Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Strony: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 ... 11    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
SoA mod: Magia Śródziemia (Czytany 54783 razy)
Belegor
Mistrz oryginalnych pomysłów

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 2 445


Bestiarysta z zamiłowania

Zobacz profil
« Odpowiedz #60 : 26 Września 2010, 16:51:02 »
Hobbici są zamiast gremlinów.

Ja nadal twierdzę, żeby za gargulce lub golemy dać Wolnych strzelców, a jako ulepszenia strażników i obieżyświatów- z jakich modeli? podałem 1-2 strony wcześniej.


IP: Zapisane
"TAWERNO, WALCZ!"

Psychol55
Ja słyszę a ty słuchasz

******

Punkty uznania(?): 2
Offline Offline

Wiadomości: 441


Krytyk Fasta

Zobacz profil
« Odpowiedz #61 : 26 Września 2010, 17:03:04 »
Dla hobbita wiadomo zwiadowca

Strażnicy Północy Wielki łucznik

 Wojownicy Arnoru zbrojny

 Lossoci -to ludzie z zatoki lodowej forchel chyba pogromcy

 Błękitne Krasnoludy- strażnicy gór

Entiany- drzewce tylko damska wersja

- Noldorowie i tu nie wiem? (bądź Pan Lasu to jest Pradawny czyli potocznie "Bombadil"




IP: Zapisane
http://emikozinska.wix.com/emi-kokoz-art

Sprawdźcie co robi moja siostra!
WMS

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 321


Zobacz profil
« Odpowiedz #62 : 26 Września 2010, 17:43:25 »
A może ten pustynny rejon można dać ludziom z Rhunu,Haradu,Umbaru i Dunlandu.
1lvl.Zwiadowca Haradu-Asasyn-Skrytkobójca
2lvl.Korsarz-Morski Wojownik-Lew Morski
3lvl.Haradrim-Haradrimski Łucznik-Strzelec pustynny
4lvl.Easterling-Żołnierz Rhunu-Ciężkozbrojny Easterling
5lvl.Barbarzyńca-Berserk-Topornik
6lvl.Jeździec Rhunu-Katafrakta-Haradrim Lansjer
7lvl.Olifant-Mumakil-Wielki Olifant
Wykorzystałem pomysły innych i dodałem coś od siebie.



IP: Zapisane
Andre94nt
Pierwszy Andrzej

*

Punkty uznania(?): 2
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 822


Zobacz profil
« Odpowiedz #63 : 26 Września 2010, 18:40:21 »
Uwagi do WW- katafrakta to też Easterling, a te istoty dałem do lochu, ale rzeczywiście, bardziej pasowałyby do pustynnego klimatu.

Co do tej mojej akademii to dałem takie coś, zeby pasowało do magów, ale entiany to już naciągane! Może od razu dajmy całe miasto żeńskich odpowiedników? Jednorożcowa, Gryfianka, Entiana, itd. itp.  I ogólnie taka jedna wielka zlepka istot Psychol!
A i co do moich olbrzymów, to było coś, bodaj w silmarillionie, albo hurinie, że są morskie olbrzymy w Śródziemiu, to mogła by być alta.


Wiem, większość z tych moich jest głupia i nieklimatyczna, ale ciężko to podmienić. Ew. Dać harad, a do lochu dać miasto goblinów, a na 1 lvl twierdzy dać co innego. Sam nie wiem, trzeba ogólnie zaczekać na opinię menelaga.


