Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
Pokaż wiadomości
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Pamiętaj, że widzisz tylko te wiadomości w tematach do których masz aktualnie dostęp.
    Wiadomości   Pokaż wątki Pokaż załączniki  

  Wiadomości - michu1983
Strony: [1]
1  Świat HoMM / Pomoc / pomocy! nie mogę przejść : 23 Czerwca 2007, 16:15:55
dobrze, widzę ze koledzy w Homm3 w sumie od niedawna grają: jeśli mówisz o misji z czarodziejskimi smokami to fakt, jest bardzo ciekawa, ale można ja przejść jeśli ma się dobrze zrobionego pana. więc tak: musisz mieć magie ognia ekspert bo bez tego zwyczajnie nie dasz rady. w pewnym momencie czeka Cię pojedynek przeciwko 2200 gorszych nag, a to sporo życia do zabicia.  ponieważ masz limit czasowy nie możesz zbierać sobie armii do skutku, aż uda Ci się je pokonać. dlatego możesz to zrobić jedynie bersekerem (szaleństwo na polskie), które angażuje 3 grupy nag jak dobrze rzucisz ten czar i dzięki temu się do ciebie nie zbliżają tylko walczą ze sobą. muisz rzucać ten czar dopóki możesz, ale pierwszym czarem musi być spowolnienie na wszystkie-dzięki temu spada im prędkość do 2 pół. wiec ekspert magii ziemi też potrzebny. i klon na tytany.  w sumie świetna walka:). aby jednak całej armii nie wykończyły Ci po drodze czarodziejskie smoki- są szybsze od Ciebie, więc zawsze zaczną przed Twoją armią, dlatego musisz jechać dwoma bohaterami- twój główny bohater ma jedynie golemy, które są w częściowo odporne na magię i to on otwiera puszki pandory i walczy, zaś drugi bohater jedzie za nim, zbiera surowce i przekazuje armie na walkę przeciwko nagom. oszczędzaj manę, bo tam chyba nie ma za wiele studni. można też pokusić się o eksperta magii wody, podjechanie pod brzeg lądu, nad wodę i wezwanie łódki, ale nie jestem pewien czy otrzymasz w którejś z gildii czar przyzwania łodzi. jeśli tak, nie musisz z nikim walczyć, tylko wezwij lodź, popłyń na wyspę, wybierz właściwe stado smoków do pokonania i po grze:).

to naprawdę dobra misja. udanej gry:)
2  Świat HoMM / Ogólne o Heroes III / Tworzenie artefaktów : 21 Czerwca 2007, 16:40:55
dobra, dla leniwych podaje szybki skrót tego co jeszcze pamiętam:

luk strzelca juz mamy, studnie many tez.
jesli zbierzesz wszystkie artefakty od zycia (dwa piersicenie oraz fiolka, to otrzymujesz artefakt ktory zwieksza ilosc zycia wszystkich zywych (!!!!!!!) jednostek o 25% oraz daje im zdolnosc regeneracji- cos jak zdolnosc zjawy.

elementy posagu jesli zbierzesz je wszystkie, masz wtedy wzrost przyrostu populacji wiekszy chyba o 50%.

woz drewna, kamienia, oraz inne surowce zebrane razem daja przyrost surowca 7 dziennie. choc tego pewien nie jestem.

artefakt nekromanty (plaszcz +naszyjnik + buty) i wtedy w zaleznosci od poziomu zdolnosci nekromancji masz tak: na poziomie podst. dostajesz zombii zamiast szkieleta, na rozwinietej masz zjawy zamiast szkieleta, a na ekspercie dostajesz gorsze licze !!!!! wiec jak jestes nekromanta, to jest to najlepsza rzecz na swiecie.

