Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
Pokaż wiadomości
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Pamiętaj, że widzisz tylko te wiadomości w tematach do których masz aktualnie dostęp.
    Wiadomości   Pokaż wątki Pokaż załączniki  

  Wiadomości - tryt
Strony: [1] 2
1  Świat HoMM / Seria HoMM ogólnie / Odp: Might and Magic X Legacy - pomocy : 28 Stycznia 2014, 16:41:12
Spróbuj przyjąć ponownie konika i odprawić go w trakcie rozmowy :P Miałem dołączonego tylko zwiadowce.
Drugi raz gram bo za pierwszym razem źle rozwinąłem postacie. Nie miałem z tym żadnego problemu. Na pewno z wszystkimi pogadałeś? Może musisz najpierw przyjąć zadanie :P

Może spróbuj wejść do zamku i na pieszo dostań się na dach budynku :)
Za pierwszym razem musisz tam na pieszo się dostać i pogadać z takim gościem. Następnym razem wystarczy pogadać przed zamkiem.
2  Świat HoMM / Seria HoMM ogólnie / Odp: Might and Magic X Legacy - pomocy : 28 Stycznia 2014, 01:03:32
Cytuj
Otóż musze udać się w jedno miejsce na gryfie z zamku (którego dokładnego imienia nie pamiętam) no i nie wiem dlaczego ale opcja podróży jest niedostępna. Prawdopodobnie musze coś zrobić ale nie mam bladego pojęcia co musze zrobić
Niestety w tej grze kucyki nie są przystosowane do latania na gryfach. Musisz się najpierw pozbyć konika a dopiero później polecieć do kuźni żywiołów. Możesz to zrobić przed rozmowa, jak tez w trakcie rozmowy. Zwykłych najemników możesz mieć.

Cytuj
Gra ktoś? Jakieś świeże, pierwsze wrażenia z gry? Niby gra ze świata Might and Magic, a nie słyszę tu wielkiego rozgłosu na jej temat... a fajnie by było cokolwiek usłyszeć.
Ubisoft podobno traktuje tę grę jako eksperyment. Została zlecona małemu studio, które pracowało nad dlc do h6. Prawdopodobnie za dużo nie wydali na marketing.

Gra mi się bardzo podoba. Uwielbiam ten gatunek gier dlatego moja opinia jest mocno subiektywna :) Takich gier bardzo mało wychodzi i nawet jeśli ma pewne niedociągnięcia i elementy, które mogły by być lepiej zrobione to myślę, że warto sprawdzić. Jednak to jest gra specyficzna i przydało by się jakieś demo bo grafika i mechanika za bardzo nie zachęcają . Wielu osobom na pewno się nie spodoba. Poziom trudności jak na dzisiejsze standardy też jest dość wysoki, co sobie bardzo cenie.

Cytuj
Patrzę po cenie w empiku i rzeczywiście drogo się cenią. To zaś nie wyjdzie im na dobre. Gra owszem jest w becie prezentowała się dobrze, jednak jako oldschoolowy rpg nie miała w sobie tyle klimatu by wymagać od kogoś takiej ceny. Zwłaszcza jeśli się patrzy na tak nieładne zagrania pokazujące cięcie po kosztach jak dosłownie zżynanie modeli z Heroesów, które obecnie dodatkowo już nie błyszczą to te ponad 90 zł to dużo. Jednak osobiście jestem ciekaw czy względem bety ją na tyle dopracowali by była jednak warta tej ceny. Na pewno żeby zabrać się za nagranie co dodałeś Hardas będę musiał kiedy indziej wygospodarować więcej czasu, więc ciężko mi wyciągnąć z niego opinię. Zaś inna sprawa, że naprawdę się dziwię, że panuje tu tak małe zainteresowanie tą grą, że to ja który nie zamierza kupić tej gry wcześniej niż za parę lat zakłada tu temat.
Można już dostać za 69 zł. Podana przez ciebie cena dotyczy edycji delux. Przyspieszenie daty premiery na pewno odbiło się na jakości. Na pewno poprawiono 1 akt. Wcześniej po wyjściu z miasta co chwilę natrafiałeś na rozbójników a w okolicy latarni chodziły sobie kupki nag. Nie mówiąc już o widmach, które zostały przesunięte i zmieniono ich liczbę. Gdyby porównać przeciwników do innych elementów graficznych to nie wypadają tak słabo. Może i poszli na łatwiznę ale dla mnie to nie jest taka duża wada bo miło jest siekać pojedyncze stwory, które spotykało się w h6.