IP: Zapisane
WMS

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 321


Zobacz profil
« Odpowiedz #64 : 26 Września 2010, 18:59:13 »
Wiecie czemu nie pisał ostatnio Menelag może robi trolla czy coś.A miasto goblinów w lochu ciekawe i już mam nawet pomysł na jednostki.
1lvl.Goblin łucznik-Goblin Strzelec-Goblin z Mrocznej Puszczy
2lvl.Goblin Wojownik-Goblin z Morii-Goblin Włócznik
3lvl.Szaman-Plugawiec-Mówiący do Ognia
4lvl.Warg-Czarny Warg-Dziki Warg
5lvl.Troll Jaskiniowy-Dziki troll-Troll Górski
6lvl.Olbrzym-Dziki Olbrzym-Skalny Gigant
7lvl.Smoczy Pomiot-Smok-Ognisty Jaszczur

A orkowie
1lvl.Ork-Orkowy Topornik-Ork Maczugier
2lvl.Ork Zwiadowca-Ork Łucznik-Uruk Kusznik
3lvl.Ork z Mordoru-Ork Wojownik-Czarny Ork
4lvl.Szamanka-Córa Nieba-Córa Ziemi
5lvl.Uruk-Uruk Hai-Uruk Berserker
6lvl.Jeździec Wargów-Wilczy Kawalerzysta-Elita Isengardu
7lvl.Troll-Troll Bojowy-Troll Maruder
Co wy na to?


« Ostatnia zmiana: 26 Września 2010, 19:21:24 wysłane przez WMSwojownik » IP: Zapisane
Andre94nt
Pierwszy Andrzej

*

Punkty uznania(?): 2
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 822


Zobacz profil
« Odpowiedz #65 : 26 Września 2010, 19:11:05 »
za dużo goblinów!! Ja bym poszedł w stronę nacji z BFME2. Czyli jakieś tam olbrzymy, smocze pomioty, te sprawy.

A te orki, litośći. Złe pomysły- ścierwo? Czyli, że łażący trup czy co? Pomyśl choć tą odrobinkę, a nie wal byle czego.



« Ostatnia zmiana: 26 Września 2010, 19:13:52 wysłane przez andre94nt » IP: Zapisane
Menelag
Moczymorda Tawerniana

*

Punkty uznania(?): 10
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 280


1+2= Menelag

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #66 : 26 Września 2010, 19:40:09 »
Ekhem! Ekhem!
W Przystani będzie tak:
Chłopi.. myślę, że mogą zostać tak jak są.. jedynie możemy troche zmienic kolor Osiłkowi.
Łucznicy-wiadomo
Zbrojni-wiadomo
Gryfy- zostają
Kapłani- zostają. Alternatywę jakoś przerobimy
Kawaleria- juz pisalem
Anioły- zostają!
Anioły, Tytani, Dziny, Rakszase- to będą odpowiedniki Majarów, wojowników Valarów- cos takiego
Akademia:
Gremliny- zmieniam zdanię Gremliny zostają
Hobbici- poziom 2.
Golemy- zamiast nich proponuję: Numernoerjczyk, Dunedain i np. Drunedain :P
Dziny, Rakszase i Tytani- pisalem wyzej
Loch:
Levele 1,2,4,6,7 zostają nie wiem co z Minotaurami i Hydrami. Myślę, że te 2 zostaną, ale nie wiem co z Minotaurami.
Twierdza:
Tu wszystko tak jak pisalem wczesniej. PaoKai możemy "posarzeć" i zmienić na Skrzydlatą Bestię, ale bez Nazgula
Nekropolis:
1. bez zmian, 2. Wilk, Wilkołak, Upiorny Wilk, 3.4.5. bez zmian, 6. Upiór, Upiór Kurhanu, Upiór Minas Morgul, albo Upiór Morgula. lvl7. bez zmian Inferno, Forteca- tu nie mam pomysłu, tylko bez widziwiań proszę ;) Forteca w moim mniemamiu może nie zmienić się wcale :),
Sylvan- tu muszę ustalić kilka rzeczy z andre.
Neutralne:
Ż.Ognia-Easterling
Wody- Akolita Angmaru
Ziemi- Korsarz z Umbaru
Powiterza- Haradrim
Wilk- Olifant
Mantykora- Jezdziec Wargow
Feniks- Orzel
Mumia, TRycerz Śmieric- bez zmian
:)



