Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 3 Gości przegląda ten wątek.
Strony: 1 2 3 [4] 5 6 7 ... 503    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
HoMM6 - Aktualności - Dyskusja (Czytany 2036695 razy)
Neramir

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 315


forgotten old magic

Zobacz profil
« Odpowiedz #45 : 24 Listopada 2007, 10:06:50 »
Co do taktyk walki to szczeże wątpie w to, że Heroes WOGÓLE od kogoś podpatrzy COKOLWIEK. Szczerze to chyba nie ma takiej opcji. Pomyślcie logicznie, gdyby takowa sytuacja zaszła to gra tylko by na tym ucierpiała. Morale i prestiż od razu poszłyby na dno.


IP: Zapisane
Fast
Mołdawski Bulbulator

*****

Punkty uznania(?): 12
Offline Offline

Wiadomości: 871


Zobacz profil
« Odpowiedz #46 : 30 Listopada 2007, 21:51:50 »
Jak powstanie VI mam nadzieję, że poprawią modele bohaterów, bo na obrazku np. są lróżnie wyglądający rycerze a tak wszyscy eyglądają tak samo... (człowiek-puszka) 

 Mam nadzieję, że poprawią niektórym rasom zdolności.
Dodałbym także do inferno jakiegoś większego demona np. Barloga jak z władcy pierścienia i poprawiłbym bym (inferno) statystki i jakieś lepsze zdolności rasowe...
A poza tym wyrównałbym poziom ras...
Bo teraz orkowie są najsilniejsi z bloodrage... a tak mogłoby być tak:
-Rycerze- nowa profesja rycerza paladyn (w sensie bohater) i specjalizacja pogromca demonów.
-Elf- Ulubiony wróg- mroczne elfy(2-3 razy większe obrażenia)
-Nekromanta- Potępienie- np. idzie sobie piechur my rzucamy potępienie a kiedy go zabijemy on jako kościotrup dołącza do naszej armii.
-Demon- nowa zdolność dla bohatera= czynny udział w bitwie- bohater z określonymi (troszkę wyższymi statystykami  ;D ) wchodzi na pole bitwy i rzeź!!!!!
I kolejna zdolność po pokonaniu demona on wybucha i sruuu!!!
Nawet jeżeli ktoś wygra ponosi pewne straty  :)



« Ostatnia zmiana: 30 Listopada 2007, 22:06:48 wysłane przez Fast » IP: Zapisane
Orzi

***

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Wiadomości: 204


Zobacz profil
« Odpowiedz #47 : 30 Listopada 2007, 23:30:51 »
Jak powstanie VI mam nadzieję, że poprawią modele bohaterów, bo na obrazku np. są lróżnie wyglądający rycerze a tak wszyscy eyglądają tak samo... (człowiek-puszka) 

 Mam nadzieję, że poprawią niektórym rasom zdolności.
Dodałbym także do inferno jakiegoś większego demona np. Barloga jak z władcy pierścienia i poprawiłbym bym (inferno) statystki i jakieś lepsze zdolności rasowe...
A poza tym wyrównałbym poziom ras...
Bo teraz orkowie są najsilniejsi z bloodrage... a tak mogłoby być tak:
-Rycerze- nowa profesja rycerza paladyn (w sensie bohater) i specjalizacja pogromca demonów.
-Elf- Ulubiony wróg- mroczne elfy(2-3 razy większe obrażenia)
-Nekromanta- Potępienie- np. idzie sobie piechur my rzucamy potępienie a kiedy go zabijemy on jako kościotrup dołącza do naszej armii.
-Demon- nowa zdolność dla bohatera= czynny udział w bitwie- bohater z określonymi (troszkę wyższymi statystykami  ;D ) wchodzi na pole bitwy i rzeź!!!!!
I kolejna zdolność po pokonaniu demona on wybucha i sruuu!!!
Nawet jeżeli ktoś wygra ponosi pewne straty  :)


