Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Strony: 1 ... 3 4 5 [6] 7 8 9 ... 11    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
SoA mod: Magia Śródziemia (Czytany 54794 razy)
Menelag
Moczymorda Tawerniana

*

Punkty uznania(?): 10
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 280


1+2= Menelag

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #75 : 27 Września 2010, 17:02:30 »
Dobra.. powiedzmy niech dzisiaj do np. 21:00 każdy poda swoją propozycję co do miast czyli jakie jednostki w Przystani, inferno, Nekro, Sylvanie, Lochu, Akademii, Fortecy, Twierdzy. Weźcie też pod uwagę, że jednostki neutralne, czyli te które były zrobione wcześniej ZOSTANĄ juz na swoich "pozycjach". W przypadku, gdy dane stworzenie ma zostać nie piszcie nic. Tylko nie zgapiajcie od siebie, błagam! WSZYSTKIE PROPOZYCJĘ wezmę pod uwagę. Tylko pliss.. nie wymyślajcie nowych frakcji. Róbcie propozycje jednostek do tych, co są. Mile byłyby też widziane propozycje modyfikacji czarów. Oprócz Przywołania feniksa (orła) i przywołania żywiołów (złych ludzi) proponuję jeszcze zamiast Kryształu, zrobić Śluzę. A zaklęcie Słowo Światła lekko przekształcić na Światło Valarów.
Zmodujemy też specjalizacje herosów. Nie wszystkie oczywisćie, ale wybrane. W tej kwestii też czekam na propozycję.
Żeby nie nabijać postów.
WSZYSTKIE WIADOMOŚCI, KTÓRE NIE BĘDĄ ZAWIERAŁY WYŻEJ WYMIENIONYCH PUNKTÓW ZOSTANĄ USUNIĘTE.


IP: Zapisane
WMS

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 321


Zobacz profil
« Odpowiedz #76 : 27 Września 2010, 17:59:29 »
Cóż ja podalem mój pomył ja teraz przedstawię jak można zrobić nie które jednostki:
-Dziki Jeździec-Szary Gotai z czarnym kosmykiem i białą ręką na klacie na ciemnobrązowym wargu z blizną.
-Goblin z Morii-Brązowy Goblin ze rdzawą zbroją i kolczykami w uchu.
-Bohater Śródziemia-Heros Ludzi z białą zbroją bez konia i jeszcze ze złotymi elementami.
-Dziki człowiek-Podwyższony Włócznik(Normalny) z przerobionym ciuchem na taki dziki i z brązową brodą.
-Pielgrzym-Kapłan z siwą brodą i białym ciuchem no i zamiast różanca przerobione Serce Gryfa.
-Strażnik Run-Hanvul z drugą taką żelazną ręką i w zielonej szacie z znakami runicznymi.
-Żołnierz Rhunu(neutral)-Fanatyk z oszczepem Włócznika i przerobioną zbroją na taką jaką ma ten wcześniejszy model którym się tak męczyliście.
-Rok-Jak Orzeł ale siwy z pomarańczowymi końcówkami piór
To opisy niektórych a Menelag jak chcesz coś jeszcze wiedzieć pisz.
A co do czarów Strach-Nalot Krewainów, Klątwa Piekieł-Moc Morgotha, Starożyna Strzała-Światło Istarich.Na razie nie mam innyvh pomysłów.


« Ostatnia zmiana: 27 Września 2010, 21:56:57 wysłane przez WMSwojownik » IP: Zapisane
Menelag
Moczymorda Tawerniana

*

Punkty uznania(?): 10
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 280


1+2= Menelag

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #77 : 28 Września 2010, 20:58:35 »
W związku z tym, że nie wpłynęły już żadne wnioski odnośnie modyfikacji jednostek w miastach, przedstawiam Wam listę "nowych" stworzeń. Mam nadzieję, że się spodoba. Jakby coś było nie do końca jasne, piszcie.

