|
|
« Odpowiedz #6780 : 14 Czerwca 2012, 00:01:00 » |
|
Cóż, pozostaje mieć nadzieję, że skoro aktualnie mamy te pożal się Boże okienka dla jednych, zaś dla drugich Oświetlające błogą aurą szczęśliwości okienko, to dla drugiej grupy będzie możliwość wybrania widoku pierwotnego. Wówczas zamknęliby się oni i przestali wypisywać niestworzone opowieści o tytanicznych wysiłkach ich komputerów w walce z tymże morderczym lewiatanem straszliwego nawału pikseli i jakże nierówna jest to batalia, przestaliby pisać w kółko o tym, że skoro IM jest to niepotrzebne, to niepotrzebne jest robienie tego dla innych graczy. I mielibyśmy o jeden stek wołających o pomstę do nieba głupot mniej.
A Draupnir znowu pije do czegoś ale nie za bardzo ktokolwiek wie o co mu chodzi. Nihil novi sub sole. Chcąc urozmaicić grę zrobiłbym alternatywne ulepszenia jednostek Krew/Łzy. Część zdolności bitewnych z obecnych "drzewek" zrobiłbym unikatowymi dla pewnych ras i w ogóle niektóre czary można by dostosować do specyfiki rasy, parę przykładów jakby to mogło działać: - Nekropolia ma dostęp po dwukrotnym wykupieniu Kwasowej Chmury do jej ulepszonej wersji kosztującej dwukrotnie więcej many i mogącej być użytą jedynie raz. Nazwać to Sidłami Ashy i w ten oto sposób mamy 3x3 przytrzymywacz na czas jednej tury zadający obrażenia wszystkim żywym oddziałom stojącym w całości w sidłach - Czempioni nie są przytrzymywani. Obrażenia są nieznacznie większe niż dla Kwasowej Mgły lecz Sidła znikają po jednej turze. - Inferno po podwójnym wykupieniu Gradu Meteorytów dostaje dostęp do podwójnej Kuli Ognistej - koszt dwóch Kul Ognistych, to samo działanie, Kule nie mogą trafić w to samo miejsce, ich pola działania nie mogą się pokryć. Raz na walkę. - Sanktuarium szalałoby podwójnym Kręgiem Lodu uderzającym 5x5 bez środkowego pola. wewnętrzny krąg zadawałbym obrażenia równe zewnętrznemu, dobre na jednostki duże. I tak dalej ze zdolnościami Mocy, a potem wersjami Łez. Nie są to nie wiadomo jakie pomysły a założę się, że dostęp do paru dodatkowych sztuczek bardzo urozmaiciłby grę.
|
Dawny nick: Rozk*rwiciel
|
|
|
Człowiek - Szparag
Punkty uznania(?): 3
Offline
Płeć:
Wiadomości: 751
Dragons, dragons everywhere
|
|
« Odpowiedz #6781 : 14 Czerwca 2012, 12:36:55 » |
|
Obawiam się Rozkurwiciel, że takie zmiany są trudne do wprowadzenia. Jednostki krwi/łez- masz kilku bohaterów na różnych drogach i co teraz? Raczej ciężko... Jeśli idzie o zdolności to należy pamiętać, że to co niegdyś (w HV) było wykupywalnym talentem dla danej frakcji teraz dostaje się automatycznie wraz z wchodzeniem na wyższy poziom, a i wogóle zdolności rasowe stały się silniejsze.
|
[Dzisiaj o 22:15:22] ♣ Sojlex: Cahan jest do tego stopnia chłopczyca, że tylko bycie feministką ratuje jej kobiecość
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #6782 : 14 Czerwca 2012, 13:25:44 » |
|
Takie moje fantazje. Wiadomo, że tego nie zrobią. Po prostu mówię jakiego typu rzeczy mogłyby być zrobione i jakie aspekty gry dla mnie jako gracza są najistotniejsze i jednocześnie co chciałbym by było najistotniejsze dla nich.
