Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
Pokaż wiadomości
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Pamiętaj, że widzisz tylko te wiadomości w tematach do których masz aktualnie dostęp.
    Wiadomości   Pokaż wątki Pokaż załączniki  

  Wiadomości - Apocryficum
Strony: [1] 2
1  Hyde Park / Pogaduchy / podpisy - denerwujące gify, obrazki na pół strony : 03 Października 2015, 19:47:57
edit: ok w ustawieniach znalazłem pomijaj podpisy. Może to pomoże. Przepraszam nie mogłem tej opcji znaleźć. Jeżeli denerwują was gify i podpisy wyłączcie sobie tę opcję (pokazuj podpisy) w ustawieniach. Zaraz będę testował - i sprawdze efekt.

edit - tak działa, niestety bez logowania nie działa, może warto wprowadzić jakąś opcję dla niezalogowanych.
2  Mody & modowanie / Heroes V - Modyfikacje / Mod na powiększenie postaci (w walce) : 30 Września 2015, 23:12:19
Czy jest jakiś mod powiększający postacie w walce do rozmiarów znanych z poprzednich części lub tych nowszych? Przyznam, że bardzo źle wyglądają takie drobne.
3  Świat HoMM / Ogólne o Heroes III / Odp: HoMM3 na telefon. (samsung gt-e1200 keystone 2) : 12 Maja 2013, 16:51:07
Gra nie ma multi. To jej największa wada - tylko kampanie - żeby je odblokować trzeba wysłać sms inaczej pogramy tylko w samouczek.

edit: informuję że komórka samsung gt-e1200 keystone 2 (ta tania z biedronki za 69zł nie obsługuje tej gry - ten samsung ma za małą rozdzielczość - jedynie 128x128). Prawdopodobnie nie da się do niej nic wgrywać - ma tylko wejście s20 na zasilacz.

Gra za to działa bez problemu na nokii 6300. Także prawidłowo wyświetla obraz - na pełnym ekranie. Jako gra jest ciekawa jednak widok miast jest tragiczny jakieś punkciki na kwadratowej siatce. Autorowi tłumaczenia przydałyby się jednak lekcje ze słownikiem: "wspiełeś się na szczyt wieży" (uśmiałem się z tego, a to niejedyny błąd)

Tylko nie wiem co za czort wymyślił wysyłanie sms jeżeli chcemy mieć odrazu rozbudowane miasto i inne pierdółki (nazwijmy to cheaty - czyli oszukiwanie) itp. itd.  Można przez przypadek wcisnąć i po sms-sie. Ja tak wcisnąłem przez przypadek.

Gra jest przecież w dziale download więc nie pytajcie o linki. (jak wchodzicie na tą stronę - tylko nie w zakładce forum a na stronie głównej)

Edit: Przeczytałem w tym wątku że wysyłanie sms-ów jest na niby - muszę to jeszcze sprawdzić, czy nie straciłem nic z konta - nie wiem bowiem po co by była ta opcja.
4  Heroes VI / Heroes VI / Odp: Wrażenia z grania w Heroes VI (wady/zalety) : 01 Listopada 2011, 00:00:02
A aktualizacja sterowników KG była? :P

Najnowsze sterowniki od nvidii były wgrane przed instalacją - karta graficzna ma 3 lata i ma prawo się zepsuć ale podejrzane jest że na heroesach VI właśnie wysiadła. Na szczęście tylko raz. Coś musi być na rzeczy skoro przez tyle lat działała bez zastrzeżeń a tu nagle heroes ją zbescześcił.

No właśnie macie jakieś linki do serowników pod H6?, żeby chodziła płynnie i bez problemów. Z góry dzięki. Poza tym nie działa mi aplikacja do pachtowania.

   Nic ci sterowniki raczej nie pomogą na moim sprzęcie też czasem mam zacinki i spowolnione klatki - taka już jest ta gra - nie są to wielkie zacinki ale są. Ubisoft powinien się uczyć od rusków. Ci ostatni zrobili Disciples III z podobną grafiką na o wiele słabsze komputery.
   Jeżeli masz nvidiię to poszukaj tutaj
http://www.nvidia.pl/Download/index.aspx?lang=pl
Nie instaluj jeżeli masz inną kartę.

