Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
Pokaż wiadomości
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Pamiętaj, że widzisz tylko te wiadomości w tematach do których masz aktualnie dostęp.
    Wiadomości   Pokaż wątki Pokaż załączniki  

  Wiadomości - Menelag
Strony: 1 ... 92 93 94 [95]
1411  Mody & modowanie / Heroes V - Modyfikacje / Odp: Nowy Bohater : 21 Marca 2010, 10:09:57
Jestem z siebie dumny ...zrobilem postep :)
1) zienilem wyglad ylthin...tak, ze teraz wyglada jak nimfa cała biała
2) zmienilem wyglad tieru...  wyglada jak ten druid z h5 podstawki
3) zmienilem wyglad maahira. (ma niebieskie szaty)
4) erling wyglada jak kaplan runow w zielonych szatach
5) pracuje teraz nad nowym bohaterem (ma to byc beatrice) teraz jestem na etapie robienia jej ladnego portetu :)

wieczorem postaram sie dodac screeny

a i jeszcze valeria i gabrielle xD aczkolwiek nie jestem z nich zadowolony
1412  Heroes V / Problemy Techniczne / Odp: Problemy z grą - Instalacja, błędy, komunikaty itp. : 21 Marca 2010, 09:59:50
Ja mam directxa i viste i ten problem czesto mi sie pojawia.. jak uruchamiam gre, wlaczam miasto (nekropolis, twierdza, forteca), wlaczam edytor map lub scenke z kampanii
wg mnie tu sie po prostu tekstury wylaczaja....i nawet grafa na najnizszym poziomie jest lepsza
i dodam, ze mam takie cos jak gram przy wysokiej lub b. wysokiej grafie
:(
1413  Heroes VI / Heroes VI / Odp: Jaki wg. was ma być Heroes VI? : 20 Marca 2010, 14:56:22
No :) widzę, ze nie tylko ja jestem za wprowadzeniem 2 klas bohaterow do miast =)
Jesli chodzi o fabule...to muszem przyznac, ze juz troszke na ten temat myslalem i doszedlem do wniosku, ze powinny byc 3 kampanie Dlaczego tak?
Otoz, jest sobie jakis tam swiat (moze byc ten z 3, 4 ale nie 5). Ludzie (rycerze) zaczynają pomalu dominowac nad innymi rasami (krasnale, elfy) i wykorzystywac je jako tanią siłe roboczą. Krasnale i elfy zaczynają sie buntowac i proszą o pomoc magów i lordów. Zakonczone fiaskiem negocjacje wywolują wojne miedzy poszczegolnymi kastami ludzi...Sprytnie wykorzystują to rasy "zle". ...
A teraz jak wygladaja te 3 kampanie:
I UPADEK CZŁOWIEKA
Rycerze zamieszkujacy bogate ksiestwa zaczynaja toczyc wojny ekonomiczne... wykorzystują krasnoludy, ktorych kopalnie pomalu zaczynaja swiecic pustkami..oraz elfy, ktore zostaly obrabowane ze swoich bogactw przez najazd morcznych elfow. Pomalu rycerze zaczynaja traktowac ich niemal jak niewolnikow..ci chcac ratowac swoja godnosc i honor zwracaja sie z prosba o pomoc do magow, ktorzy prowadza negocjacje z rycerzami. Niestety, ci nie ustepują i dochodzi do wojny. Rycerze powoli zaczynają przegrywac...a zajete toczeniem walk elfy, krasnale i czarodzieje nie zauwazają nadciagajacego niebezpieczenstwa...
II TRIUMF CIEMNOSCI
Mroczne elfy wykorzystuja zajecie lesnych braci wojna i atakuja, pala i ograbiaja stolicę...ten cios sprawia, ze lesne elfy poddają sie i zaczynaja przepedzac najezdzce...Magowie musza odpierac ataki nieumarlych...a krasnale uciekac przed orkami....Rycerze widzac to zamieszanie zaczynaja odbijac utracone miasta...niestety i oni zostaja zaatakowani przez demony...4 triumfujace frakcje zawieraja sojusz i zaczynaja sie dzielic zdobytymi ziemiami...mroczne elfy w tym czasie potajemnie borykaja sie z nowym problemem- czarne smoki uwazaja sojusz z demonami za hanbę i odwracają sie od nich... najstarszy ze smokow mowi elfom, ze jesli magiczna rownowaga zostanie zachwiana swiat legnie w gruzach...mroczne elfy postanawiaja wiec naprawic swoje bledy i zaczynają szukac porozumienia z ludzmi...
