Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Strony: 1 [2] 3 4 5 6    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
[Sesja - Rekrutacja] Spadające gwiazdy nie spełniają życzeń (Czytany 23569 razy)
Nimrod
Super Ślunzok

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 388

I'am the One who knows path through the Darkness

Zobacz profil
« Odpowiedz #15 : 02 Kwietnia 2011, 12:40:08 »
No to jednak troche tego rozumu mają!

No ale farmer!! hallo kotołak zajadający warzywa albo pieczywo?

I jeszcze jedna sprawa co rozumiesz pod pojęciem "śniady" ??

a i odpisz na PW


IP: Zapisane
"TAWERNO WALCZ!"
"Wszystko jest trucizną i nic nie jest trucizną. To od dawki zależy, pamiętaj wiec gdy czytasz i masz dość, możesz zawsze skończyć i wyjść, bo zamiast Cie *uleczyć*...  Zabije"
Ptakuba
Sołtys Anduiny

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 533


Multikonto Martina

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #16 : 02 Kwietnia 2011, 14:01:04 »
Nie widzę nic przeciw kotołaczemu farmerowi : D
Karnacja śniada - taka jak np. u Arabów, o ile czegoś nie pomieszałem.

Pierwszy post zaktualizowany, proszę bardzo, macie mechanikę.


IP: Zapisane
Wioska Anduina - moja piaskownica. Zapraszam wszystkich.

"My tutaj jedziemy na zgryzocie, problemach z dzieciństwa i pasywnej agresji."
Hellscream, 10 czerwca 2015
Nimrod
Super Ślunzok

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 388

I'am the One who knows path through the Darkness

Zobacz profil
« Odpowiedz #17 : 02 Kwietnia 2011, 16:58:27 »
Imie: Urgath Tzvargh
Rasa: Ork
Wiek: 24
Wygląd: Zielonoskóry muskularny i wysoki ork, czarne bokobrody, do niedawna miał osołedec jednak na znak banicji zciął go sobie i od tego czasu chodzi z wygoloną głową. (twarz jak na rys.)
 -Ubiór:
   - Wyprawiona skórzana ćwiekowana zbroja, z stalowymi elementami(stalowy kołnież ochronny stalowe naramienniki, stalowe zarękawia-opancerzenie przedramion, skórzane rękawice ze stalowymi przymocowanymi do skóry elementami chroniącymi palce i nadgarstek - jak zbroja, mocny pas skórzany też wzmacniany stalowymi płytkami, stalowe nagolenniki).
   - Wyściełany hełm stalowy półotwarty - nie zawężający pola widzenia.
   - Skórzane buty, (oraz oczywiście jakis "underwear" w rodzaju koszuli, jakis gaci oraz 2 rodzaje opńczę jedna na cieplejszy czas a druga skórzana-futrzata na zimę).
Urgath Tzvargh (urGAθ Cwarħ) poniższy rys nie przedstawia dokładnie ekwipunku broni i pancerza


Talenty:
        Pojętny uczeń
        Oburęczność (3)
        Nadzwyczajny refleks

Cechy:
      Siła (Si)                  : 12 +(4)x2     : 20
      Kondycja (Ko)         : 12  +(2)x1,5 : 15
      Zręczność (Zr)         : 10 +2          : 12
      Zwinność (Zw)        : 10  +2         : 12
      Moc magiczna (Mm) : 9                 : 9
      Siła woli (Sw)          : 9                 : 9
      Logika (Lo)             : 9                 : 9
      Intuicja (In)            : 9                 : 9

Zdolności:
                      Walka bronią            : 5
                       - Walka bronią lekką : 2
                      Jeździectwo             : 2
                      Walka bez broni        : 1