Eeee, ziomuś, twoje zmiany mi zupełnie nie odpowiadają... Po pierwsze, te większe obrażenia przeciw mrocznym elfom u leśnych elfów - byłoby oczywiste, żę ktoś grający Lochem nie miałby szans z Sylwanem. Zamek byłby bezużyteczny, bo przeciwnicy wybierali by SYlwan zawsze przeciw Lochowi, a to zagroziłoby balansowi stron. Co do nekromanty to ok, ale tylko do końca bitwy, potem zwykłą nekromancja. Co do demonów... I tak są przez wielu uważani za najsilniejszą z ras (sprawdź temat o przeciwnikach... miały najwięcej głosów jako najtrudniejszy przeciwnik), a Ty chcesz je jeszcze tak cholernie wzmocnić? Strony rozgrywki mają być ZBALANSOWANE! Co do Balroga - po co dwie jednostki 7-poziomowe w jednym zamku? A poza tym to byłoby wręcz śmierdzące plagiatem zgapianie od Tolkiena. Krótko - jestem na NIE!!!


IP: Zapisane



Neramir

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 315


forgotten old magic

Zobacz profil
« Odpowiedz #48 : 07 Grudnia 2007, 18:14:30 »
Co do demonów to zupełnie się zgodzę z Orzim. One są i bez tego bardzo silną rasą, co to by było gdyby wprowadzono Twoje wzmianki Fast.  Co do elfów to mimo iż lubię Sylvan to mroczni nie mieliby szans na pokonanie leśnych. Owszem może być coś takiego gdyby dali mrocznym odwrotność tego co leśnym<wróg- leśne elfy>  ;)


IP: Zapisane
Fast
Mołdawski Bulbulator

*****

Punkty uznania(?): 12
Offline Offline

Wiadomości: 871


Zobacz profil
« Odpowiedz #49 : 18 Grudnia 2007, 22:23:55 »


Eeee, ziomuś, twoje zmiany mi zupełnie nie odpowiadają... Po pierwsze, te większe obrażenia przeciw mrocznym elfom u leśnych elfów - byłoby oczywiste, żę ktoś grający Lochem nie miałby szans z Sylwanem. Zamek byłby bezużyteczny, bo przeciwnicy wybierali by SYlwan zawsze przeciw Lochowi, a to zagroziłoby balansowi stron. Co do nekromanty to ok, ale tylko do końca bitwy, potem zwykłą nekromancja. Co do demonów... I tak są przez wielu uważani za najsilniejszą z ras (sprawdź temat o przeciwnikach... miały najwięcej głosów jako najtrudniejszy przeciwnik), a Ty chcesz je jeszcze tak cholernie wzmocnić? Strony rozgrywki mają być ZBALANSOWANE! Co do Balroga - po co dwie jednostki 7-poziomowe w jednym zamku? A poza tym to byłoby wręcz śmierdzące plagiatem zgapianie od Tolkiena. Krótko - jestem na NIE!!!
[/quote]

Co do mrocznych elfów: może by zrobić tak, że ten ulubiony przeciwnik działałby w obie strony??A co do oponentów:
przeczytaj wypowiedzi gazy... on może napisać książkę...
A i do Naremir:
Gdyby wprowadzono moje wzmianki byłaby RZEŹ!!
A tak na serio to "troszkę" przesadziłem... hmm...
dobra to demony nie wybuchają jak zostaną zabite  ;D
A tak na serio to chciałbym jednak zostawić ten czynny udział w bitwie lorda demonów. Gdyby go pokonano zszedłby z pola bitwy (ranny) i nie mógłby nic robić do końca bitwy... Oczywiście wymyśliło się jeszcze kilka fajnych umiejętności dla pozostałych bohaterów...
I byłby balans  :)


IP: Zapisane
Agrael24

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 28


Inferno RULES!

