Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
Pokaż wiadomości
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Pamiętaj, że widzisz tylko te wiadomości w tematach do których masz aktualnie dostęp.
    Wiadomości   Pokaż wątki Pokaż załączniki  

  Wiadomości - Wukashi
Strony: [1] 2 3 4 ... 49
1  Heroes VII / Heroes VII / Odp: Heroes VII - Aktualności - Dyskusja : 14 Sierpnia 2014, 16:54:32
Z heroworld.net:
http://www.heroworld.net/screenshot/h7/20140814-unit.jpg
Obawiam się, że jedynym gryfem w grze może być wersja dzika tej jednostki... Nowa Przystań dla mnie jest be. :D
NO c hyba, że ta laska będzie dosiadała gryfa... W co wątpię.
2  Heroes VII / Heroes VII / Odp: Heroes VII - Aktualności - Dyskusja : 13 Sierpnia 2014, 22:18:37
Dlatego musiałeś uważać i bardziej pilnować terytorium. Przynajmniej siedliska powinno dać się zmieniać.

Swoją drogą, kto założy się, że mamy do czynienia w zwiastunie z Anastazją? :)
3  Heroes VII / Heroes VII / Odp: Heroes VII - Aktualności - Dyskusja : 13 Sierpnia 2014, 22:04:33
A ja właśnie ten z H5 i H6. Generalnie marzę o tym by zobaczyć Mroczne i Leśne Elfy, Krasnale i Nagi w jednych Heroesach, ale trudno będzie spełnić te oczekiwania chyba. :(

Szkoda swoją drogą, że nie będzie już konwersji miast. Przydatne to było i zapewniało więcej możliwości w rozgrywce...
4  Heroes VII / Heroes VII / Odp: Heroes VII - Aktualności - Dyskusja : 13 Sierpnia 2014, 21:20:27
Nie prawda. Równolegle w czasie orkowie z Rannaru i z wysp Pao funkcjonowali w Ashanie. Po prostu twórcy najpierw pokazali tych, potem tamtych.

Myślę, że teraz będą znowu ci z wysp, albo mieszanka jakaś... Zależy na ile trailer pokazuje rzeczywisty stan rzeczy. No i kilka modeli jednostek Przystani z H6 przemknęło do H7 w nieco zmienionej formie, to też nasuwa jakieś wnioski...
5  Heroes VII / Heroes VII / Odp: Heroes VII - Aktualności - Dyskusja : 13 Sierpnia 2014, 20:55:08
Też liczę na LOCH. Inferno polubiłem w H6, myślę, że należy mu się fajny dodatek. :D
Hadras, masz Cabiry, nie narzekaj. :D
6  Heroes VII / Heroes VII / Odp: Heroes VII - Aktualności - Dyskusja : 13 Sierpnia 2014, 20:36:20
Drugie głosowanie ma ponoć dotyczyć Lochu i Inferna. Oby wygrało to pierwsze... :(
Idealnie by było gdyby w głosowaniu byli orkowie, a jedna z tych frakcji była pewna, no ale c'est la vie.
7  Heroes VII / Heroes VII / Odp: Heroes VII - Aktualności - Dyskusja : 13 Sierpnia 2014, 19:56:35
Smutne jest tylko to, że nie dodadzą każdej brakującej frakcji z h6 do h7 przynajmniej w podstawce... :( Mam dość egipskich trupów i orków. Mam nadzieję, że w podstawce pojawi się również Loch, tego się trzymam!
8  Heroes VII / Heroes VII / Odp: Heroes VII - Aktualności - Dyskusja : 13 Sierpnia 2014, 12:04:19
Wszystko super, tylko, szkoda, że musimy wybrać między rewelacyjnymi frakcjami, których nie było w H6. :( Ale skoro istnieje wybór, to chyba obie frakcje są już na pewnym etapie tworzenia i jedna z nich będzie odstawiona na dodatek... Oby!
9  Heroes VII / Heroes VII / Odp: Heroes VII - Aktualności - Dyskusja : 12 Sierpnia 2014, 18:56:26
Jestem ciekaw, jak będzie wyglądała polityka Ubi w sprawie stopniowego prezentowania gry, no i czy nareszcie zobaczymy inne frakcje, niż te 5 znanych z podstawki H6...
10  Heroes VI / Heroes VI / Odp: Co wam się podoba lub nie i czego wam brak w HVI? : 02 Grudnia 2013, 12:06:13
Według mnie już nekromanci albo orkowie lepiej pasowaliby do takich bagien.
Zależy jeszcze o jakich mokradłach ktoś myślał... xd
11  Heroes VI / Heroes VI / Odp: Co wam się podoba lub nie i czego wam brak w HVI? : 28 Listopada 2013, 20:53:21
Odświeżę trochę wątek. :)

