Pokaż wiadomości
|
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Pamiętaj, że widzisz tylko te wiadomości w tematach do których masz aktualnie dostęp. |
Wiadomości - matikun
|
Strony: [1] 2 3 4 ... 16
|
1
|
Mody & modowanie / Heroes V - Moderskie Projekty / Odp: HoMM V: Skull of Shadows (SoS) [MOD]
|
: 24 Lutego 2017, 23:55:42
|
Z uwagi na to, że przy Zigguracie mnie wywalało, pograłem sobie Azylem. Miastem gra się bardzo przyjemnie, ale jest OKROPNIE niezbalansowane. Dwóch strzelców o astronomicznej mocy wygrywa grę. O ile Bukanierzy nie są jeszcze aż tak potężni, to Niszczyciele okrętów to najsilniejsza jednostka w grze. Nie dość, że są twardzi, wyciskają mocne obrażenia, to jeszcze mają 25% szans na zabicie połowy oddziału rywala. Pierwszym co zrobiłem, było rozdzielenie tej istoty. Przeciwnik, który miał zagrożenie "wyzwania" na ciężkim poziomie trudności nie mógł nawet pierdnąć, mimo, że dwa razy sam zaatakowałem się czarami (przeciwnik posiadał odbijający artefakt, za drugim razem się zapomniałem). Żaden z niszczycieli okrętów nie zginął w tej bitwie, a jedyną stratą były 2 smoki, które nota bene są bardzo miękkie i może kilku Nawigatorów. Co jeszcze mi się rzuciło w oczy? Budynki są drogie, jak dla mnie za drogie, niektóre bardzo niewspółmiernie do uzyskanych korzyści. Jeśli miało równoważyć potęgę armii, to ten zabieg nie wyszedł. Wylosowanie Kitsune w startowych walkach to najgorsze co można trafić, jeśli los zechce, przegrasz z 3 razy silniejszą armią i bohaterem na 2/3 poziomie. Chyba nie mam większych uwag, głównie leży balans, za to fun z rozgrywki tymi Niszczycielami jest nieziemski .
|
|
|
3
|
Świat HoMM / Ogólne o Heroes III / Odp: Rozbudowa zamków w Heroes III
|
: 28 Kwietnia 2016, 16:55:15
|
A mnie zawsze zastanawiało, jak się rozbudowywać grając na poziomie króla (niemożliwy). Ktoś ma jakieś rady, doświadczenia? Ostatnio próbowałem pogrywać na królówce i już mi było ciężko, a kompletnie bez surowców sobie nie wyobrażam startu.
|
|
|
4
|
Heroes VII / Heroes VII / Oficjalny Dodatek - Próba Ognia
|
: 27 Kwietnia 2016, 22:40:14
|
Wczoraj firma Ubisoft opublikowała >>informacje<< na temat nowego, samodzielnego dodatku do M&M Heroes VII - Próba Ognia. Udostępni nam on 2 kampanie i 2 nowe scenariusze Terry'ego Raya, 6 map do potyczek, a także (co najważniejsze) nową frakcję - Fortecę z krasnoludzką armią. Dodatek ma również usprawnić mechanikę gry. Premiera już 2 czerwca!
|
|
|
6
|
Mody & modowanie / Heroes V - Moderskie Projekty / Odp: HoMM V: Skull of Shadows (SoS) [MOD]
|
: 07 Września 2015, 23:58:59
|
Zdolności: Tapody w podstawie bez zdolności. W ulepszeniu mogą mieć atak trucizną, a w alternatywie na przykład niszczenie many . Drzewiak może mieć 25% odporności na magię, ulepszenie 50, a alternatywa odporność na magię ziemi. Roślinki mogą wrzucać osłabienie i/lub kontratakować z dystansu. Dobrym pomysłem mogłaby być również kwasowa krew . Trolle strzelają? Nie jestem pewien co napisać, bo nie wiem jak działa jednostka, ale alternatywa może rzucać jakieś bazowe czary. Sylfidy mogą wrzucać błogosławieństwo i zmartwychwstawać jak feniksy,albo posiadać aurę ochrony przed magią. Koleś-rosiczka z maczugą może mieć uderzenie i w ulepszeniu spustoszenie (jak nazwa wskazuje). Drzewiec na sterydach może mieć regenerację, stabilną postawę, oplątanie korzeniami, strach?
|
|
|
7
|
Hyde Park / Zaginione Zwoje - konkurs literacki / Odp: Ej chopaki
|
: 07 Września 2015, 23:39:13
|
Ja już zapomniałem o tym konkursie . A może jurorzy własnie są w trakcie wydawania dzieła Fasta, oczywiście sygnując je własnym imieniem, a konkurs ma zginąć w odmętach naszej zawodnej pamięci, by nic się nie wydało?
|
|
|
13
|
Mody & modowanie / Heroes V - Moderskie Projekty / Odp: HoMM V: Skull of Shadows (SoS) [MOD]
|
: 23 Sierpnia 2015, 17:53:37
|
Zagajnik był robiony ponownie, prawie od nowa, chociaż był już skończony . Poza tym, ja mówię o nazwach. Sam Sylan prosił kiedyś o propozycje, te które mu się podobały - aplikował, zmieniał. Śledzę tego moda od ukazania się jego zapowiedzi i zmieniło się bardzo wiele . Nazwy Tauruga i Silvarga należały do poprzednich jednostek Zagajniku, które były kompletnie inne. Do nowych trochę nie pasują i tylko sugeruję, że można byłoby pomyśleć nad czymś innym . A jeśli chodzi o modele - jest perfekcyjnie .
|
|
|
|