artefakt, ktory powstaje po zlaczeniu tarczy smierci czy jakos tak (+3 do obrony), miecza smierci +2 do ataku, helmu czaszki +1 wiedza oraz zbroi co wyglada jak zrobiona z zeber+2 mocy i masz moim zdaniem arcydzielo, bo oto zanim zaczniesz walke bez straty czaru ni many, rzucasz na rywala spowolnienie, pech, oslabienie i to co daje minimalne morale. w rezultanie nawet najlepsza armia staje sie bardzo przecietna i nie ma szans. chyba ze zdejmie te zaklecia jakims masowym czarem magii wody (np. cure lub diispel)

cos tam tytana- artefakt jaki masz po zlozeniu wszystkich artefaktow, ktore daja duzo do jednej umiejetnosci ale oslabiaja inna, np. miecz tytana + 12atak, ale -3 obrona. w sumie jest ich cztery. dzieki temu zlozony artefakt wprowadza do twoich czarow nowy rodzaj pioruna, tez drugiego poziomu, ale jego rzucenie nie kosztuje nic many i ma zdaje sie staly damage- jakos 1000 chyba. dawno w to nie gralem wiec moge sie mylic

artefakt, jaki powstaje w wyniku polaczenia wszystkich, ktore daja do wszystkiego- tzn. zboi +1 do wszystkiego, naszyjnika +3 do wszystkiego, helmu +6, miecza +5, tarczy +4, oraz butow +2. w rezultacie masz milutki komplecik, ktory zanim zacznie sie walka, rzuca na twoje wojsko czar modlitwa o mocy eksperta magii wody.

moim zdaniem najlepszy, ale najtrudniejszy do zloenia jest pancerz krola smokow. wymaga wszystkich aretfaktow smoka. czyli miecza, zbroi, tarczy, helmu, naszyjnika, butow, oraz dwoch pierscieni. w rezultacie twoje zdolnosc uzykuje pelna odpornosc na wszystkie czary 1-4, przy czym ty mozesz je rzucac bez problemu.

byl jeszcze artefakt skladajacy sie z elemetow (3) ktore wydluzaja czas dzialania czarow. razem sprawiaja ze czary sa aktywne przez 60 albo 40 tur. teraz juz nie pamietam.

nic tylko zdobywac i korzystac:). pozdrawiam
3  Świat HoMM / Ogólne o Heroes IV / Miasta : 20 Czerwca 2007, 08:46:15
Cytuj
No według mnie w całym hIV najsłabsza rasa sa barbażyńcy. Szał  berserkera jest tragiczny zawsze wybiega na oślep i zawsze przeciwnik zrobi z niego sito. jedynym sposobem żeby miec ich duzo to poprostu trzymanie w zamku i nie używanie ich. Moc jako jedyna rasa nie ma gildii magów, a czary na poczatku sa bardzo pożyteczne. Cyklopi sa silną jednostka ale ich ilość robi też swoje. Behemont jest strasznie wolny, a ptaki gromu łatwo gina(chociaz nie pamietam jak działał piorun czy losowo czy zawsze podczas ataku). Jedyna fajną jednostka jest harpia jej umiejętność po prostu rządzi(tylko meduza i minotaur bardziej mi się podobają).

widzisz, w mojej strategii na moc zawsze ide w harpie i ptaki gromu oraz ogry. behemoty uwazam za jednostki slabe i o zbyt malym przyroscie, oraz zdecydowanie za wolne. a ja stawiam na szybkosc. harpia i ptak gromu gdy masz taktyke dolatuja do przeciwnika od razu. wysoka inicjatywa zapewnia szybki atak. ptak gromu, choc male hp, fakt, to jednak dzieki klatkom masz przyrost zdaje sie ze 6sztuk!!!! zawsze udeza do tego piorunem wiec musisz miec mega walke by on nie zabil od razu, bo jest naprawde silny dzieki masie. ten zamek idzie wlasnie na mase. ogr jest bardzo silny choc wolny, ale wieze ne trzeba miec min. jedna jednostke pola, najlepiej dwie. no i ten jego przyrost gdy masz klatki.... berseker choc slabiutki i ten jego szal faktycznie jest wkurzajacy, ALE na poczatku gry to straszny przeciwnik dla pierwszych poziomow herosa- ma sporo zycia i jest szybki. centaur jest beznadziejny, choc szybki. dobry z niego zbieracz. co do braku magii- dla mnie to na tyle szybki i prosty zamek ze jak juz nim grasz, to idziesz na rywala jak najszybciej. i oto tu chodzi. nie masz wyjscia. musisz zniszczyc przeciwnika szybko, bo inaczej on zniszczy Ciebie:)

no jeszcze bym powiedział ze Natura rozwaliła by Życie, chyba że jest mała plansza to są wyrównane szanse