Sanktuarium jest świetną frakcją. Ma unikalny klimat. Jednostki są silne, mają cenne umiejętności. Jednak, żadna nie lata (a kirin powinien, co z resztą wspomniano), co jest poważnym mankamentem, ale i skłania do nowej strategii, bez latających stworów. Mają dobre zdolnościi rasowe (tsunami, czy spokój...), choć honor mnie nie przekonał. Przez jakiś czas była to moja ulubiona frakcja. Krasnale (i żal, że ich zabrakło) oraz mroczne elfy odeszły w kąt (do czasu). Kampania Świątyni mi się podobała, dopełniała klimat frakcji. Muzyka też mi się spodobała, zwłaszcza podczas oblężenia i miasta. Jeśli chodzi o jednostki to pogodziłem się z obecnością Mizu- kami i z małą liczbą samych nag (moim zdaniem kapłanka to taka sama naga jak i inne). No i atut w postaci poruszania się po wodzie bez statku. Szkoda tylko, że większość bohaterów to ludzie... Generalnie świetnie zrealizowany pomysł na nową rasę. Daję 8,5/10.

Inferno nigdy nie podchodziło pod moje "gusta zamkowe" w heroesach. Tu jednak się to zmieniło. Nowy klimat przepełniony chaosem, genialne jednostki (jedynie maniak i cerber średnio mi podpasowały) takie jak reproduktor, czy niszczyciel... Jakoś nie brakuje mi diabła w tym pakiecie. Brama jak i zdolności rasowe są przyzwoite. Kampania chyba najciekawsza ze wszystkich w podstawowej wersji, choć ostatnia misja mnie nieco rozczarowała. Muzyka ok, bez rewelacji, może dlatego, że większość utworów jest z DM (pasują do frakcji, ale mimowolnie kojarzą mi się z tą grą). Oceniam na 7,5/10.

Przystań podobnie jak Inferno mi się spodobała w przeciwieństwie do poprzednich odsłon hirków. Choć według mnie za dużo w niej światłości i płci pięknej w szeregach armii. Wreszcie mamy zmniejszoną liczbę jednostek ludzkich w armii (nie wiem w sumie jak zakwalifikować słonecznego jeźdźca), a to mnie zawsze odstręczało od tej frakcji! Jeśli chodzi o zdolności rasowe, to w moim przekonaniu nie są specjalnie rewelacyjne, natomiast zdolność już mi się spodobała. Muzyka jest w tym przypadku niezwykle klimatyczna (zwłaszcza miasta i w kampanii), kampania ok, aczkolwiek bez specjalnego polotu. Daję 6,5/10.