Zobacz profil
« Odpowiedz #50 : 19 Grudnia 2007, 09:46:08 »
    Fast, jedno pytanie... dlaczego skopiowałeś (słowo w słowo) komentarz Orziego?  :P (Chłopie, przynajmniej zaznacz że to cytat!) Co do demonów, zgadzam się że za silne i walka z Lordami Demonów była niemożliwa do wygrania.
    Osobiście uważam że to ludzie powinni miec jakiś bonus do walki z Demonami. (i nawzajem)


IP: Zapisane
Dabu
Forumowy krzykacz

****

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 764


Pan wszystkich panów

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #51 : 19 Grudnia 2007, 10:57:17 »
To miał być cytat, tylko że mu nie wyszło. Po napisie "[/quote]" jest już wypowiedź Fasta. Takie trudne? ;)

Heroes VI powstanie na 100%. Każda część przynosiła mnóstwo zysków, nie wiem czy ktoś by chciał zaprzestawania takiego kasowego produktu :)


IP: Zapisane
Fast
Mołdawski Bulbulator

*****

Punkty uznania(?): 12
Offline Offline

Wiadomości: 871


Zobacz profil
« Odpowiedz #52 : 19 Grudnia 2007, 14:55:41 »
Co do tego [/quote] to mi po prostu sie usunelo przez przypadek (tak jak powiedział melman)
A co do bonusów... o bonusie do walki z demonami mówiłem (paladyn)
To może na dwie tury  bohater wejdzie?? Jak się go pokona do końca bitwy nic nie może zrobić... i tyle... 
To jest i dodatkowa siła,ale i słabość bo jak się go pokona to żadnych ataków, ani czarow i nic...


IP: Zapisane
Martin
"Król Multikont"

*

Punkty uznania(?): 7
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 397


Nobody expects the Spanish Inquisition!

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #53 : 24 Grudnia 2007, 14:46:40 »
Zauwazyliście pewne podobieństwa pomiędzy 3DO i Ubi. Mianowicie:

3DO wydaje H3, które odnosi ogromny sukces
Ubi wydaje H5, które odnosi także duży sukces

3DO wydaje rpg na podstawie H3 - Crusaders, który nie przypada do gustu wielu graczom.
Ubi wydaje Dark Messah, który podobnie nie odnosi zbyt duzego sukcesu

3DO wydaje grę online Legends M&M, która miała być hitem, ale niestety nie była
Ubi wydaje Heroes Online

3DO wydaje H4, które w opiniach większości graczy jest gorsze od poprzednika i upada
Ubi wydaje H6 i....

Trochę naciągane, ale jakieś podobieństwa są...


IP: Zapisane
Luk
The Great LichMaster

*

Punkty uznania(?): 27
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 473


Scream for me Tawerna!

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #54 : 24 Grudnia 2007, 15:01:22 »
To tak jak z Kennedym i Lincolnem
 * Abraham Lincoln został wybrany w 1846 do Kongresu
  * J.F. Kennedy został wybrany w 1946 do Kongresu

  * Abraham Lincoln został prezydentem w 1860
  * J.F. Kennedy został prezydentem w 1960

  * Nazwiska Lincoln i Kennedy zawierają po 7 liter

  * Obaj szczególnie walczyli o prawa obywatelskie

  * Obie żony prezydentów straciły dzieci w czasie zamieszkiwania w Białym Domu

  * Obaj prezydenci zostali zastrzeleni w piątek

  * Obaj otrzymali postrzał w głowę

  * Sekretarka Lincolna miała na nazwisko Kennedy
  * Sekretarka Kennedyego miała na nazwisko Lincoln

  * Obaj zostali zastrzeleni przez mieszkańców stanów południowych

  * W obu przypadkach następcą prezydentów był południowiec

  * Obaj następcy nazywali się Johnson

  * Andrew Johnson (następca Lincolna) urodził się w 1808 r.
  * Lyndon Johnson (następca Kennedyego) urodził się w 1908 r.

  * Morderca Lincolna, John Wilkes Booth, urodził się w 1839 r.
  * Morderca Kennedyego, Lee Harvey Oswald, urodził się w 1939 r.

