Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
Pokaż wiadomości
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Pamiętaj, że widzisz tylko te wiadomości w tematach do których masz aktualnie dostęp.
    Wiadomości   Pokaż wątki Pokaż załączniki  

  Wiadomości - Klever
Strony: [1]
1  Heroes VI / Heroes VI / Odp: HoMM6 - Aktualności - Dyskusja : 07 Lipca 2012, 22:19:02
Według mnie najlepszy ekran ma Świątynia, ale tu nie o tym.

Inferno według mnie wyszło średnio (w pełnym tego słowa znaczeniu). Nekropolis chyba nawet lepiej wygląda. Te mury już od początku odrzucają. Za to podoba mi się użycie nieodłomnej części tego miasta czyli... łańcuchów. Budynek Matek Roju wygląda wręcz beznadziejnie. Taki sztuczny... W ogóle dziwię się, że pozwolono by tak świetna i popularna seria Heroes tak spartaczyła kolejną część. Po 5 miałam nadzieję, że 6 będzie rewelacyjna, że grafika będzie powalać jeszcze bardziej, a tu ,,masz babo placek,,.

Wady ekranu Inferno:

- Mury! (za różowe i takie no... brzydkie xD)
- Budynek Matek Roju!
- Dziwne kolory.
- Według mnie powinny na budynkach siedzieć jakieś demony czy coś żeby nadać miastu dodatkowego chaosu. Wszędzie demony itd. ale to moje zdanie więc nie wiem czy to minus...
Na chwilę obecną brak innych pomysłów.

Zalety:
- Chaos w rozmieszczeniu budynków!
- Tło, czyli wulkany itd.
- Łańcuchy nadające miastu taką atmosferę...
- Dużooo lawy, ognia itp.

Ekran miasta Inferno nie wypadł najgorzej (nie to co przystań... tragedia) choć mogło być lepiej. Mam nadzieję, że autorzy popracują nad nimi, a to za przeproszeniem g****, które nam wciskają na zamydlenie oczu będzie polepszone. Niektóre są fajne ale sami przyznacie, że w porównaniu do Heroes 5 to jakaś porażka na całej linii.
2  Heroes VI / Kampania Nekropolii / Nekropolis - rozwój miasta. : 28 Lutego 2012, 17:06:06
Jak według was najlepiej rozbudowywać królestwo umarłych. Co najpierw, co najważniejsze. Wasze propozycje  :)
3  Heroes VI / Kampania Nekropolii / Odp: Pajęczy Fortel (misja 4) opis przejścia. : 31 Grudnia 2011, 00:14:53
Przeszłam :D Dziękuję z serca każdemu tutaj.
4  Heroes VI / Kampania Nekropolii / Odp: Kampania Nekropolis-problemy z misjami. : 30 Grudnia 2011, 19:37:08
A ja mam pytanie. W tabeli umiejętności jest w prawym górnym rogu opcja zwróć punkty. Dlaczego jest niedostępna?
5  Heroes VI / Kampania Nekropolii / Odp: Pajęczy Fortel (misja 4) opis przejścia. : 30 Grudnia 2011, 16:14:50
Odkrywając zachód przejąć miasto oczywiście? Pytam dla upewnienia.
6  Heroes VI / Kampania Nekropolii / Odp: Pajęczy Fortel (misja 4) opis przejścia. : 30 Grudnia 2011, 14:57:30
A jakie Umiejętności w takim razie dać Kasparowi (nie wiem czy tak się zwie)?
7  Heroes VI / Kampania Nekropolii / Odp: Pajęczy Fortel (misja 4) opis przejścia. : 30 Grudnia 2011, 12:34:44
Dziękuję WSZYSTKIM za pomoc, napiszę dziś wieczorem jak mi poszło  :P

