Dobra...zmieniam zdanie...tamten pomysl z leksza przypałowy byl...
Tak sie zastanawiam teraz i dobrze byloyby nawiazac i to mocno do h3, bo trojka miala klimat o nieeeeboooo lepszy niz 5 nie mowiac o 4. Rozbudowa miast...bardziej przejzysta niz w 5 gdzie zawsze buduje na oslep co popadnie....
Umiejetnosci...ich moze i powinno byc duuuuuzoooooo.... podoba mi sie, ze w V dodali dodatkowe zdolnosci dla kazdej rasy np. do szczescia
Jednostki...tak jak w 5 moze byc..tylko demony mniej komiczne
Bohaterowie....tak jak juz mowilem 2 klasy w kazdym miescie (mag i wojownik)
Magia...istotnie magia zniszczenia do orkow nie pasuje...ale co powiecie np. na magię rytualną (poswiecenie jakiejs istoty np. zeby odzyskac manę...zaklinanie zwierzat...rzucanie klatw...jak prawdziwi szamani...a w koncu orkowie mają szamanów)
Obiekty na mapie...prostota. prostota i jeszcze raz prostota... tak jak w 3.... czworka to bylo ewidentne przegiecie...
Muzyka....bardziej mroczna..klimatyczna tak jak w 3
Grafika tak samo jak muzyka...nie taka cukierkowa jak w 5...ale tak samo bogata w szczegoly
zaraz wezme sie za ponowne wymyslenie miast, bohaterow i jednostek
A wiec:
ZAMEK boh.: Rycerz (Taktyka) i Kleryk (Magia Swiatla)
lvl1:Chłop, Szeregowy, Piechur
lvl2:Łucznik, Kusznik, Strzelec Wyborowy
lvl3:Zbrojny, Krzyżowiec, Gwardzista
lvl4:Gryf, Gryf Bojowy, Gryf Królewski
lvl5:Mnich, Kapłan, Inkwizytor
lvl6:Kawalerzysta, Czempion, Paladyn
lvl7:Aniol, Archaniol, Serafin
INFERNO boh. Kultysta (Brama) , Heretyk (Magia Chaosu)
lvl1.Chochlik, Imp, Chowaniec
lvl2.Rogaty Demon, Rogaty Pomiot, Rogata Bestia
lvl3.Piekielny Ogar, Ognisty Ogar, Cerber
lvl4.Sukkubus, Uwodzicielski Sukkubus, Kusicielka
lvl5.Ifryt, Sułtanski Ifryt, Piekielny Ifryt
lvl6.Czart, Czarci Lord, Czarci Akolita
lvl7.Diabel, Arcydiabel, Wladca Piekiel
NEKROPOLIS Rycerz Smierci (Groza) , Nekromanta (Magia Mrokui)
lvl1.Szkielet, Kosciany Lucznik, Kosciany Wojwonik
lvl2. Ozywieniec, Zombie, Ghul
lvl3.Duch, Upior, Widmo
lvl4. Wielki Pajak, Martwy Pajak, Jadowity Pajak
lvl5. Lisz, Arcylisz, Liszmistrz
lvl6.Wampir, Rycerz Wampirow, Wampirzy Lord
lvl7.Kosciany Smok, Widmowy Smok, Upiorny Smok
LOCH Zabojca (Niewidzalnosc), Czarnoksieznik (Magia Zniszczenia)
lvl1.Trologdyta, Piekielny Trologdyta, Jaskiniowy Trologdyta
lvl2. Harpia, Harpia Wiedzma, Harpia Furia
lvl3. Bandyta, Przesladowca, Szpieg
lvl4.Meduza, Krolewska Meduza, Przeraza
lvl5. Hydra, Hydra Chaosu, Kwasowa Hydra
lvl6. Wiedzma, Zła Czarodziejka, Wiedzma Cienia
lvl7.Smok Cienia, Czarny Smok, Czerwony Smok
REZERWAT Łowca (Łucznictwo), Druid (Magia Natury)
lvl1. Rusalka, Nimfa, Wrozka
lvl2. Centaur, Centaur Wojownik, Centaur Wrozbita
lvl3. Leśny Elf, Srebrny Elf, Nocny Elf
lvl4. Tygrys, Biały Tygrys, Sylvański Tygrys
lvl5. Jednorożec, Biały Jednorozec, Srebrny Jednorozec
lvl6. Ent, Drzewiec, Starożytny Ent
lvl7. Zielony Smok, Mistyczny Smok, Basniowy Smok
FORTECA Sztyngar( Gornictwo), Alchemik (Magia Runiczna)
lvl1. Niziołek, Hobbit, Perian
lvl2. Straznik, Pogromca, Berserker
lvl3. Srebrny Golem, Zloty Golem, Krysztalowy Golem
lvl4. Jeździec Niedzwiedzia, Rycerz Niedzwiedzia, Obronca Niedzwiedzia
lvl5. Kapłan Runow, Czarownik Runow, Straznik Runow
lvl6. Wielki Orzeł, Ptak Gromu, Feniks
lvl7. Ognisty Smok, Magmowy Smok, Wulkaniczny Smok
TWIERDZA Barbarzynca (Okrzyki Wojenne), Szaman (Magia Rytualna)
lvl1. Goblin, Goblinski Zwiadowca, Goblinski Strzelec
lvl2. Rębacz, Siepacz, Egzekutor
lvl3. Szamanka, Znachorka, Zielarka
lvl4. Ogr, Ogrzy Mag, Ogrzy Wojownik
lvl5. Wiwerna, Jadowita Wiwerna, Krolewska Wiwerna
lvl6. Cyklop, Dziki Cyklop, Krolewski Cyklop
lvl7. Behemot, Starozytny Behemot, Prastary Behemot
AKADEMIA Lord (Szlachectwo), Czarodziej (Magia Ladu)
lvl1. Gremlin, Gremlin Wiekszy, Gremlin Rzemieslnik
lvl2. Kamienny Gargulec, Marmurowy Gargulec, Obsydianowy Gargulec
lvl3. Czarodziejka, Akolitka, Kapłanka
lvl4. Mag, Arcymag, Mag Bitewny
lvl5. Dzin, Wielki Dzin, Geniusz
lvl6. Naga, Skorpena, Krolewska Naga
lvl7. Kolos, Gigant, Tytan