  * Obaj mordercy byli znani z pełnego nazwiska

  * Nazwiska obu morderców składają się z 15 liter

  * Lincoln został zastrzelony w teatrze o nazwie 'Kennedy'
  * Kennedy został zastrzelony w samochodzie marki 'Lincoln'

  * Booth uciekł z teatru do magazynu i został tam zatrzymany
  * Oswald uciekł z magazynu i został zatrzymany w teatrze

  * Obaj zostali zastrzeleni przed rozprawa sadowa
Może coś w tym jest, fakt Ubi Raymana i Splinter Cell zepsuli, to samo będzie z HVI?


IP: Zapisane
Tosiek

*****

Punkty uznania(?): 3
Offline Offline

Wiadomości: 355


Zobacz profil
« Odpowiedz #55 : 04 Stycznia 2008, 15:34:05 »
Bardzo chaiłbym żeby kontynuowali heroesa 5 ale 2 dodatki to już niestety tradycja, a po za tym to już napisali na jednym angielskim forum (chyba celesials heaven), że już wymyślają jakie mają być potwory, więc według mnie klamka zapadła.


IP: Zapisane
Agreal 24

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 48

Zobacz profil
« Odpowiedz #56 : 04 Stycznia 2008, 16:20:58 »
Szymon - mówisz żeby nie spartaczyli całej sagi - ale już spartaczyli I i IV..

A co do Heroesa VI to byłbym zadowolony , gdyby zmienili tą tęczową grafike , i pozmieniali pare rzeczy , a wszystko inne jak w V bo mają ciekawe koncepcje..Ale z alternatywami również! XD

Jak mogli spartaczyć HI?!!!!.Przecież na tamte czasy to był szczyt rewolucji technicznej i w tamtych czasach była bezkonkuryncyjnie najlepszą strategią turową,po za tym gdy by nie wyszła jedynka heroesów to chyba raczej by inne nie wyszły i z pewnością nie grałbyś teraz w H3 czy H5.ALe co do H4 zgadzam sie z tobą absolutnie,wole już zagrać w HI niż tą H4.W H4 najbardziej mnie wkurza grafika(takie małe jednostki na po bitwy i tak dziwnie z boku falka blee) i to że można wyprowadzać jednostki z miasta beż bohatera (to jest chyba najbardziej chory pomysł w historii całej sagii) i co za idota wymyślił że codziennie jest przyrost jednostek (żalosne)

A oto moja skromna ocena całej sagii

H I-5/6 za to że wyszła i stała sie wilkim hitem  ;)
H II-3/6 za to że jest troszeczke bardziej rozbudowana od 1 ale wielkich zmian nie wprowadziła  :P
H-III-5/6 za to że ma największe rzesze fanów z całej serii  ;)
H IV-0/6 za brak zalet i plusów  >:(
H V-6/6 za piękną grafike i wiele wiele innych rzeczy (chociaż mogli by wreszcie wzmocnić te smoki nekropolii xD) :D


IP: Zapisane
Ptakuba
Sołtys Anduiny

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 533


Multikonto Martina

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #57 : 06 Stycznia 2008, 16:36:03 »
Ja wolałbym żeby zamiast na siłę przedłużać serię (po co, na razie nie trzeba ani grafiki ani muzyki unowocześniać, nic. A tak to tylko ją plugawią ;P Nie powiem, gra się fajnie ale związku z prawdziwym might and magic żadnego [patrz: mój komentarz do might and magic VII]) zrobili np. takie rzeczy:
-dodatek do HV gdzie zlała by się fabuła trójki, czwórki i piątki w jedną spójną całość
-RTSa na założeniach HV (te same miasta, potwory, ale też nowe rzeczy) najlepiej coś podobnego do Bitwy o Śródziemie
-Might and Magic X - znajdą się rzesze ludzi którzy chętnie zagrają w RPGa w Ashan.

Wiadomość doklejona: 09 Lipca 2014, 19:30:24
A ja spytam tak:
kto zna starą, oryginalną i zapomnianą po Armageddons Blade z powodu pseudofanów fabułę Might and Magic? (podpowiedź: znajduje się na wyżej wymienionej stronie konkurencji)???
A kto chciałby by w dodatku do HV lub w następnej części złączyli fabułę Antagarich, Enroth, Jadame (wszystko co starsze od Heroes 4), Axeoth (Heroes IV) i Ashan (wszystkim tu znany) w jedną spójną całość i dołączyli w bonusie powrót (albo przypomnienie) tej starej fabuły???