III KU WOLNOŚCI
Mroczne elfy potajemnie uwalniaja miasta ludzi i zawierają z nimi sojusz potem wysylaja emisariuszy do krasnali.... magowie  i rycerze godza sie i podpisuja z mrocznymi elfami i krasnoludami porozumienie.. wojska sojuszu zaczynaja odbijac swoje miasta a potem uwalniac lesne elfy.. te poczatkowo niechetne wobec mrocznych braci w koncu tez podpisuja porozumienie. Sprzymierzone wojska ruszaja na miasta orkow, demonow i nieumarlych... ci stawiaja zaciekly opor, ale w koncu zostaja pokonani... ;D
To oczywiscie taki ogolny zarys... pomysle i postaram sie niedlugo szczegolowo opisac kazda kampanie..
 :P
1414  Mody & modowanie / Heroes V - Moderskie Projekty / Odp: Tawerniany projekt!!! : 15 Marca 2010, 17:50:41
Nie chce uchodzic za znawce bo ledwie zmieniam tekstury, ikonki i statystyki.....ale nie wiem czy ten pomysl byl dobry...moze jednak wymyslci inny poziom 7....np nagi??
nie mozna zostawic samego ogona i doczepic go do tulowia wiedzmy cienia?? podobne jak kombinowali ci, co robili model Nur w Akademii.
;)
ale jak juz mowilem na bardziej ambitnych modach sie nie znam
moge wam co jedynie opisy do jednostek i bohaterow napisac...bo chyba to mi najlepiej wychodzi  8)
1415  Mody & modowanie / Heroes V - Modyfikacje / Odp: Nowy Bohater : 15 Marca 2010, 17:38:25
Hej...moze ktos napisac albo wyslac linka z poradnikiem JAK sie robi wlasnych bohaterow....bo nie kumam nic a nic co jest napisane na HC :(
1416  Heroes VI / Heroes VI / Odp: Jaki wg. was ma być Heroes VI? : 15 Marca 2010, 10:28:54
Dobra...zmieniam zdanie...tamten pomysl z leksza przypałowy byl...
Tak sie zastanawiam teraz i dobrze byloyby nawiazac i to mocno do h3, bo trojka miala klimat o nieeeeboooo lepszy niz 5 nie mowiac o 4. Rozbudowa miast...bardziej przejzysta niz w 5 gdzie zawsze buduje na oslep co popadnie....
Umiejetnosci...ich moze i powinno byc duuuuuzoooooo.... podoba mi sie, ze  w V dodali dodatkowe zdolnosci dla kazdej rasy np. do szczescia
Jednostki...tak jak w 5 moze byc..tylko demony mniej komiczne
Bohaterowie....tak jak juz mowilem 2 klasy w kazdym miescie (mag i wojownik)
Magia...istotnie magia zniszczenia do orkow nie pasuje...ale co powiecie np. na magię rytualną (poswiecenie jakiejs istoty np. zeby odzyskac manę...zaklinanie zwierzat...rzucanie klatw...jak prawdziwi szamani...a w koncu orkowie mają szamanów)
Obiekty na mapie...prostota. prostota i jeszcze raz prostota... tak jak w 3.... czworka to bylo ewidentne przegiecie...
Muzyka....bardziej mroczna..klimatyczna tak jak w 3
Grafika tak samo jak muzyka...nie taka cukierkowa jak w 5...ale tak samo bogata w szczegoly
zaraz wezme sie za ponowne wymyslenie miast, bohaterow i jednostek :) ;D


A wiec:
ZAMEK boh.: Rycerz (Taktyka) i Kleryk (Magia Swiatla)
lvl1:Chłop, Szeregowy, Piechur
lvl2:Łucznik, Kusznik, Strzelec Wyborowy
lvl3:Zbrojny, Krzyżowiec, Gwardzista
lvl4:Gryf, Gryf Bojowy, Gryf Królewski
lvl5:Mnich, Kapłan, Inkwizytor
lvl6:Kawalerzysta, Czempion, Paladyn
lvl7:Aniol, Archaniol, Serafin