dlaczego natura rozwalilaby zycie?? dzieki przywolywaniu czy osetnica?? bo innych powodow nie widze:) slaby dosc jest ten zamek natury.
4  Świat HoMM / Ogólne o Heroes III / Odp: Najlaepsze, ulubione misto - dyskusja : 20 Czerwca 2007, 08:33:34
Cytuj
na tytuł najsłabszego zamku zasługuje cytadela jak nie masz teleportu to hydry sa praktycznie bezużyteczne, oślizgi fakt ze są szybkie ale szybko zostają wykoszone, jednymi jednostkami któe sa przydatne to gorgony i ewentualnie wiwerny, reszta troche słabo wypada, jak bronisz zamek to  jakos da sie wygrac, ale zdobycie miasta przez cytadele jest praktycznie nie wykonalne


dlatego wlasnie jest to jedyny zamek obok rycerza gdzie magia wody to absolutna koniecznosc. fakt, zdobycie zamku tytana bez magii nie wchodzi w gre- nie da sie zwyczajnie tego zrobic. jest dwoch panow ktorzy pozwalaja "wytrzymac" az mury pekna by wejsc wojskiem i zrobic swoje: tazar (specjalista zbroi/obrony czy jak to sie nazywa) oraz specjalistka czaru oslabienie. w obu przypadkach, otzrymujesz minimalny damage co pozwala przetrzymac ataki wiez obronnych i ewentualnych lucznikow. poza tym magia powietrza- 3 poziom i czar tarcza powietrza na ekspercie. to zapewnia spokoj od wrogich lucznikow. jesli w swojej wiezy magii w trzecim poziomie nie masz ani teleportu ani tarczy powietrza, to bedziesz mial problem, przyznaje. ale nie mozna powiedziec by byl to najslabszy zamek gry, bo choc jest slabiutki w zdobywaniu zamkow rywala- to jednak bardzo to rekompensuje jakoscia walki w polu. i z tego powodu jest tak niebezpieczny. zeby docenic ten zamek, trzeba sporo pograć, ale prędzej czy pózniej każdy dochodzi do tego wniosku: to straszna potęga. pozdro
5  Świat HoMM / Ogólne o Heroes III / Odp: Najlaepsze, ulubione misto - dyskusja : 19 Czerwca 2007, 14:06:15
jeszcze raz o inferno: ifryt w tym zamku to dla mnie podstawowy cel dla moich lucznikow oraz magii. zwyczajnie w tym zamku nie ma innej jednostki, oprocz pit lorda, ktorym nalezy sie jakos specjalnie martwic. wiec ifryt od razu dostaje po glowie. fakt, jest szybki i uczestniczy w walce prawie zawsze- chyba ze masz jakas mega implozje, co skasuje cale stado. od ifryta lepsza jest: naga, czarny rycerz, champion, jednorozec, nawet moim zdaniem mantikora- lepszy czar. czy ta tarcza sieje TAKIE spustoszenie?? tu smiem sie nie zgodzic... choc fakt, potrafi jedna jednostke 7poziomu skasowac, przyznaje. co do diabla- chydra rowniez nie otrzymuje kontrataku, wiec takich jednostek jest dwie:). a powaznie, to fakt, ma swietne parametry, ale to zycie... poza tym bierz pod uwage jak trudno jest do nich dojsc- to cholerstwo jest tak drogie, ze naprawde. i to zapotzrebowanie na rtec. zeby miec ich duzo trzeba miec fart. co do wrot- masz absolutna racje- to swietny bonus. ALE za jaka cene- musisz miec sporo zamkow i miec ten fart, ze w grze jest wiecej inferno by sobie pozwolic na klka tych budowli. poza tym, chyba wole tracic mane i szalec town portalem, jesli mam niz przy pomocy wrot. to jest pewne pocieszenie, ale dla mnie zbyt male by docenic ten zamek. wciaz uwazam ze jest najslabszy. zdecydowanie najslabszy.
6  Świat HoMM / Ogólne o Heroes III / Odp: Najlaepsze, ulubione misto - dyskusja : 19 Czerwca 2007, 12:26:52
drodzy moi towarzysze.... w homm3 grałem tyle, że już dziś nawet nie siadam, bo po pierwsze za dobrze znam tę grę, po drugie- czas. ma się swoje lata:). do sedna jednak. kilka słów o każdym zamku i strategii dla niego też.