Inne:
    - Zakładanie obozu, rozpalanie ognia, ograniczone zdolności kucharskie - umie upichcić cos co jest możliwe do zjedzenia - jest niewybredny może jeść ludzkie mięso bądź pokonanych wrogów, jednak jedzenie mięsa jego własne rasy jest dla niego tabu.
    - Umie przepłynąć rzekę czy jezioro w krytycznym wypadku, lecz jeśli ma jakaś możliwość woli ją obejść choćby musiał daleko obchodzić i marnować sporo czasu.
    - potrafi się wspinać lepiej na drzewa niż skalne ściany niż budynki (celem wypatrywania co jest dalej).
    - Jest typem samotnika, antyspołeczny, nie kontroluje za bardzo swoich uczuć tj widać po nim co czuje - nie potrafi blefować. Jest ogólnie niewychowany - dłubie sobie w nosie zębach palcami, beka pierdzi przy ludziach, ma wybuchowy temperament, łatwo go zdenerwować, przekleństwa i spluwanie na porządku dziennym. Ma raczej odpychającą aparycje (chyba że kto lubi agresywnych brutali).
    - Nie lubi odsłoniętego terenu, boi się pływać na statkach + choroba morska, boi się morza - bardzo lekka agorafobia. Czuje się dobrze w lasach, w skalnych kanionach, pagórkowatym terenie, lochach podziemiach.
    - Jest lekko uzależniony (psychicznie nie fizycznie) od "Słodkiego Liścia" który potrafi czasem znaleźć w terenie leśnym, jest to stymulująca roślina (Betel). Teraz jej nie posiada z czego jest niezadowolony, oraz ponury (bardziej niż zazwyczaj).

Walka: W walce jak najszybciej dąży do zwarcia. Stara się w miarę możliwości atakować pierw magów oraz strzelców, jako tych których uważa za najgroźniejszych. Jeśli na jego drodze znajduje sie jakiś zbrojny stara sie go albo ominąć, albo powalić impetem (w miare możliwości zabijając jeśli sie uda powalić).
 -Styl walki:
      - Potrafi parować ataki i ich unikać (w koncu od czego tyle pktów w walce bronią)
      - Chwyta się wszelakich* brudnych sztuczek: Kopie w walce uderza z główki, spluwa w oczy, czasem sypie piachem czy pyłem/żwirem w oczy (zależy od gleby). Swoimi kamami potrafi czasem (ozywając obu) zablokować cieżki miecz przeciwnika wtedy próbuje go kopnąć lub powalić (jeśli to ciężkozbrojny) i dobić jeśli jest możliwość.
     - W walce z ciężkozbrojnymi celuje w spojenia zbroi i w stawy: -łokcie, kolana, ramiona, w pachwinę, pod pachę czy tez w szyje (miedzy hełm a zbroje). Często stara sie powalić wroga - wiadome ciężkozbrojny ma problemy z powstaniem)
     - W walce z średnio i lekko zbrojnymi (od kolczugi po skórzaną i wyszkolenie przeciwnika w walce). Walczy podobnie jak w wypadku ciężkozbrojnych ale jest jeszcze bardziej uważny, woli atakować z kontry, np blokując atak by zmienić jego kierunek i zaatakować w odsłonięte miejsce.
     - Lekkozbrojnym którzy nie maja zazwyczaj większego zaznajomienia się z walką lubi wbić kamę pod żebra i wybebeszyć ich żywcem, czasem jeśli widzi że nie może pozwolić sobie na "zabawę" atakuje witalne miejsca jak szyja.
  Czasem po zakończonej walce jak wściekł się na przeciwnika z tych czy innych powodów potrafi nadal masakrować jego zwłoki dźgając go kopiąc plując i obrzucając przekleństwami.
(* nie wszystkie wymieniłem!)