IP: Zapisane
WMS

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 321


Zobacz profil
« Odpowiedz #67 : 26 Września 2010, 19:59:48 »
Nie że wybrzydzam ale akademia,loch nie pasują za bardzo do LOTRa i niektórzy by chcieli trochę inaczej no w sumie ja też ale i tak niezłe a można to bardziej rozbudować ale to co opisałeś może być wersją próbną bo można zrobić zamek złych ludzi i goblinów no i można zrobić to tak LOTRowe że nawet nie domyślasz się mogę jutro o ok.15.00 opisać wszystkie jednostki jakie można dać i jak się da to napiszę jak można przerobić zamki.Bo cz łowieku z twoim talentem i moimi pomysłami weź to przemyśl bo zrobiłeś i robisz po swojemu ok.60%.I sorry jak cię tym wkurzyłem.Ale jak nie pisałeś ja i inni dali takie super pomysły weż proszę to pod uwagę bo mod i wszystko jest dobre ale można je polepszyć no nie.


IP: Zapisane
Fiend
Użytkownik jest zbanowany i nie może wysyłać wiadomości Wyciszony
*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 13

Zobacz profil
« Odpowiedz #68 : 26 Września 2010, 20:46:30 »
Menelag zanim jeszcze podejmiesz ostateczną decyzje to można jeszcze zrobić tak:
twierdze zrobić jako Isengard
były by tam jednostki jakie teraz wymienie:
1Robotnik/ork z isengardu/łucznik z isengardu (łucznik ork)
2Ludzie z dunlandu/dziki łucznik /dzikus  xD
3Uruk-Hai/Kusznik Uruk-Hai/Pikinier Uruk-Hai
4Szamanka może zostać ale może by jej troche zmienić nazwe np szamanka orków/córa piekła/córa mroku.
5Uruk dowódca/Berserker/Uruk Siewca śmieci (śmierci xd)
6Warg/jeżdziec wargów/  łowca z Isengardu
7Trol Isengardzki (przypóśćmy z hełmem Uruka i włócznią

Inferno-Mordor -tam znajduje sie sauron więc i jego orkowie też powinini:
1mordoski ork/ork pikinier/ork łucznik
2Pirat z Umbaru
3Haradrim
4Eustraling
5Lansjer  z haradu
6Trol Mordorski
7Mumakil/olifant

Loch-gobliny:
1Goblin/goblin wojownik/gobliński łucznik
2orkowie z gór
3plógawa bestia (wymyślił byś coś ;) )
4półtrol maruder
5hydra
6trol jaskiniowy
7olbrzym

I proponuje jeszcze nekropolis zmienić na Angmar bo są tam nazgóle tym samym ich król i były by tam te twoje wilki które i tak już chcesz umieścić a tagże upiory kurhanów
1czerny numeryjczyk
2Mroczny strażnik
3Upiorny wilk
4akolita angmaru
5bagienny troll
6upiory kurhanów
7widmowe smoki
to moja propozycja myśle że było by wtedy wszstko ładnie czarno na białym ,a nie taki bałagan jaki teraz jest.


IP: Zapisane
WMS

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 321


Zobacz profil
« Odpowiedz #69 : 26 Września 2010, 21:55:25 »
NO właśnie a to moje propozycje
1.Ludzie Zachodu
1lvl.Wieśniak-Poborowy-Osiłek
2lvl.Łucznik Gondoru-Łucznik Rohanu-Strażnik Ithilien
3lvl.Piechur Rohanu-Strażnik Edoras-Wartownik Helmowego Jaru 
4lvl.Żołnierz Gondoru-Strażnik Wieży-Strażnik Drzewa
5lvl.Kleryk-Kapłan-Pielgrzym
6lvl.Rycerz Gondoru-Rohirrim-Rycerz z Dol Amroth
7lvl.Kapitan-Bohater Śródziemia-Opiekun Światła