Jeżeli chodzi o patchowanie wypróbuj update.exe czy jakoś tak  lub game.exe może się spatchuje
5  Heroes VI / Heroes VI / Odp: Wrażenia z grania w Heroes VI (wady/zalety) : 31 Października 2011, 14:20:35
- Do zalet należy może dodać to że jest bardzo długa - do tego można skończyć ją w momencie w którym się chce zapisać stan gry i dokończyć później (mała rzecz a cieszy)

- Poważna wada to zła Optymalizacja.

   Gra na sprzęcie Intel core 2 duo 3,16Mhz grafiką geforce 9800gtx i 8 Gb ramu nie daje sobie rady nawet chyba na kazdej rozdzielczości. Gra musi się rozkręcić wtedy wzrastają klatki na sekunde (w tych samych lokacjach). Ale żeby na takim sprzęcie klatki były w granicach od 14-25 na sekunde to przegięcie. Jest to też pierwsza gra która spowodowała u mnie niebieski ekran z zastygłym kursorem i pikselozą - widać, że psuje kartę graficzną

6  Heroes VI / Problemy Techniczne / Odp: Wszystkie problemy z grą - Instalacja, błędy, komunikaty itp : 21 Października 2011, 18:38:03
Ten bug zdarza się przy zarazie (niby 2/3 mniejsza rekrutacja ma być a tu nagle cholendarne minusy). Wczytaj save przed felernym tygodniem. Nie zawsze zaraza powoduje ten bug ale jednak czasem.
7  Heroes VI / Problemy Techniczne / Odp: Wszystkie problemy z grą - Instalacja, błędy, komunikaty itp : 21 Października 2011, 14:53:38
Czy mógłby ktoś dać jakąś instrukcję co zrobić aby na confluksie wszystko było dobrze i brzmiało naturalnie - próbowałem suwaka szybkości jednostek i nic - było jeszcze gorzej. Czy trzeba dać najwolniejszą walkę jednostek czy co aby było dobrze?
8  Heroes VI / Heroes VI / Odp: Wrażenia z grania w Heroes VI (wady/zalety) : 21 Października 2011, 02:35:15
Powiem tak,
- gra nie wiem czemu nie chce mi się zaktualizować

odpal grę grę ze skrótu game.exe w folderze gry to się zaktualizuje (nie heroes 6 might and magic.exe) - jeżeli to nie działa posprawdzaj zabezpieczenia firewalla czy coś w tym stylu.
9  Heroes VI / Heroes VI / Odp: Wrażenia z grania w Heroes VI (wady/zalety) : 21 Października 2011, 01:31:12
- EKRANY MIAST - Lekkie, łagodne wpasowujące się w graficzny klimat gry. Prezentują ładne widoczki, nie zasłaniają całego ekranu gry, nie są tak przesadzone i przeładowane jak w poprzedniej odsłonie gry i są o wiele bardziej praktyczne.

Tu  zgodzę się tylko częściowo ekrany miast są lepsze niż w V części gdzie były zupełnie bezsensowne wielkie obrotowe kominy, zupełnie nie przejrzyste. W trójce czy nawet czwórce było to o wiele lepiej rozwiązane z widoku miasta można było od razu poznać co jest wybudowane a i widok cieszył oczy jak na tamte czasy. W VI tego nie ma. Jeżeli wprowadzą w patchu jakiś przejrzysty widok ala 2d będzie super. Na razie z widoku miasta prawie wogóle nie można się zorientować co jest zbudowane - a to przecież bardzo umilało grę w III część gdzie przy budowie budynku od razu można było go zaobserwować na ekranie miasta.
10  Heroes VI / Problemy Techniczne / Odp: Wszystkie problemy z grą - Instalacja, błędy, komunikaty itp : 19 Października 2011, 23:44:22
Mam może drobny problem, ale po patchach nie wszystko mam spolszczone - kilka drobnych opisów pod ikonkami mam po angielsku mimo że gra była zainstalowana po polsku - czy jest na to rada i czy wy też tak macie?
11  Heroes VI / Heroes VI / Odp: Patche/Update-y (co poprawiają i kiedy można się ich spodziewać-niusy,info) : 19 Października 2011, 16:11:43
Nie widziałem oddzielnego tematu dotyczącego patchy - ale jeżeli jest to przepraszam do newsów rzadko zaglądam bo jest tam misz masz- grzebanie wsród tysięcy newsów mija się z celem-  ważne aby temat nie był usuwany z głównego działu bo to istotne informacje poza tym to nie tylko newsy ale i informacje co patche powodują i inne rzeczy z nimi związane.