Przystań:
lvl 1. Chłop, Szeregowy, Piechur
lvl 2. Łucznik Gondoru, Łucznik Rohanu, Strzelec z Ithilien
lvl 3. Rycerz Gondoru, Strażnik Króla, Strażnik Wieży
lvl 4. Numenoryjczyk, Dunedain, Arnoryjczyk
lvl 5. Kapłan, Uzdrowiciel, Kardynał
lvl 6. Jeździec Rohanu, Rohirrim, Rycerz z Dol Amroth
lvl 7. Anioł, Archanioł, Posłaniec Illuvatara

Inferno:
lvl 1. bez zmian
lvl 2. Rogaty Stwór, Rogata Poczwara, Rogata Bestia
lvl 3. Niewolnik, Najemnik, Skazaniec
lvl 4. Sukkubus, Sukkubus Wiedźma, Sukkubus Uwodzicielka
lvl 5. Nadzorca Niewolników, Władca Niewolników, Kat Niewolników
lvl 6. Czart, Czarci Lord, Balor
lvl 7. Diabeł, Arcydiabeł, Posłaniec Morgotha

Nekropolis:
lvl 1. bez zmian
lvl 2. Wilk, Upiorny Wilk, Wilkołak
lvl 3. Duch, Widmo, Zjawa
lvl 4. bez zmian
lvl 5. bez zmian
lvl 6. Upiór, Upiór Minas Morgul, Upiór kurhanów
lvl 7. bez zmian

Loch:
lvl 1. bez zmian
lvl 2. bez zmian
lvl 3. Dziki Elf, Czarny Elf, Avari
lvl 4. bez zmian
lvl 5. Żmij, Wielki Żmij, Prastary Żmij
lvl 6. bez zmian
lvl 7. bez zmian

Sylvan:
lvl 1. Leśny Duch- Duch Natury- Duch Puszczy
lvl 2. Strażnik Rivendell- Wartownik z Mithlondu- Noldorski Wojownik
lvl 3. Łuicznik z Lorien- Łucznik z Mrocznej Puszczy- Mistyczny Łucznik
lvl 4. Kapłan Natury- Mag Natury- Akolita Yavanny
lvl 5. bez zmian
lvl 6. Ent- Strażnik Lasu- Pasterz Drzew
lvl 7. bez zmian

Akademia:
lvl 1. Niziołek= Hobbit- Perianin
lvl 2. Łabędź- Żuraw- Ptak Valinoru
lvl 3. Czarodziejka- Wróżka- Akolitka Vardy
lvl 4. Mag- Arcymag- Pielgrzym
lvl 5. Władca Powietrza- Awatar Ognia- Awatar Wody
lvl 6. Wojownik Duchów- Wojownik Majarów- Wojownik Valarów
lvl 7. Kolos- Tytan- Gigant

Forteca:
lvl 1. bez zmian
lvl 2. bez zmian
lvl 3. bez zmian
lvl 4. Duegar- Zbuntowany Duegar- Czarny Krasnolud
lvl 5. bez zmian
lvl 6. Władca Gór- Władca Płomienia- Władca Pioruna
lvl 7. bez zmian

Twierdza:
lvl 1. Goblin- Goblin z Morii- Goblin z Mrocznej Puszczy
lvl 2. Ork Łucznik- Ork Strzelec- Ork Snajper
lvl 3.Ork z Mordoru- Ork z Cirith Ungol- Ork z Minas Morgul
lvl 4. Szamanka- Znachorka- Wiedźma
lvl 5. Uruk-Hai-Uruk Siepacz- Uruk Berserker
lvl 6. Wiwerna- Jadowita Wiwerna- Skrzydlata Besita
lvl 7. Troll- Jaskiniowy Troll- Dziki Troll

Zaklęcia:
Starożytna Strzała- Ogień Anora
Ściana Ognia- Ogień Udunu
Słowo Światła- Światło Valarów
Kryształ- Śluza

Artefakty:
Narsil
Gwiazda Wieczorna
Palantir
Dar Galadrieli

Neutralne:
Wilk- Olifant




« Ostatnia zmiana: 29 Września 2010, 17:38:04 wysłane przez menelag » IP: Zapisane
Cebulak
(Hadrian)