2.Gobliny
1lvl.Goblin Zwiadowca-Goblin Łucznik-Goblin z Mrocznej Puszczy
2lvl.Goblin-Goblin z Morii-Goblin Wojownik
3lvl.Szaman-Plugawiec-Ognik
4lvl.Wilk-Wilczy Rycerz-Wilczy Wojownik
5lvl.Szmoczy Pomiot-Jaszczur-Salamandra
6lvl.Troll Jaskiniowy-Dziki Troll-Troll Górski
7lvl.Smok-Czarny Smok-Mglisty Smok

3.Biała Magia
1lvl.Hobbit-Strażnik Shire-Wojownik Hobbitonu
2lvl.Uczeń-Adept Ognia-Adept Wiatru
3lvl.Obieżyświat-Dudeain-Strażnik Połncy
4lvl.Mag-Arcymag-Czarodziej
5lvl.Duch Magii-Wizjoner Valarów-Duch Energii
6lvl.Orzeł-Rok-Ptak z Gór Mglistych
7lvl.Kolos-Wojownik Valarów-Strażnik Energii

4.Elfy
1lvl.Praktykant-Piechur-Nowicjusz
2lvl.Wojownicy z Lorien-Noldolrscy Wojownicy-Wartownicy Mithlondu
3lvl.Łucznik z Lorien-Elf z Mrocznej Puszczy-Mistyczny Łucznik
4lvl.Opiekun-Mag Wody-Druid
5lvl.Lansjer Rivendel-Konny Łucznik z Lindonu-Złoty Jeździec
6lvl.Drzewiec-Ent-Obrońca Fangornu
7lvl.Magiczny Ptak-Feniks-Ptak Gromu

5.Krasnoludy
1lvl.Górnik-Drużynowy-Wojownik
2lvl.Myśliwy z Dali-Wojownik z Dali-Łucznik Dali
3lvl.Jeźdźcy Niedźwiedzi
4lvl.Obrońca-Strażnik Króla-Lord Runów
5lvl.Weteran-Gwardzista-Czcigodny
6Lvl.Golemy-Śnieżne Golemy-Golemy Runiczne
7Lvl.Pioruny

6.Sojusz Dwóch Wież
1lvl.Dziki Człowiek-Wojownik Dunlandu-Barbarzyńca
2lvl.Ork Zwiadowca-Ork Łucznik-Uruk Kusznik
3lvl.Ork z Mordoru-Ork Wojownik-Czarny Ork
4lvl.Szamanki
5lvl.Uruk-UrukHai-Uruk Berserker
6lvl.Jeździec Wargów-Elita Isengadu-Dziki Jeździec
7lvl.Troll-Troll Bojowy-Troll Maruder

7,Angmar
1lvl.Zabójcy
2lvl.Siostry
3lvl.Mroczny Łucznik-Cicha Strzała-Strelec Mroku
4lvl.Jeźdźcy Jaszczurów
5lvl.Pająki
6lvl.Wiedźmy
7lvl.Mantykora-Chimera-Czarna Bestia

8.Sługi Mroku
1lvl.Sługa Morgotha-Pomiot Morghota-Pomiot Saurona
2lvl.Demon-Stwór Ognia-Wysłannik Morgotha
3lvl.Duch-Umarły Żołnierz-Zdrajca
4lvl.Opętany-Przeklęty-Mściciel
5lvl.Upiór-Upiór Kurchanu-Upiór Pierścienia
6lvl.Skrzydlata Bestia-Czarny Potwór-Latający Mściciel
7lvl.Coś w stylu Balroga
Wykorzystałem pomysły i moje i Tawernowiczów i proszę weź je pod uwagę. ;) Bo ten mod będzie tak urozmaicony a jak będziesz chciał jutro podeślę parę opisów.


