Ej! Może ja też coś napiszę?!? xD
OK, więc Akademia...
I. CabirNo cóż ja biedny poradzę? Zakochałem się w tej małej istocie. :3
Nie wiem jak sprawuje się on w grze (chociaż mam wielką nadzieję, że dobrze), ale jestem pewien, że daje z siebie wszystko!
Jest on ciekawym zamiennikiem znanego nam Gremlina, którego wcale mi nie brakuje.
II. GargulecTutaj tradycyjnie. Nie widzę większej potrzeby by usuwać go z tej frakcji. Świetnie się tutaj komponuje.
III. MagCHWILA! CHWILA! Czemu Mag jest tak nisko? Już wyjaśniam, nie uważam żeby Magowie byli zbyt potężni. To znaczy wiem, władają magią, która daje im niewiarygodne umiejętności i pozwala przyzywać kule ognia i meteoryty by zniszczyć oddziały przeciwników, ale według mnie mianem Maga powinno nazywać się tych, którzy nie są już Adeptami, ale jednocześnie nie wybrali oni jeszcze sobie "Domu" do którego chcą przystąpić, a do wyboru mają trzy: Materii, Anima i Chimery.
W dużym skrócie, byli by to tacy czarodzieje bez specjalizacji.
IV. DżinnTutaj się zgodzę, Dżinn zupełnie tutaj wystarczy.
V. RakszasaNiesamowicie oryginalnie wybiorę to samo co reszta, bo jest to świetna jednostka!!!
VI. Skorpien (OK, wiem, że Skropikora pasuje tutaj niemal idealnie, ale to moja wizja! xD)
Takie coś... Nazwa pochodząca od słów Scropion i Sapien, bo czemu nie? xD
W każdym razie, wydaje mi się to trochę dziwne, że Akademia jako frakcja zamieszkująca głównie tereny pustynne nie ma w swoich szeregach jednostki, która powstała "na bazie" skorpiona.
Wprowadzenie czegoś takiego byłoby, moim zdaniem, swego rodzaju powiem świeżości. No, przy okazji kojarzy mi się z Przerazą z H3 :3
VII. TytanGłównie ze względu na tradycję i to jak bardzo tutaj pasuje. Tytan wydaje się być stworzonym aby być jednym z czempionów Akademii.
VIII. Smoczy GolemWydaje mi się pasować tutaj wręcz idealnie. Nawet pomimo faktu, że Czarodzieje z Akademii nie wyznają wiary Smocze Bóstwa to jednak widzą o ich egzystencji i wpływie na świat. Wiedzą, że istnieją, ale nie ma to nic wspólnego z wiarą.
Poprzez stworzenie konstruktu będącego mechaniczną wersją tychże bóstw, Czarodzieje mogą chcieć ukazać światu, że wiara nic nie daje, a potęga bogów jest w zasięgu ręki. Smoczy Golem pełniłby więc dwie funkcje, byłby potężną jednostką bojową, jak i próbą dorównania potędze Smoczych Bóstw.
Nie powiem żebym dokonał jakichś nadzwyczajnych zmian wśród jednostek tej frakcji, ale zawsze to coś, nieprawdaż? xD