więc zamek archanioła.
zgadzam się, że jest dobry, ale ktoś pisał, że gra się za łatwo- skąd ta opinia?? wyłączając arachaniola nie ma jakiejs wybijajacej się jednostki, dlaczego warto nimi grac- konserwatoria gryfow to mega bonus. bardzo szybko mozesz miec duuuzo aniolow. champion- za damage gdy przejedzie swoje 9pol i udezy....dlatego warto to wojsko przyspieszyc. ach, i najwazniejsze: jednostka pierwszego poziomu- tyyyyle zycia i damage-swietny poczatek gry. wady: beznadziejni panowie. naprawde ciezko o herosa z dobra specjalnoscia. okej, sir munlich, ale ma slaba kreaturazje jak dla mnie. adela nie gram, bo jak masz dyplomacje gra traci sens. naprawde slabi lucznicy, choc fakt, ze na poczatek gry kusznik jest doskonaly.

idealna odpowiedz na gracza grajacego arachoniolami? zdecydowanie zamek hydry. byczki zmasakruja kazda ilosc aniola, tym bardziej ze przeciw jednostkom 7poziomu z zamkow dobra (aniol, zloty smok, tytan) wg moich obserwacji zadaja poprzez chmure/ducha czy jak go nazywacie znacznie wiekszy damage niz innym jednostkom. mialem sytuacje gdy 7archaniolow atakuje byczki, zostaje 10 sztuk, kontratak i chmura i z zostaja 2 archanioly..... masakra. poza tym jesli mapa jest dosc uczciiwa, to w jakim sesie mozna przeciwwazyc ilosc aniola znaczna iloscia wywren (z drzewek). warto jeszcze rozwazyc zamek tytana- ale tu duzo zalezy od mapy, bo dla mnie koszt tego zamku jest mocno przesadzony..... o nekromancie nie pisze bo jest dobry na wszystko:).

bastion.(zamek zlotego smoka). absolutna rewelacja i moim zdaniem trzeci zamek w grze. jest tani. dzieki skarbcowi czy jak to sie nazywa, jako jedyny zamek pozwala na wypracowanie nadwyzki kapitalu- bezcenne. fantastyczny centaur- szybki+damage+ zycie. krasnolud za wytrzymalosc, choc tak, wiem ze jest wolny:). o elfach nie pisze, pegaz jest zbyt slaby i ma zenujaca zdolnosc dodatkowo. okej, jest szybki- i szybko ginie. drzewko- dobre tylko na kluczowe bitwy, wtedy, jesli przyspieszone- bezcenne. inaczej zbyt spowalnia armie. zloty smok- dobry sredniak. ach, taka historia: atakuje zloty smok smoka cienia. kontratak i smok cienia rzuca postarzanie- sprobuj to teraz usunac.... nie da sie:) 4 poziomy odpornosci na magie to niestety o jeden za malo. za najwieksza wade uwazam podobnie jak w przypadku rachaniola problem z panami- ciezko o dobrego pana. magocy sa zenujacy- moze jeszcze elleshar cos soba reprezentuje, oraz specjalista od rezystancji tez jest w miare, ale pozostali? no dobrze, specjalistka obrony jest b dobra, przyznaje.zdaje sie ze mephala.

idealna odpowiedz: nekromanta(lucznicy 1x1, poza tym generalnie przewaga), twierdza(ogre mag+ rock+cyklop+behemot) to cztery jednostki mega przewagi., forteca(byczki....lucznik1x1). o twierdzy zaraz napisze, bo zamek jest strasznie niedoceniany.  WAZNE: to zamek o najlepszych mapach!!!! tzn. jesli grasz na mapie losowej, bastion ma w 85% super mape i swietny poczatek, zaden zamek nie jest tak faworyzowany jak bastion. zaden. stad wielka przewaga tego zamku nad innymi. a wiemy jak wazny jest pierwsze miesiac. ps. gram na XL, max. trudnosc, silne potwory, zero morza, tylko lad+podziemia, komputer najczesciej w sojuszu na mnie, 7graczy.