Zacytuję twoje tłumaczenie Ryu Makkuro - mam nadzieję, że się nie obrazisz:
Cytuj
Nowy patch 1.1.1
- Hot fix wykrywania domyślnych ustawień opcji wideo przy rozruchu powodujący możliwe zawieszenia na laptopach
- Naprawa migającego kursora (no nareszcie )
- Naprawa problemu z numerem wersji

Więcej szczegółów na temat zawartości patcha 1.1:

• Dodanie broni Dynasty dla ołtarza życzeń które nie są obecne w wersji 1.0:

- Batu's Totem

- Assassin's Blade

- Will of Urgash

• Dodanie 4 nowych map do gry wieloosobowej i mapy "most za daleko" która nie występuje w wersji 1.0 czyli w sumie 15 map:
Brimstone’s Gold o Feuding Duchies

- Fortress of Honour

- Silence of the Ancestors

• Optymalizacja wykorzystania pamięci

• Kilka poprawek AI:

- poprawa kolejności budowania

- poprawa zarządzania zasobami przez AI

- AI nie konwertuje zdobytych miast, jeśli nie mogą być chronione

- AI nie buduje budynku w zdobytym mieście, jeśli nie może być chronione

- Zwiększenie podejmowania decyzji między budowaniem a zakupem jednostek

- Poprawione korzystanie z targowiska (korzysta z niego kiedy warto użyć)

- Tuning na wyborach ścieżki umiejętności pierwszych i późniejszych bohaterów

- Lepsza współpraca bohaterów pierwszych i następnych

- AI Przechwytuje kopalnie szybciej

- Zwiększono wydajność AI podczas obrony miasta

- poprawienie użytkowania zaawansowanego i podstawowego portalu miasta

• Balans i ogólne zmiany:

- Domyślne obrażenia bohatera zostały zmniejszone do 300-340 na poziomie 30 (z 400-450)

- Akcja Obrony daje +10 obrony Might i Magic zamiast +15

- Stand Your Ground i Mass Stand Your Ground daje +7/+9/+12 i +5/+6/+7

- Leczenie i regeneracja wymaga 20 many do użycia (zamiast 15)

- Arcane Exalation III daje +3 Magiczna Moc (zamiast +2)

- Arcane Ward III daje +3 Magia Obrona (zamiast +2)

- Assailant III daje +3 Might Attack (zamiast +2)

- Charismatic Leader III daje +3 Leadership (zamiast +2)

- Defender III daje +3 Might Defense (zamiast +2)

- Destiny's Chosen III daje +3 Destiny (zamiast +2)

- Bonus zdolności Rampage zmieniono na +5/+7/+8 mocy Might (zamiast +5/+6/+7)

- Bonus zdolności Resilience zmieniono na +5/+6/+7 Might Defense, +10%/+12%/+13% zdrowia (zamiast +3/+6/+9 Might Obrony +3%/+6%/+9% Zdrowia)

- czas trwania Counterstrike II i III zredukowany do 1/2/3 obrotów (z 2/3/4 tur)

- Łucznictwo III zmniejszenie kary za zasięg zredukowane do -25%/-30%/-35% (z -50%/-75%/-100%)

- obrażenia Idola burzy wzrosły o 25%

- szarża Frenzy usunięta, dodanie 4 tur cooldown'u
- bonus Frenzy o zwiększonej do 10/30/50% (z 5/15/30%)

Ciesz się Might & Magic Heroes VI!
12  Heroes VI / Heroes VI / Patche/Updates(co poprawiają i kiedy można się ich spodziewać-niusy,info i inne) : 19 Października 2011, 01:07:26
Dzielcie się tu wszystkimi informacjami dotyczącymi patch-y. Wstawiajcie info co uległo poprawie w 1.1,1.1.1 itd jeżeli znajdziecie newsy kiedy będą następne i jakie poprawki wprowadzą piszcie.

  Po polsku niestety nie znalazłem jak ktoś znalazł całe info po polsku niech wklei może w grze jest:


patch notes for Patch 1.1.1.
• Hot fix on default setting video option detection at start-up causing possible dead locks on laptops
• Blinking cursor fix
• Fixing a version number issue
Hopefully it should be live this evening!