Biografia:
 Urodzony jako pierworodny syn hodowcy świń wraz ze swym bratem bliźniakiem (później też miał urodziła sie siostra). Szybko uznał zajęcie ojca za uwłaczajace honorowi. Ojciec zawsze go strofował i pokazywał za przykład jego młodszego brata bliźniaka który był bardzo karny i posłuszny, jednak to dawało tylko odwrotny skutek. Gdy tylko mógł uciekał z domu i spędzał czas ze swoim stryjem Ghytvar'em (bratem ojca) który był myśliwym, o od czasu do czasu zwiadowcą. Wieź miedzy nimi Ghytvar'em i Urgath'em można by porównać do prawdziwej więzi między ojcem a synem.
To on nauczył go wiekszosci rzeczy o podchodzeniu i walce oraz o przetrwaniu w dziczy. Uzgarth był krnąbrnym synem i w wieku 17 lat zaproponował małej grupce awanturników-grabierzców swoje usługi jako zwiadowca. Uciekł wtedy po raz pierwszy z domu na tak długo. Nie było go niemal pare miesięcy. "Wyprawa" powiodła sie raczej średnio jako mimo zdobycia pewnych łupów, wróciła tylko 1/3 składu, który sie na nią wybrał - z powodu natknięcia sie na zbrojny patrol. Urgath jednak spisał sie w miare dobrze za co został nagrodzony naszyjnikiem - sznurem z pojedynczym wilczym kłem. Od tego czasu pokazywał jawną pogarde ojcowi za jego zajęcie, od czasu do czasu tylko matka umiała go doprowadzić do porządku. Tak mineło pare lat gdy zaczął sie wyprawiać na wyprawy grabieżcze z mniejszym bądź wiekszym sukcesem, lecz nigdy nie były to wyprawy na wielką skale. Zawsze wolał być lekko bądż średnio opancerzony i czasem wyśmiewał sie z cieżko opancerzonych wspótowarzyszy iż boją sie walczyć bez swojej "skorupy". Sam przedkładał raczej mobilność nad cieżki panceż, ponadto nienawidził skrzypienia metalowych elementów. Doprowadziło to seego czasu do walki miedzy nim a synem wodza jego wioski którego przypadkowo zabił. W związku z tym iż obawiał sie reperkusji swojego uczynku przekonał paru z współtowarzyszy by towarzyszyli mu w akurat organizowanej wyprawie na szeroką skale w okolicach Równiny Haidor.
Teraz ogólnie uważa się za banitę i najemnika (na znak tego ściął swój osołedec ).

 -Charakterystyka:
 Jest impulsywny i pozwala często prowadzic sie instynktom, dość łatwo wpada w gniew, jest zazwyczaj ponurym realistom wpadającym w pesymizm lecz ma bardzo żadkie przebłyski optymizmu w szczególnych wypadkach. W boju nie raz bez zastanowienia i bez wachania rzuca sie w wir walki z okrzykiem na ustach lub grzmiącym śmiechem. W relacjach miedzy "ludzkich" jest podejżliwy i ostrożny, raczej nie wierzy na słowo chyba że osobom (orkom  głównie - dotychczas) które dobrze zna. Z drugiej strony sam nieumie kłamać ani blefować i wie o tym co go nieraz doprowadza niejako do zawstydzenia.
  Bywa apodyktyczny, jest konsekwentny i zdecydowany w swoich akcjach, jest wnikliwym obserwatorem jeśli ma czas zastanowić się nad swoją sytuacja jest dość wnikliwy i ostrożny czego nie widać np w boju gdy rzuca się na wroga, lecz nie osądzajcie go po pozorach. Pod tym impulsywnym zachowaniem czasem kryje się zaplanowane działanie.
  W walce jest raczej nieugięty i wytrwały, rzadko zmienia swoje decyzje jest raczej konsekwentny i lojalny. Nie wielu uważa za swych przyjaciół, lecz jeśli już uzna jest to mocna wieź, z drugiej strony jak ktoś zawiedzie pokładane zaufanie naraża się na jego gniew i zemstę.
 
Ekwipunek:
 - Hełm (jak w opisie wyglądu-bez żadnych zdobień)
 - Zbroja skórzana z stalowymi elementami (bez połaczeń metal-metal wszystko na skórze)
 - Naszyjnik z pojedynczym zębem wilka (znak iż brał udzial jako zwiadowca w jakiś działaniach militarnych-grabierzczych)
 - 2 Kamy (z trójgraniastymi kolcami po przeciwnej stronie drzewca)
 - Ubiór (jak wyglądzie: trochę niechlujna koszula na ciało, podobne galoty,  brązowy płaszcz oraz futrzany na zimne - może robić jako śpiwór)
 - Mieszek z (nieokreśloną jeszcze liczbą nieokreślonych monet- określi chyba MP)
 + Sakwa
  - metalowy kubek i drewniana łyżka, szeroki nóż (2 krawędzie tnące jak Bowie), kociołek żelazny
  - sznur na wnyki
  - saperka
  - lina
  - pochodnia (i żywica w specjalnej sakiewce - do wyrobu następnych)
  - zestaw 2 krzesiw i hubkę którą w miarę korzystania uzupełnia
  - prowiant (suchary i sproszkowane surowe mięso oraz trochę płatów wędzonego boczku)
  - bukłak z wodą
  - woreczek na betel
  - swój związany rzemieniem osołedec.
  + sakiewkę z różnymi ziołami (różne przegródki)
    - liście anku'khamu - do robienia maści gojącej lekkie rany
    - cisowe nasiona - do spotządzenia wywaru którym mozna natrzec ostrza broni
    - "koźla trawa" będące odtrutka(zjedzenie) - napar z niej jest oczyszczający
    - "srebrzysta blaszka" - halucynogenny grzyb w wypadku za wielkiej dawki może być śmiertelny.


