Statystyki UbrojeniaJak wam zapewne wiadomo, każda broń i okrycie służące za pancerz ma swoje statystyki. Określa je rzecz jasna GM, na podstawie opisów gracza. Poniższe dane służą tylko informacji, wyjaśnienia tego.
Broń-
Rodzaj obrażeń- określa, jaki rodzaj obrażeń zadajemy tą bronią. Mogą to być sieczne, obuchowe, lub kłute.
-
Obrażenia- ilość obrażeń, jakie zadaje ta broń przy ciosie w tors. Rzecz jasna ciosy w głowę zadają więcej, a w kończyny mniej, wszystko wyrażane w kościach.
-
Celność- bazowa szansa na trafienie daną bronią, zazwyczaj mniejsze i słabsze bronie mają większą celność.
Wykaz na podstawowe typy broni białej:Sztylety, Noże -
Kłute |
1k4 |
85%Krótkie miecze, Rapiery, Szable -
Kłute/Sieczne |
1k6 |
80%Kastety, Lekkie Pałki -
Obuchowe |
1k6 |
80%Długie miecze, Katany, Sejmitary, Pałasze, Topory -
Sieczne |
1k8 |
75%Młoty Bojowe, Cepy, Maczugi -
Obuchowe |
2k4 |
75%Miecze Dwuręczne, Bułaty, Topory Dwuręczne -
Sieczne |
1k10 |
70%Piki, Włócznie, Halabardy -
Kłute/Sieczne |
1k12 |
65%Wykaz na podstawowe typy broni dystansowej:Proce -
Kłute |
1k4 |
80%Noże do rzucania -
Obuchowe |
1k4 |
80%Łuki -
Kłute |
1k6 |
75%Topory do rzucania -
Sieczne |
1k8 |
70%Kusze -
Kłute |
1k10 |
75% (obniżona szybkostrzelność)
Oszczepy -
Kłute |
1k10 |
65%Zbroja-Ciężar- określa uciążliwość noszenia danej zbroi. W płytówce na przykład nie możemy biegać, pływać, zostają nam też ograniczone ruchy.
Lekki - dodatkowe 5% szans na uniknięcie dowolnego ciosu
Średni - brak premii, bądź kar
Ciężki - dodatkowe 5% szans na trafienie przez dowolny atak wroga
-Absorpcja- czyli ilość obrażeń, jakie absorbuje dana zbroja od każdego ciosu. Ale nie przed zaklęciami!
Mikstury, runy, itp.Te akurat rządzą się własnymi prawami- GM opisuje ich efekt po użyciu.
Wszelkie kopiowanie i zamieszczanie tychże materiałów bądź ich cześci, należących do Heroes of Dazavaar PBF będzie karane.Opracowanie&statystykowanie: egzeq