Patch 1.1:
Fixes:

• Adding Dynasty Weapons for the Altar of Wishes not present in version 1.0:
-Batu's Totem
-Assassin's Blade
-Will of Urgash

• Adding 4 new Multiplayer Maps and the map a "bridge too far" not present in version 1.0 for a total of 15 custom maps:
-Brimstone’s Gold o Feuding Duchies
-Fortress of Honour
-Silence of the Ancestors

• Optimized memory usage

Several AI tweaks:
-Build order improvements
-AI resource management improvements
-AI does not convert captured towns if it can not be protected
-AI does not build buildings in captured towns if it can not be protected
-Improved decision making between building and unit purchase
-Fixed marketplace usage (uses it when it is worth to use )
-Tuning on skill path choices for primary and secondary heroes
-Improved cooperation among primary and secondary heroes
-AI Captures mines faster
-Increased efficiency for AI town defense
-Advanced and basic town portal usage improvements
 
Balance and General Changes:
-Default hero attack damage has been reduced to 300-340 at level 30 (from 400-450)
-Defend action gives +10 Might and Magic defense instead of +15
-Stand Your Ground and Mass Stand Your Ground do +7/+9+12 and +5/+6/+7
-Heal and Regeneration requires 20 mana to cast (instead of 15)
-Arcane Exalation III gives +3 Magic Power (instead of +2)
-Arcane Ward III gives +3 Magic Defense (instead of +2)
-Assailant III gives +3 Might Attack (instead of +2)
-Charismatic Leader III gives +3 Leadership (instead of +2)
-Defender III gives +3 Might Defense (instead of +2)
-Destiny's Chosen III gives +3 Destiny (instead of +2)
-Rampage bonus changed to +5/+7/+8 Might Power (instead of +5/+6/+7)
-Resilience bonus changed to +5/+6/+7 Might Defense, +10%/+12%/+13% Health (instead of +3/+6/+9 Might Defense, +3%/+6%/+9% Health )
-Counterstrike II and Counterstrike III duration reduced to 1/2/3 turns (from 2/3/4 turns)
-Archery III ranged penalty reduction reduced to -25%/-30%/-35% (from -50%/-75%/-100%)
-Idol of storms damage increased by 25%
-Frenzy charge removed, 4 turn cooldown added o Frenzy bonus increased to 10/30/50% (from 5/15/30%)
13  Heroes VI / Heroes VI / Odp: Wrażenia z grania w Heroes VI (wady/zalety) : 18 Października 2011, 18:32:17
A właśnie że jest możliwość  porównania twoich osiągnięć z kolegą ;D
Włączasz profil, później "zakładka osiągnięć" i prawie w prawym górnym rogu jak byk jest opcja porównaj . Naciskasz i wpisujesz nick osoby z którą chcesz archieventy porównać .

Czy to tak trudno było znaleźć ?
?

Jest tylko zakładka porównania osiągnięć - w profil gracza nie da się wejść (napisałem "Po jaką cholerę jest ten cały conflux jeżeli nie ma możliwości podejrzenia profilu innego gracza - czytaj uważnie")
14  Heroes VI / Heroes VI / Odp: Wrażenia z grania w Heroes VI (wady/zalety) : 17 Października 2011, 22:01:32
Dopiszę jeszcze jedną wadę.
Po jaką cholerę jest ten cały conflux jeżeli nie ma możliwości podejrzenia profilu innego gracza jego osiągnięć i innych rzeczy. W stracrafcie np wszyscy mogą oglądać swoje profile nagrody achievmenty - tu tego nie ma - to chyba największa porażka - niestety nie można się pochwalić znajomym; to po co to wszystko
15  Heroes VI / Problemy Techniczne / Odp: Wszystkie problemy z grą - Instalacja, błędy, komunikaty itp : 16 Października 2011, 01:28:45
nic nie piłem a kursor miga...ale gorsze to, że jak gram z komputerem...po jakimś czasie nie można przesuwać mapy kursorem...
Kursor miga - lepiej to przepić ;). Jeżeli chodzi o przesuwanie mapy zapisz grę i wyjdź z gry do windowsa - potem powinno być już normalnie po wczytaniu zapisu - też mnie to wkurzyło - tylko raz tak miałem na szczęście
Strony: [1] 2




© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.036 sekund z 15 zapytaniami.
                              Do góry