tytan. jak dla mnie za drogi by nawet na niego spojrzec. poza tym jest tak wolny, ze az nie rozumiem tworców. absolutny szacunek dla nagi ale za wolna. tytan bez zlotego łuku jest bardzo sredni- rowniez brak powaznych immunitetów. to nie jest zamek dla poczatkujacego. gracza, choc zapewne trzech lucznikow neci. gin tez slabiutki, choc fakt bije mocno. zenujaca zdolnosc dodatkowa magow. brak zgrania miedzy gargulcami, gremlinami i golemami- zupelny chaos w armii. dla mnie prawie najgorszy zamek w grze. doceniam solmyra z lanuchem piorunow od poczatku gry. swoja droga z panami tez jest mega problem- slabiutkie te specjalizacje. no i teren pochodzenia- wolny rozwoj bo ograniczony mocno ruch przez sniegi.

odpowiedz na tytana: w zasadzie wszystko oprocz inferno, bagien oraz twierdzy. inferno bo to najslabszy zamek w grze i moim zdaniem sam siebie wykancza. a pozostale dwa sa za wolne i w tym momencie sila 3 lucznikow jednak niszczy te zamki. szczegolnie polecam archanioly oraz czarne smoki.

inferno. jesli jest na forum ktokolwiek kto twierdzi ze ten zamek ma sens to czekam na riposte, bo dla mnie nie ma. chochlik- mieso. gog- zabija wlasne wojsko po ulepszeniu, nieulepszony jest zbyt wolny. cerber- za slaby damage. demon- brak zdolnosci dodatkowej to nieporozumienie. pit lord. swietny, przyznaje, ale za wolny. choc bije bardzo mocno. ifryt- cenna odpornosc na ogien gdy rzutem na tasme rzucasz armageddon, ale poza tym? slabiutka jednostka. arcdiabel- slabiutki damage, malo zycia. bardzo kruchy, bardzo slaby, nie odgrywa wiekszej roli. no i ten brak zdolnosci dodatkowej- w sensie -1do szczescia?? nieporozumienie... najwazniejsze: na randomach komputer go nienawidzi- najgorzsze poczatki ze wszystkich zamkow.

odpowiedz na inferno: wszystko.... nie da sie przegrac

lochy. najlepszy zamek w grze. bez dwoch zdan. gdyby chimera miala z 10hp wiecej, bylby zamkiem nie do pokonania. jednostki sie uzupelniaja, masz duzo troglodyty, ktory dosc mocno bije. harpia potrafi kazdego z rownowagi wyprowadzic. obaj lucznicy bija bardzo mocno, sporo zycia i strzelaja rownie dobrze jak bija wrecz no i zdolnosc meduzy... minotaur- po byczku i ptaku gromu nie ma lepszej jednostki tego poziomu. jest szybki, duzy damage, sporo zycia. swietny. no i bonus gdy atakuje po przejsciu kilku pol. tak samo jak champion. rewelacja. chimera. dosc krucha, ale cenna paraliza i spory damage. szycka, mimo to jedyny slaby punkt tej armii. czarny smok. fakt, bardzo drogi i trwa zanim bedziesz je mial. ale sa moim zdaniem prawie najsliniesze w grze lub wrecz najsilniesze. zalezy co brac pod uwage. no i panowie. rewelacyjni. najlepsi w grze zdecyowanie. swietne specjalnosci, zarowno mgiczne jak i wojenne. rewelacja. zamek ten zaczyna rowniez bardzo dobrze, komputer go faworyzuje. chyba najszybszy zamek w grze. do tego wir many- bezcenny.

odpowiedz na lochy: behemot, kosciej tez ma sens, archaniol. reszta raczej sobie nie poradzi jesli trafiasz na dobrego gracza. wazne: ten zamek ma zdecydowanie najczesciej miejski portal w wiezy magii, poziom czwarty. zaden inny zamek nie ma go tak czesto. podobnie z implozja.