« Ostatnia zmiana: 06 Kwietnia 2011, 18:30:17 wysłane przez Nimrod » IP: Zapisane
"TAWERNO WALCZ!"
"Wszystko jest trucizną i nic nie jest trucizną. To od dawki zależy, pamiętaj wiec gdy czytasz i masz dość, możesz zawsze skończyć i wyjść, bo zamiast Cie *uleczyć*...  Zabije"
Ptakuba
Sołtys Anduiny

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 533


Multikonto Martina

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #18 : 03 Kwietnia 2011, 13:22:14 »
Karta w porządku, akceptam.
Akcepczę.
Akceptuję.


IP: Zapisane
Wioska Anduina - moja piaskownica. Zapraszam wszystkich.

"My tutaj jedziemy na zgryzocie, problemach z dzieciństwa i pasywnej agresji."
Hellscream, 10 czerwca 2015
Gwynbleidd

*

Punkty uznania(?): 3
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 141


We dance like marionettes swaying to the Symphony

Zobacz profil
« Odpowiedz #19 : 03 Kwietnia 2011, 21:46:12 »
Imię: Azhar
Rasa: Człowiek
Wiek: 28
Wygląd: Mężczyzna średniego wzrostu, o szlachetnych rysach twarzy. Nosi długie ciemnobrązowe włosy opadające za ramiona oraz długą brodę, tego samego koloru. Niebieskie oczy z pogardą spoglądają spod ciężkich powiek, zazwyczaj niewyspanego, lub podchmielonego, czy też odurzonego innymi substancjami człowieka. Nosi długą zieloną pelerynę,  czarny kapelusz oraz skórzany plecak. Pod peleryną zazwyczaj typowe lniane koszule, nie wyróżniające go zbytnio od zwykłego chłopa oraz mocne skórzane spodnie. Ponadto, u pasa zwisa wspaniała lutnia, wykonana z najlepszego drewna, przez najlepszych lutników, z którą nigdy się nie rozstaje. Z drugiej strony pasa, pochwa z niewielkim jednak wyjątkowo niebezpiecznym mieczem jednoręcznym. Nigdy nie zapomina o sztylecie w cholewie, który nie raz wyciągnął go z tarapatów.   Zawsze chodzi z podłym, szyderczym uśmieszkiem na ustach, z wyższością patrząc na innych.     

Talenty:
Ładny wygląd
Pojętny uczeń
Gibkość
Niezachwiana koordynacja
Naturalna Inteligencja
Nadzwyczajny refleks
Biegacz

Cechy:
Si 10
Ko 11
Zr 11
Zw 15.5(12.5 + 2x1,5)
Mm 10
Sw 10
Lo 21 (11 + 2x5)
In 15.5 (11 + 1.5x3)

Zdolności:
Walka bronią 2
Walka bronią lekką 1
Sztuka 4
Dyplomacja 3
Akrobatyka 1

Biografia: Urodził się w ubogiej rodzinie, jako syn prostytutki w niewielkiej wiosce. Nigdy nie poznał swojego ojca. Jako dziecko zawsze ciągnęło go do muzyki. Gdy miał siedem lat ukradł niewielką lutnię, jednemu z klientów matki. Bardzo szybko nauczył się grać, tworząc nowe coraz bardziej skomplikowane kompozycje. W końcu jako jedenastolatek potrafił poruszyć całą wieś swoją muzyką. Grywał w karczmie, gdzie przejezdni płacili grube sumy karczmarzowi, aby zobaczyć „zdolnego malca”. Nigdy jednak nie pogodził się z zawodem matki i swoim statusem społecznym, więc w wieku szesnastu lat uciekł w świat. Podróżował po Eiranie od małych wsi, po większe miasta. Zarabiał grając, jednak nie raz zdarzało mu się głodować, przez co nauczył się kraść i oszukiwać w najróżniejszy sposób. Często uprawiał hazard i eksperymentował z różnymi używkami, co pozostaje jego słabością do dzisiaj. Nauczył się również perswazji oraz poetyckiego wysławiania , co pomaga mu łątwo rozmawiać z ludźmi oraz nawiązywać znajomości. Wkrótce stał się jednym z bardziej znanych i cenionych muzyków tej krainy. Jedna z jego licznych kochanek podarowała mu wspaniałą lutnię, którą posiada po dziś dzień. Obecnie, jego sława nieco przygasa, a pieniędzy jak zwykle wiele nie ma, więc poszukuje przeróżnych przygód jako źródło zarobku oraz tematy na ciekawe ballady i gawędy.