*

Punkty uznania(?): 7
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 062


Uzależniony od niebieskiego

Zobacz profil
« Odpowiedz #78 : 28 Września 2010, 22:00:16 »
A może zmienić też niektóre nazwy czarów, typu:
regeneracja- leczenie
boska zemsta- gniew Valarów
przyspieszenie- pośpiech elfów/ pośpiech
tajemnicza zbroja- zbroja z mithrilu
klątwa piekieł- słowo Morgotha
odporność na magię- dar Valarów



IP: Zapisane
Cytuj
Cahan: Hadrian się ucieszy, a jeśli ktoś nie będzie chciał grać, to będzie znaczyło, że go nie lubi. A przecież Hadriana wszyscy lubią, więc wszyscy zagrają. Plan idealny  8)
WMS

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 321


Zobacz profil
« Odpowiedz #79 : 29 Września 2010, 15:04:52 »
No fajnie ale nie podoba mi się określenie snajper może lepiej jak ja miałem uruków kuszników bo uruk to mieszanka orka z człowiekiem a po zmieszaniu łucznika orków i człowieka sam wiesz i to że olifant będzie słabszy od easterlinga bo w sumie kawalerzysta był 100x słabszy niż olifant a może zanim będziesz robił to może zrobimy głosowanie?W sensie że który z pomysłów się bardziej podoba tawernowiczom mój czy twój nie musi być ale wiesz dla dobra modu a obie wersje mi się strasznie podobają.


IP: Zapisane
Andre94nt
Pierwszy Andrzej

*

Punkty uznania(?): 2
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 822


Zobacz profil
« Odpowiedz #80 : 29 Września 2010, 15:53:05 »
Ja jestem za podmianą maga na Uczeń maga-> Czarodziej<->pielgrzym

 Lub czarodziej->Szary czarodziej<-> Brązowy czarodziej

 Lub Szary czarodziej->Biały czarodziej<-> czarodziej wielu barw
 
 Lub uczeń maga-> mag wody<-> mag ognia

PROSZĘ, abyś wziął jeden z tych pomysłów pod uwagę, chociaż są spóźnione, ale nie miałem wcześniej czasu/dostępu do netu.


IP: Zapisane
Menelag
Moczymorda Tawerniana

*

Punkty uznania(?): 10
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 280


1+2= Menelag

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #81 : 29 Września 2010, 17:20:51 »
Ja jestem za podmianą maga na Uczeń maga-> Czarodziej<->pielgrzym

 Lub czarodziej->Szary czarodziej<-> Brązowy czarodziej

 Lub Szary czarodziej->Biały czarodziej<-> czarodziej wielu barw
 
 Lub uczeń maga-> mag wody<-> mag ognia

PROSZĘ, abyś wziął jeden z tych pomysłów pod uwagę, chociaż są spóźnione, ale nie miałem wcześniej czasu/dostępu do netu.

Wykorzystałem Twój pomysł. To znaczy zrobiłem troszkę inaczej. Zobacz w moim poście. Akademia- 5 lvl.

A teraz jeszcze bohaterowie dodatkowi:
1. Inferno- Rzecznik Saurona
2. Nekropolis- Karsh
3. Nekropolis- Thuringwetil
4. Tu jeszcze nie wiem ostatecznie. Ankieta


IP: Zapisane
Veselar

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 368


Zobacz profil
« Odpowiedz #82 : 29 Września 2010, 20:22:38 »
Temat coś się chyba przejadł skoro nikt już nie piszę a więc :
LUDZIE! Ci którzy bardzo ale to bardzo się zainteresowali tym modem niech oddadzą głos w ankiecie albo napiszcie coś sensownego ok? :huh:


IP: Zapisane
I kroczę ciemną doliną.
Psychol55
Ja słyszę a ty słuchasz

******

Punkty uznania(?): 2
Offline Offline

Wiadomości: 441


Krytyk Fasta

Zobacz profil
« Odpowiedz #83 : 29 Września 2010, 21:06:22 »


a tak w ogóle to właśnie się zastanawiałem kto będzie lepiej albo Ulmo bądź Balin wzięłem Balina. Ale Valar świetny pomysł szkoda ,że dałem pomysły nowej frakcji dopiero teraz może jak drugi mod będziesz robić to pomogę


IP: Zapisane
http://emikozinska.wix.com/emi-kokoz-art

Sprawdźcie co robi moja siostra!
Andre94nt
Pierwszy Andrzej

*

Punkty uznania(?): 2
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 822


Zobacz profil
« Odpowiedz #84 : 29 Września 2010, 21:42:30 »
A co do Karsha, to wątpie, by był w jakiejś książce. Ale cóż, byłoby za mało herosów do nekro. Ewentualnie dziewięciu nazguli zrobić z różnymi specjalkami...