Wiadomość doklejona: [time]30 Grudzień 2011, 13:54:44[/time]
Niestety znowu ta sama sytuacja a dokładniej przejęłam zamek na północy i w tej samej turze z zachody wyskakuje mi bohater który ma bardzo wysoki poziom zagrożenia ;/ zdjęcie jakby co. http://imageshack.us/photo/my-images/267/herosu.png/
W mieście mam wskrzeszone 1 szkielet, 5 liczy (I poziom), 4 wampiry (I poziom) i 1 trupożerca. Co mam robić?
PS. Nawet jak przejmę te wojsko z miasta to poziom jest WYSOKI.
PS2. Czy wy oddawaliście Anastazji wojsko alchemika?
8  Heroes VI / Kampania Nekropolii / Odp: Pajęczy Fortel (misja 4) opis przejścia. : 30 Grudnia 2011, 00:45:23
Dzięki za pomoc, a mam pytanie do ciebie. Czy ,,odkrywając,, zachód podbiłaś miasto demonów ale te na powierzchni?
Inne poradniki także mile widziane.
9  Heroes VI / Kampania Nekropolii / Odp: Pajęczy Fortel (misja 4) opis przejścia. : 29 Grudnia 2011, 22:14:04
1) Pkt. Um. rozdawałam dokładnie tak: *Zdolność walki : Defensywa I, Dyplomacja, Oświecenie, Logistyka, Turysta, Mistrz Oblężenie I i II, Kontratak I, Strzelectwo I *Zdolność magii : Magia Powietrza I II III, Błyskawica i Łańcuch Błyskawic, Trzęsienie Ziemi, Trująca Chmura, Odłamki lodu, Krąg Zimna, Magia Ciemności I, Żywiołaki Ciemności, Zawładnięcie, Implozja - umiejętności nie zmienię bo nie mam ochoty zaczynnać kampanii od początku więc muszę sobie poradzić z tymi.
2)Utykam zawsze po przejęciu 1 miasta na powierzchni, bez znaczenia czy na północy czy zachodzie, ponieważ gdy zdobędę np. północ a i wtedy pisze że zagrożenie dość niskie... to przeciwnik z zachodu wyskakuje z pot,ężną armią z którą napewno sobie nie poradzę
3) Jestem tak zdesperowna  że gram na niskim ;(
10  Heroes VI / Kampania Nekropolii / Pajęczy Fortel (misja 4) opis przejścia. : 29 Grudnia 2011, 18:25:37
Witam. Mimo zastosowania rad innych użytkowników innego wątku nadal mam niemałe problemy ze skończeniem tej misji i zarazem kampanii.Utknęłam na walce z zamkami na powierzchni więc Uriel jeszcze poczeka.
Więc czy ktoś kto skończył kampanię Nekropolii mógł by napisać przebieg misji? Z góry dziękuję.
Zakładam nowy dział by nie zaśmiecać ogólnego.
11  Heroes VI / Kampania Nekropolii / Odp: Anastazja [Uwaga spojlery] : 28 Grudnia 2011, 13:28:22
Mam 1 dręczące mnie pytanie. Dlaczego odbicie Anastazji było demonem? (misja w jej umyśle)
12  Heroes VI / Kampania Nekropolii / Odp: Kampania Nekropolis-problemy z misjami. : 27 Grudnia 2011, 21:21:05
Dzięki i mam takie małe pytanie chyba mi wybaczycie ;d. Czy da się usunąć wszystkie Pkt. Um. i rozdać ponownie?
13  Heroes VI / Kampania Nekropolii / Odp: Kampania Nekropolis-problemy z misjami. : 27 Grudnia 2011, 15:11:45
1) Dziewczyna ale nie szkodzi :D
2) Łzy i to był według mnie błąd...
3) Pkt. Um. rozdawałam dokładnie tak:
*Zdolność walki : Defensywa I, Dyplomacja, Oświecenie, Logistyka, Turysta, Mistrz Oblężenie I i II, Kontratak I, Strzelectwo I
*Zdolność magii : Magia Powietrza I II III, Błyskawica i Łańcuch Błyskawic, Trzęsienie Ziemi, Trująca Chmura, Odłamki lodu, Krąg Zimna, Magia Ciemności I, Żywiołaki Ciemności, Zawładnięcie, Implozja

Nw czy o to Ci chodzi :D
A mój problem polega zwykle na tym, że gdy zdobędę 1 zamek inni bohaterowie wyskakują z np. Północy i mają ogromną armię z którą bym sobie poradziła gdyby nie poprzednia walka... No i koniec misji...
Ps. Czy możesz podać link do twojego ,,poradnika,, bo masz pełno postów i nie mam ochoty przeglądać twoich 218 stron w profilu :)
14  Heroes VI / Kampania Nekropolii / Odp: Kampania Nekropolis-problemy z misjami. : 27 Grudnia 2011, 14:52:28
Hej. Mam problem. Rozpoczynam chyba już z 10 raz misję Pajęczy Fortel (4) i za chiny nie mogę jej przejść >:( zamki są za silne, bohaterowie kolosalni no nie wyrabiam ... czy ktoś może mi powiedzieć jak to przejść?  :(
15  Heroes VI / Kampania Nekropolii / Odp: Anastazja [Uwaga spojlery] : 27 Grudnia 2011, 12:40:38
[SPOILER]
Dobrze mówisz Uriel ją opętał, a następnie chciał by jego matka weszła w ciało Anastazji. Ale szczerze to mi trochę żal Uriela... (bynajmniej w tej kampanii) w końcu stracił matkę, brata, nic mu się nie udaje... Postawcie się na jego miejscu. Miał szansę wskrzesić bliskich. Gdyby nie to opętanie ... :/
Strony: [1]




© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.025 sekund z 15 zapytaniami.
                              Do góry