Chciałem przedstawić moją wizję rasy Jaszuroludzi.Wybaczcie,że obrazki nie są pokolorowane ale słabo mi to wychodzi,co zobaczycie sami na końcu postu.Małe wyjaśnienie co do poziomów jednostek i zastosowania morale.Poziomów jest 4 - dwie jednostki pierwszego poziomu,dwie drugiego,dwie rzeciego i jedna czwartego.Jeśli chodzi o morale to każda jednostka ma starcie 100pkt morale.zpadek o każde 10pkt skutkuje zmniejszeniem zadawanych obrażeń.Morlae tracimy otrzymując obrażenia a zyskujemy zadając.Oddział który straci 90pkt morlale wpada w panike i zaczyne uciekać po polu bitwytracimy nad nim kontrole i nie wykonuje nawet kontrataków.max liczba morale to 150pkt.Przejdźmy do postaci i ich opisów.Nie zrobiłem tylko statystyk gdyż nie mam porównania z innymi rasami i nie było by jak balansu zrobić.
http://images.tinypic.pl/i/00500/l7jvjikt1quc.jpgCzerw błotny - Lodowy Czerw
OPIS:
Czerwie to wyjątkowo zwinne i silne stworzenia.Przemieszczają się ryjąc w ziemmi z dużą prędkością i atakują z zaskoczenia niczego niespodziewającego się wroga.
Ich lodowi kuzyni rozwineli znacznie instynkt łowicki,nie boją się atakować nawet dużowiększych i silniejszych wrogów.Sprytnie zwabiają swoje ofiary w pułapki zastawione w tunelach które wyryły.
ATUTY Czerwa błotnego:
-Odpornośc na trucizny
-Rycie w ziemii ( omija przeszkody i mury zamku)
-atak z zaskoczenia ( atak w plecy zadaje 50% więcej obrażeń)
ATUTY czerwa lodowego
-Odporność na trucizny
-odporność na magie wody
-Atak z zaskoczenia
-rycie w ziemii
-brak kontrataku wroga
-lodowa pułapka ( w miejscu z którego ruszy się czerw powstaje pułapka odbierając całkowicie jego ruch)
Atak specjalny lodowego czerwa:
lodowy podmuch ( zamraża wroga na dwie tury) (przeładowanie 3 tury)
http://pics.tinypic.pl/i/00500/peiq8v27ewpr.jpgTropiciel - Reptilion
Rasa jaszczurów pozbawiona grubej skóry stara się nadrabiać szybkością i w sprytny sposób unikania bezpośredniego kontaktu z wrogiem.Dlatego też umiłowali sobie łuki własnej produkcji.Są bardzo pewne siebie i jak raczają twierdzić - zbroja jest zbędnym balastem,wróg i tak nie zdąży się zbliżyć.
Ich starsi kuzyni Reptilioni skorzy są jednak do założenia lekkich pancerzy w celu bardziej przechowywania w niej pożywienia i pojemników na trucizny.
ATUTY Tropiciela:
-Strzelec
-traper (porusza się bez kar po każdym trudnym terenie)
-wyczulone zmysły (wyczuwa ukryte i zakamuflowane jednostki)
ATUTY Reptiliona:
-Strzelec
-Normalna walka wręcz
-wyczulone zmysły
-Snajper (pełne obrażenia na każdym dystansie)
Specjalny atak Reptiliona:
-zatrute strzały (trucizna działa 3 tury i zadaje 20% standardowych obrażeń obrażeń)
(Przeładowanie 2 tury)
http://files.tinypic.pl/i/00500/ugpuzxob24m1.jpgMyrmidon - Hagaron
Jaszczurzy wojownicy którzy poprzysięgli chronić swoje plemiona do kresu swych dni.Nie czują strachu i zmęczenia a w skrajnych sytuacjach wpadają w szał bitewny który nie raz przesądził o winiku bitwy na ich kożyść.
Gagaroni otrzymali swój tytuł za sprawą szczegulnych osiągnieć podczas bitew.To prawdziwy zaszczyt dla jaszczurów.