INFERNO boh. Kultysta (Brama) , Heretyk (Magia Chaosu)
lvl1.Chochlik, Imp, Chowaniec
lvl2.Rogaty Demon, Rogaty Pomiot, Rogata Bestia
lvl3.Piekielny Ogar, Ognisty Ogar, Cerber
lvl4.Sukkubus, Uwodzicielski Sukkubus, Kusicielka
lvl5.Ifryt, Sułtanski Ifryt, Piekielny Ifryt
lvl6.Czart, Czarci Lord, Czarci Akolita
lvl7.Diabel, Arcydiabel, Wladca Piekiel

NEKROPOLIS Rycerz Smierci (Groza) , Nekromanta (Magia Mrokui)
lvl1.Szkielet, Kosciany Lucznik, Kosciany Wojwonik
lvl2. Ozywieniec, Zombie, Ghul
lvl3.Duch, Upior, Widmo
lvl4. Wielki Pajak, Martwy Pajak, Jadowity Pajak
lvl5. Lisz, Arcylisz, Liszmistrz
lvl6.Wampir, Rycerz Wampirow, Wampirzy Lord
lvl7.Kosciany Smok, Widmowy Smok, Upiorny Smok

LOCH  Zabojca (Niewidzalnosc), Czarnoksieznik (Magia Zniszczenia)
lvl1.Trologdyta, Piekielny Trologdyta, Jaskiniowy Trologdyta
lvl2. Harpia, Harpia Wiedzma, Harpia Furia
lvl3. Bandyta, Przesladowca, Szpieg
lvl4.Meduza, Krolewska Meduza, Przeraza
lvl5. Hydra, Hydra Chaosu, Kwasowa Hydra
lvl6. Wiedzma, Zła Czarodziejka, Wiedzma Cienia
lvl7.Smok Cienia, Czarny Smok, Czerwony Smok

REZERWAT  Łowca (Łucznictwo), Druid (Magia Natury)
lvl1. Rusalka, Nimfa, Wrozka
lvl2. Centaur, Centaur Wojownik, Centaur Wrozbita
lvl3. Leśny Elf, Srebrny Elf, Nocny Elf
lvl4. Tygrys, Biały Tygrys, Sylvański Tygrys
lvl5. Jednorożec, Biały Jednorozec, Srebrny Jednorozec
lvl6. Ent, Drzewiec, Starożytny Ent
lvl7. Zielony Smok, Mistyczny Smok, Basniowy Smok

FORTECA   Sztyngar( Gornictwo), Alchemik (Magia Runiczna)
lvl1. Niziołek, Hobbit, Perian
lvl2. Straznik, Pogromca, Berserker
lvl3. Srebrny Golem, Zloty Golem, Krysztalowy Golem
lvl4. Jeździec Niedzwiedzia, Rycerz Niedzwiedzia, Obronca Niedzwiedzia
lvl5. Kapłan Runow, Czarownik Runow, Straznik Runow
lvl6. Wielki Orzeł, Ptak Gromu, Feniks
lvl7. Ognisty Smok, Magmowy Smok, Wulkaniczny Smok

TWIERDZA Barbarzynca (Okrzyki Wojenne), Szaman (Magia Rytualna)
lvl1. Goblin, Goblinski Zwiadowca, Goblinski Strzelec
lvl2. Rębacz, Siepacz, Egzekutor
lvl3. Szamanka, Znachorka, Zielarka
lvl4. Ogr, Ogrzy Mag, Ogrzy Wojownik
lvl5. Wiwerna, Jadowita Wiwerna, Krolewska Wiwerna
lvl6. Cyklop, Dziki Cyklop, Krolewski Cyklop
lvl7. Behemot, Starozytny Behemot, Prastary Behemot

