Mistrz oryginalnych pomysłów
Punkty uznania(?): 1
Offline
Płeć:
Wiadomości: 2 445
Bestiarysta z zamiłowania
|
|
« Odpowiedz #180 : 18 Grudnia 2010, 21:37:55 » |
|
Twierdza to najmocniejsze miasto szybko podbija okolice i bardzo szybko atakuje nas, szybciej mogą jedynie elfy dzięki swym mistycznym łucznikom. Gdy bohater się rozwinie sam staje się bardzo groźną jednostką a poza tym gdy szał wejdzie, mało kto to przeżyje.
|
"TAWERNO, WALCZ!"
|
|
|
Punkty uznania(?): 0
Offline
Płeć:
Wiadomości: 474
|
|
« Odpowiedz #181 : 19 Grudnia 2010, 00:54:53 » |
|
Muszę potwierdzić, że twierdza na mapach to samograj szczególnie na początku z Haggash. Bierzesz gobliny, centy i orki i jedziesz. Problem pojawia się dopiero, później gdy trzeba walczyć z hordą wiwern, czy czempionów. Bohater nie jest tutaj tak potężny jak bohater innej nacji operujący potężnym mrokiem, lub destrem, czy nawet przywołaniem. Weźmy przykład: na przejściu stoi horda mistyków przeciwko orkowi zdążą strzelić na pewno raz i prawdopodobnie będzie to strzał w centy. I tak wychodzimy ze stratą do 50 centów nawet. To teraz weźmy akademie. Biorę 7 gargulców i mam kulę ognia, mistycy w takim wypadku jak są podzielone na kilka stacków zabiją max 5-6gargulców, a w tym czasie ja obije ich kulą ognia. Widać różnice w stratach? Widać. Mając to na uwadze Twierdza jest zamkiem którym się gra szybko a do starcia musi dojść w przeciągu miesiąca, bo inaczej ma lekko mówiąc przesrane ... .
|
"TAWERNO, WALCZ!"
|
|
|
King Loczdorah
Punkty uznania(?): 23
Offline
Płeć:
Wiadomości: 1 845
It's Seriously Christmas
|
|
« Odpowiedz #182 : 19 Grudnia 2010, 10:20:48 » |
|
Ogólnie zawsze tak jest że gdy walczy się z neutralami strzelakami typu Wielcy łowczy lub mistycy to zawsze nasze dystansowce obrywają choć często zauważyłem gdy podłożymy jakąś jednostkę blisko wrogiego oddziału (Np Pao-kai lub Oprawców) to oni dostaną aniżeli nasze strzelające jednostki.
|
|
|
|
Mistrz oryginalnych pomysłów
Punkty uznania(?): 1
Offline
Płeć:
Wiadomości: 2 445
Bestiarysta z zamiłowania
|
|
« Odpowiedz #183 : 19 Grudnia 2010, 10:41:18 » |
|
To ty musisz mieć chyba buga, bo u mnie nie ważne jak ustawisz żołnierzy zawsze uderzają w centaury, wyjątek jest tylko w tedy,m gdy piechota przejdzie ponad 50% pola bitewnego i też tylko wtedy, gdy będą ranne.
|
"TAWERNO, WALCZ!"
|
|
|
(Hadrian)
Punkty uznania(?): 7
Offline
Płeć:
Wiadomości: 1 062
Uzależniony od niebieskiego
|
|
« Odpowiedz #184 : 19 Grudnia 2010, 10:45:22 » |
|
Taaa, ale to chyba nie wątek o tym kto ma buga, a kto nie Belegor Mi tam atakuje najsilniejszą jednostkę na początek, nie ważne czy jest strzelcem, czy nie. Mi tam Twierdza się podoba, zarówno ich zdolności jak i jednostki.
|
Cahan: Hadrian się ucieszy, a jeśli ktoś nie będzie chciał grać, to będzie znaczyło, że go nie lubi. A przecież Hadriana wszyscy lubią, więc wszyscy zagrają. Plan idealny
|
|
|
Mistrz oryginalnych pomysłów
Punkty uznania(?): 1
Offline
Płeć:
Wiadomości: 2 445
Bestiarysta z zamiłowania
|
|
« Odpowiedz #185 : 19 Grudnia 2010, 12:20:41 » |
|
Wiem.
Twierdza ma pewne wady, dzięki czemu nie jest niepokonana, bo gdyby: - wiwerny też ulegałyby szału krwi- nic by ich nie powstrzymałoby. -szamanki miały lepsze zaklęcia, a gobliny nie byłby tchórzliwe to na pocz. gry już po pierwszym tygodniu mielibyśmy prawie wszystke kopalnie bo jak na pierwszopoziomowe istoty zadają dużo obrażeń, a szamanki byłyby najmocniejszymi czarującymi jednostkami.
