Punkty uznania(?): 0
Offline
Płeć:
Wiadomości: 115
Inquisitor
|
|
« : 20 Października 2007, 10:37:46 » |
|
Nie znalazłem takiego wątku, a myślę, że powinien być, więc zakładam. Oczywiście wypisujemy nasze ulubione gry. U mnie to będzie tak (kolejność nie jest przypadkowa):
1. Heroes of Might and Magic III - dla mnie to jest żywa legenda. Wspaniała rozgrywka sprawia, że trudno od niej odejść. Jeszcze dziś pamiętam, jak kiedyś z braćmi siedzieliśmy po nocach i graliśmy w Multiplayera. Gra jest zarąbista i mam z nią związane tylko miłe wspomnienia. 2. Diablo II: Lord of Destruction - gra również godna podziwu. Wiele umiejętności do wyboru, bogaty wybór broni, tarczy, hełmów, pancerzy i innym podobnych tego typu rzeczy. Dobra rzeźnia sprawia, że gra się z najczystszą przyjemnością. 3. Heroes of Might and Magic V - po upadku (moim zdaniem) czwórki, piątka podniosła serię do góry. Bardzo ładnie wykonana grafika, klimatyczna muzyka, nowe rasy i zamki oraz powrót do wielu rozwiązań z trójeczki sprawia, że do gry warto wracać. 4. Resident Evil 4 - gra całkiem niedawno trafiła na listę moich ulubionych gier. Gdy się do niej dorwałem, ciężko było mi od niej odejść. Wspaniała, długa rozgrywka, dreszcz emocji przechodzący po ciele (szczególnie jak gra się w nocy), bogaty wybór broni, ładna grafika, klimatyczna muzyka i wciągająca fabuła. Tak można opisać tą grę. 5. Medieval 2 - bardzo dobrze wykonana gra. Wiele możliwości taktycznych zarówno na mapie bitewnej jak i na mapie strategicznej. O wiele lepiej wykonana niż Rome, chociaż i ta część była godna polecenia. Co prawda jak zwykle AI komputera nie jest zachwycające nawet na najtrudniejszym poziomie, ale powstały mody, które to trochę naprawiły. 6. Gothic (1 + 2) - gra jest bardzo ciekawa. Wciągająca fabuła, klimatyczna muzyka i całkiem niezła grafika. W trójeczkę nie miałem okazji pograć zbyt długo, więc na temat tej części się nie wypowiem. Pierwsza i druga część bardzo mi się podobały. 7. PES 6 - w końcu znalazła się też jakaś gra sportowa. Jak dla mnie Fifa nie może się równać z PES'em. Tutaj mamy o wiele więcej możliwości taktycznych i jak dla mnie rozgrywka jest o wiele lepsza. 8. GTA San Andreas - ta gra zasłużyła na miejsce w pierwszej dziesiątce. Znakomita i przede wszystkim długa rozgrywka, ciekawa i wciągająca fabuła. Gdy gramy przez MP gra zyskuje uroku. 9. NFS Most Wanted - któryś NFS musiał się tu znaleźć, bo grałem w wiele jego części i chyba można powiedzieć, że jestem skromnym fanem tej serii. Carbon moim zdaniem był do d*py, a Most Wanted całkiem nieźle wyszedł. 10. Warcraft 2 + StarCraft - zastanawiałem się co umieścić na tym miejscu. Dałem obie te gry, bo pamiętam jak kiedyś cały czas w nie pocinałem. Prawdziwe klasyki Blizzarda.
|
"Wystarczy by dobrzy ludzie nic nie robili, a zło zatriumfuje"Edmund Burke
|
|
|
SpecHoMM
Punkty uznania(?): 15
Offline
Płeć:
Wiadomości: 1 533
...:::Dziel i rządź:::...
|
|
« Odpowiedz #1 : 20 Października 2007, 11:37:40 » |
|
ok. no to pisze
1-age of empires3-jestem fanem i moja naj gra 2-homm5 3-homm3 4-unreal turnament 2004 5-the settlers3 6-troy 7-age of wonders-magia cienia 8-skoki narciarskie 2002( moim zdaniem najlepsza czesc sagi) 9-fifa 2006( a nie 06-to co innego) 10-kozacy
3 pierwsze gry są serio na 1 2 i 3 miejscu a reszta pozycjii to przypadek. ale i tak wszystkie lubie
|
|
|
|
Punkty uznania(?): 0
Offline
Płeć:
Wiadomości: 18
|
|
« Odpowiedz #2 : 20 Października 2007, 11:50:58 » |
|
przede wszystkim heros 5 potem 3 potem diablo 2 potem baldurs gate a potem................ eeeeee z reszta..... wymienilem te najlepsze a jkbym mial wymieniac wszystkie to by trwalo z godzine czytania ale lubie jeszcze flatouta 2 earth 2160 CoD-a 2 i tam jeszcze tyle ze.........
|
Vaniel,elfi król.