Ekwipunek:
Wspaniała Lutnia – wyjątkowo drogi oraz wspaniale brzmiący i budzący respekt instrument.
Miecz Jednoręczny
Zielona Peleryna z kapturem – bardzo dobrze maskuje postać w lesie
Sztylet w cholewie buta
Talia kart i kilka kości
Plecak
Sakwa
Niewielki woreczek z ziołami, które uwielbia palić
Kilka butelek taniego alkoholu



« Ostatnia zmiana: 05 Kwietnia 2011, 16:10:30 wysłane przez Gwynbleidd » IP: Zapisane
Ptakuba
Sołtys Anduiny

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 533


Multikonto Martina

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #20 : 04 Kwietnia 2011, 13:31:15 »
Wszystko ok, fajna postać.


IP: Zapisane
Wioska Anduina - moja piaskownica. Zapraszam wszystkich.

"My tutaj jedziemy na zgryzocie, problemach z dzieciństwa i pasywnej agresji."
Hellscream, 10 czerwca 2015
Nimrod
Super Ślunzok

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 388

I'am the One who knows path through the Darkness

Zobacz profil
« Odpowiedz #21 : 04 Kwietnia 2011, 14:23:58 »
Jest już:
 - siekiera
 - gość z gadką, który może spokojnie robić za supportera w dpsie

Przydałby sie:
 - jakiś maggus
 - i może strzelec/łowca moze szaman albo bardziej "puszkowaty" tank ;p
 - oraz jakis healer :P

Psychol ogarniaj tą Karte Postaci ;p
Belegor, Hadrian wy robicie postacie??


« Ostatnia zmiana: 04 Kwietnia 2011, 14:45:33 wysłane przez Nimrod » IP: Zapisane
"TAWERNO WALCZ!"
"Wszystko jest trucizną i nic nie jest trucizną. To od dawki zależy, pamiętaj wiec gdy czytasz i masz dość, możesz zawsze skończyć i wyjść, bo zamiast Cie *uleczyć*...  Zabije"
Ptakuba
Sołtys Anduiny

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 533


Multikonto Martina

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #22 : 04 Kwietnia 2011, 15:28:38 »
Psychol chce strzelca albo łotrzyka czyli tak czy tak do cichych akcji postać.
Potrzebny będzie jeszcze mag albo dwóch.
Puszka nie jest koniecznie potrzebna.


IP: Zapisane
Wioska Anduina - moja piaskownica. Zapraszam wszystkich.

"My tutaj jedziemy na zgryzocie, problemach z dzieciństwa i pasywnej agresji."
Hellscream, 10 czerwca 2015
egzeq
Inkwizytor Tawerny

*

Punkty uznania(?): 10
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 941


Zobacz profil
« Odpowiedz #23 : 04 Kwietnia 2011, 16:58:30 »
Imię: Josh „Czarne Oko” Ethivi
Rasa: Człowiek
Wiek: 25 lat
Wygląd:

(bez zbroi)
Szczupły i wysoki mężczyzna z mocno wyrzeźbionymi mięśniami. Skóra barwy alabastrowej. Włosy ma długie do łopatek, barwy kruczoczarnej, oczy niemal czarne (po części stąd jego przydomek). Podbródek mocno zarysowany, z ciemnym zarostem, twarz szeroka.
Zazwyczaj ubrany na kolor brązowy, tzn. lniana koszula i spodnie. Na to zazwyczaj przywdziewa stalową półpłytówkę i płaszcz z wilczej skóry. Na nogach zawsze zakłada ciężkie buty ze skóry, wysokie i słabo przemakalne. Na głowie zazwyczaj widnieje zakrywający jego oblicze hełm.