To miasto ma duże fory, ale da się je pokonać.
|
"TAWERNO, WALCZ!"
|
|
|
King Loczdorah
Punkty uznania(?): 23
Offline
Płeć:
Wiadomości: 1 845
It's Seriously Christmas
|
|
« Odpowiedz #186 : 19 Grudnia 2010, 13:00:01 » |
|
Nie mam buga, kolega Hadrian powiedział dobrze, gdy jednostka przebędzie 50% pola bitwy to wtedy może liczyć że neutralne jednostki z którymi walczymy rzucą się na tych najbliżej lub zaczną je kaleczyć przez co minimalizujemy straty w centaurach np. Ogólnie to Twierdza jest miastem które jest bardzo ofensywnie nastawione, według mnie przeciw stawić temu miastu mogą Sylvan, Forteca ale nie umniejszam roli pozostałych nacji gdyż przy dobrym rozkładzie skilli i taktyce gry tymi nacjami można pokonać Twierdzę.
|
|
|
|
Mistrz oryginalnych pomysłów
Punkty uznania(?): 1
Offline
Płeć:
Wiadomości: 2 445
Bestiarysta z zamiłowania
|
|
« Odpowiedz #187 : 19 Grudnia 2010, 13:09:13 » |
|
Ekhem... to ja powiedziałęm, że neutrale beda atakować piechotę, gdy ona przebiegnie 50% areny.
Co do fortecy to może w pojedynku, bowiem w poj. scenariuszu orkowie mają przewagę nad krasnoludami w tym, że ni są taki drogie, a krasnoludy wymagają czasu by się rozwinąć. Sylvan wydaje się już lepszym wyborem.
Jedynie w czym problem mieliby orkowie podczas rozwoju mista to z kamieniem i drewnem, bowiem go potrzebują bardzo mnóstwo, więc.... naprawdę cięzko jest im gdy mają tylko po 1 składzie drerwna i kopalni rudy. Potem problemy moga mieć tylko z klejnotami lub siarką.
|
"TAWERNO, WALCZ!"
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #188 : 19 Grudnia 2010, 13:23:32 » |
|
Mi nie przepadli do gustu orkowie . Nigdy ich lubiłem , bez wyjątków , obojętnie w jakiej grze . Ich wygląd miasta też mi się nie podoba oraz jednostki . Ogólnie nie lubie barbarzyński wygląd... Jeszcze brak magii. Najlepszymi dla mnie są : centaury ( są silnę , a w dużych ilościach wymiatają siepacze też mi się podobają
|
|
« Ostatnia zmiana: 19 Grudnia 2010, 13:28:05 wysłane przez Heror »
|
IP:
Zapisane
|
Akademia , Ład , Forteca Tytani są najwspanialszym tworem, jaki mogli sobie wyobrazić magowie
|
|
|
Punkty uznania(?): 0
Offline
Płeć:
Wiadomości: 13
Vamp of Tawerna :D
|
|
« Odpowiedz #189 : 28 Grudnia 2010, 17:56:59 » |
|
podoba mi się , ale fajniejsi byli barbarzyńcy z poprzednich części Edit.Cepek: Zdanie zaczynaj dużą literą, kończ kropką.
|
|
« Ostatnia zmiana: 28 Grudnia 2010, 20:09:59 wysłane przez Cepek »
|
IP:
Zapisane
|
Z pazurrem
|
|
|
Punkty uznania(?): 0
Offline
Płeć:
Wiadomości: 118
|
|
« Odpowiedz #190 : 28 Grudnia 2010, 21:28:01 » |
|
Z początku nie lubiłem Twierdzy - jak to, grać bez magii?! I w dodatku nie można czekać ani bronić się, bo traci się punkty Szału?! Jednak gdy trochę nimi pograłem, stała się ona jednym z moich ulubionych zamków. Szał potrafi nieraz działać cuda, a Gniew Hordy wprost miecie, zwłaszcza że przyrost Goblinów jest bardzo duży. Roztrzaski są również bardzo ciekawe, dzięki Roztrzaskaniu Zniszczenia szanse Lochu drastycznie spadają, a podobnie, choć w mniejszym stopniu można osłabić pozostałe zamki. Dobry Barbarzyńca z Atakiem, Obroną, Szczęściem i Karą boską miecie wszystko na swojej drodze. A unikalny talent rasowy również jest niczego sobie, zaczęcie walki z 2 poziomem Krwawego Szału robi swoje
|
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #191 : 26 Stycznia 2011, 09:28:32 » |
|
Dla mnie Twierdza to najlepszy zamek zawsze grałem ludźmi ale gry wyszły dzikie hordy przeżuciłem się na Orki.Bardzo mi się podobają bo mają bardzo silne jednostki.Szkoda że nie mają magi ale okrzyki też są niczego sobie dla mnie to jedna z lepszych ras.
|
|
|
|
Punkty uznania(?): 1
Offline
Płeć:
Wiadomości: 623
Androgyne man... Naga Cesarska
|
|
« Odpowiedz #192 : 29 Stycznia 2011, 10:53:28 » |
|
Co do fortecy to może w pojedynku, bowiem w poj. scenariuszu orkowie mają przewagę nad krasnoludami w tym, że ni są taki drogie, a krasnoludy wymagają czasu by się rozwinąć. Sylvan wydaje się już lepszym wyborem.