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #3 : 20 Października 2007, 12:33:02 » |
|
1. Final Fantasy VII. Nie grałam, ale swoje wiem. 2. Bard's Tale. Do tej pory chętnie pocinam 3. Puzzle Quest. Alternatywne zakończenie wymiata ^^ 4. Deus Ex. na razie dopiero czwarte miejsce, dopiero zaczynam grę 5. The Sims 2... nie, to nie żart 6. Neverwinter Nights 2: Maska Zdrajcy - o niebo lepsze od podstawki 7. HoMMV i III 8. Age of Empires III - moja pierwsza strategia i pierwsza poważna gierka 9. Diablo 2 z dodatkiem
|
|
« Ostatnia zmiana: 05 Lutego 2009, 18:25:34 wysłane przez kluseczka »
|
IP:
Zapisane
|
The universe speaks in many languages, but only one voice.
|
|
|
Punkty uznania(?): 1
Offline
Płeć:
Wiadomości: 623
Androgyne man... Naga Cesarska
|
|
« Odpowiedz #4 : 20 Października 2007, 12:54:26 » |
|
Oto moje ulubione gry: 1HoMM5- mój ukochany skarb 2.MM- fajna gierka 3.Gooka- to samo odczucie co w MM
|
Jedyne co jest pewne to śmierć, więc zamiast się bać, staw jej czoło.
|
|
|
Ale jak to
Punkty uznania(?): 30
Offline
Płeć:
Wiadomości: 789
Cichojcie
|
|
« Odpowiedz #5 : 20 Października 2007, 13:01:15 » |
|
No to i ja swoje powyliczam -Heroes of Might and Magic (V, IV, III, II) -American McGee's Alice -Warcraft z dodatkiem Frozen Throne -Władca Pierścieni: Bitwa o Śródziemie
|
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #6 : 20 Października 2007, 18:58:05 » |
|
Ja nigdy nie mialem w domu zatrzesienia gier ale moje ulubione to 1-HoMM III i V 2-Warcraft III + Frozen Throne No a potem to juz roznie m.in. Faraon, Empire Earth, NFS Underground2...a i w fifke fajnie przyciac. No i takie prymitywne gierki jak Warblade czy Ignition.
|
Pięćdziesięcioro chłopa przy skrzyni umarlaka. Joł-ho-ho i buteleczkę rumu. Pojawił się czart i skończył za resztę. Joł-ho-ho i buteleczkę rumu. Żywa Legenda: http://www.ksu.of.pl/Czekam na: 2008-07-26 - USTRZYKI DOLNE. KONCERT JUBILEUSZOWY NA XXX-LECIE KSU.
|
|
|
The Great LichMaster
Punkty uznania(?): 27
Offline
Płeć:
Wiadomości: 1 473
Scream for me Tawerna!
|
|
« Odpowiedz #7 : 20 Października 2007, 20:21:07 » |
|
1.Oni- gra legenda. Ponad 6 lat na dysku. 2. Splinter Cell: Chaos Theory- may the darkness hide you 3. Company of Heroes (+Opposing Fronts)-TAAAAAAAAAKA GRA! ! ! 4. HoMM V,III,I- no hirek no 5. Operation Flashpoint- wojna przez duże W 6. Call of Duty (+UO) -klasyk II Wojny 7. The Elder Scrolls IV: Oblivion- ogrom i rozmach rozplata neurony 8. CS- kiedyś się w to wymiatało...stare dobre czasy 9. Diablo 2 bez LoD ani rusz- klasyk 10. Star Wars BattleFront (+II)- genialny pomysł, niezłe wykonanie
|
|
|
|
Punkty uznania(?): 4
Offline
Płeć:
Wiadomości: 524
ADHD
|
|
« Odpowiedz #8 : 22 Października 2007, 12:54:35 » |
|
1. HoMM II-V (II-ka była jedną z moich pierwszych gier na kompie i od razu miłość... Heroes 2-gever 4-ever)
2. Diablo LoD- mejdej i kluseczka napisali już...
3. Prince of Percia- "Warrior Within" przede wszystkim. Ta muza, ten klimat, ten system walki, aktywne otoczenie, wątek no i śliczniutka Kaileena...
4. Mortal Kombat II-IV- tak jak seria HoMM- towarzyszy mi od dawna, moje ulubione mordobicie, postacie z nie byle jakiego filmu, fatality...
5. Elder Scrolls- "Morrowind"- bogactwo wyboru postaci, umiejętności, specjalności, zwierząt, potworów, przedmiotów, środowiska, w tej grze można zrobić prawie wszystko...