AKADEMIA  Lord (Szlachectwo), Czarodziej (Magia Ladu)
lvl1. Gremlin, Gremlin Wiekszy, Gremlin Rzemieslnik
lvl2. Kamienny Gargulec, Marmurowy Gargulec, Obsydianowy Gargulec
lvl3. Czarodziejka, Akolitka, Kapłanka
lvl4. Mag, Arcymag, Mag Bitewny
lvl5. Dzin, Wielki Dzin, Geniusz
lvl6. Naga, Skorpena, Krolewska Naga
lvl7. Kolos, Gigant, Tytan
1417  Heroes VI / Heroes VI / Odp: Jaki wg. was ma być Heroes VI? : 11 Marca 2010, 18:41:44
Według mnie powinny być takie rasy:
1. Ludzie (razem rycerze i magowie)
2. Nieumarli (bez zombiakow, a wiecej jakis mrocznych rycerzy, magow i akolitów)
3. Elfy (mniej jakis tam wymyslnych druidow, lucznikow a wiecej zroznicowania, np. jakies zwierzaki, skrzaty, smoki, cos podobnego jak bastion w H3)
4. Krasnale (tu proponuje dac jakies zimowe zwierzeta- polarne niedzwiedzie, biale tygrysy, moga tez byc golemy, i blagam tez wiecej zroznicowania...bo rasa krasnoludow w h5 troche nudna jest)
5.Demony (te same jednostki co w 5 ale zmieniony wyglad...bardziej straszny..)
6. Orkowie (gobliny, szamanki, cyklopy, behemoty, ptaki gromu moga byc ale bez wiwern!!!!!!!!!!!!!)

w kazdym miescie 2 klasy bohaterow (np. ludzie= czarodziej i rycerz) zaleznie kogo wybierzemy, to dostaniemy inne umiejetnosci..bedziemy mogli korzystac z innych artefaktow, bedziemy mogli rekrutowac inne stworzenia...tzn. np rycerz nie bedzie mogl kierowac magami, a czarodziej krzyzowcami itp. )

Wiadomość doklejona: [time]11 Marzec 2010, 18:43:56[/time]
a i w kazdym miescie inna magia
1. Ludzie- magia swiatla
2. Nieumarli- magia ciemnosci
3. Elfy- Magia natury (lub przywoływania)
4. krasnale- magia ladu
5.demony- magia chaosu
6.orkowie- magia destrukcji

Wiadomość doklejona: [time]11 Marzec 2010, 18:45:44[/time]
no i dodatki ;)
1. Mroczne Elfy
2. Jaszczuroludzie (niewolnikami jaszczuroludzi mogą byc trologdyci ;))

Wiadomość doklejona: [time]11 Marzec 2010, 18:51:27[/time]
a z tymi klasami bohaterow to byloby tak:
1.Ludzie (czarodziej i rycerz)
2. Nieumarli (nekromanta i rycerz śmierci)
3. Elfy (druid i łowca)
4.Krasnoludy (sztyngar i mędrzec)
5. Demony (heretyk i kultysta)
6.Orkowie (barbarzyńca, szaman)
7.Mroczne elfy (czarnoksięznik, zabojca)
8. Jaszczuroludzie (tropiciel, pustelnik)

Nie doklejaj łaskawie tyle postów a edytuj jeden. /Laxx

Wiadomość doklejona: [time]11 Marzec 2010, 21:11:53[/time]
spoko...tylko cos mi forum muli i co chwile sie wylacza ;(

Edit.Cepek: To pisz sobie posta w wordzie , potem skopiuj w te okienko całość i nie będzie problemu.
1418  Heroes V / Heroes V: Dzikie Hordy (Tribes of the East) / portrety : 06 Marca 2010, 13:18:35
witam..mam taki dorbny problem..otoz od kiedy sciagnalem patcha do dzikich hord..tego ze spolszczonym edytorem to nie moge zmieniac ikonek bohaterow...a wczesniej moglem...we ktos jak ten problem rozwaizac :( z gory dziex
1419  Heroes V / Heroes V: Dzikie Hordy (Tribes of the East) / Odp: Problem z niewłaściwą wersją gry : 06 Marca 2010, 12:56:34
mam pytanie...jak tworzyc tych boheterow??
bo od czasu, gdy sciagnalem patcha z polskim edytorem..to jakos nie moge :(
1420  Heroes V / Problemy Techniczne / Odp: Heroes V i problemy z Windows Vista : 06 Czerwca 2009, 11:41:47
czy ja wiem... :P ja mam nvidie i dziala bez zarzutu, tylko czasami mnie te teksury wnerwiaja... sproboj pobrac nowe sterowniki do karty graficznej...moze wtedy bedzie lepiej...bo pamiec i procesor masz ok.
1421  Heroes V / Problemy Techniczne / Odp: Heroes V i problemy z Windows Vista : 05 Czerwca 2009, 12:07:10
mi dziala normalnie, tylko jak gram w hordy to czasami mi tekstury znikaja  ;D
Strony: 1 ... 92 93 94 [95]




© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.214 sekund z 19 zapytaniami.
                              Do góry