« Ostatnia zmiana: 28 Września 2010, 17:19:34 wysłane przez WMSwojownik » IP: Zapisane
Menelag
Moczymorda Tawerniana

*

Punkty uznania(?): 10
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 280


1+2= Menelag

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #70 : 26 Września 2010, 22:11:30 »
Jasne, że wezmę to wszystko pod uwagę :)
Tylko, słuchajcie nie róbmy drugiej wersji BFME.
Proponuję potraktować Akademię jako miasto magii. Obecność Majarów, Valarów itp. Hobbici mogą być i proponuję dam dać jako "społeczniaka" Numernorejczyków. Twierdza- to jest miasto orków, goblinów itp.
Olifant i jednostki złych ludzi będą jednostkami neutralnymi. Oni nie stworzyli jednolitego państwa.
W Twierdzy zamiast centaurów mogę zrobic Dzikich Ludzi z Dunlandu.
U goblinów mogę dać Gobliny z Morii jako jednostke strzelającą.
Inferno jako przeciwieństwo Akademii będzie siedzibą sił zła. Pojawi się tam kolejny heros- sługa Saurona. Będzie tam Ognisty Smok i jego pomioty. Pomyślmy teraz nad 7 lvlem Fortecy.
Jeszcze Loch.. jaka jednostka zamiast Minotaurów?
I ktoś ma jakiś pomysł na pająki?
I na model Palantiru?


IP: Zapisane
Belegor
Mistrz oryginalnych pomysłów

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 2 445


Bestiarysta z zamiłowania

Zobacz profil
« Odpowiedz #71 : 26 Września 2010, 22:22:54 »
Hm.... zamiast minotaurów..... można by dać... szare elfy. Z modelu mistycznego łucznika, loch poza zabójca ma słabych strzelców więc by się przydały. Szary elf, Upadły eldar, Cicha strzała.


IP: Zapisane
"TAWERNO, WALCZ!"

Menelag
Moczymorda Tawerniana

*

Punkty uznania(?): 10
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 280


1+2= Menelag

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #72 : 26 Września 2010, 22:26:46 »
Hm.... zamiast minotaurów..... można by dać... szare elfy. Z modelu mistycznego łucznika, loch poza zabójca ma słabych strzelców więc by się przydały. Szary elf, Upadły eldar, Cicha strzała.

Szare Elfy były dobre. Celeborn chyba do nich nalezał? O ile, dobrze pamiętam :)
Może zamiast tego dać: Dziki Elf, Avari, Upadły Eldar


IP: Zapisane
Psychol55
Ja słyszę a ty słuchasz

******

Punkty uznania(?): 2
Offline Offline

Wiadomości: 441


Krytyk Fasta

Zobacz profil
« Odpowiedz #73 : 26 Września 2010, 23:10:33 »
Kilka słów do andre gościu czy ty w ogóle te książki przeczytałeś ,że się tak wymądrzasz bez obrazy ale większość rzeczy bierzesz z BFME , w czym oczywiście twórcy duży przesadzają no np: choćby Olbrzym , w goblinach gdzie ani w silimarillionie ani w dzieciach hurina ani w opowieściach z niebezpiecznego królestwa i tak dalej nie ma o tym wzmianki. Poza tym nie ma czegoś takiego jak upadły eldar, jak już to edain. Bo eldarowie to elfy np: synowie feanora czyli zbuntowani noldorowie jak już. Teraz do smoczych pomiotów ,które występowały tylko i wyłącznie nieopodal gór żelaznych i szarych, zwiędłych wrzowisk no i ereboru więc jak tą jednostkę gdzieś wstawic to tylko do krasnoludów.  Poza tym jak już napisałem to jest frakcja ludy północy -czyli głównie Eriador więc innych jednostek lepszych byś już nie wymyślił , bo alternatywy mogę dopisać jutro bo idę sobie teraz w kimę. Jutro chciałbym z mojej strony dopisać ogół frakcji jak to widzę , może jakiś pomysł przejdzie bądź stary się zmieni.

