gra jest na medal. Jeszcze przeczytałam w nowinkach na głównej, że już kolejne patche przygotowują ... :)




Jednostka elitarna lamasu w nekropoli moim zdaniem nie ma zastosowania, jest zbędna, słaba w ataku i w obronie, zbyt mały przyrost, a jej czar w sumie daje coś jedynie w przypadku kiedy przeciwnik ma 1-2 super mocne oddziały na tle reszty daremnych, 1-2 oddziały które stanowią dla nas zagrożenie.

Hm hm hm
Ale jak masz rozwiniętego nekromantę, który w środku bitwy wskrzesi Ci 30 gnijących lamasu, podczas gdy wykańczasz np jednostki z Sanktuarium, to jest coś.

Wg mnie każda jednostka w tej grze jest silna, a przynajmniej może zyskać na sile, wszystko zależy od poziomu i drogi bohatera, oczywiście oprócz poznania jej najlepszych stron i wykorzystywania ich w walkach.
7  Heroes VI / Heroes VI / Odp: HoMM6 - Aktualności - Dyskusja : 08 Lutego 2011, 15:10:57
Adaskop no racja, teraz rozumiem co miałeś na myśli i też tego jestem ciekawa. :)

Powiem Wam, że widziałam  jednostki na stronie H6, i się totalnie rozczarowałam Świetlistą Chwałą (co to za kłaki pytam się?), Westalką i rumakiem. Mam nadzieję, że to jeszcze poprawią. Nekro i twierdza super wyszły. A Wy co myślicie?
8  Heroes VI / Heroes VI / Odp: HoMM6 - Aktualności - Dyskusja : 08 Lutego 2011, 13:02:20
A co sądzicie o nowy screenie? Ogrody Lstvana :) Podoba się czy raczej niedosyt? Pomysł sam w sobie ciekawy jak dla mnie wykonanie nie jest świetne. Choć ciekawe jak to będzie wyglądało na żywo...

Ja jestem oczarowana. Ludzki, uporządkowany krajobraz. :) Na żywo to chyba nie może wyglądać, bo to już chyba screen z gry/stworzonej mapy.
9  Heroes VI / Heroes VI / Odp: HoMM6 - Aktualności - Dyskusja : 08 Lutego 2011, 12:07:29
No i właśnie przeczytałam sobie o tym Sukkubusie na stronce H6, nie pisze nic czy będzie jednostką strzelającą czy nie. ;/ Wymienili tylko 3 umiejętności > podstawowa: przyjemność w bólu, zaawansowane: zachwyt w agonii i uwodzenie/kuszenie.

Ciekawa sprawa..
10  Heroes VI / Heroes VI / Odp: HoMM6 - Aktualności - Dyskusja : 08 Lutego 2011, 11:45:51
Ja się wypowiem na temat najnowszych screenów - zgadzam się z Wami - są rewelacyjne, piękne po prostu. :)

Teraz pędzę poczytać o jednostkach, z poprzedniego posta już wyczytałam, że Inferno nie ma strzelców. Mam nadzieję, że to będzie jakoś wyrównane punktami ruchu czy też czarami, wytrzymałością jednostek i odpornością na strzały. Coś  w tym stylu.
11  Heroes VI / Heroes VI / Odp: Która rasa zapowiada się najlepiej? : 06 Lutego 2011, 16:07:21
Heaven tutaj też wiele korzystnych zmian nareszcie nie ma wieśniaków tylko prawdziwe godne jednostki (wieśniacy byli chyba w każdej części mogę się mylić) .
O ile dobrze pamiętam to w III nie było wieśniaków tylko pikinierzy. :)

A teraz moje 3 grosze na temat 4 nowych frakcji:

Haven: Do tych, którym przeszkadza nadmiar światła: ..."elitarne niebiańskie zastępy"..."Przystań polega na Światłu, świętej magii Elrath'a i jego ideałom prawdy, sprawiedliwości i czystości." Jestem pewna, że jakby rumak był szary, a nawet i biały, to pojawiłyby się głosy, że mógłby być świetlisty. Taki jest wypasiony według mnie. :) Demony i umarlaki mają bać się tego światła. Jednostki są dumne, szlachetne i "niebiańskie" - to nowe oblicze Przystani (może nie całkowicie, bo zawsze Zamek był związany z aniołami i niebem, ale teraz jest ta niebiańskość wyjątkowo podkreślona). Promienista/Świetlista chwała, dobry pomysł na jednostkę, nie wygląda źle, ale uważam, że można by się pokusić o coś lepszego, bardziej zaskakującego (???) - jedyne moje minimalne zastrzeżenie. W sumie podoba mi się i tak, ciekawa jestem tylko jak będzie wyglądała na polu bitwy (oby nie jak świecąca rusałka).

Inferno: Jestem rozczarowana ogarami, reszta jest naprawdę odstraszająca i wiem już co będę czuła walcząc zamkiem ludzi z tymi potworami. Jednostki są pomysłowe i spełnią swoją rolę w samej reprezentacji zamku Inferno - strach, krew, ogień i zniszczenie.

Necropolis: Przerażające stare i ohydne, to jest właśnie to co powinno reprezentować Necropolis. Dużo nowości, bardzo mi się podoba. Popatrzcie sobie na szkielety z rozdziawioną gębą i śmiesznym butem i toporkiem w piątce. Tutaj jest o niebo lepiej! That's the name of the game. :) Lamasu jakby połączenie sfinksa i chimery. Nieulepszony wampir dziwnie wygląda, ale zobaczcie sobie na filmiku bitwę, jak świetnie się porusza (wymachując mieczem).

Stronghold: Ta rasa mi się najmniej podoba, ale znając życie i na nią nadejdzie czas, w którym będę nią dużo grała. Jak na razie dżungla i orkowie to nie moje klimaty.

All in all, wszystkie frakcje na swój sposób mi się podobają. Ale skłaniam się najbardziej ku Haven, więc na to leci mój głos.

Trzeba będzie zrobić ankietę po wyjściu kolejnej rasy, i następną po tym jak te frakcje przetestujemy, dojdą odgłosy, muzyka itp... :)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
"Pod wieloma względami duchy pełnią dla nich podobną funkcję co dżiny dla Czarodziei."
Może piąty zamek to będą czarodzieje? :D
12  Heroes VI / Heroes VI / Odp: HoMM6 - Aktualności - Dyskusja : 06 Lutego 2011, 12:39:56
myślę, że ze 2-3 godziny z przerwami, po 2 skończyłam.  ;D

Czy ktoś ma jakieś informacje na temat muzyki (chodzi mi w sumie o samą muzykę - czy już coś wiadomo, bo kto za to jest odpowiedzialny to wiem).

13  Heroes VI / Heroes VI / Odp: HoMM6 - Aktualności - Dyskusja : 06 Lutego 2011, 02:16:30
Sama w to nie wierzę, ale przebrnęłam przez prawie 250 stron tego wątku (prawie, bo omijałam spamerskie wymyślanie kampanii np...) Gra zapowiada się bardzo obiecująco, będzie inna i na pewno zostanie dobrze zapamiętana jako część serii o nowym stylu i smaku.

Żadnego newsa nie mam do dodania, ale na podstawie tych tutaj zaprezentowanych wcześniej, rośnie we mnie ciekawość w oczekiwaniu na kolejne. :)
Strony: [1]




© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.029 sekund z 17 zapytaniami.
                              Do góry