Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Strony: 1 2 3 4 [5]    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
Biedne Nekropolis... (Czytany 26128 razy)
Ireth

******

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Wiadomości: 455

Zobacz profil
« Odpowiedz #60 : 28 Lipca 2009, 18:07:57 »
Wystarczy wiedzieć jak sie zachowa komputer i dostosować do niego taktykę (np. majac przewage liczebną oraz posiadajac 2 strzelców komputer zawsze bedzie czekal, az ty do niego przyjdziesz)
No niestety u mnie nie jest tak prosto, niezależnie od liczby strzelców u niemal zawsze idzie jednostkami najdalej jak może ;P

Zobacz edita mojago posta, pokonalem tam wyngaala 90 duchami ;)
Nie oglądałam, ale myślę, że było mniej więcej tak: komputer stoi, a Ty przywołujesz feniksa, rzucasz zaklęcia osłabiające, hipnozę i tak stopniowo niszczysz jego armię. Zgadłam?


IP: Zapisane
stasieczek11

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 28

Zobacz profil
« Odpowiedz #61 : 28 Lipca 2009, 20:09:22 »
Cytuj
No niestety u mnie nie jest tak prosto, niezależnie od liczby strzelców u niemal zawsze idzie jednostkami najdalej jak może
Czy tylko u mnie komputer broni strzelców majac kilkukrotną przewagę wojska? Czy mam jakiś błąd? (mowie o poziomie heroicznym, ewentualnie ciężkim)


Cytuj
Nie oglądałam, ale myślę, że było mniej więcej tak: komputer stoi, a Ty przywołujesz feniksa, rzucasz zaklęcia osłabiające, hipnozę i tak stopniowo niszczysz jego armię. Zgadłam?
Zaklacia oslabiajace?? NIE (jedynie rozklad).... Takiego spowolnienia nie ma sensu stosowac, bo im wyzsza inicjatywa wrogich jednostek tym czesciej dziala rozklad. Poza tym masz rqacje, fenix, hipnoza, itp.



IP: Zapisane
HoMM5.info - Tawerna - 100% Heroes of Might and Magic V, IV, III, II i I[/center]
Andreyxx17

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 9

Zobacz profil
« Odpowiedz #62 : 12 Stycznia 2011, 19:37:13 »
grałem lochami przeciwko necropolis i przegrałem miał przewagę liczebną i nawet czarne smoki nie pomogły ja się ma dobrom taktykę każdego można pokonać


IP: Zapisane
Tazol

******

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 496


Gaming Monster Channel on YouTube

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #63 : 12 Stycznia 2011, 19:54:14 »
Prawdę mówiąc ja nie grałem za specjalnie w "trójce" Necropolis, więc nie śmiem porównywać, a w IV w zamku Śmierci brałem żywe stworzonka i nekromancja tylko mieszała mi w armii. Wg. mnie w V Necropolis jest nieco lepsze i ja uważam, że nekromancja ciągle odgrywa dużą role w tymże zamku.

Ktoś na samym początku pisał, że w "piątce" dążyli do zoptymalizowania zamków. Fakt, bohater ma większe znaczenie niż w Heroesie III czy IV, ale moi kumple by się nie zgodzili, gdyż twierdzą, iż w V zamki nie są równe ( Kierują się bramą Inferno ) i tylko Heroes III jest najlepszy, bo tam są równe zamki i miastem się lepiej operuje. Dramat tego słuchać... wkurza mnie takie gadanie, że III jest najlepsza, a reszta do luftu.

A co do przedmówcy no to muszę się zapytać na jakim poziomie był bohater przeciwnika? Im więcej nekromanta ma many tym staje się bardziej groźny i jego zamek jest trudniejszy do pokonania. Przywołanie w tedy może w kilka ruchów odnowić armię straconą w boju.

Grałem Naadirem i miałem w pewnym momencie 19 poziom. Inferno i Loch nie miało mocnych na mnie pomimo bramy demonów i bardzo licznej armii Nocnych/Mrocznych Elfów. Najpierw przyzywałem feniksa, a reszta many szła na magię mroku lub ożywienie poległych truposzy. Duchy po poległych ciałach ( Specjalna zdolność Naadira, za którą go kocham ) przybywały licznie i godnie mnie wspomagały. Jeszcze ich niematerialność dodatkowo działała na moją korzyść, gdyż często nie było strat, a tracić czary na iluzje jest bez sensu. Nekropolia w cale nie jest taka słaba jak mówił pierwszy post tematu.


« Ostatnia zmiana: 12 Stycznia 2011, 20:04:50 wysłane przez Tazol111 » IP: Zapisane
Strony: 1 2 3 4 [5]    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.045 sekund z 16 zapytaniami.
                              Do góry