Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Strony: [1]    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
Statystyki uzbrojenia (Czytany 1902 razy)
egzeq
Inkwizytor Tawerny

*

Punkty uznania(?): 10
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 941


Zobacz profil
« : 17 Lutego 2009, 12:31:25 »
Statystyki Ubrojenia
Jak wam zapewne wiadomo, każda broń i okrycie służące za pancerz ma swoje statystyki. Określa je rzecz jasna GM, na podstawie opisów gracza. Poniższe dane służą tylko informacji, wyjaśnienia tego.

Broń

-Rodzaj obrażeń- określa, jaki rodzaj obrażeń zadajemy tą bronią. Mogą to być sieczne, obuchowe, lub kłute.

-Obrażenia- ilość obrażeń, jakie zadaje ta broń przy ciosie w tors. Rzecz jasna ciosy w głowę zadają więcej, a w kończyny mniej, wszystko wyrażane w kościach.

-Celność- bazowa szansa na trafienie daną bronią, zazwyczaj mniejsze i słabsze bronie mają większą celność.

Wykaz na podstawowe typy broni białej:
Sztylety, Noże - Kłute | 1k4 | 85%
Krótkie miecze, Rapiery, Szable - Kłute/Sieczne | 1k6 | 80%
Kastety, Lekkie Pałki - Obuchowe | 1k6 | 80%
Długie miecze, Katany, Sejmitary, Pałasze, Topory - Sieczne | 1k8 | 75%
Młoty Bojowe, Cepy, Maczugi - Obuchowe | 2k4 | 75%
Miecze Dwuręczne, Bułaty, Topory Dwuręczne - Sieczne | 1k10 | 70%
Piki, Włócznie, Halabardy - Kłute/Sieczne | 1k12 | 65%

Wykaz na podstawowe typy broni dystansowej:
Proce - Kłute | 1k4 | 80%
Noże do rzucania - Obuchowe | 1k4 | 80%
Łuki - Kłute | 1k6 | 75%
Topory do rzucania - Sieczne | 1k8 | 70%
Kusze - Kłute | 1k10 | 75% (obniżona szybkostrzelność)
Oszczepy - Kłute | 1k10 | 65%

Zbroja

-Ciężar- określa uciążliwość noszenia danej zbroi. W płytówce na przykład nie możemy biegać, pływać, zostają nam też ograniczone ruchy.
Lekki - dodatkowe 5% szans na uniknięcie dowolnego ciosu
Średni - brak premii, bądź kar
Ciężki - dodatkowe 5% szans na trafienie przez dowolny atak wroga

-Absorpcja- czyli ilość obrażeń, jakie absorbuje dana zbroja od każdego ciosu. Ale nie przed zaklęciami!

Mikstury, runy, itp.

Te akurat rządzą się własnymi prawami- GM opisuje ich efekt po użyciu.

Wszelkie kopiowanie i zamieszczanie tychże materiałów bądź ich cześci, należących do Heroes of Dazavaar PBF będzie karane.

Opracowanie&statystykowanie: egzeq



« Ostatnia zmiana: 21 Marca 2009, 18:10:12 wysłane przez egzeq » IP: Zapisane
Strony: [1]    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.047 sekund z 17 zapytaniami.
                              Do góry