Moja płopozićja:
Co do smoczych bogów a Starożytnych: smoczy bogowie mogliby być po prostu nie twórcami Ashan a jego opiekunami wyznaczonymi przez Starożytnych.

Magowie z Akademii stworzyli potężny portal. Przez przypadek wciągnęli pewnego człowieka, jak się okazało z Antagarichu. A raczej z tego co z Antagarichu pozostało... Człek opowiedział bowiem o zniszczonym przez dwa miecze świecie, którego powierzchnia została opanowana przez demony. Demony, które co gorsza odkryły portal do opuszczonego świata, gdzie zachowały się technologie Starożytnych. Jednak nie mają ich zbyt dużo. Okazuje się iż najskuteczniejszym sposobem na ich pokonanie jest użycie pewnego amuletu, który obecnie jest na Axeoth, w rękach Lorda Lysandera, króla Paleadry. Mieszkańcy Srebrnych Miast nie zgodzili się im pomóc, mając na głowie ważniejsze sprawy, jednak zgodzili się pewni szpiedzy z Dra'Avanu (patrz: mój podpis). Kiedy człowiek i owi szpiedzy rozmawiali o ścianę budynku rozbił się dziwny latający pojazd... I okazało się, że również na Ashan demony zdobyły podobne technologie. I to w znacznie większych ilościach... W ten sposób konflikt ludzi i demonów opanował każdy świat.


Do tego można włączyć jeszcze Jadame i Enroth (jako pomocników dla skrywających się pod ziemią ludów z Antagarichu) i więcej ludów z Ashan.
Co o tym kale sądzicie???


« Ostatnia zmiana: 09 Lipca 2014, 19:30:24 wysłane przez Hellscream » IP: Zapisane
Wioska Anduina - moja piaskownica. Zapraszam wszystkich.

"My tutaj jedziemy na zgryzocie, problemach z dzieciństwa i pasywnej agresji."
Hellscream, 10 czerwca 2015
Fehu
Pożeracz Kamieni

******

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 489


To tylko sen. Nikt nam go nie odbierze...

Zobacz profil
« Odpowiedz #58 : 12 Stycznia 2008, 23:15:32 »
@Ptakuba: Po pierwsze się trochę uspokój. Może Arantir nie chciał komentować TWOJEJ wypowiedzi, która wcale nie jest święta i nie jest jedyną ważną rzeczą na świecie. Po drugie to ja uważam, że niemożliwością jest połączenie pięciu różnych światów! Twoja historia jest nieco "naciągana" i widać, że niektóre fakty są upchnięte na siłę, żeby tylko jako tako pasowały.


IP: Zapisane
Ptakuba
Sołtys Anduiny

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 533


Multikonto Martina

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #59 : 13 Stycznia 2008, 10:46:55 »
@Almanahy: Nie bierz wszystkiego na poważnie. A z tymi naciąganymi faktami, no cóż, lepsze coś takiego, niż branie korzyści z samej nazwy gry, mimo braku żadnych powiązań (w fabule).

@Up i 2Up: Już robią, tylko nie wiem jak się nazywa ;P Zaraz poszukam.

@Edit:
Cytuj
Ghosts of the Past - reklamowane jako "Heroes V WoG". To chyba wystarczy. Kompleksowa robota, aktualnie pierwsze beta-testy (alfa-testy?).



« Ostatnia zmiana: 13 Stycznia 2008, 11:10:03 wysłane przez Ptakuba » IP: Zapisane
Wioska Anduina - moja piaskownica. Zapraszam wszystkich.

"My tutaj jedziemy na zgryzocie, problemach z dzieciństwa i pasywnej agresji."
Hellscream, 10 czerwca 2015
Strony: 1 2 3 [4] 5 6 7 ... 503    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.113 sekund z 15 zapytaniami.
                              Do góry