Pokaż wiadomości
|
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Pamiętaj, że widzisz tylko te wiadomości w tematach do których masz aktualnie dostęp. |
Wiadomości - Apocryficum
|
Strony: [1] 2
|
1
|
Hyde Park / Pogaduchy / podpisy - denerwujące gify, obrazki na pół strony
|
: 03 Października 2015, 19:47:57
|
edit: ok w ustawieniach znalazłem pomijaj podpisy. Może to pomoże. Przepraszam nie mogłem tej opcji znaleźć. Jeżeli denerwują was gify i podpisy wyłączcie sobie tę opcję (pokazuj podpisy) w ustawieniach. Zaraz będę testował - i sprawdze efekt.
edit - tak działa, niestety bez logowania nie działa, może warto wprowadzić jakąś opcję dla niezalogowanych.
|
|
|
3
|
Świat HoMM / Ogólne o Heroes III / Odp: HoMM3 na telefon. (samsung gt-e1200 keystone 2)
|
: 12 Maja 2013, 16:51:07
|
Gra nie ma multi. To jej największa wada - tylko kampanie - żeby je odblokować trzeba wysłać sms inaczej pogramy tylko w samouczek.
edit: informuję że komórka samsung gt-e1200 keystone 2 (ta tania z biedronki za 69zł nie obsługuje tej gry - ten samsung ma za małą rozdzielczość - jedynie 128x128). Prawdopodobnie nie da się do niej nic wgrywać - ma tylko wejście s20 na zasilacz.
Gra za to działa bez problemu na nokii 6300. Także prawidłowo wyświetla obraz - na pełnym ekranie. Jako gra jest ciekawa jednak widok miast jest tragiczny jakieś punkciki na kwadratowej siatce. Autorowi tłumaczenia przydałyby się jednak lekcje ze słownikiem: "wspiełeś się na szczyt wieży" (uśmiałem się z tego, a to niejedyny błąd)
Tylko nie wiem co za czort wymyślił wysyłanie sms jeżeli chcemy mieć odrazu rozbudowane miasto i inne pierdółki (nazwijmy to cheaty - czyli oszukiwanie) itp. itd. Można przez przypadek wcisnąć i po sms-sie. Ja tak wcisnąłem przez przypadek.
Gra jest przecież w dziale download więc nie pytajcie o linki. (jak wchodzicie na tą stronę - tylko nie w zakładce forum a na stronie głównej)
Edit: Przeczytałem w tym wątku że wysyłanie sms-ów jest na niby - muszę to jeszcze sprawdzić, czy nie straciłem nic z konta - nie wiem bowiem po co by była ta opcja.
|
|
|
4
|
Heroes VI / Heroes VI / Odp: Wrażenia z grania w Heroes VI (wady/zalety)
|
: 01 Listopada 2011, 00:00:02
|
A aktualizacja sterowników KG była?
Najnowsze sterowniki od nvidii były wgrane przed instalacją - karta graficzna ma 3 lata i ma prawo się zepsuć ale podejrzane jest że na heroesach VI właśnie wysiadła. Na szczęście tylko raz. Coś musi być na rzeczy skoro przez tyle lat działała bez zastrzeżeń a tu nagle heroes ją zbescześcił. No właśnie macie jakieś linki do serowników pod H6?, żeby chodziła płynnie i bez problemów. Z góry dzięki. Poza tym nie działa mi aplikacja do pachtowania. Nic ci sterowniki raczej nie pomogą na moim sprzęcie też czasem mam zacinki i spowolnione klatki - taka już jest ta gra - nie są to wielkie zacinki ale są. Ubisoft powinien się uczyć od rusków. Ci ostatni zrobili Disciples III z podobną grafiką na o wiele słabsze komputery. Jeżeli masz nvidiię to poszukaj tutaj http://www.nvidia.pl/Download/index.aspx?lang=plNie instaluj jeżeli masz inną kartę. Jeżeli chodzi o patchowanie wypróbuj update.exe czy jakoś tak lub game.exe może się spatchuje
|
|
|
5
|
Heroes VI / Heroes VI / Odp: Wrażenia z grania w Heroes VI (wady/zalety)
|
: 31 Października 2011, 14:20:35
|
- Do zalet należy może dodać to że jest bardzo długa - do tego można skończyć ją w momencie w którym się chce zapisać stan gry i dokończyć później (mała rzecz a cieszy)
- Poważna wada to zła Optymalizacja.
