Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Strony: [1] 2 3    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
Krwawy szał - Opracowanie (Czytany 9340 razy)
DWito
Mental Giant

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 421


"Jesteśmy tym o co walczymy"

Zobacz profil WWW
« : 09 Sierpnia 2011, 15:43:52 »
Na podstawie angielskiego Kompendium Heroes V Dzikie Hordy oraz gry opracowałem bonusy które, jednostki otrzymuj po zdobyciu konkretnego poziomu krwawego szału.
Oznaczenia:
-atak     - życie     - obrona - obrażenia    - ruch     - inicjatywa - siła czarów


Jeśli admini życzą sobie wykorzystać ten materiał w artykule o krwawym szale to dysponuję wersją html.


« Ostatnia zmiana: 10 Sierpnia 2011, 13:46:05 wysłane przez DWito » IP: Zapisane
"ojtam, ojtam"
PaoDak
Użytkownik jest na liście obserwowanych Obserwowany
****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 41

Zobacz profil
« Odpowiedz #1 : 09 Sierpnia 2011, 18:12:40 »
Szkoda, że wiwerny nic nie mają za krwawy szał  :(


IP: Zapisane
DWito
Mental Giant

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 421


"Jesteśmy tym o co walczymy"

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #2 : 09 Sierpnia 2011, 18:32:55 »
Wiwerny nie mają szału  :huh:


IP: Zapisane
"ojtam, ojtam"
PaoDak
Użytkownik jest na liście obserwowanych Obserwowany
****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 41

Zobacz profil
« Odpowiedz #3 : 09 Sierpnia 2011, 21:17:28 »
Wiwerny nie mają szału  :huh:

Szkoda. Czemu nie mogło być tak, że wszystkie jednostki twierdzy mają krwawy szał?  :huh:



IP: Zapisane
Rakszasa Maciej

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 175


Zobacz profil
« Odpowiedz #4 : 09 Sierpnia 2011, 22:28:08 »
Bo wywerna nie jest orkiem, pół orkiem, ani nawet humanoidem. Nie ma w sobie demonicznej krwi, to zwykła bestia którą orkowie "oswoili".


IP: Zapisane
GGnat

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 46


Zobacz profil
« Odpowiedz #5 : 09 Sierpnia 2011, 22:36:56 »
Dokładnie! Obecność szału u orków jest spowodowana faktem że oprócz ludzkiej mają jeszcze krew demonów.Wiwerny zostały stworzone przez maga który zginął w ich paszczy.Możliwe że są upadłymi smokami.


IP: Zapisane
SeRaFiNeK

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 474


Zobacz profil
« Odpowiedz #6 : 09 Sierpnia 2011, 23:07:01 »
Warto dodać, że w przypadku nabicia 3lvl szału przez oprawcę wykonuje on, aż 3 ataki. Taka informacja na przyszłość jakby ktoś nie wiedział ;).


IP: Zapisane

"TAWERNO, WALCZ!"
GGnat

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 46


Zobacz profil
« Odpowiedz #7 : 10 Sierpnia 2011, 09:04:24 »
Dzięki,ja gram orkami więc ta informacja na pewno mi pomoże i jeszcze warto zauważyć że gobliny na 2 poziomie szału nie zdradzają


IP: Zapisane
Sylu
książe Szlezwiku, hrabia Esbjerg

*

Punkty uznania(?): 17
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 232


Doświadczenie jest najlepszym nauczycielem.

Zobacz profil
« Odpowiedz #8 : 10 Sierpnia 2011, 09:19:16 »
Przecież jest to napisane. Tylko zwykły goblin zdradza- ulepszenia nie, toteż w bonusach szału nie mają zabieranej zdrady.

Artykuł na wysokim poziomie. Chętnie widziałbym go na stronie. Dotychczas był tylko mój uproszczony w poradniku, który stał na niższym poziomie. Wydaję mi się, że przydałaby się legenda do tych ikonek, bo nowy gracz może nie wiedzieć, co oznaczają.

Nie należy też zapomnieć o siepaczu- także wykonuje trzy ataki przy 3 poziomie szału.


« Ostatnia zmiana: 10 Sierpnia 2011, 09:22:36 wysłane przez Sylath » IP: Zapisane
Cytuj
Nigdy nie ogarniam czy Sylath żartuje, nie ogarnia, czy udaje, że żartuje, a tak naprawdę nie ogarnia. Albo udaje, że nie ogarnia, a żartuje.
- Unkown
Ikee

****

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 273


This lovely girl could teach you how to love.

