Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
Pokaż wiadomości
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Pamiętaj, że widzisz tylko te wiadomości w tematach do których masz aktualnie dostęp.
    Wiadomości   Pokaż wątki Pokaż załączniki  

  Wiadomości - sidi0usss
Strony: [1]
1  Heroes V / Heroes V: Kuźnia Przeznaczenia (Hammers of Fate) / Odp: Problem : 04 Lipca 2017, 15:29:24
Kuznie przeznaczenia mozesz zainstalowac dopiero jak zainstalujesz podstawe, a dzikie hordy powinny isc normalnie...
2  Heroes V / Ogólnie o Heroes V / Odp: Heroes 5 TotE - chętni do multiplayer : 21 Marca 2016, 09:27:46
Jesli to jeszcze aktualne to ja sie moge pisac ;)
P.S. nigdy multi online nie gralem (jestem fishem xd).
3  Heroes V / Heroes V: Dzikie Hordy (Tribes of the East) / Mapka Dark Messiah : 15 Grudnia 2015, 15:55:27
Witam ;)

Przechodził ktoś może tą mapkę ? Niestety nie udało mi się znaleźć tutaj żadnych informacji na jej temat ;/
4  Świat HoMM / Ogólne o Heroes IV / Odp: Miasta : 19 Sierpnia 2014, 13:49:59
W Rezerwacie moim zdaniem za slabe sa elfy, czarodziejskie smoki rewelacja nie sa, feniksy jeszcze jeszcze... Plus za portal istot. Najlepsze chyba Nekropolis (choc ubolewam nad wyborem miedzy wampirami a pomiotam) Diably maja ta fajna ceche, ze sie teleportuja (dobre do oblezen miast). Życie ma nawet dobre jednostki + blogoslawienstwa, leczenie i zaklecie " sanktuarium ". Ład jest baaaaaardzo dobry, jesli nie grami przeciw trupiakom ;) Chaos jest bez rewelacji. Sa czarne smoki i demosmoki, ale przy dobrze rozwinietym bohaterze przeciwnika nie idzie nic tak pieknie.
5  Świat HoMM / Seria HoMM ogólnie / Odp: Która część Heroesów jest najlepsza? : 08 Lipca 2014, 18:03:47
Heroes 4 byl moim 1-wszym to sentyment jest ;) Podoba mi sie to, ze armia moze obyc sie bez bohatera i ze da sie go zabic ;) Jednak jej zbyt nie dopracowali to szkoda, dlatego #1 to Heroes 5-Dzikie Hordy ;)
6  Świat HoMM / Mapy / Odp: Challenge for Haters : 28 Czerwca 2014, 17:58:52
Moglby ktos wrzucic ta mapke ? chetnie sie pobawie, choc rewelacyjny w to nie jestem xd

P.S. z linku mi nie odtwarza
7  Świat HoMM / Pomoc / Odp: [TGS]Problem z misją. : 25 Kwietnia 2014, 10:38:07
Tutaj

P.S. Sorki za painta,ale nie wszystkie kody u mnie dzialaja (albo nie umiem wpisac xd )
8  Świat HoMM / Pomoc / Odp: [WoW] Mongo misja 3( Zamek Nadrzecze ) : 22 Kwietnia 2014, 11:26:12
Dzięki wielkie za wskazowki, postaram sie jakos je zrealizowac ;)
9  Świat HoMM / Pomoc / Odp: [WoW] Mongo misja 3( Zamek Nadrzecze ) : 21 Kwietnia 2014, 10:03:18
Tak czytalem poradniki jak mialem problemy w 2 misji, bo zle zaczalem ;/

1) Niestety nie, w po 2 misji brakuje 2 leveli
2) Nie wiem xd Moze dlatego, ze uznalem iz taktyka jest bardzo wazna ze wzgledu na umiejetnosci Atak i Obrona

Jeszcze takie pytanie (moze troche smieszne): Jaka armia pokonales tych czempionow na poludnie ? Czy od razu 4 zebaczami, czy czekales na cyklopow ?

10  Świat HoMM / Pomoc / [WoW] Mongo misja 3( Zamek Nadrzecze ) : 20 Kwietnia 2014, 11:55:40
Witam ;)
Mam problem z przejsciem misji na zaawansowanym
Mam 16 lvl , 1 miasto (3 przeciwnika ). Miasto rozwijam: Ratusz -> harpie -> cyklopi -> ptaki gromu.
 Armia poczatkowa to 2 zebacze, po 1 kopalni rudy i tartaku, na poludniu jest ponad 20 czempionow i przybywa ich w tempie gdzies 2-3/ tydzien.
Jak ich pokonam to nie moge pokonac fioletowego ;/ Nie dosc, ze na starcie ma 8-9x wieksza armie, to jeszcze mnie sciga.

Prosze o wskazówki/ podpowiedzi jak przejsc misje, czy w ogole mam dobrze rozwinietego bohatera itp.

Save : http://wrzucacz.pl/file/8171397987211/mongo23.h4s
Strony: [1]




© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.04 sekund z 19 zapytaniami.
                              Do góry