Gra na sprzęcie Intel core 2 duo 3,16Mhz grafiką geforce 9800gtx i 8 Gb ramu nie daje sobie rady nawet chyba na kazdej rozdzielczości. Gra musi się rozkręcić wtedy wzrastają klatki na sekunde (w tych samych lokacjach). Ale żeby na takim sprzęcie klatki były w granicach od 14-25 na sekunde to przegięcie. Jest to też pierwsza gra która spowodowała u mnie niebieski ekran z zastygłym kursorem i pikselozą - widać, że psuje kartę graficzną
|
|
|
8
|
Heroes VI / Heroes VI / Odp: Wrażenia z grania w Heroes VI (wady/zalety)
|
: 21 Października 2011, 02:35:15
|
Powiem tak, - gra nie wiem czemu nie chce mi się zaktualizować odpal grę grę ze skrótu game.exe w folderze gry to się zaktualizuje (nie heroes 6 might and magic.exe) - jeżeli to nie działa posprawdzaj zabezpieczenia firewalla czy coś w tym stylu.
|
|
|
9
|
Heroes VI / Heroes VI / Odp: Wrażenia z grania w Heroes VI (wady/zalety)
|
: 21 Października 2011, 01:31:12
|
- EKRANY MIAST - Lekkie, łagodne wpasowujące się w graficzny klimat gry. Prezentują ładne widoczki, nie zasłaniają całego ekranu gry, nie są tak przesadzone i przeładowane jak w poprzedniej odsłonie gry i są o wiele bardziej praktyczne.
Tu zgodzę się tylko częściowo ekrany miast są lepsze niż w V części gdzie były zupełnie bezsensowne wielkie obrotowe kominy, zupełnie nie przejrzyste. W trójce czy nawet czwórce było to o wiele lepiej rozwiązane z widoku miasta można było od razu poznać co jest wybudowane a i widok cieszył oczy jak na tamte czasy. W VI tego nie ma. Jeżeli wprowadzą w patchu jakiś przejrzysty widok ala 2d będzie super. Na razie z widoku miasta prawie wogóle nie można się zorientować co jest zbudowane - a to przecież bardzo umilało grę w III część gdzie przy budowie budynku od razu można było go zaobserwować na ekranie miasta.
|
|
|
11
|
Heroes VI / Heroes VI / Odp: Patche/Update-y (co poprawiają i kiedy można się ich spodziewać-niusy,info)
|
: 19 Października 2011, 16:11:43
|
Nie widziałem oddzielnego tematu dotyczącego patchy - ale jeżeli jest to przepraszam do newsów rzadko zaglądam bo jest tam misz masz- grzebanie wsród tysięcy newsów mija się z celem- ważne aby temat nie był usuwany z głównego działu bo to istotne informacje poza tym to nie tylko newsy ale i informacje co patche powodują i inne rzeczy z nimi związane. Zacytuję twoje tłumaczenie Ryu Makkuro - mam nadzieję, że się nie obrazisz: Nowy patch 1.1.1 - Hot fix wykrywania domyślnych ustawień opcji wideo przy rozruchu powodujący możliwe zawieszenia na laptopach - Naprawa migającego kursora (no nareszcie ) - Naprawa problemu z numerem wersji
Więcej szczegółów na temat zawartości patcha 1.1:
• Dodanie broni Dynasty dla ołtarza życzeń które nie są obecne w wersji 1.0:
- Batu's Totem
- Assassin's Blade
- Will of Urgash
• Dodanie 4 nowych map do gry wieloosobowej i mapy "most za daleko" która nie występuje w wersji 1.0 czyli w sumie 15 map: Brimstone’s Gold o Feuding Duchies
- Fortress of Honour
- Silence of the Ancestors
• Optymalizacja wykorzystania pamięci
• Kilka poprawek AI:
- poprawa kolejności budowania
- poprawa zarządzania zasobami przez AI
- AI nie konwertuje zdobytych miast, jeśli nie mogą być chronione
- AI nie buduje budynku w zdobytym mieście, jeśli nie może być chronione
- Zwiększenie podejmowania decyzji między budowaniem a zakupem jednostek
- Poprawione korzystanie z targowiska (korzysta z niego kiedy warto użyć)
- Tuning na wyborach ścieżki umiejętności pierwszych i późniejszych bohaterów
- Lepsza współpraca bohaterów pierwszych i następnych
- AI Przechwytuje kopalnie szybciej
- Zwiększono wydajność AI podczas obrony miasta
- poprawienie użytkowania zaawansowanego i podstawowego portalu miasta