Przedstawiłem tutaj moją mocno subiektywną opinię. Może ona przedstawiać grę w zbyt dobrym świetle. Na pewno ma wiele niedociągnięć i elementów, które można było lepiej zrobić. Gra mnie bardzo wciągnęła i spędzam przy niej obecnie zbyt wiele czasu. Dlatego piszę to przez pryzmat grywalności :)
3  Heroes VI / Might & Magic Heroes VI: Cienie Mroku / Odp: Shades of Darkness- Dyskusja, problemy i pytania : 06 Maja 2013, 20:39:30
Prawdopodobnie jutro przyjdzie mi dodatek i zastanawiam się czy jak mam wersje 2.1 might and magic heroes 6 to czy wystarczy tylko odblokować grę aby móc się cieszyć nową frakcją czy trzeba instalować na określoną wersje dodatek?

Jeśli ktoś by wiedział to proszę o informacje :)
4  Heroes VI / Might & Magic Heroes VI: Cienie Mroku / Odp: Shades of Darkness- Dyskusja, problemy i pytania : 04 Maja 2013, 21:43:07
Cytuj
tryt, ja tak już robiłem. ;) Ściągam ponownie patch 2.1. Może źle się ściągnął. Jak to nic nie da to będę bardzo zły. :)
Możesz ewentualnie spróbować ściągnąć wszystkie patche ręcznie, chociaż mi się nie chciało i tylko 2.1 ściągnąłem. Przyznam się, że też 2 razy ściągałem ten patch- wiem trochę bezsensu.

Gra działa ale nagle znikły save z kampanii sandro a pojawiły się jakieś zaległe Iryny... Jakoś to przeżyje ale myślałem, że save są na bieżąco na serwerze zapisywane...
5  Heroes VI / Might & Magic Heroes VI: Cienie Mroku / Odp: Shades of Darkness- Dyskusja, problemy i pytania : 04 Maja 2013, 13:50:06
Cytuj
Czy ktoś miał problemy z zainstalowaniem patcha 2.1?
Ja ściągnąłem jego instalkę, aczkolwiek nie mogę go zainstalować, bo nie widzi dodatku. ;/
Musisz mieć najpierw wersje 1.8 czyli tą, która wyszła przy okazji danse macabre. Później na to instalujesz patch. Najlepiej jakbyś usunął grę i od nowa wszystko zainstalował.
6  Heroes VI / Might & Magic Heroes VI: Cienie Mroku / Odp: Shades of Darkness- Dyskusja, problemy i pytania : 03 Maja 2013, 22:53:22
Mam już odblokowane mapy z podstawki. Przypuszczam, że mogło to być związane z confluxem bo nie widziałem, żadnego nowego patcha. Teraz tylko czekać, do przyszłego tygodnia, aż cienie przyjdą :)
7  Hyde Park / Targ / Odp: Kody z Dodatków do Heroes VI : 03 Maja 2013, 19:07:21
Kod jest już pewnie nieaktywny, ponieważ jest on z 1 dlc. Lepiej jakby ktoś napisał zużyty kod z dodatku :)
Jeśli ktoś sprawdził ten kod to proszę o informacje czy działa :)

CRAG-DSTA-ULBL-WJZM-CDEG-WHBE
8  Hyde Park / Targ / Odp: Kody z Dodatków do Heroes VI : 03 Maja 2013, 18:38:13
Pewnie kupiłeś wersje elektroniczną a nie pudełkową i nie dostałeś kodu. Popełniłem ten sam błąd :P

Jeśli dobrze pójdzie to zużyty kod będzie działał dla kilku osób... Kiedyś komuś wysłałem użyty kod na crack hacka i zadziałał;p
Jeśli nikt nie będzie chciał podzielić kodem to możesz sprawdzić czy kod, który był użyty działa.

Sam chętnie bym przygarnął  kod :)
9  Heroes VI / Might & Magic Heroes VI: Cienie Mroku / Odp: Shades of Darkness- Dyskusja, problemy i pytania : 03 Maja 2013, 00:08:03
Instalacja patcha ściągniętego przez uplay powoduje jakiś bug...
Trzeba będzie spróbować ściągnąć tradycyjnie i zainstalować chociaż może mnie czekać ponowna instalacja. Poczekam kilka dni jak już będzie wszystko naprawione :P

Dobrze, że przynajmniej conflux działa :P
10  Heroes VI / Might & Magic Heroes VI: Cienie Mroku / Odp: Shades of Darkness- Dyskusja, problemy i pytania : 02 Maja 2013, 14:15:03
Masz tu linka z zaznaczonym miejscem :P

sandro.jpg
11  Heroes VI / Might & Magic Heroes VI: Cienie Mroku / Odp: Shades of Darkness- Dyskusja, problemy i pytania : 02 Maja 2013, 12:18:53

Cytuj
Ja czekam na maila od ubi z kluczem do SoD i innych pierdół, które powinienem dostać z racji zamówienia pre-orderu. Mam nadzieje, że nikt nie będzie próbował mi tego wysłać pocztą (nie znam swojego kodu pocztowego i przy zamówiniu go nie podałem).
I teraz pytanko - Ja dostane klucz na maila, czy gra wskoczy na up(l)ay? I czy ma ten sam, czy osobny launcher?