6. GTA (wszystkie części)- tak jak HoMM i MK zapoczątkowała moją przygodę z grami komputerowymi, w to po prostu trzeba zagrać
7. Worms (wszystkie części)- kupa śmiechu i przednia zabawa
|
Wróciłem właśnie z tej acid cave (…) Ogólnie legowisko trolli i zbiegów z zakładu gnieźnieńskiego. Polecam omijać. - Luk Przy sprawdzaniu niektórych artów dostałbym krwotoku – Dabu wyzywają i każą se lody robić... polecam iść do sklepu po Algidę.. - Laxx -Dabu: Darciuchy. xP Phi, gardzę metalem. x) -Luk **A zjadł Ci ktoś kiedyś kota?** Nikt nie powiedział, że jesteśmy kompetentni;p- Martin
|
|
|
Punkty uznania(?): 3
Offline
Płeć:
Wiadomości: 132
|
|
« Odpowiedz #9 : 28 Października 2007, 17:29:44 » |
|
1 Homm 5 Kużnia przeznaczenia 2 Heroes III 3 sims zwierzaki 4 tzar ciężar korony 5 cultures 2
|
Chcecie żyć w pokoju? To szykujcie się na wojnę!
|
|
|
Punkty uznania(?): 0
Offline
Płeć:
Wiadomości: 10
|
|
« Odpowiedz #10 : 03 Listopada 2007, 22:33:55 » |
|
1 Heroes V 2 Heroes III 3 Władca Pierścieni Bitwa o Śródziemie II 4 Władca Pierścieni Bitwa o Śródziemie 5 Worms 4 6 Titan Quest
|
Mistrz Przystani
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #11 : 03 Grudnia 2007, 16:38:10 » |
|
<Tu coś było, ale zostało wycięte z powodu zmiany gustu Mistrza, tj. mnie>
|
|
« Ostatnia zmiana: 03 Lutego 2009, 15:02:00 wysłane przez Dabu »
|
IP:
Zapisane
|
|
|
|
"Król Multikont"
Punkty uznania(?): 7
Offline
Płeć:
Wiadomości: 1 397
Nobody expects the Spanish Inquisition!
|
|
« Odpowiedz #12 : 03 Grudnia 2007, 19:45:06 » |
|
Ja będe oryginalny Stan na dzień dzisiejszy 1. Contra (pegasus), Cannon forder (amiga)- gry, przy których straciłem dzieciństwo XD 2. Settlers IV, Worms (te z amigi) 3. half life + dodatki, HL2, Alien - gry niesmiertelne przy których straciłem wiele nocy i nerwów 4. Settlers I (amiga), Age of empires I, początki mojej przygody z pc pewnie dlatego tak wysoko 5. Europa Universalis 1-2, Hearts of Iron 1,2 - sam nie wiem czemu je tak lubie 6. Guild Wars- prawie rok gry, mam ją w sercu, głownie dzięki miłym ludziom z gildii 7. Lineage 2 - gra, która kocham i nienawidzę zarazem, ponad 2 lata gry 8. Sid Meier's Pirates! - gra znana z wersji na c64 też w wersji pc ma to coś. 9. Pontifex II - gra przy której można potrenować przestrzenne myslenie ^^ 10. Gta 2, 3 i następne - kolejny wielki hit, który miło wspominam. Buu brak heroes - niestety tak sie złozyło, że ta gra niczym mnie nie zainteresowała na dłużej....
|
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #13 : 03 Grudnia 2007, 19:56:41 » |
|
1. Contra (pegasus),
Jaaa......O JAAA...!!! Rozmarzyłem się... nawet nie wiem czy mi pegazus jeszcze zadziała Poza tym ostatnio nic się nie zmieniło... zacząłem od nowa kampanie w HoMM III ale, powoli gram...
|
Pięćdziesięcioro chłopa przy skrzyni umarlaka. Joł-ho-ho i buteleczkę rumu. Pojawił się czart i skończył za resztę. Joł-ho-ho i buteleczkę rumu. Żywa Legenda: http://www.ksu.of.pl/Czekam na: 2008-07-26 - USTRZYKI DOLNE. KONCERT JUBILEUSZOWY NA XXX-LECIE KSU.
|
|
|
Tamer spamer soul
Punkty uznania(?): 3
Offline
Płeć:
Wiadomości: 1 399
Moja psina
|
|
« Odpowiedz #14 : 07 Grudnia 2007, 10:05:09 » |
|
Piękny i skryty temat a jeszcze nie odpowiadałem:
1.Seria GTA - za gangstera świetnie sięrobi 2.Saga HoMM - czy ja naprawdę muszę się wypowiadać 3.Seria gothic - świetne na nudne chwile 4.Diablo 2 - uwielbiam taka rzeźnie 5.Metin 2 - pogrywam sobie 6.Wormsiki - no to bierzemy spluwe i pafpaf... 7.Prince of Persia - ciekawy klimacik
Wymieniam same hity więc co tu dodawać lubię grać w hity
|
Life is short ,so play Heroes of Might and Magic or die.
|
|
|
|