ATUTY Myrmidona:
-Nieustraszony( morale nie spadją poniżej 100% .Odborność na utrate kolejki spowodowane strachem )
-szturm (wykonuje atak w linni prostej otzrymując 5% obrażeń za każde przebyte pole i otrzymując tylko 25% obrażeń kontrataku wroga)
-zimnokrwisty (odporność na chłód)
-Mobilizacja ( sąsiadujące istoty zadają 10% więcej obrażeń i wolniej tracą morale przy otrzymywaniu ciosów)
ATUTY Hagarona:
-Nieustraszony
-atak tarczą (ulepszona wersja szturmu dodatkowo ogłuszająca wroga pozbawiając go swojej kolejki)
-zimnokrwisty
-Większa mobilizacja (20% większe obrażenia,atak zwiększony o 5)
-Dowództwo (Za każdy oddział znajdujący się w promieniu 3 pól Hagaron otrzymuje 2 pkt ataku)
SPECJALNE ZDOLNOŚCI HAGARONA:
-Szał (po aktywowaniu tracimy kontrole nad jednostką,zwiększa o 100% atak ale traci 50% obrony)
http://pics.tinypic.pl/i/00500/6afbjawutnyn.jpgNag wojownik - Champion Nagreli
Każdy jaszczur wstępujący do Zakonu Nagreli przechodzi mordercze treningi.Szkolone latami na potężnych wojowników sieją spustoszenie na polu bitwy dzierżąc 4 miecze z których każdy został tknięty cząstką mocy jaszczurzej bogini
ATUTY Naga wojownika:
-brak kontrataku wroga
-Nasycenie broni (każdy kolejny atak na tą samą jednostkę skutkuje rzuceniem na nią losowego negatywnego zaklęcia)
-Honor (pierwsza wroga jednostka która zaatakuje naga będzie otrzymywac 150% obrażeń dopuki nie zaatakuje go inna silniejsza jednostka)
ataki specjalne naga:
-Atak po łuku (wyprowadza atak 3 stojącym obok siebie jednostkom zadając 50% normalnych obrażeń)
ATUTY Championa:
-brak kontrataku wroga
-Nasycenie broni
-Honor
-Zemsta (gdy zostanie zaatakowany po raz trzeci przez ten sam oddział zyskuje zdolność nieograniczonego kontrataku aż do końca bitwy)
-Koncentracja (gdy wykona atak nie przemieszczając się, zada maksymalne obrażenia)
-Zapał (gdy zabije wrogi oddział, otrzymuje +2 do punktów akcji w następnej turze
Ataki specjalne Championa:
-atak po łuku
http://files.tinypic.pl/i/00500/9iri8su14wq4.jpgMorska kawaleria - Tryton
Dosiadając morskie potwory,jaszczury mogą podrużować za równo na lądzie jak i po wodzie.
Wierzchowce Trytonów są bardzo szybkie co nie raz dawało przewagę nad wrogimi kawaleriami w oskrzydlaniu wroga.Jaszczury które dosiadają tego stwora często posiadają magiczne zdolności.
ATUTY kawalerii:
-faloskoczek ( podczas bitwy może poruszać się bo wodnych przeszkodach)
-oskrzydlanie (gdy wróg wykona juz kontratak w zwarciu,traci 50% swojej obrony przy ataku kawalerii)
-rzucajacy czary (posiade manę i własną księge zaklęć)
ATAKI specjalne kawalerii:
-ukąszenie (wierzchowiec dotkliwie gryzie wroga który traci 20% wszystkich statystyk,atak,obrona,pkt życia,obrażenia,punkty akcji.Trwa 3 tury,przeładowanie 3 tury)
Czary kawalerii:
-Tarcza lodu ( dodaje 10 pkt obrony i pochłania 25% obrażeń)
-fala (wysyła w linni prostej fale o długości 10 pól która zadaje obrażenia od magii wody i spowalnia wrogów)
-lodowy sopel ( wysyła w strone pojedynczego wroga lodowy pocisk zadający obrażenia od magii wody)
ATUTY Trytona:
-faloskoczek
-oskrzydlenie
-rzucający czary
-opancerzony (otrzymuje 20% mniej obrażeń od ataków fizycznych)
-aura chłodu (wrogowie znajdujący się blisko Trytona tracą połowe punktów akcji i są podatniejsi na ataki magią wody)
ATAKI specjalne:
-Ukąszenie
-eksplozja odłamków ( wystrzeliwuje we wszystkich kierunkach odłamki lodu które zadają obrażenia od magii wody równe standardowemu atakowi.Użycie jednorazowe)
Czary:
-tarcza lodu
-fala
-lodowy sopel
-zamieć ( tworzy na polu bitwy burze śnieżną wielkości 3x3 zadająca obrażenia od magii wody.50% sans na zamrożenie wroga)
http://pics.tinypic.pl/i/00500/tapjq72e8jfw.jpgZgniatacz - Kolos
Ta potężna rasa jaszczurów jest największa ze swoich pobratymców i z tego co same twierdzą-najsilniejsza.Idealni do szturmowania zamków,niszczą mury ciskając w nie wyrywanymi z ziemii głazami.Niektóre z jaszczurów tej rasy mają smocze pochodzenie i dziedziczą po nich część właściwości,np gruczoły ogniowe.