IP: Zapisane
Cebulak
(Hadrian)

*

Punkty uznania(?): 7
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 062


Uzależniony od niebieskiego

Zobacz profil
« Odpowiedz #85 : 29 Września 2010, 22:02:28 »
Ja zagłosowałem za Thurggiem, przyda się jakiś nowy "Uruk".
Co do Karsha, jest naprawdę strasznym upiorem, dobry to pomysł, by go dodać, ale! Musi on byc dobrze zrobiony, wzbudzający strach umarły.


IP: Zapisane
Cytuj
Cahan: Hadrian się ucieszy, a jeśli ktoś nie będzie chciał grać, to będzie znaczyło, że go nie lubi. A przecież Hadriana wszyscy lubią, więc wszyscy zagrają. Plan idealny  8)
Andre94nt
Pierwszy Andrzej

*

Punkty uznania(?): 2
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 822


Zobacz profil
« Odpowiedz #86 : 30 Września 2010, 12:21:57 »
Jak dla mnie, to będzie ciężko, trzeba by było zrobić kostuchę ( bazową, nieulepszoną) ze sztyletami, bo z ducha to napewno nie wyjdzie. Ale powodzenia. Co do Thrugga, to nie wiem czy jest już Ugluk, ale lepiej byłoby zrobić jego, ew. Lurtza. Ale to wasz wybór, ja tylko zagłosowałem na Balina i życzę powodzenia.


IP: Zapisane
Menelag
Moczymorda Tawerniana

*

Punkty uznania(?): 10
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 280


1+2= Menelag

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #87 : 30 Września 2010, 16:00:42 »
W przypadku nowych bohaterów:
1. Rzecznik Saurona
2. Karsh
3. Thuringwetil
4. Balin

... nie będę kurczowo trzymać się ich wyglądu z filmu, gry czy czegokolwiek. Rzecznik Saurona będzie " w miarę podobny". W przypadku pozostałej trójki, dołożę też coś od siebie. Możliwe więc, że np. Karsh nie będzie dokładnie taki sam jak w BFME.
Teraz pytanie odnośnie Rzecznika Saurona. Jaki model dla niego? Bohater lochu (czarnoksieznik) czy Agrael? Oczywiście Rzecznik Saurona będzie bohaterem Inferno.

Wiadomość doklejona: 10 Października 2010, 16:11:40
Ee.. nie nie nie !
Jeśli mogę to unikam krzyżowania modeli.
Jeździec Wargów bardzo mnie do tej metody zraził xD
więc wiecie xP


« Ostatnia zmiana: 10 Października 2010, 16:11:40 wysłane przez Martin » IP: Zapisane
Belegor
Mistrz oryginalnych pomysłów

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 2 445


Bestiarysta z zamiłowania

Zobacz profil
« Odpowiedz #88 : 30 Września 2010, 22:45:35 »
No to w takim razie z modelu czarnoksiężnika, nie ma innej opcji. Z Agraelem przez brak otworów większych niż na tęczówki. Chyba że.... zrobisz z jego hełmem to samo co z hełmem dla easterlinga.


IP: Zapisane
"TAWERNO, WALCZ!"

Menelag
Moczymorda Tawerniana

*

Punkty uznania(?): 10
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 280


1+2= Menelag

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #89 : 01 Października 2010, 16:11:03 »
Najprawdopodobniej zrobię z Agraela. Ale najpierw Karsh :P
właśnie do niego zasiadam xD
Hymm.. ciekawe co mi wyjdzie


IP: Zapisane
Strony: 1 ... 3 4 5 [6] 7 8 9 ... 11    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.031 sekund z 19 zapytaniami.
                              Do góry