Nekropolis natomiast mi się nie spodobało. Zdecydowanie wolałem mroczny gotyk, niż pseudo egipskie klocki. To samo tyczy się jednostek. Jedynie prządki mi się spodobały, choć brak mi kościanych smoków (co częściowo naprawił dodatek). Zdolności rasowe są dobre, nekromancja również. Kampania w podstawce moim zdaniem najgorsza ze wszystkich (Anastazjofobia). Natomiast kampanie Sandra i Veina uważam za świetne (zwłaszcza Veina, u Sandra mało misji niestety...). Muzyka zupełnie mi nie podpasowała poza utworami z tych dwóch późniejszych kampanii. Irytuje mnie poza tym fakt, że jest to najbardziej wylansowana frakcja w H6. Jak dla mnie 4,5/10.

Twierdza pod względem klimatu jest zabójczo monotonna i generalnie kiepska (w sumie jedynie w H5 mi się spodobała). Jednostki są dobre, ale żadna z nich nie przypadła mi do gustu. Zdolności ok, Szał jest bardzo przydatny. Muzyka najgorsza ze wszystkich ras. Większość bohaterów to ludzie, kampanie takie sobie (ciekawe misje, ale generalnie mnie nie urzekły). Hejt na orków, 3/10.

Loch to zdecydowanie moja ulubiona frakcja! Klimatycznie najlepsza rasa. Posiada najładniejszy ekran miasta, nawet ta purpura mnie nie zraża. Jednostki są świetne (jedynie model smoka jest jakby nieco niedopracowany), zwłaszcza czyhający w cieniu, bezimienni i panie z czakramami. Zdolności rasowe bardzo dobre, całun Malassy świetny. Portrety bohaterów najlepiej wykonane ze wszystkich frakcji. Wciągająca kampania na czele z Raelagiem dosiadającym podziemnego jaszczura, muzyka najlepsza ze wszystkich ras. W H5 Loch też króluje u mnie na podium, ale ten z szóstki ma dużo lepszy klimat. Daję 9,5/10.

Jeśli chodzi o generalne plusy H6, to:
- zmniejszona liczba zasobów (no mogliby dać jeszcze jeden i byłoby bosko),
- rewelacyjna grafika i klimat,
- rozgrywka,
- muzyka (choć nie do końca),
- droga łez i krwi bohatera,
- zdolności rasowe.
- conflux.
Minusami są:
- drzewko zdolności,
- mała ilość frakcji,
- mała ilość map,
- bugi.
12  Heroes VI / Multiplayer / Mapy Multiplayer : 15 Maja 2013, 22:21:14
Witajcie! Zamierzam z reszty kampanijnych map uczynić mapy do multi. Nieco je zmodyfikuję. Jednak na skryptach itp. się nie znam, a obawiam się, że mogą one uniemożliwić normalną grę. Czy ktoś mógłby je usunąć i ustawić jeden, tradycyjny warunek zwycięstwa, czyli po prostu zrównać wszystkich przeciwników z ziemią? ;)
13  Heroes VI / Might & Magic Heroes VI: Cienie Mroku / Odp: Shades of Darkness- Dyskusja, problemy i pytania : 04 Maja 2013, 14:39:05
tryt, ja tak już robiłem. ;) Ściągam ponownie patch 2.1. Może źle się ściągnął. Jak to nic nie da to będę bardzo zły. :)
14  Heroes VI / Might & Magic Heroes VI: Cienie Mroku / Odp: Shades of Darkness- Dyskusja, problemy i pytania : 04 Maja 2013, 13:37:06
Jak zamawiałeś z gram.pl to w zrealizowanych zamówieniach na Twoim koncie przy ikonce SoD będzie opcja pobrania pakietu.
Nikt nie zna przyczyny mojego problemu?
15  Heroes VI / Might & Magic Heroes VI: Cienie Mroku / Odp: Shades of Darkness- Dyskusja, problemy i pytania : 04 Maja 2013, 13:13:06
Czy ktoś miał problemy z zainstalowaniem patcha 2.1?
Ja ściągnąłem jego instalkę, aczkolwiek nie mogę go zainstalować, bo nie widzi dodatku. ;/
Strony: [1] 2 3 4 ... 49




© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.038 sekund z 18 zapytaniami.
                              Do góry