kosciej. szybki rozwoj, troche trudno miec 10 siarki na licze, ale jak dobra, bogata mapa, to spoko. jesli zbiezesz komplet artefaktow do nekromancji i masz artefakt zlozony, to nie ma takiej sily, ktora pokona ten zamek. rewelacja to jazda panem z wampirami i liczami i zwiedzanie mapy i gromadzenie koscieja. w miedzy czasie oczywisce rozbudowa zamku. wampir jest najlepsza jednostka swojego poziomu, licz tez potega. czarny rycerz najlepsza jednostka swojego poziomu, no i te jego umiejetnosci. zdolnosc nekromacji bezcenna. rewelacyjni panowie. jest w czym wybierac. 5 poziomow na ogol dobrej wiezy. smok cienia, przyznaje cieniutki. przegra 1x1 z sfeniksem nawet zdaje sie. swietne rozdania mapy.

odpowiedz: dla mnie zawsze wrota zywiołow- w ten sposob wampi moze ssac tylko od dwoch jednostek, tj. 1 i 7poziomu. poza tym 4 feniksy, dwoch swietnych lucznikow. i sporo magii. archaniol tez ma sens. NIGDY forteca- duszek byczka nie dziala na martwych, nie masz abosutnie zadnych szans. warto tez pomyslec o twierdzy.

twierdza. najlepsi panowie w grze. behemot- najlepsza jednostka w walce 1x1. nikt mu nie da rady. smok czarny ma te przewage ze odporny na magie i to jest slabosc tego zamku, przyznaje. ale. bogate tereny na ktorych zaczyna, swietny wilczek, ogre maga (najsilejszy po wampirze ale wymaga przyspieszenia), swietny rptak gromu, niezly cyklop. bezkonkurencyjny behemot. zdolnosc negacji 80% obrony powoduje, ze nie ma jak sie przed tym obronic. straszna destrukcja i latwo dostepny. najlepszy do zdobywania zamkow. kilku mega killerow wsrod panow: craig chack, gundula, bohater logistyczny. bardzo tani zamek. wady to oczywsicie w wiekszosci przypakow koniecznosc wyboru miedzy cyklopem a behemotem. ps. dla ubogich map, nie ulepszac cyklopa, to najgorszy upgrade w grze a cena staje sie zawrotna, nie warto.

odpowiedz: mozna zaryzykowac z tytanem. forteca raczej sobie z nimi radzi, ale to pod warunkiem, ze byczek wykosi behemota, inaczej jest duuuuzy problem. no i ilosc wiwren jesli dobra mapa skutecznie neutralizuje ogra, cyklop jako lucznik nie robi szalu, wiec nie trzeba sie o niego mocno martwic- oslizgi swetnie go przytrzymaja. wrota zywiolow ich miazdza pod kazdym wzgledem.

forteca. jeden scenariusz: pan tazar i wszystko jasne. jesli nie trafi na jakiegos zawrotnego magika z czarnego smoka lub tytana, lub w grze gra dobry craig chack, czy gundula, jego armia jest nie do wykoszenia. zamek bardzo wolny i zawsze ponosisz straty, choc male. jestes uzalezniony od drewna, chydra choc tania, to moim zdaniem malo przydatna, ale zamek i tak jest bardzo dobry. tylko trzeba umiec tym grac.

odpowiedz: kosciej i feniks. naturalna przega niweluje silne strony tego zamku. skutecznie.

wrota zwyiolow, moim zdaniem drugi po lochach zamek tej gry. motylki sa super szybkie, masz jich bardzo duzo, brak kontrataku, duzy damage. swietne. zywiolak powietrza to totalne nieporozumienie. wiekszosc jednostek 3poziomu nie jest wstanie mu dorownac!!! 25hp, lucznik i jeszcze ten damage 2-9!!!!! jesli dac mu blogoslawiestwo, staje sie potworem. i ta predkosc. z motylkami uzupelnia sie znakomice. konieczny artefakt chroniacy przed piorunem. zywiolak wody. wolny, fakt. damage dosc przecietny, ale to mocny lucznik o sorej ilosc zycia, chyba rowniez najsilniejsza jednostka sowjego poziomu. zywiolak ognia. slaby, choc dosc szybki. zywiolak ziemii ma zenujace parametry i damage. zywiolak magii jest dobrym sredniakiem, o cennych zdolnosciach- do tego dosc szybki. gdyby mial wiecej zycia..... feniks. jak masz fart, to masz je juz w pierwszym tygodniu, przyrost sztuk 4, co oznacza ze masz 800hp co tydzien!!! parametry przecietne, ale tu idziesz na mase. no i ta predkosc... nawet spowolnienie nie czyni mu krzywdy. w walkach o wszytsko jeszcze sie odradza z popiolow. rewelacyjni panowie. zwlaszcza polecam specjaliste +350zl zaczynajacego z magia ziemii. najlepszy grall w grze.  i najwazniejsze: zamek nie do pokonania jesli masz armageddon i w grze nie ma artefaktow chroniacych zupelnie przed czarami. jedyny specjalista odpowrnosci na magie to pan z bastionu w tym zamku az 3 jednostki z 7 sa odporne na ten czar (feniks, zyw. magii,, zyw. ognia), co oznacza, ze zostajesz z esencja swojej armii do dalszej walki, a rywal niekoniecznie:). wady to przede wszystkim koszt, brak mozliowsci odrodzenia wiekszosci wojska.

