A wiec tak
mass haste czyli pospiech znajduje sie w dziale ataku
Przy czym to zalezy na jakiego bohatera sie gra. Czytalem ze kiedy bohater jest glownie czarujacy wtedy stosuje sie obrone zamiast ataku z rozwinieciem do ochrony.
Jednak kiedy gram np na Przystan wtedy zamiast magi przywolania uzywam ataku i obrony. Jezeli chodzi o kaspara wszystko fajnie na poczatku jest dobry ale pozniej ten namiocik ma tylko 3 strzaly i maxymalnie wskrzesza mi 5 vampirow to lekka przesada bo jest to strata slota na jakas badziej konieczna umiejetnosc. Wydaje mi sie ze obowiazkowe umiejetnosci nekromanty to
Magia Mroku
Talent magiczny
Oswiecenie
Pozostale 2 sloty mozna dobrac w zaleznosci od przeciwnika i swojej taktyki.
Magia Przywolania
Atak czy Obrona
Wedlug porady kluseczki zastosowalem na czarme smoki koscianych wojownikow spisali sie super z uderzeniem. No i uzylem (przypomne grajac Lukrecja na poziomie 21) czaru wampiryzm i czaru tajemna zbroja
cos pieknego oczywiscie nastepne byly widmowe zastepy
Jednak co zauwazylem alternatywa ulepszenia wampira czyli ksiaze wampirow bardzo zadko wykorzystuje swoja umiejetnosc specjalna Torpor czasami zdarza sie ze na trzy walki wykorzysta jedna
chyba czas wrocic do starych wampirow bez kontrataku....