Talenty:
- Niezłomność (2)
- Naturalna Inteligencja
- Mocna Budowa (2)
- Niezachwiana koordynacja
- Talent Magiczny

Cechy:
Siła (x2) - 18 (3)
Kondycja - 14
Zręczność (x1,5) - 14 (2)
Zwinność - 10
Moc magiczna - 10
Siła woli (x1,5) - 15 (2)
Logika - 11
Intuicja - 14 (3)

Zdolności:
Walka bronią - 4
Broń ciężka - 2
Akrobatyka    - 1
Rzemiosło - 1
Dyplomacja - 1
Kowalstwo - 1
Wiedza (różna) - 1

Inne:
- w walce na miecze korzysta przede wszystkim z możliwości parowania i cięcia na ukos. Nie lubi zbytnio wyginać ciała w trakcie szermierki.
- ma wielką wolę życia, poza tym jest energiczny i konsekwentnie dąży do swoich celów. Nierzadko wykorzystuje fortele, zarówno w walce jak i przy innych czynnościach.
- od urodzenia cierpi na zaburzenie rozpoznawanych barw – nie rozpoznaje czerwieni i zieleni. Nie ma to jednak dla niego dużego znaczenia (chociaż ogień widzi cały czas na czarno…)
- miejscami miewa odruchy psychopatyczne (paru przeciwnikom zrobił z flaków ozdoby na choinkę)
- ma w sobie ukryta moc magiczną, jednak nigdy nie próbował jej z siebie wykrzesywać.
- jako syn kupca umie czytać i pisać (nawet lekko targować się)

Biografia i charakter:
Bardzo dziwny koleś. Z jednej strony notoryczny samotnik, uciekający zazwyczaj od towarzystwa i zabaw, jednak ma w sobie cząstki cech dowódcy. Jest stanowczy, szybko podejmuje decyzje i nigdy się nie waha. Zazwyczaj optymista. Jako iż nie jest towarzyski otwiera dziób tylko wtedy kiedy ma coś ważnego do powiedzenia. A jak nie to do osoby która spodobała mu się charakterem, i/lub (w przypadku kobiet) wyglądem. Wtedy może się do drugiej osoby bardzo przywiązać, otworzyć się jak to mówią. Od urodzenia nie lubi elfów, chyba że jakiś elf będzie się zachowywał jak człowiek (hehe). Często ryzykuje nie zwracając uwagi na konsekwencje,
---
Urodził się i wychował w centrum Fintrasunu, dużym mieście którego nazwy nie warto teraz wspominać. Wywodzi się z rodziny kupieckiej, jednak za młodu nie przejawiał chęci do pomagania ojcu w interesach. W wieku 15 lat jego rodziciel zginął na gruźlicę, a majątek przejął starszy brat, Har. Nie przebywając w domu długo wstąpił do armii. W czasie 4-letniej branki był ewidentnie tępiony przez kompanów. Dlaczego? Chyba za bardzo wychodził przed orkiestrę. Nie przejmował się tym jednak… 

Został wcielony do gwardii przybocznej, jednostki szkolącej żołnierzy wielozadaniowych i praktycznych. Dlaczego? Ano odkryto że oprócz rąbania mieczem ma w sobie moc magiczną. Wszyscy rekruci byli szkoleni i poddawani testom daleko od centrum Fintrasunu, w drugim państwie ludzi. Wszystko szłoby dobrze i byłby super-trepem do końca życia. Co się takiego stało? Jednostka została jednak rozwiązana po 5 latach działalności, nie wiadomo dlaczego władze nakazały wywalić na bruk większość kandydatów, a ewentualnych awanturników pozarzynać. Nie mający teraz przed sobą perspektyw postanowił wrócić do ojczyzny. I tak trafił do naszej uroczej krainy...

Ekwipunek:
- stalowy półtoraręczniak, świetnie opanowany przez właściciela i wyważony
- długi na stopę kozik
- ciuchy, płaszcz, buty
- zbroja półpłytowa (nieco znoszona)
- stalowy hełm
- obity metalem skórzany pas
- manierka z wodą
- sakwa
   * krzesiwo
   * trochę pieniędzy
   * osełka
   * prowiant na tydzień
   * bandaże
   * rulon pergaminu

Historia trochę z dupy, ale nieco więcej będzie o tym mówił w fabule.