Z tymi drogami to proste. Po awansie głównym bohaterem w jedną ze stron tracisz możliwość rekrutowania ulepszeń przeciwnych a wszystkie już ulepszone jednostki przechodzą na drugą stronę barykady.
|
Dawny nick: Rozk*rwiciel
|
|
|
Człowiek - Szparag
Punkty uznania(?): 3
Offline
Płeć:
Wiadomości: 751
Dragons, dragons everywhere
|
|
« Odpowiedz #6783 : 14 Czerwca 2012, 13:34:44 » |
|
I tu właśnie byłby słaby punkt. Są osoby, które nie mają "głównego bohatera" tylko paru mocno rozwiniętych bohaterów. No i co w takim wypadku? Zresztą ze strategicznego punktu widzenia takie coś mogłoby wiele zepsuć. Jeśli dajmy na to frakcja X miałaby ulepszenia krwi do niczego, grałoby się drogą łez tylko po to by uniknąć tych ulepszeń.
|
|
« Ostatnia zmiana: 14 Czerwca 2012, 17:17:50 wysłane przez Cahan »
|
IP:
Zapisane
|
[Dzisiaj o 22:15:22] ♣ Sojlex: Cahan jest do tego stopnia chłopczyca, że tylko bycie feministką ratuje jej kobiecość
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #6784 : 14 Czerwca 2012, 15:02:32 » |
|
Nie byłoby ulepszeń do niczego, jednostki Krwi z zasady miałyby bardziej ofensywną umiejętność specjalną a Łez defensywną. Wyobrażam sobie to mniej więcej tak: Kensei (Wersja Łez): Kensei chcąc uchronić swoich towarzyszy gotowi są podjąć się nierównej walki. Odrobinę mniejsza kara do ataku przy Wyzwaniu, lecz od teraz może ono objąć więcej oddziałów - np. 2. Im mniejsza kara tym szerszy limit. Kensei (Wersja Krwi): Kontynuowane ataki zadają odrobinę więcej obrażeń procentowo od ataku głównego. Cerber (Wersja Łez): Nieograniczony kontratak. Brak zajadłości. Cerber (Wersja Krwi): Stary bonus do obrażeń przeciw prześladowcom, narasta przy kolejnych atakach jednak coraz słabiej. Można dodawać też zupełnie nowe zdolności na miejsce starych. Tak można długo wymyślać a zbalansowanie tego jest dużo łatwiejsze niż sądzicie i niż developerzy zawsze przekonują Cahan - chyba nie można bohaterów rozwijać w różne strony tzn. tylko główny bohater może być rozwijany w Krew/Łzy, hm? Choć nie jestem pewien, dawno nie grałem...
|
|
« Ostatnia zmiana: 14 Czerwca 2012, 17:15:25 wysłane przez Rozkurwiciel »
|
IP:
Zapisane
|
Dawny nick: Rozk*rwiciel
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #6785 : 14 Czerwca 2012, 17:11:27 » |
|
Tylko główny bohater może kroczyć scieżką Łez lub Krwi. Bardzo fajne te umiejętności co je opisujesz. Moim zdaniem gra mogłaby skorzystać na tym tylko, te umiejętności urozmaiciły by tylko grę. Szkoda tylko, że mała szansa jest raczej na to... nikt z Ubisoftu ani Limbica nie palnie się w łeb oświecony i nie wprowadzi raczej takich ulepszeń... zbyt wiele rzeczy do zbalansowania by było potem i większa robota przy patchach.
|
Audaces Fortuna Iuvat!
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #6786 : 14 Czerwca 2012, 17:23:04 » |
|
Dziękuję, bardzo mi miło.
Ten cały problem z balansowaniem to pic na wodę, to nie jest trudne. Wiem jak powstają mody i tam jakoś nikt z lepszych moderów nie ma z tym problemu. To naprawdę proste rzeczy wymagające tylko trochę pomyślunku u trzech zarządzających i dobrego opiniowania od parunastu ludzi do testów. Oczywiście kiedy już mamy jakąś bazę czyli grę w obecnej postaci. Wypisujesz wnioski - ta jednostka młóci tą w takim układzie, ta mocno chroni tamtą i zastanawiasz się czy o to chodziło, jeśli nie zmieniasz pewne parametry i sprawdzasz ponownie, prawdopodobnie problem został naprawiony.
