(Hadrian)
Punkty uznania(?): 7
Offline
Płeć:
Wiadomości: 1 062
Uzależniony od niebieskiego
|
|
« : 27 Listopada 2010, 16:52:38 » |
|
Hmmm, zbieram przydatne informacje na temat taktyk przeciwko orkom. Podzielcie się tutaj swoją wiedzą, opiniami, spostrzeżeniami, na temat walki obojętnie jakiej pozostałych frakcji z orkami.
|
Cahan: Hadrian się ucieszy, a jeśli ktoś nie będzie chciał grać, to będzie znaczyło, że go nie lubi. A przecież Hadriana wszyscy lubią, więc wszyscy zagrają. Plan idealny
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #1 : 27 Listopada 2010, 17:03:13 » |
|
Dawaj przystań. Wiele zdolności Twierdzy polega na obronie przed magią, a Przystań, zamiast na czarach, polega na sile swojej armii. Poza tym, dobra wytrzymałość pozwoli się obronić przed ofensywnie nastawionymi orkowymi hordami, oraz spowoduje wolne nabijanie się szału.
|
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #2 : 27 Listopada 2010, 17:07:47 » |
|
+Magia mroku. Orkowie nie mają oczyszczenia, ani odporności na nią, 1 szał na Cyklopy może sporo zrobić. Gr. dezo podobnie, co najmniej 3-4/7 powinno wejść.
Drugą rasą jest Nekropolia, nastawione defensywnie, czyli tak jak na Orków trzeba, magia ta sama i taktyka podobna.
|
|
|
|
(Hadrian)
Punkty uznania(?): 7
Offline
Płeć:
Wiadomości: 1 062
Uzależniony od niebieskiego
|
|
« Odpowiedz #3 : 27 Listopada 2010, 17:12:10 » |
|
Za to moim zdaniem najlepiej mają Krasnoludzi, gdyż używają run, których nie da się złamać, jak reszty aspektów magi. Ponadto orkowie są nastawieni ofensywnie, a krasnale defensywnie, więc tzw. się negują. Chociaż z drugiej strony krasnale mają słabych łuczników, ale o wiele lepszą jednostkę 1 i 7 poziomu.
|
Cahan: Hadrian się ucieszy, a jeśli ktoś nie będzie chciał grać, to będzie znaczyło, że go nie lubi. A przecież Hadriana wszyscy lubią, więc wszyscy zagrają. Plan idealny
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #4 : 27 Listopada 2010, 17:32:43 » |
|
Za to moim zdaniem najlepiej mają Krasnoludzi, gdyż używają run, których nie da się złamać A one takie mega fajne że trzeba je łamać... Chociaż z drugiej strony krasnale mają słabych łuczników, ale o wiele lepszą jednostkę 1 i 7 poziomu. Goblinami szał 2 poziomu i tłuką lepiej od większości istot na tym samym lvlu. Czemu niby Cyklopy gorsze? -3 szczęścia, trochę szału i są równe a nawet lepsze. Nie wierzysz? '"Dawaj na ring.''
|
|
|
|
Mistrz oryginalnych pomysłów
Punkty uznania(?): 1
Offline
Płeć:
Wiadomości: 2 445
Bestiarysta z zamiłowania
|
|
« Odpowiedz #5 : 27 Listopada 2010, 19:01:48 » |
|
Ja również obstawiam krasnoludów, czemu? Orkowie obstawiają na atak, a krasnoludy na obronę, więc się niwelują. Magia run dział na krasnoludy czyniąc je jeszcze silniejszymi. Barbarzyńca nie bdzie miał roztrzaskania run, więc.... krasnoludy są najlepsze przeciwko orkom.
|
"TAWERNO, WALCZ!"