odpowiedz: ciezko tak naprawde. kosciej ze wzgeldu na mase. czarny smok, bo jest na tyle szybki, ze moze zniszczyc ten zamek, zanim stanie sie zbyt potezny.


dobra, tyle ode mnie. czekam na komentarze:)
7  Świat HoMM / Ogólne o Heroes IV / Miasta : 18 Czerwca 2007, 12:23:30
dobra, widze ze najbardziej krytykowana nacja sa ludzie. dlaczego wlasciwie?? polaczenie kusznika z maks zasiegu, pikiniera dla walki w polu- brak kontrataku, swoja droga jak ta jednostka broni zamku, to nieporozumienie- mega ich ilosc schowana za murami a jak ktokowiek podchodzi by niszczyc mury to ma.... problem z jego dzida. do tego mnich dla dalszego wymiatania na dystans no i oczywiscie aniol/ choc dla przysrostow i champion nie jest zly. ale aniol za wskrzeszenie- z drugiej strony rozwinieta magia zycia i wskrzeszach wszystkich, wtedy jednak champion zystkuje wiele. podsumowanie: to bardzo zgrana i szybka armia. nie ponosi wielkszych strat, bo wszystcy i tak bija kusznika a tego zawsze odrodzisz. dla  mnie moze nekromanta ma jakas wieksza przewage nad tym zamkiem, ale poza tym?? naprawde mocny zamek.
8  Świat HoMM / Ogólne o Heroes IV / Jednostki : 18 Czerwca 2007, 12:11:04
hej. z jednostek godnych uwagi i tych do ktorych mam szacunek najwiekszy musze wymienic kilka egzemplarzy. przede wszystkim meduza oraz zmora. kazda wymiata i swietnie wyglada. no i to zaklecie w kamien oraz groza. rewelacja. ps. sprobujcie dac koci refleks zmorze w duzych liczbach..... masakruje. poza tym, mechaniczny smok oraz modliszka a także ptak gromu. smoka uuwazam za lepsza alternatywe dla tytana, modliszka ma swietny wyglad, a ptak gromu wymiata absolutnie- jest bardzo szybki, mega zasieg, super tani, wielki przyrost i jeszcze blyskawica. czego wiecej chciec?

pozdr.
9  Heroes V / Problemy Techniczne / Odp: Problemy z grą - Instalacja, błędy, komunikaty itp. : 15 Czerwca 2007, 15:34:30
czesc. pisalem juz o swojej grze w lutym, ale ze studiuje, podane rozwiazania zastosowalem niedawno i niestety nie pomogly. wiec znow jestem tutaj... opis problemu: w dniu jak pojawila sie w wielkiej brytanii kupilem gre, wydanie kolekcjonerskie. nie chodzila od samego poczatku- tzn wchodzisz do gry, artakujesz np. jakas jednostke i zawieszka. budujesz budynek zawieszka. problem sprzetu nie wchodzi w gre- mam polroczny komp stacjonarny o takich parametrach, ze nie takie gry pociagnie. poradzono mi bym zainstalowal patch 1.4. oczywiscie wyszukalem wlasciwy-tzn. wersja eu, edycja kolekcjonerska ze strony ubi.com. i fakrt, poprawa byla- tzn. moge normlanie stoczyc walke ale po 5dniach, niestety gra i tak pada. zawiesza sie komp i koniec. sciagnalem patch 1.5. zainstalowalem go dzisiaj i masakra. tzn. wchodze do zamku i komp pada. zawieszka. i teraz nie wiem co robic- od poltora roku mam gre za 40funtow w ktora nie gralem dluzej jak 5min. herosom poswiecilem tyle zycia, ze naprawde mi zalezy, ale nie wiem co robic. czy musze zainstalowac wszystkie patch pokolei, tzn od 1.1 az po 14 lub 1.5?? w sensie, czy instalujac od razu 1.4, mam wszystkie latki z wczesnijeszych patch, prawda?

