Johny_Szalony-nie zbesztam Cię
, ale przedstawię mój punkt widzenia.
(ten poradnik piszę z uwzględnieniem Dzikich Hord->bez nich trzeba by grać nieco inaczej ale ogólna zasada jest rta sama)
Po pierwsze: Grając lochem trzeba sobie zdać sprawę do czego ta rasa się nadaje.
Często ludzie zupełnie żle oceniają jednostki i nie wiedzą co jest prawdziwym 'silver_bulletem' zamku. Otóż to stalkerzy i hydry. Te 2 są priorytetem, reszta na 2 planie. czemu te 2?-otóż stalkerzy robią sie niewidzialni dając tym samym 3 tury bezkarnego rzucania czarów(na początku gdy jest to jedyny oddział). Hydry z powodu niesamowitej wytrzymalości przez co sa niesamowitymi tankami dzięki czemu dają wiecej czasu dla naszego warlocka i jego popisów
.
Po drugie: główną armią dungeonu nie są jednostki, a bohater i jego niesamowita siła rażenia.
No to by było na tyle jeśli chodzi o ogólne założenia. Teraz czas na jakies konkrety.
Na początek wybieramy Sinitara z racji od razu posiadanej magii zniszczenia i empowered spells, a także znajomości czaru od początku(eldrith arrow).
Zależnie od budynków od razu zbudowanych na początku;
(zakładając, że jest tawerna i siedlisko zwiadowców)
1 Ul. siedliska zwiadowców
2. Dalej jak chcecie bo to było najważniejsze
. Tylko należy zbudować budynek do hydr w 1 tygodniu gry.
Najmujemy 2 hirka(warlocka), zbieramy z niego wojsko, ulepszamy i tak uzbrojeni ruszamy na podbój kopalni. Straty będą zerowe z racji niewidzialności stalkerów(stwory wybijamy bohaterem), które służą tylko do dobijania.
Powinniśmy starać się jak najszybciej wbić jak najwyższy level jak najszybciej i dorwać się do naprawdę wysokiego spell powera.
Do miasta wracamy tylko gdy potrzeba się nauczyć czarów, jednostki doprowadzamy innym herosem.
W 2 tyg najmujemy hydry, wiecej stalkerów i powinnismy być w stanie rozwalić już właściwie wszystko(nie liczą jakiś bardzo mocnych creepów np. czarnych smoków).
A właśnie...skoro juz przy czarnuchach
jesteśmy to trzeba cos o nich powiedzieć;
ONE NIE są najważniejsze i nie powinno się jak najszybciej dążyć do ich zdubowania. Należy jak najszybciej zbudować gildie magów do poziomu 5.
No tyle tyle ogółów...reszta zależy od mapy, przeciwnika i własnych umiejętności...
Aha i dla herosa najważniejsze umiejętności to magia zniszczenia, sorcery(nie wiem jak jest w polskiej wersji) i domyślnie enlightment(z racji intelligence jako jeden z perków).
Thx za uwagę i dotrwanie do końca