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #6 : 07 Stycznia 2011, 02:27:28 » |
|
W czym tkwi siła Twierdzy? Oczywiści w szale. Jednostki pozbawione krwawego szału są o wiele mniej niebezpieczne i znacznie łatwiejsze do zabicia. Nie można zatem pozwolić przeciwnikowi wbić punktów szału, a jeśli go jednak zdobędzie, to jak najszybciej pozbawić. Dlatego bardzo istotne jest szybkie i silne pierwsze uderzenie. Proponuję zatem następujące rozwiązanie.
Zagramy Przystanią. Na głównego bohatera proponuję Maeve, jednak Klaus również dobrze się sprawdza. Rozwijamy 2 szkoły magii, zarówno magię światła jak i magię mroku. Z rozszerzeń koniecznie mistrz gniewu. W przypadku Maeve mamy na starcie przyspieszenie. Jeśli jednak wzięliśmy innego bohatera i zawiedliśmy się zarówno na naszej gildii magów jak i na mapie przygody, to możemy ratować się mocą prędkości z drzewka ataku. Jeśli dodatkowo uda nam się dorwać czar spowolnienia, to inwestujemy także w mistrza umysłu. W drzewku dowodzenia bierzemy werbunek, boskie przewodnictwo oraz empatię. Jeśli będziemy mieć logistykę możemy także wziąć odkrywanie i lotny umysł, także nam się przydadzą. Warto także zdobyć taktykę oraz buty obieżyświata - przyda nam się zwiększenie mobilności naszych wojsk. Przedmioty zwiększające inicjatywę także są bardzo mile widziane. Na początku bitwy jak najszybciej wysyłamy jednostki do walki. Wspomagamy się grupowym przyspieszeniem. Następnie grupowe spowolnienie / grupowa prawa moc / bądź szał czy oślepienie. Ogólnie rzecz biorąc, nim cyklop wykona swój trzeci atak, wynik spotkania powinien być już przesądzony. Alternatywnie, jeśli ukształtowanie mapy uniemożliwia szybki atak, bądź inicjatywa ustawiła się w niekorzystnej kolejności to możemy poczekać aż jednostki wroga do nas podejdą. Nie możemy jednak pozwolić, aby to on wykonał pierwszy atak. W im wcześniejszej fazie gry uda nam się doprowadzić do starcia tym lepiej dla nas. Jeśli się poszczęści to na 11-stym poziomie możemy mieć już wystarczająco rozwinięte obie szkoły magii. Koło 20-stego, jest to już obowiązek. Ważne jest, aby żadnemu z bohaterów przeciwnika nie udało się dojść do wściekłego szału, bo z tym już sobie raczej nie poradzimy...
Sylwan w starciu z orkami może okazać się równie skuteczny. Wyngaal oraz bardzo wysoka inicjatywa gwarantuje nam pierwsze uderzenie. Jednakże nie mamy wtedy co liczyć na magię mroku, która jak wspomnieli przedmówcy, jest wyjątkowo skuteczna przeciw orkom.
Jeśli chodzi o Nekropolis to obawiam się, że orkowie są skuteczniejsi w ataku, niż trupy w obronie. Jeśli nieumarli pozwolą, żeby przeciwnik wbił krwawy szał, to mogą już wracać do grobów...
Na wspomnianą przez Was fortecę także bym nie liczył. Chociaż jednostki mają nie najgorsze to kiepsko wygląda sam bohater. Magią zniszczenie zbyt wiele nie zdziała, bo barbarzyńca na pewno zainwestuje w rozbicie. Pozostaje magia światła. Jednakże w wiedzę i siłę czarów idzie 50% statystyk bohatera (u rycerza zaledwie 25%), co jest nam zupełnie niepotrzebne. Nie twierdzę oczywiście, że dobry gracz nie jest w stanie wygrać krasnoludami, uważam jednak, ze Przystań jest lepszym rozwiązaniem.
