Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
Pokaż wiadomości
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Pamiętaj, że widzisz tylko te wiadomości w tematach do których masz aktualnie dostęp.
    Wiadomości   Pokaż wątki Pokaż załączniki  

  Wiadomości - matikun
Strony: [1] 2 3 4 ... 16
1  Mody & modowanie / Heroes V - Moderskie Projekty / Odp: HoMM V: Skull of Shadows (SoS) [MOD] : 24 Lutego 2017, 23:55:42
Z uwagi na to, że przy Zigguracie mnie wywalało, pograłem sobie Azylem. Miastem gra się bardzo przyjemnie, ale jest OKROPNIE niezbalansowane. Dwóch strzelców o astronomicznej mocy wygrywa grę. O ile Bukanierzy nie są jeszcze aż tak potężni, to Niszczyciele okrętów to najsilniejsza jednostka w grze. Nie dość, że są twardzi, wyciskają mocne obrażenia, to jeszcze mają 25% szans na zabicie połowy oddziału rywala. Pierwszym co zrobiłem, było rozdzielenie tej istoty. Przeciwnik, który miał zagrożenie "wyzwania" na ciężkim poziomie trudności nie mógł nawet pierdnąć, mimo, że dwa razy sam zaatakowałem się czarami (przeciwnik posiadał odbijający artefakt, za drugim razem się zapomniałem). Żaden z niszczycieli okrętów nie zginął w tej bitwie, a jedyną stratą były 2 smoki, które nota bene są bardzo miękkie i może kilku Nawigatorów. Co jeszcze mi się rzuciło w oczy? Budynki są drogie, jak dla mnie za drogie, niektóre bardzo niewspółmiernie do uzyskanych korzyści. Jeśli miało równoważyć potęgę armii, to ten zabieg nie wyszedł. Wylosowanie Kitsune w startowych walkach to najgorsze co można trafić, jeśli los zechce, przegrasz z 3 razy silniejszą armią i bohaterem na 2/3 poziomie. Chyba nie mam większych uwag, głównie leży balans, za to fun z rozgrywki tymi Niszczycielami jest nieziemski :P.
2  Mody & modowanie / Heroes V - Moderskie Projekty / Odp: HoMM V: Skull of Shadows (SoS) [MOD] : 21 Lutego 2017, 16:54:55
Wszystko fajnie, ale kiedy chcę zbudować budynek w Zigguracie, gra przestaje działać :/. Próbowałem jeszcze Conflux i tam wszystko chodzi jak należy. Nie wiem, co z resztą.
3  Świat HoMM / Ogólne o Heroes III / Odp: Rozbudowa zamków w Heroes III : 28 Kwietnia 2016, 16:55:15
A mnie zawsze zastanawiało, jak się rozbudowywać grając na poziomie króla (niemożliwy). Ktoś ma jakieś rady, doświadczenia? Ostatnio próbowałem pogrywać na królówce i już mi było ciężko, a kompletnie bez surowców sobie nie wyobrażam startu.
4  Heroes VII / Heroes VII / Oficjalny Dodatek - Próba Ognia : 27 Kwietnia 2016, 22:40:14
Wczoraj firma Ubisoft opublikowała >>informacje<< na temat nowego, samodzielnego dodatku do M&M Heroes VII - Próba Ognia. Udostępni nam on 2 kampanie i 2 nowe scenariusze Terry'ego Raya, 6 map do potyczek, a także (co najważniejsze) nową frakcję - Fortecę z krasnoludzką armią. Dodatek ma również usprawnić mechanikę gry.

Premiera już 2 czerwca!
5  Hyde Park / Zaginione Zwoje - konkurs literacki / Odp: Ej chopaki : 14 Września 2015, 16:52:32
Z tym konkursem to jest trochę jak z V Edycją Nowych Ras Tawerny (z czym?) :rolleyes: .
6  Mody & modowanie / Heroes V - Moderskie Projekty / Odp: HoMM V: Skull of Shadows (SoS) [MOD] : 07 Września 2015, 23:58:59
Zdolności:

Tapody w podstawie bez zdolności. W ulepszeniu mogą mieć atak trucizną, a w alternatywie na przykład niszczenie many :P.

Drzewiak może mieć 25% odporności na magię, ulepszenie 50, a alternatywa odporność na magię ziemi.

Roślinki mogą wrzucać osłabienie i/lub kontratakować z dystansu. Dobrym pomysłem mogłaby być również kwasowa krew :P.

Trolle strzelają? Nie jestem pewien co napisać, bo nie wiem jak działa jednostka, ale alternatywa może rzucać jakieś bazowe czary.