W niektórych sklepach cdkey z dodatkową zawartością jest umieszczony na koncie sklepu, chociaż na email też powinno dojść. Lepiej będzie sprawdzić :) Chociaż jak zamawiałeś wersje elektroniczna to powinni od razu wysłać. Musisz dodać klucz do swojego konta uplay. Na koniec instalacji gry powinna się pojawić taka opcja. Lepiej instalować na wersje h6, chociaż gra jest samodzielnym dodatkiem.

W menu gry jest opcja odblokuj zawartość.

Broń się odblokowuje w uplay, tam gdzie mozesz odblokować nagrody za działania w grze. Musisz tylko odebrać ją.

Nie wiem czy teraz będzie działa bo w tej chwili conflux jest nieaktywny.

Właśnie zobaczyłem, że można odblokować 5 cechę :O
Wcześniej chyba tylko 3 były więc trzeba to sprawdzić.
12  Heroes VI / Kampania Nekropolii / Odp: Kampania Nekropolis-problemy z misjami. : 01 Maja 2013, 22:25:13
Jeśli dobrze pamiętam to w tej misji trzeba korzystać ze zdolności leczniczych- głównie z umiejętności rasowej. Nie możesz tracić armii na walkach a jeśli już to starać się mieć jak najmniejsze straty. Przeciwnicy w h6 mają to do siebie, że potrafią tworzyć armie z niczego, dlatego trzeba sprytem ich pokonać :) Głównie polegaj na umiejętności rasowej ale wampiryzm i regeneracja też jest przydatna :) Możesz zwiększyć ilość many i regeneracje przez odpowiednią pasywkę w magii pierwotnej. Koniecznie weź jeden podstawowy skill w kampanii- nie chce mi sie uruchamiać gry ale chodzi o ten, który wiąże bohatera z jednostką i gdy ona atakuje to bohater też.
 Misja nie jest trudna ale trzeba wybrać właściwe umiejętności u bohatera i odpowiednio skakać po mapie dzięki portalowi miejskiemu :)

Ad3- Pamiętaj, że możesz tylko jedną wieże ostawić- tą główną.
13  Heroes VI / Might & Magic Heroes VI: Cienie Mroku / Odp: Shades of Darkness- Dyskusja, problemy i pytania : 01 Maja 2013, 21:35:43
Przez moja nieuwagę zapomniałem zamówić dodatek a okazało się, że na dobre mi to wyszło :) Jeśli ktoś zdecyduje się na kupowanie pieczęci w duelu to nieźle zabuli a może nic nie trafić;p Może dadzą ariadne, której nie dostałem przy 2 dlc bo kupiłem wersje cyfrową. Dzisiaj zamówię bo się strasznie niecierpliwie hehe. Przynajmniej kampanie Sandro przejdę. Mam nadzieje, że to będą 2 kampanie po 4 misje :)

Swoja drogą a nie czasem mieli przestać patchować h6? Chyba, że gra z dodatkiem jest  inaczej traktowana... Dobrze by było jakby naprawili pewne rzeczy :)
14  Heroes VI / Heroes VI / Odp: Nasze wizje Lochu :) : 20 Grudnia 2012, 15:08:07
Dobrze wiedzieć, że nie będzie podobnego zabiegu co z aglejami i nifmami :P
Obawiałem się jakieś wersji żywiołaka mroku :d
Stwór ciekawy jest. Jest tak bardzo ciekawy, że ciężko mi napisać jakąkolwiek opinie. Podobne jest do latającego potwora spagetii oblanego atramentem :D
Nazwa też jest w porządku. Mam nadzieje, że tłumacze staną na wysokości zadania i odpowiednio przełożą resztę nazw :P Nie może być aby jednostka nazywała się tak zwyczajnie jak minotaur...
15  Heroes VI / Heroes VI / Odp: Nasze wizje Lochu :) : 12 Grudnia 2012, 23:32:09
Fioletowy kolor trochę psuje wygląd ale nie jest źle. Wygląda lepiej niż zielony u nekro :P
Strony: [1] 2




© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.037 sekund z 18 zapytaniami.
                              Do góry