« Ostatnia zmiana: 04 Kwietnia 2011, 18:36:17 wysłane przez egzeq » IP: Zapisane
Ptakuba
Sołtys Anduiny

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 533


Multikonto Martina

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #24 : 04 Kwietnia 2011, 17:16:40 »
Widzę napis "In Progress" ale wątpię żebyś popełnił coś co by przekreśliło nagle kartę więc z miejsca akceptuję. Świetna KP, jak zobaczyłem, że tu napisałeś to myślałem że po to żeby mnie zjechać, ale jak zorientowałem się, że to karta to już wiedziałem że to może być nawet dzieło sztuki ; d Trochę szkoda że woj, ale zobaczymy co zrobią jeszcze inni. W każdym razie bez maga gracza może być wam strasznie ciężko (dobrze że sobie wziąłeś talent, to awaryjne rozwiązanie jakieś jest).


IP: Zapisane
Wioska Anduina - moja piaskownica. Zapraszam wszystkich.

"My tutaj jedziemy na zgryzocie, problemach z dzieciństwa i pasywnej agresji."
Hellscream, 10 czerwca 2015
egzeq
Inkwizytor Tawerny

*

Punkty uznania(?): 10
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 941


Zobacz profil
« Odpowiedz #25 : 04 Kwietnia 2011, 17:20:52 »
Ja tam nie rozumiem po co te staty : )


IP: Zapisane
Ptakuba
Sołtys Anduiny

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 533


Multikonto Martina

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #26 : 04 Kwietnia 2011, 17:23:05 »
Nie ufam wam, walnęlibyście kosmiczne przekoksy strzelające laserami z oczu a potem wyszłaby masa niedomówień.


IP: Zapisane
Wioska Anduina - moja piaskownica. Zapraszam wszystkich.

"My tutaj jedziemy na zgryzocie, problemach z dzieciństwa i pasywnej agresji."
Hellscream, 10 czerwca 2015
Nimrod
Super Ślunzok

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 388

I'am the One who knows path through the Darkness

Zobacz profil
« Odpowiedz #27 : 04 Kwietnia 2011, 17:44:11 »
A tam przesadzasz Ptakuba, a ty egzeg toś "piepsznął" z tym daltonistą ;p
ogólnie to nie tak jak powiedziałeś. taka rzecz sie nie zdarza ;d(te kolory mieszać akurat).

@down down ;p tia ;p dokładnie ale  troche mi sie pomyliły kolory w tym wypadku ;>  moja pomyłka ;p

i konczmy ten offtop ;f


« Ostatnia zmiana: 04 Kwietnia 2011, 18:04:36 wysłane przez Nimrod » IP: Zapisane
"TAWERNO WALCZ!"
"Wszystko jest trucizną i nic nie jest trucizną. To od dawki zależy, pamiętaj wiec gdy czytasz i masz dość, możesz zawsze skończyć i wyjść, bo zamiast Cie *uleczyć*...  Zabije"
Ptakuba
Sołtys Anduiny

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 533


Multikonto Martina

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #28 : 04 Kwietnia 2011, 17:49:24 »
Daltonizm to właśnie nierozpoznawanie zielonego i zwykle mylenie go z czerwonym. Jedyne co do czego miałem problem to ten czarny ogień ale stwierdziłem że już się rozwodzić nie będę bo wyjdzie jeszcze na to że to tylko taka poetycka przenośnia ; p


IP: Zapisane
Wioska Anduina - moja piaskownica. Zapraszam wszystkich.

"My tutaj jedziemy na zgryzocie, problemach z dzieciństwa i pasywnej agresji."
Hellscream, 10 czerwca 2015
egzeq
Inkwizytor Tawerny

*

Punkty uznania(?): 10
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 941


Zobacz profil
« Odpowiedz #29 : 04 Kwietnia 2011, 17:53:57 »
@ Doktor House: Przy występowaniu smoków, świnio-szkieletów i elfów ma nie być takiego mieszania? Poza tym, daltonizm to różne przypadki (w zależności od uszkodzonych czopków jeśli mamy się w biologa bawić).


« Ostatnia zmiana: 04 Kwietnia 2011, 17:56:35 wysłane przez egzeq » IP: Zapisane
Strony: 1 [2] 3 4 5 6    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.113 sekund z 17 zapytaniami.
                              Do góry