Sylfidy mogą wrzucać błogosławieństwo i zmartwychwstawać jak feniksy,albo posiadać aurę ochrony przed magią.

Koleś-rosiczka z maczugą może mieć uderzenie i w ulepszeniu spustoszenie (jak nazwa wskazuje).

Drzewiec na sterydach może mieć regenerację, stabilną postawę, oplątanie korzeniami, strach?
7  Hyde Park / Zaginione Zwoje - konkurs literacki / Odp: Ej chopaki : 07 Września 2015, 23:39:13
Ja już zapomniałem o tym konkursie  ^_^. A może jurorzy własnie są w trakcie wydawania dzieła Fasta, oczywiście sygnując je własnym imieniem, a konkurs ma zginąć w odmętach naszej zawodnej pamięci, by nic się nie wydało?  :rolleyes:
8  Mody & modowanie / Heroes V - Moderskie Projekty / Odp: HoMM V: Skull of Shadows (SoS) [MOD] : 04 Września 2015, 22:59:53
@Up
Ale po co, skoro wystarczy podwoić hp... To jest dokładnie to samo.
9  Mody & modowanie / Heroes V - Moderskie Projekty / Odp: HoMM V: Skull of Shadows (SoS) [MOD] : 02 Września 2015, 22:32:38
Ta gruba skóra to chyba lekkie przegięcie, ale w zasadzie po co mu ta umiejętność, skoro można dać mu 2x więcej hp  :rolleyes:.
Przebijanie się przez pancerz wroga z H3 byłoby ok, albo szansa ogłuszenia przy ciosie. Można byłoby coś pokombinować z ostrzem masakry.
10  Mody & modowanie / Heroes V - Moderskie Projekty / Odp: HoMM V: Skull of Shadows (SoS) [MOD] : 02 Września 2015, 16:14:17
Myślę, że 4 i 6 poziom są zbyt podobne do siebie, może by zamiast jednej z tych jednostek zrobić np. Wendigo?

Pytanie co do umiejętności - mogą być wykorzystane jedynie zdolności z samej gry?
11  Hyde Park / Muzyka, Filmy / Odp: Oceń poprzedni utwór. : 29 Sierpnia 2015, 00:56:52
TDG  ;D. No cóż, mój klimat, dyszka leci ;).

Teraz coś nieco cięższego:
https://www.youtube.com/watch?v=EmCA7EwE3rY
12  Mody & modowanie / Heroes V - Moderskie Projekty / Odp: HoMM V: Skull of Shadows (SoS) [MOD] : 24 Sierpnia 2015, 12:58:50
Ja myślę, że na lv7 nadawałby się baśniowy/czarodziejski smok, którego w Ashan brakuje, a który był jedną z moich ulubionych jednostek w H3 i H4.
13  Mody & modowanie / Heroes V - Moderskie Projekty / Odp: HoMM V: Skull of Shadows (SoS) [MOD] : 23 Sierpnia 2015, 17:53:37
Zagajnik był robiony ponownie, prawie od nowa, chociaż był już skończony  :rolleyes: . Poza tym, ja mówię o nazwach. Sam Sylan prosił kiedyś o propozycje, te które mu się podobały - aplikował, zmieniał. Śledzę tego moda od ukazania się jego zapowiedzi i zmieniło się bardzo wiele  ;D. Nazwy Tauruga i Silvarga należały do poprzednich jednostek Zagajniku, które były kompletnie inne. Do nowych trochę nie pasują i tylko sugeruję, że można byłoby pomyśleć nad czymś innym ;).

A jeśli chodzi o modele - jest perfekcyjnie ;D.
14  Mody & modowanie / Heroes V - Moderskie Projekty / Odp: HoMM V: Skull of Shadows (SoS) [MOD] : 23 Sierpnia 2015, 13:20:57
Behemoty mamy w Iglicy, ale te Silvargi i Taurugi brzmią jakoś sztucznie. Bestiariusz jest wielki, jeszcze sobie poszukam na internecie jakichś ciekawych leśnych stworów, które są do tego podobne.
15  Mody & modowanie / Heroes V - Moderskie Projekty / Odp: HoMM V: Skull of Shadows (SoS) [MOD] : 23 Sierpnia 2015, 00:30:46
A może by tak przemianować Tapodów na Koboldy, a 7lvl na >>Dobrochoczych<<? :P
Strony: [1] 2 3 4 ... 16




© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.037 sekund z 18 zapytaniami.
                              Do góry