Heores VI to nie SC2 gdzie wszystko jest setki razy bardziej skomplikowane przez m.in. tempo gry.
|
Dawny nick: Rozk*rwiciel
|
|
|
Fan Iriny
Punkty uznania(?): 3
Offline
Płeć:
Wiadomości: 197
Wszystko płynie...
|
|
« Odpowiedz #6787 : 14 Czerwca 2012, 18:51:13 » |
|
Rewelacja na Bałtyku - nowe ekrany miast będą w patchu 1.5! I jeszcze jedna informacja (może fajna, może nie) - tego samego dnia będzie wydane pierwsze DLC do "Pirates of the Savage Sea", a jego cena wynosi 9,99 €. Więcej informacji pod tym linkiem. Wiem, że dla niektórych to zdzierstwo, ale ja się cieszę - nareszcie coś nowego wyjdzie do tej gry!
|
“Nie zgodzę się i nie dam się zmusić. Decyzja należy do mnie...“ - Irina.
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #6788 : 14 Czerwca 2012, 19:27:11 » |
|
Czyli, że zostanie dodana nowa frakcja piratów ?? A może to tylko nowe misje ?
|
|
|
|
Fan Iriny
Punkty uznania(?): 3
Offline
Płeć:
Wiadomości: 197
Wszystko płynie...
|
|
« Odpowiedz #6789 : 14 Czerwca 2012, 19:28:41 » |
|
Nie liczę na nową frakcję. Będzie to pewnie nowa kampania z Cragiem właśnie. Ale za to będzie nowa broń rodowa, nowe artefakty i nowy set.
|
“Nie zgodzę się i nie dam się zmusić. Decyzja należy do mnie...“ - Irina.
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #6790 : 14 Czerwca 2012, 21:36:52 » |
|
Ekran Twierdzy
|
|
|
|
Punkty uznania(?): 2
Offline
Płeć:
Wiadomości: 126
Amicus stultorum similis efficietur
|
|
« Odpowiedz #6791 : 14 Czerwca 2012, 21:40:51 » |
|
Ekran Twierdzy
Jest w portalu od jakiegoś czasu już. : P Ogólnie to całkiem ciekawe, że wypuszczają chociaż takie DLC. Ale i tak wolałbym info o jakimś dodatku z krwi i kości. No, ale w sumie mi się nie spieszy, bo jeszcze nie ukończyłem podstawki... Fajnie, że umieścili w tym DLC Crag Hacka, o którym było sporo wzmianek (dialog w piątce czy artefakty w szóstce).
|
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #6792 : 14 Czerwca 2012, 21:44:04 » |
|
Na pewno nie kupie tego DLC. Chce nowych frakcji, nowych jednostek.
|
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #6793 : 14 Czerwca 2012, 21:49:37 » |
|
To jak to jest w końcu, to są finalne wersje ekranów czy tylko concept arty? Bo Twierdza wygląda fatalnie A co do dodatku. Zaczyna się dojenie, DLC w cenie 1/4 podstawki bez żadnego nowego zamku? Jeśli nie będzie tam naprawdę fajnej broni rodowej, tych nowych artefaktów, nowych neutrali i np. odblokowania kolejnej cechy rodowej to nie widzę sensu w kupowaniu tego dla samych 10 godzin gry.
|
|
|
|
Punkty uznania(?): 0
Offline
Płeć:
Wiadomości: 11
|
|
« Odpowiedz #6794 : 14 Czerwca 2012, 21:59:52 » |
|
Rewelacja na Bałtyku - nowe ekrany miast będą w patchu 1.5! I jeszcze jedna informacja (może fajna, może nie) - tego samego dnia będzie wydane pierwsze DLC do "Pirates of the Savage Sea", a jego cena wynosi 9,99 €. Więcej informacji pod tym linkiem. Wiem, że dla niektórych to zdzierstwo, ale ja się cieszę - nareszcie coś nowego wyjdzie do tej gry!
Koszt tego DLC to trochę przegięcie. Do Civki DLC na steamie kosztuje koło 3 e, a w promocjach to i za 1 e można kupić. Gdyby H6 był na Steamie to bym poczekał na jakieś świąteczne promocje i dopiero kupił. Ciekawe czy w ubishopie bywają jakieś promocje.
|
|
|
|
|