Zamiast Akademii Ludy Północy
1lvl
-hobbici- łupniaże -Tanowie Shire
2lvl
-Dunedainowie - Drunedainowie- Strażnicy palantira
3lvl
- Wojownicy Arnoru- Leczące dłonie-pikinier arnoru
4lvl.
- Lossoci- mistrzowie lodu- Lodowy oszczepnik
5lvl.
- Błękitny Krasnoludy-Młoty Belegostu- Topornicy  Narogu
6lvl
- Wierni Noldorowie- Zbuntowani noldorowie- Gwardziści gondolinu 

7lvl-Pan Lasu - Pradawny- wszechwiedzący



« Ostatnia zmiana: 27 Września 2010, 20:10:50 wysłane przez Psychol55 » IP: Zapisane
http://emikozinska.wix.com/emi-kokoz-art

Sprawdźcie co robi moja siostra!
WMS

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 321


Zobacz profil
« Odpowiedz #74 : 27 Września 2010, 15:28:09 »
W sumie można dać ludzi z Dunlandu na 1lvl bo są to jacyś dzicy chłopi.
Źli ludzie mogą być ale jak orzeł ma być u Czarodzie....Białej Magii to niech zastąpią je Olifanty bo były o wiele silniejsze niż Katafrakta a za Wilki niech pójdą Żołnierze Rhunu.Z chęcią bym widział zamek Goblinów za Zamek Demonów a Zamek Złych niech zastąpi nekropolis.A więc może tak
1.Ludzie(Przystań)-Jak byli ale zamiast dudeainów niech dojdą no nie wiem sam coś wymyślisz.
2.Sojusz Dwóch Wież(Twierdza)-Na 1lvl.Dzikusy a reszta może bez zmian.
3.Gobliny(Inferno)-Tak jak opisałem ale 4 zmiany 4lvl.Wilk-Wilczy Wojownik-Wilczy Rycerz(chodzi o kawalerie goblinów)5lvl.Smoczy Pomiot-Salamandra-Mniejszy Smok i potem Trolle i loch niech będzie ale niech nie będzie Inferno(bo gobliny żyły w lochach i ruinach a na dodatek ten most co ciągnie się od fortyfikacji przypomina mi Kazad Duum{nie wiem jak się pisze}).
4.Elfy(Sylvan)-Zamiast Orłów Magiczny Ptak-Feniks-Ptak Gromu(wiem że mało LOTrowe ale lepsze to niż smoki bo w LOTRze były złe)
5.Loch(Loch)-Zamiast Minotaurów można dać jakiś strzelców i zamiencie te hydry na pająki ale nie wiem jak ale też uważam je za dobry pomysł a zamiast smoka może Mantykora?
6.Biała Magia(Akademia)
1lvl.Hobbit-Wojownik Shire-Obrońca Hobbitonu
2lvl.Nimfa-Rusałka-Driada
3lvl.Uczeń Maga-Adept Ognia-Adept Wiatru
4lvl.Dudeain-Strażnik z Północy-Wędrowny Łucznik
5lvl.Mag-Arcymag-czarodziej
6lvl.Duch Magii-Duch Energii-Strażnik Mocy
7lvl.Kolos-Tytan-Majar Światła
7.Siły Mroku(Nekropolis)-Najlepiej jak pisałem za Nekropolis
1lvl.Sługa Morgotha-Pomiot Saurona-Pomiot Margotha
2lvl.Duch-Przeklęty-Nieumarły Wojownik
3lvl.Opętany-Zdrajca-Mściciel
4lvl.Bestia-Stwór Morgotha-Bestia Piekelna
5lvl.Upiór-Upiór Kurhanów-Upiór Pierścienia
6lvl.Latająca Bestia-Latające Widmo-Skrzydlaty Potwór
7lvl.Coś jak pisałem wcześniej w stylu Balroga
8.Krasnoludy(Twierdza) tak jak było ale trochę to polepszę machiny na śnieżne golemy.

E tam to wszystko poprawię jutro na wczorajszym wpisie gdzie opisałem jednostki ze wszystkich zamków bo jutro jadę na wycieczkę szkolną i wyrobię się po powrocie o ok.20.00 i poprawię wszystko


« Ostatnia zmiana: 27 Września 2010, 21:57:37 wysłane przez WMSwojownik » IP: Zapisane
Strony: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 ... 11    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.073 sekund z 16 zapytaniami.
                              Do góry