ATUTY Zgniatacza:
-Mały zasięg (zmniejszone obrażenia za każde pole dzielące zgniatacza a wroga)
-strzelec
-normalna walka wręcz
-obuch ( atak z dystansu ma 50% szans na ogłuszenie wroga)
-Siła olbrzyma (małe istoty otrzymują 50% więcej obraeń)
-groza (małe i średnie istoty tracą część morale za samą obecność zgniatacza który znajduje się w promieniu 3 pól od nich)
Specjalne zdolności:
-atak murów
ATUTY Kolosa:
-mały zasięg
-normalna walka wręcz
-obuch
-siła olbrzyma
-groza
-odporność na magie ognia
-smocza krew ( daje 25% odporności na magię,zmniejsza utratę morale,daję zdolność nieustraszony,odporność na kontrole umysłu)
Specjalne zdolności:
-atak murów
Ataki specjalne:
-ognisty głaz ( podpala miotany głaz który zadaje normalne obrażenia plus 50% od ognia.wszystkie przystające istoty otrzymują 50% obrażeń od ognia)(przeładowanie 2 tury)
-ognisty podmuch (zionie ogniem na 2 - 3 - 4 - 5 pól.siła oddechu słabnie wraz z oddaleniem.
http://files.tinypic.pl/i/00500/pev9mit1xz31.jpgSiewca Chaosu - Hydra
Prawdziwe ucieleśnienie chaosu i zniszczenia.Sama obecność Hydr na plu bitwy sprawia,ze wrogowie tracą morale do walki.Bestie te muszą być rygorystycznie tresowane od pierwsego dnia narodzin aby były osłuszne,jaszczury nawet nie chą myśleć co by się stało gdyby jakaś Hydra wymknęła się spod ontroli.
ATUTY Siewcy:
-hydra ( za każde 10% utraconej liczebności oddziału zwiększa o 10% statystyki)
-legenda ( siła hydr stała się legendą w całym świecie co sprawia,że wrogowie tracą na początku bitwy 20 pkt morale)
-chaos (jednostka zaatakowana pięcioma głowami ucieka jak najdalej tracąc swój ruch w następnej turze)
-twarda skóra ( ataki z dystansu zadają 20% mniej obrażeń a w zwarciu o 10% mniej)
-brak kontrataku wroga
Ataki specjalne:
-atak skomasowany (atakuje pięcioma głowami w jeden oddział zadając 100% normalnych obrażeń)
-atak kołowy (atakuje wszystkie jednostki ,max 5,znajdujace sie blisko,rozkładając obrażenia na liczbe wrogich oddziałów)
ATUTY Hydry:
-hydra
-legenda
-chaos
-twarda skóra
-jad (zatruwa wroga na 3 tury,trucizna po za zadawaniem obrażeń z każdą kolejną turą zmniejsza statystyki wroga o 20%)
-brak kontrataku wroga
Ataki specjalne:
-atak skomasowany
-atak kołowy
-wybuch jadu ( we wszystkich kierunkach rozprzestrzenia się żrąca chmura która zadaje 50% normalnych obrażeń od trucizny i usówa wszelkie pozytywne efekty działające na wroga)
Tak by to wyglądało.a teraz 3 arty nieudanego kolorowania:
http://pics.tinypic.pl/i/00500/w27drqutrnmn.jpghttp://images.tinypic.pl/i/00500/v6uq36w4awdg.jpghttp://pics.tinypic.pl/i/00500/zuax3y4or3p2.jpg