Karta PostaciPoniższą kartę postaci wypełniacie i wysyłacie do mnie, lub do GM kluseczki na pw, a następnie zapisać się w temacie Zapisy. Przed wysłaniem sprawdźcie wszystko w Wordzie i pod kątem logicznym, wyliczcie, czy statystyki się zgadzają. Liczę na bogate charakterystyki i życiorysy, bo bez tego nie będzie litości.
1. Obrazek PostaciNie jest wymagany, pozwala GM-owi lepiej wyobrazić sobie postać. Z obrazkiem czy
bez i tak trzeba uzupełnić opis postaci. Nie daj boże obrazek z anime, lub mangi, lepiej nie dawać.
2. Imię: Rzecz jasna imię postaci. Musi być klimatyczne, żadne Elvisy czy Sasuki.
3. Nazwisko/Przydomek: Nazwisko bohatera, bądź przydomek. Możliwe oba naraz.
4. Wiek: Chyba wiadomo. Zaleca się tworzenie młodych postaci, bo przecież to mało doświadczeni poszukiwacze przygód.
5. Płeć:Mężczyzna, lub Kobieta, bez żadnych filozofii.
6. Rasa: Do wyboru: Człowiek, Krasnolud, Elf, Mroczny Elf, lub Ork.
Charakterystyka Ras7. Profesja: Nazwę profesji wymyśla gracz, gdyż ma ona znaczenie jedynie symboliczne, nie ma żadnych klas.
8. Wygląd: Tu trzeba wyczerpująco opisać wygląd postaci. Ma zawierać kolor włosów, oczy, wzrost, posturę, ubiór i ogólny opis.
9. Charakter: Tu opisowo postać od strony charakteru. Nawyki, zwyczaje, itp.
10. Moralność: To rubryka, w której wskazujemy właściwą moralność bohatera- to, czy jest neutralną, pozytywną, bądź też negatywną postacią.
11. Bóstwo: Smok, któremu oddajemy cześć, bądź też nie. Do wyboru: Asha, Urgash, Elrath, Arkath, Malassa, Shalassa, Sylanna, Sylath, bądź ateizm.
Charakterystyka Bóstw12. Cechy: Czyli początkowe cechy. Przypominam: bazowe rasy, punkty profitów i 5 wg. własnego uznania.
Siła:
Kondycja:
Zręczność:
Mobilność:
Zmysły:
Inteligencja:
Mądrość:
Charakterystyka Cech13. Umiejętności: Tu dajemy początkowe zdolności, rozdajemy 10 punktów plus dodatkowe punkciki z profitów.
Charakterystyka Zdolności14. Profity:Nikt nie zmusza do ich brania, stanowią one czynnik szufladkujący, a jednocześnie specjalizujący postać. Wybieramy najwyżej jeden.
Charakterystyka Profitów15. Zaklęcia/Style Walki:Tutaj dane jest wypisać wszystkie poznane zaklęcia i style walki (z ciosami krytycznymi).
Charakterystyka Stylów WalkiSpis Zaklęć16. Słabe Strony:Czyli Pięty Achillesowe postaci, nie może być kogoś bez słabych stron.
17. Inne Zdolności:Czyli inne predyspozycje postaci, bez fantazji.
18. Historia: Wszelkie życie postaci, aż do postawienia swej nogi w Dazavaarze. Najważniejszy punkt, bez dobrej historii postać nie przejdzie.
19. Ważne Postaci:Dobrze by było, gdyby były. Rodzina, przyjaciele, kompani, wrogowie, itp.
20. Priorytety Życiowe:Czyli co nasza postać chce osiągnąć. Zostanie rycerzem, ocalenie świata i inne cele.
21. Ekwipunek: Wszystko co postać ma przy sobie, włączając ciuchy. Bronie, pancerze, eliksiry i runy powinny być szczególnie dobrze opisane, bowiem na podstawie opisu GM określi ich statystyki, nie wolno posiadać na początku magicznych broni i zbroi.
Każda nowa postać może mieć maksymalnie 100 szylingów.