Wszystkie poniższe informacje pochodzą z instrukcji dołączanej do Dzikich Hord, można ją znaleźć w folderze "Zawartość stworzona przez fanów" lub pobrać stąd:
http://www.heroesofmightandmagic.com/heroes5/game_manuals.shtmlŁatwyZachowanie komputera
Komputer rzuca zaklęcia tylko do poziomu 3, w czasie walki będzie
szturmować wybierając najpierw jednostki walczące wręcz,
latające, a na końcu strzelając/czarujące.
Przyrost jednostek komputera jest zmniejszony do połowy, a
budynek wznosi tylko każdego drugiego dnia. Komputer
wynajmuje tylu bohaterów ile miast kontroluje +1, lecz nie może
wynająć więcej niż 8. Komputer nie przejawia większego
zainteresowania rozbudową miast.
Neutralne potwory
Wielkość oddziałów na mapie przygód jest zmniejszona o połowę,
ale podwojona została liczba punktów doświadczenia za każdą
zabitą jednostkę, więc ilość punktów doświadczenia, które można
zdobyć jest taka sama.
Wielkość oddziałów zwiększa się o 5% na początku każdego tygodnia.
Początkowe Zasoby
Gracz/Gracz Komputerowy
50000 Złoto 5000 Złoto
50 Drewno 10 Drewno
50 Ruda 10 Ruda
25 Siarka 3 Siarka
25 Rtęć 3 Rtęć
25 Klejnoty 3 Klejnoty
25 Kryształy 3 Kryształy
NormalnyZachowanie komputera
Komputer rzuca zaklęcia tylko do poziomu 3, w czasie walki będzie
szturmować wybierając najpierw jednostki walczące wręcz,
latające, a na końcu strzelające/czarujące.
Komputer wznosi budynek tylko każdego drugiego dnia. Komputer
wynajmuje tylu bohaterów ile miast kontroluje +1, lecz nie może
wynająć więcej niż 8. Komputer nie przejawia większego
zainteresowania rozbudową miast.
Neutralne potwory
Wielkość oddziałów zwiększa się o 9% na początku każdego
tygodnia.
Początkowe Zasoby
Gracz/Gracz Komputerowy
30000 Złoto 10000 Złoto
30 Drewno 10 Drewno
30 Ruda 10 Ruda
15 Siarka 5 Siarka
15 Rtęć 5 Rtęć
15 Klejnoty 5 Klejnoty
15 Kryształy 5 Kryształy
CiężkiZachowanie komputera
Komputer wznosi budynek każdego dnia, jeśli to możliwe.
Komputer wynajmuje tylu bohaterów ile miast kontroluje +2, lecz
nie może wynająć więcej niż 14. Komputer zwraca dużą uwagę na
rozbudowę miast, jest bardziej agresywny wobec ludzkich graczy
niż innych Komputerów, będzie częściej uciekał z pola bitwy niż na
poziomie Normalnym.
Komputer nie ma ograniczeń, co do rzucanych czarów, w czasie
walki rozstawi wojska w zależności od ustawienia wojsk
przeciwnych starając się uniemożliwić atak na swoje oddziały w
pierwszej turze, atak skupia najpierw na jednostkach latających,
następnie na strzelających/czarujących a na końcu walczących
wręcz.
Neutralne potwory
W Kampanii wielkość oddziałów na mapie przygód jest zwiększona, o 30% ale liczba punktów doświadczenia za każdą
zabitą jednostkę jest zmniejszona, więc ilość punktów doświadczenia, które można zdobyć jest taka sama. W scenariuszach i mapach multi wielkość oddziałów jest zwiększona o 12% i nie ma nałożonych ograniczeń, co do zdobywania punktów doświadczenia.
Wielkość oddziałów zwiększa się o 10% na początku każdego tygodnia.
Początkowe Zasoby
Gracz/Gracz Komputerowy
20000 Złoto 20000 Złoto
20 Drewno 20 Drewno
20 Ruda 20 Ruda
10 Siarka 10 Siarka
10 Rtęć 10 Rtęć
10 Klejnoty 10 Klejnoty
10 Kryształy 10 Kryształy
HeroicznyZachowanie komputera
Komputer wznosi budynek każdego dnia, jeśli to możliwe.
Komputer wynajmuje dwa razy więcej bohaterów ile miast
kontroluje +1, lecz nie może wynająć więcej niż 17. Komputer
zwraca dużą uwagę na rozbudowę miast, jest bardziej agresywny
wobec ludzkich graczy niż innych Komputerów, będzie częściej
uciekał z pola bitwy niż na poziomie Ciężkim.
Komputer nie ma ograniczeń, co do rzucanych czarów, w czasie
walki rozstawi wojska w zależności od ustawienia wojsk
przeciwnych starając się uniemożliwić atak na swoje oddziały w
pierwszej turze, atak skupia najpierw na jednostkach strzelających/
czarujących, następnie na latających a na końcu walczących wręcz.
Neutralne potwory
W Kampanii wielkość oddziałów na mapie przygód jest podwojona,
ale liczba punktów doświadczenia za każdą zabitą jednostkę jest zmniejszona o połowę, więc ilość punktów
doświadczenia, które można zdobyć jest taka sama. W scenariuszach i mapach multi wielkość oddziałów jest
zwiększona o 40% i nie ma nałożonych ograniczeń, co do zdobywania punktów doświadczenia.
Wielkość oddziałów zwiększa się o 11% na początku każdego tygodnia.
Początkowe Zasoby
Gracz/Gracz Komputerowy
10000 Złoto 30000 Złoto
10 Drewno 30 Drewno
10 Ruda 30 Ruda
5 Siarka 15 Siarka
5 Rtęć 15 Rtęć
5 Klejnoty 15 Klejnoty
5 Kryształy 15 Kryształy
Pozdrawiam