Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
Pokaż wiadomości
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Pamiętaj, że widzisz tylko te wiadomości w tematach do których masz aktualnie dostęp.
    Wiadomości   Pokaż wątki Pokaż załączniki  

  Wiadomości - Hayven
Strony: [1] 2 3 4 ... 28
1  Mody & modowanie / Heroes V - Moderskie Projekty / Odp: Wojny o Sukcesję w Heroes 5 : 24 Grudnia 2014, 14:03:23
Mam dla Was trzy nowiny: dwie dobre, jedną niekoniecznie.

Pierwsza, zła, to taka, że kończę prace nad modem. Mam wrażenie, że podoba się tylko kilku osobom z Tawerny, a mnie już odchodzi ochota, zwłaszcza że marnuję na to mnóstwo czasu a wyniki są mizerne - wystarczy spojrzeć na ostatnie screeny, żeby zrozumieć o czym mówię. Myślałem, że wyjdzie ładnie, a wyszło jak zwykle. Trudno. Jak to ujął Hellburn - jak nie ma popytu, to bezcelowe jest tworzenie podaży.

Druga, na osłodę, to taka, że nie zamierzam już więcej Wam przeszkadzać. Niniejszym kończę wszelką działalność w społeczności okołoheroesowej. Czas zająć się prawdziwym życiem.

Trzecia wiadomość, chyba najlepsza - przez ostatnie kilka tygodni pracowałem nad czymś w miarę grywalnym, i mam nadzieję, że mi się udało - nie ponoszę odpowiedzialności za crashe i inne błędy, za wszelkie przepraszam, a wynikają one jedynie z niedostatecznej ilości czasu, bo koniecznie chciałem zdążyć z tym wszystkim na dzisiaj.

Oto wszystko, co udało mi się natworzyć przez ostatni rok. Wrzućcie to do folderu "data".
A tutaj mapka, na której powinno to prawidłowo działać (przepraszam jeśli nie działa). Polecam grę na poprawionym AI z Eternal Essence.

Starałem się, by mapka była jak najładniejsza wizualnie i myślę, że mi się udało dać z siebie (prawie) wszystko w tej kwestii. Za ewentualne błędy w skrypcie przepraszam.

W tym miejscu podziękowania niech otrzymają:

lynch - za pomoc ze sporą ilością mechaniki i bohaterami
Raelag323 - za teksturki Łuczniczek
Psatkha - za głowę Orka
Sojlex - za logo projektu
Silveres - za teksturę Rycerza
J. M. Sower - za tekstury Rusałki
Lord_Khorne, Menelag, zahar - za dobre rady
Hellburn, Fauch i inni - za krytykę
Tabris - za skarpetkową hydrę
Kammer - za gazującego druida
Acid Dragon - za czterdziestoletnią rusałczą prostytutkę z porażeniem mózgowym

Przepraszam jeśli kogoś pominąłem - zawsze sobie powtarzałem, że muszę sobie zapisywać wszystkich, a w końcu i tak tego nie zrobiłem.

PS. Mam nadzieję, że w Jaskini Behemota zaakceptowana zostanie wersja mapki pod zwykłe Dzikie Hordy. Będzie ją można wówczas pobrać z tamtejszej Krypty Map
2  Heroes V / Kampania V Łowca / Odp: Misja V : 09 Grudnia 2014, 17:19:43
Te feniksy są potrzebne. Nie będę spoilerował, ale warto je mieć w armii w trakcie potykania się z Nikolaiem. Żeby wygrać walkę, można zastosować pewien cheat - jeśli grasz w wersję 1.6, podczas ruchu bohatera rzuć Odbicie Pocisku, a stanie się coś bardzo ciekawego :P
3  Heroes V / Kampanie - Kuźnia Przeznaczenia / Odp: kuźnia przeznaczenia zmodyfikowana : 04 Grudnia 2014, 21:11:24
Przebij się przez garnizon na południowym zachodzie.
4  Mody & modowanie / Heroes V - Moderskie Projekty / Odp: Wojny o Sukcesję w Heroes 5 : 04 Grudnia 2014, 17:14:26
Naprawdę ich nie widzisz?  :rolleyes:
5  Mody & modowanie / Heroes V - Moderskie Projekty / Odp: Wojny o Sukcesję w Heroes 5 : 29 Listopada 2014, 14:06:26
Zrobione!

Skrypt działa na błysk:

1. Ilość smoków w siedliskach jest taka sama
2. Przy zmianie ilości czerwonych smoków w garnizonie miejskim, po wyjściu z tego miasta pojawia się pytanie o ulepszenie smoków czerwonych na czarne i wymagane zasoby. Jeśli gracz nie posiada dość zasobów, komunikat się NIE pojawia.

Niebawem rozpocznę prace nad modelami smoczków ;)

Wiadomość doklejona: 03 Grudnia 2014, 21:55:27
Sorki za dubel, ale inaczej się nie da:

Krajobraz ze stadem smoków

6  Mody & modowanie / Heroes V - Moderskie Projekty / Odp: Wojny o Sukcesję w Heroes 5 : 28 Listopada 2014, 20:02:43
A taka opcja, żeby czerwone smoki można było ulepszyć na czarne przy wchodzeniu do zamku z czarną wieżą za złoto i siarkę?