Zobacz profil
« Odpowiedz #9 : 10 Sierpnia 2011, 12:41:35 »
Warto również zauważyć, że oprawca jest bardziej opłacalnym ulepszeniem od Herszta, bo Herszt ma mimo to na 2 levelu szału niewiele więcej hp od oprawcy, ale jest to znaczny koszt ataku. Zaś podżegacze stają się na 3 levelu szału chodzącymi czołgami z dodatkiem aż 15 do obrony! Więc nawet czarny smok ich zaatakuje to powinno tylko 2 dednąć, a reszta zostanie. Jednak z takim bonusem do obrony jest też gigantyczny spadek do straty szału! Jest to bardziej opłacalne ulepszenie, rębaczy kilkukrotnie łatwiej zabić od podżegaczy. Wcześniej wybierałem córę nieba, ale już widzę jaki potężny błąd popełniałem, bo jak osiągną córy ziemi poziom 3 szału to mają taki sam bonus jak podżegacze, a nieba nie! mają również bonus do 8 do ataku na 2 poziomie, choć nieba mają dodatek, że mają dwukrotnie większy dmg z zaklęcia i 2 razy więcej czasu będzie czar spowolnienie i przyspieszenie. A miałem się zapytać - Co oznaczają te złote gwiazdki?


IP: Zapisane

Cytuj
- Dziękuję Ci, Jake. Naprawdę za wszystko. Nie zapomnę Cię...
- Rose, nie... Czekaj!
- Jake, proszę puść. Wszystko będzie dobrze. Obiecuję Ci to. - dodaje z uśmiechem - Naprawdę, uwierz mi.
Matio12345
Użytkownik jest na liście obserwowanych Obserwowany
***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 36


Zobacz profil
« Odpowiedz #10 : 10 Sierpnia 2011, 12:47:45 »
jeśli napiszesz co znaczą te zdobyte umiejętności, to będzie git.
np. wyniszczające rany, bo nie wiem


IP: Zapisane
Ikee

****

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 273


This lovely girl could teach you how to love.

Zobacz profil
« Odpowiedz #11 : 10 Sierpnia 2011, 13:00:50 »
Matio --> Wyniszczające rany jak zapewne połowa forum o tym wie - w przypadku zdolności włóczników działa - Istnieje ( nie wiem ile tam procent szans, ale chyba 40% ) że zmniejszy o połowę prędkość i inicjatywę wroga - Nie działa na jednostki nieumarłe, mechaniczne i żywiołaki.


IP: Zapisane

Cytuj
- Dziękuję Ci, Jake. Naprawdę za wszystko. Nie zapomnę Cię...
- Rose, nie... Czekaj!
- Jake, proszę puść. Wszystko będzie dobrze. Obiecuję Ci to. - dodaje z uśmiechem - Naprawdę, uwierz mi.
DWito
Mental Giant

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 421


"Jesteśmy tym o co walczymy"

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #12 : 10 Sierpnia 2011, 13:06:17 »
Dodałem oznaczenia  pierwszym poście.

Edit: @Matio
Cytat: http://www.tawerna.biz/czytaj_artykul_109_umiejetnosci-jednostek-w-kuzni-przeznaczenia---dodatku-do-heroes-v.html
Wyniszczające Rany
   
Przy udanym ataku stworzenia te mają szansę na obniżenie o 50% Szybkości i o 30% Inicjatywy wroga.Cel jest ranny przez 2 tury.



IP: Zapisane
"ojtam, ojtam"
Ikee

****

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 273


This lovely girl could teach you how to love.

Zobacz profil
« Odpowiedz #13 : 10 Sierpnia 2011, 13:08:36 »
Dziękuję. Jakby rozszerzeń się inni chcieli dowiedzieć to mogę dopisać. Np; Matio się pytał co to są te wyniszczające rany. No i byłem szybszy ;D

Wiadomość doklejona: 10 Sierpnia 2011, 13:09:45
Tylko jeszcze mnie korci, jaka jest różnica między atakiem przekleństwem, a klątwą?


IP: Zapisane

Cytuj
- Dziękuję Ci, Jake. Naprawdę za wszystko. Nie zapomnę Cię...
- Rose, nie... Czekaj!
- Jake, proszę puść. Wszystko będzie dobrze. Obiecuję Ci to. - dodaje z uśmiechem - Naprawdę, uwierz mi.
DWito
Mental Giant

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 421


"Jesteśmy tym o co walczymy"

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #14 : 10 Sierpnia 2011, 13:27:03 »
Cytat: Kompendium Heroes V Dzikie Hordy 3.1 pl
Atak Klątwą
W czasie ataku na wybrany oddział zostaje nałożona na niego klątwa zmniejszająca liczbę ran, jakie on sam może
zadać. Przy każdym kolejnym ataku klątwa zostaje odnowiona.
Cierpienie rzucane jest na poziomie Zaawansowanym.

Atak Przekleństwem

Po zakończonym sukcesem ataku cel zostaje poddany Osłabieniu, Cierpieniu i Wrażliwości. Wszystkie te efekty będą
działać jak czary rzucone przez eksperta.
Taka różnica :D


IP: Zapisane
"ojtam, ojtam"
Strony: [1] 2 3    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.086 sekund z 19 zapytaniami.
                              Do góry