Nie zgodzę się z Belegorem. Wielokrotnie grałem ukochaną Fortecą przeciwko Twierdzy. Na przykład z moim bratem, który lubi Twierdzę prawie tak jak ja Krasnale. W Fortecy dość szybko można rekrutować smoki, największy problem jest z władcami, bo wymagają dużej ilosci kryształów(trzeba przeczesać mapę za nimi i szybko wybudować magazyn zasobów). Poza tym jednostki są tak zbalansowane, że koszty obydwu ras powinny się zamykać w porównywalnej kwocie. Orki mają szał, baaardzo dobrą umiejętnosć rasową (szamanki i siepacze z dużą ilością szału mogą wiiieeelle nabroić), ale nie wspomniałeś, o runach. Gdy mam jedną fortecę na mapie, to zdecydowanie wybieram bohatera Ingę, która przy zdobywaniu wyższego poziomu może nauczyć się jednego znaku runicznego. Gdy mam runy wskrzeszania, szału bojowego, nietykalności, egzorcyzmów, szarży i berserkera, to mogę nimi przebić legendaaarny szał krwi. Poza tym grajac Fortecą mój krasnal praktycznie zawsze ma magię przywołania(przywołanie Feniksa, powielanie...), zniszczenia(wszelkie czary związane z ogniem, na które swoją drogą jest odporny smok) i mroku(hipnoza, wampiryzm, dezorientacja, rozkład...), ork raczej nie da rady roztrzaskać itp. każdą z tych magii(gdy nie ma roztrzaskania mroku, to jest bezbronny przeciwko hipnozie, rozkładowi i dezorientacji. No i pozostaje jeszcze obycie się z krasnalami. Czyli można wygrać! Co do Sylwanu to jeśli człek umie grać, to też sobie da radę, ja nawet nie wiem dokładni na czym polega umiejęctość rasowa Mściciel. W Sylwanie lubię klimat, tyle. xD Twierdza nie jest niepokonanym miastem! Trzeba umiejętnie wykożystać jej braki i podeprzeć się talentam rasowym. A co do rozwijania miasta, to jak ktoś jest obyty w graniu daną rasą, to nie jest to żaden problem.
|
Jedyne co jest pewne to śmierć, więc zamiast się bać, staw jej czoło.
|
|
|
Mistrz oryginalnych pomysłów
Punkty uznania(?): 1
Offline
Płeć:
Wiadomości: 2 445
Bestiarysta z zamiłowania
|
|
« Odpowiedz #193 : 29 Stycznia 2011, 10:58:01 » |
|
No nie wiem, orkowie bardzo szybko się rozwijają- o wiele szybciej niz krasnoludy- bo tam gdzie potrzebują wielkiej ilości kryształów, tam orkowie juz mają dość. Wraz z nekromantami i elfami nalezą do tych pierwszych atakujących. Po trzech tygodniach moga już najeżdżać, podczas gdy krasnale nie mają surowców na swych magów lub Pioruny. Runy zabierają jeszcze zasoby, więc nie mozna ich yżyć wobec ich braku.
|
"TAWERNO, WALCZ!"
|
|
|
King Loczdorah
Punkty uznania(?): 23
Offline
Płeć:
Wiadomości: 1 845
It's Seriously Christmas
|
|
« Odpowiedz #194 : 29 Stycznia 2011, 11:46:16 » |
|
Ogólnie to Twierdza z dużymi morale i Szczęście jest w stanie rozwalić nawet dobrze rozbudowaną Fortece, bo gdy posiadamy dobry zestaw umiejętności np Gorshak z rozwiniętymi: -Szczęście -Dowodzenie -Atak -Roztrzaskanie(zależy jaki przeciwnik) -Logistyka lub Machiny wojenne oraz Krzyk(Do wyboru) Jest w stanie pokonać żelazną defensywę Krasnoludów, a także poradzić sobie z ich runami bo tylko do 3x można użyć runę wtedy bohater musi stracić turę na odświeżenie całego zestaw co daje nam szansę na szybki kontratak i natarcie.
|
|
|
|
|