ma ktos moze podobna gre jak ja- tzn kupiona zagranica? dajcie znac, bo jestem tak zdesperowany ze kupie wersje empikowa niedlugo...
10  Świat HoMM / Ogólne o Heroes IV / Miasta : 07 Lutego 2007, 00:20:50
widze ze stare te posty, a szkoda, bo gra ma swoj urok i potrafi wwciagnac niezgorzej niz stare dobre homm3. do rzeczy jednak. nekropolie odrzucam, choc fakt-wampiry plus smoki to potega. bonus nekromancji, niestety i tu wada 4ki, czas dla bohatera-moim skromnym zdaniem nie dojdziecie do maks nekromancji, bo do tego czasu was dorwie konkurent.... na przyklad ja:) ale zwroce uwage na zamek, o ktorym nikt nie napisal jak dotad: MOC. pomijam bersekery i nieistotne centaury. ale taktyka harpie plus ogre magi plus ptaki gromu to dwa elementy mgiczne w kazdej walce-piorun plus zadza krwi, straszna ilosc zycia do pozbawienia dla konkurenta-patrz klatki i przyrosty jednostek. dwie jednostki latajace-szybkie!!!!- a ogre mag to wymarzone wsparcie w polu dla topornych jdnostek. dodatkowo obowiazkowy drugi bohater z zamku zycia(rycerz) dla bonusu taktyki i umiejenosci walki, kilka artefaktow dla odpornosci magicznej oraz umijetnosci barba choc troche rozwiniete i..... zapraszam odwaznych.  to szybki i efektywny oraz efektowny zamek. polecam!

chaos. czarny smok i meduza. swoja droga z meduza to tworcy przesadzili, jednoska z ktora nie da sie dyskutowac. natomiast uwazam ze przyrosty czarnego smoka mimo jego potegi i brak wzajemnego uzupelniania sie tej armii nie czyni z niej faworyta w decydujacym starciu.

zwrocilbym natomiast uwage na akademie z opcja nie tytan a mehaniczny smok(!) nastawienie na lucznika mimo oczywistych zalet ma swoje ogromne mankamenty zwlaszcza w poznijeszej fazie gry i bez czarow-choc tu przyznaje, jesli juz czary sa, to absolutna potega. ALE: dzin(dwa stada) plus mechaniczny smok oraz golem uwazam za opce bardziej skuteczna niz mag plus dzin plus tytan. niezbedna jednostka pola, w tym polaczeniu mimo wszytsko proponuje przeraze. wtedy moim zdaniem ma to sens.

ps. wybaczcie jesli nazwy mieszam z nazwami z trojki, ale wtajemniczeni beda wiedzieco co chodzi:)))
11  Heroes V / Problemy Techniczne / Odp: Edytor map i Save HommV - problemy, porady : 06 Lutego 2007, 21:55:50
mam herosa z anglii. znaczy sie gre kupilem w dniu jej pojawienia sie na polkach-swoja droga przeplacone 2,5raza!!!! gra po zainstalowaniu nie chodzi, tj. pojawia sie postac, obraz, ale nawet ruchu wykonac nie moge, gra sie zawiesza i tylko reset zostaje. sciagnalem te dwa pierwsze pacze-1.1. oraz 1.2 ale nic, zreszrta z instalka tez zdaje sie sa jakies zonki. czy to oznacza ze mam szukac pacza po angielskich stronach? acha, komp zostal kupiony juz w Polsce specjalnie pod homm5:) wiec procesor dwurdzeniowy, 1024ram oraz graficzna samodzielna 256mb. co robic?
Strony: [1]




© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.041 sekund z 19 zapytaniami.
                              Do góry