Jednostki rekrutować BĘDZIE się dało tak czy owak :)

Zresztą, będę pracował nad odpowiednim skryptem, żeby ulepszało się smoki przy przeniesieniu do garnizonu, ale nie wiem czy to zadziała, poza tym ciągle się uczę, a co więcej jest to czasochłonne, bo za każdym razem trzeba na nowo odpalać grę i testować oddzielnie każdy element (wywoływacz, funkcja, każda linijka funkcji, składnia itp. :P).
7  Mody & modowanie / Heroes V - Moderskie Projekty / Odp: Wojny o Sukcesję w Heroes 5 : 27 Listopada 2014, 18:59:17
Uwaga, uwaga! Po wielu ciężkich próbach udało mi się stworzyć skrypt, który pozwala na rekrutację i zielonych, i czerwonych, i czarnych smoków w jednym zamku i to tak, żeby każdy był ulepszeniem poprzedniego, bez alternatyw.

Niestety, mam pewien problem ze stworzeniem możliwości ulepszania czerwonych na czarne w mieście (mieszkają w dwóch różnych siedliskach, ale ich ilości w nich są od siebie zależne) i dopóki go nie rozwiążę, mam pytanie - czy wystarczyłaby możliwość ulepszania zielonych smoków na czerwone w mieście i czerwonych na czarne w forcie (w sensie, takim na wzgórzu)? :)
8  Mody & modowanie / Heroes V - Moderskie Projekty / Odp: Wojny o Sukcesję w Heroes 5 : 22 Listopada 2014, 16:25:24
Proszę bardzo, oto Wod... ekhm... Hydra ;)


9  Mody & modowanie / Heroes V - Moderskie Projekty / Odp: HoMM5 Chaos Theory : 15 Listopada 2014, 19:40:45
Khorne jak widać ma ostatnio niewiele czasu. Wiesz, on też od czasu do czasu grywa w real life :P

Może później będzie miał więcej wolnego, to wtedy zbierze wszystko i opublikuje. Ja tam czekam na MET, ale nie ma pośpiechu - przecież się nie pali :P
10  Mody & modowanie / Heroes V - Moderskie Projekty / Odp: Wojny o Sukcesję w Heroes 5 : 15 Listopada 2014, 08:49:57
Cóż, piątkowy model gryfa jest bardzo podobny do tego z H2. Na screenie tego nie widać, ale różnicę stanowią uszy (muszę je trochę poprawić, żeby były wyraźniejsze).

Minotaury się trochę garbią, a szyja jest pod futerkiem :P Nawet po przygarbieniu są wzrostu Chłopa i Zbrojnego.

Jeśli chodzi o twarz centaura, to ogólnie jest mniej więcej taka, ale na obrazku wygląda gorzej niż w rzeczywistości.

A naramiennika zdjąć się nie da, bo niestety pod nim jest pustka. Mógłbym coś pokombinować z futerkiem, ale raczej nic to nie da. Zresztą, co złego jest z nimi? :D
11  Mody & modowanie / Heroes V - Moderskie Projekty / Odp: Wojny o Sukcesję w Heroes 5 : 14 Listopada 2014, 20:39:34
Dobra, poddaję się. Ta mapka to Gateway, pierwsza mapa Heroes of Might and Magic. Tymczasem dziś prezentuję trzy nowe stworki i poprawionego Gargulca ;)

12  Hyde Park / Aleja Graficzna / Odp: League of Pączek, i reszta graficznych szpargałów Sojlexa. : 13 Listopada 2014, 17:49:22
Sojlu, dopiero po wpisaniu swojego nicka w google znalazłem ten temat. Moja reakcja na to:



Bezcenne :D
13  Mody & modowanie / Heroes V - Moderskie Projekty / Odp: M&M Heroes V: Skull of Shadows (SoS) [MOD] : 10 Listopada 2014, 15:59:36
A więc Kuźnia będzie magiczną frakcją?
14  Heroes V / Problemy Techniczne / Odp: Edytor map i Save HommV - problemy, porady : 10 Listopada 2014, 09:22:11
@Up - szukaj we Właściwościach Mapy sekcji "PWL Texture" i "Thumbnail", dodaj co trzeba i potem wystarczy podać linki do tekstur DDS (kompresja jak w plikach interfejsu, ikon itp.).

A ja piszę, bo napotkałem w edytorze dziwaczny problem - kiedy tworzyłem mapę, ustawiłem na niej nagrobki i wazon Akademii z sekcji "Obiekty Areny". Gdy otworzyłem mapę w grze, tych obiektów nie było. Sprawdziłem w edytorze - i ciągle są. Jakieś sugestie? :D

15  Mody & modowanie / Heroes V - Moderskie Projekty / Odp: Wojny o Sukcesję w Heroes 5 : 09 Listopada 2014, 21:33:23
A nieładnie Laxxsiu. To w JB się chwalisz, że kampanię H1 przechodzisz, a mapki nie poznajesz?! :D

A gargulce rozmiarowo są podobne do Siepaczy (ale nieco niższe)
Strony: [1] 2 3 4 ... 28




© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.029 sekund z 18 zapytaniami.
                              Do góry