|
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #7 : 07 Stycznia 2011, 11:35:45 » |
|
Moim zdaniem na orków najlepszym wyborem jest loch bo nawet bez czarów może dużo zrobic. Wszystkie jednostki dużo OBR. zadają a ich umiejętności takie jak brak kontrataku,uderzeni i powrót,trucizna idealnie sie sprawdza na zabijanie jednostek z niewielkim HP i osłabianiem szału bo za dużo szału nie uzbierają dopuki nie zaatakują jednostki wroga
|
|
|
|
Mistrz oryginalnych pomysłów
Punkty uznania(?): 1
Offline
Płeć:
Wiadomości: 2 445
Bestiarysta z zamiłowania
|
|
« Odpowiedz #8 : 07 Stycznia 2011, 12:24:13 » |
|
Eeee.... co proszę? Ale jak potem orkowie zaakuj to nwet zuboone dokonaja sieczki na lochu, bo barbarzyńca bdzi miał roztrzaskanie zniszczenia lub nawet i roztrzaskanie mroku, a wtedy.... po elfach nic nie zostanie.
|
"TAWERNO, WALCZ!"
|
|
|
Punkty uznania(?): 0
Offline
Płeć:
Wiadomości: 24
lubię też sylwan ;p
|
|
« Odpowiedz #9 : 07 Stycznia 2011, 13:24:48 » |
|
Moim skromnym zdaniem na orków najlepsza jest przystań,ponieważ orkowie mają zdolność Rozbicie.....(mroku,przywołania,światła lub zniszczenia).Zdolność ta zmniejsza siłę czarów o (na poz. podstawowym)ok.5%.Dodatkowo zmniejsza poziom mistrzostwa (na poz. podstawowym o 1,lepszym-2,eksperckim-też 2).Ma także umiejętność "Siła ponad magią"-zmniejsza ona siłę czarów proporcjonalnie do siły czarów Barbarzyńcy(czyli naszego boh.)A przystań ze wszystkich ras najmniej posługuje się magią(wg. mnie),dlatego zagłosowałem na PRZYSTAŃ.
|
"Ukryj się, słuchaj, obserwuj, ucz się... A kiedy nadejdzie ku temu czas, uderz prosto z cienia."
|
|
|
książe Szlezwiku, hrabia Esbjerg
Punkty uznania(?): 17
Offline
Płeć:
Wiadomości: 1 232
Doświadczenie jest najlepszym nauczycielem.
|
|
« Odpowiedz #10 : 22 Sierpnia 2013, 14:45:55 » |
|
Wow dobre. Według mnie Forteca jest słaba na Twierdzę, bo Twierdza jest przeciwieństwem Fortecy i ma okrzyki.
|
Nigdy nie ogarniam czy Sylath żartuje, nie ogarnia, czy udaje, że żartuje, a tak naprawdę nie ogarnia. Albo udaje, że nie ogarnia, a żartuje. - Unkown
|
|
|
Człowiek - Szparag
Punkty uznania(?): 3
Offline
Płeć:
Wiadomości: 751
Dragons, dragons everywhere
|
|
« Odpowiedz #11 : 22 Sierpnia 2013, 14:50:24 » |
|
Przeciwko orkom to bym raczej wystawiła bohatera z dobrze rozwiniętą magią mroku- zwłaszcza z masówkami. Dobre by było Necropolis- zbić morale, obniżyć inicjatywę i statystyki. Twierdza jeśli nie atakuje, a jedynie się broni jest słaba. Rzucić masowe spowolnienie, dezorientację i po nich. Dodatkowo szał i hipnoza .
|
[Dzisiaj o 22:15:22] ♣ Sojlex: Cahan jest do tego stopnia chłopczyca, że tylko bycie feministką ratuje jej kobiecość
|
|
|
Orczilla
Punkty uznania(?): 4
Offline
Wiadomości: 1 125
One, Two, Hellscream's coming for you...
|
|
« Odpowiedz #12 : 22 Sierpnia 2013, 15:00:29 » |
|
Epicki odkop.
Orków nie można zkontrować. Jesteśmy niepokonani.
Zamykam.
|
|
|
|
|