• Balans i ogólne zmiany:
- Domyślne obrażenia bohatera zostały zmniejszone do 300-340 na poziomie 30 (z 400-450)
- Akcja Obrony daje +10 obrony Might i Magic zamiast +15
- Stand Your Ground i Mass Stand Your Ground daje +7/+9/+12 i +5/+6/+7
- Leczenie i regeneracja wymaga 20 many do użycia (zamiast 15)
- Arcane Exalation III daje +3 Magiczna Moc (zamiast +2)
- Arcane Ward III daje +3 Magia Obrona (zamiast +2)
- Assailant III daje +3 Might Attack (zamiast +2)
- Charismatic Leader III daje +3 Leadership (zamiast +2)
- Defender III daje +3 Might Defense (zamiast +2)
- Destiny's Chosen III daje +3 Destiny (zamiast +2)
- Bonus zdolności Rampage zmieniono na +5/+7/+8 mocy Might (zamiast +5/+6/+7)
- Bonus zdolności Resilience zmieniono na +5/+6/+7 Might Defense, +10%/+12%/+13% zdrowia (zamiast +3/+6/+9 Might Obrony +3%/+6%/+9% Zdrowia)
- czas trwania Counterstrike II i III zredukowany do 1/2/3 obrotów (z 2/3/4 tur)
- Łucznictwo III zmniejszenie kary za zasięg zredukowane do -25%/-30%/-35% (z -50%/-75%/-100%)
- obrażenia Idola burzy wzrosły o 25%
- szarża Frenzy usunięta, dodanie 4 tur cooldown'u - bonus Frenzy o zwiększonej do 10/30/50% (z 5/15/30%)
Ciesz się Might & Magic Heroes VI!
|
|
|
12
|
Heroes VI / Heroes VI / Patche/Updates(co poprawiają i kiedy można się ich spodziewać-niusy,info i inne)
|
: 19 Października 2011, 01:07:26
|
Dzielcie się tu wszystkimi informacjami dotyczącymi patch-y. Wstawiajcie info co uległo poprawie w 1.1,1.1.1 itd jeżeli znajdziecie newsy kiedy będą następne i jakie poprawki wprowadzą piszcie.
Po polsku niestety nie znalazłem jak ktoś znalazł całe info po polsku niech wklei może w grze jest:
patch notes for Patch 1.1.1. • Hot fix on default setting video option detection at start-up causing possible dead locks on laptops • Blinking cursor fix • Fixing a version number issue Hopefully it should be live this evening!
Patch 1.1: Fixes:
• Adding Dynasty Weapons for the Altar of Wishes not present in version 1.0: -Batu's Totem -Assassin's Blade -Will of Urgash
• Adding 4 new Multiplayer Maps and the map a "bridge too far" not present in version 1.0 for a total of 15 custom maps: -Brimstone’s Gold o Feuding Duchies -Fortress of Honour -Silence of the Ancestors
• Optimized memory usage
Several AI tweaks: -Build order improvements -AI resource management improvements -AI does not convert captured towns if it can not be protected -AI does not build buildings in captured towns if it can not be protected -Improved decision making between building and unit purchase -Fixed marketplace usage (uses it when it is worth to use ) -Tuning on skill path choices for primary and secondary heroes -Improved cooperation among primary and secondary heroes -AI Captures mines faster -Increased efficiency for AI town defense -Advanced and basic town portal usage improvements Balance and General Changes: -Default hero attack damage has been reduced to 300-340 at level 30 (from 400-450) -Defend action gives +10 Might and Magic defense instead of +15 -Stand Your Ground and Mass Stand Your Ground do +7/+9+12 and +5/+6/+7 -Heal and Regeneration requires 20 mana to cast (instead of 15) -Arcane Exalation III gives +3 Magic Power (instead of +2) -Arcane Ward III gives +3 Magic Defense (instead of +2) -Assailant III gives +3 Might Attack (instead of +2) -Charismatic Leader III gives +3 Leadership (instead of +2) -Defender III gives +3 Might Defense (instead of +2) -Destiny's Chosen III gives +3 Destiny (instead of +2) -Rampage bonus changed to +5/+7/+8 Might Power (instead of +5/+6/+7) -Resilience bonus changed to +5/+6/+7 Might Defense, +10%/+12%/+13% Health (instead of +3/+6/+9 Might Defense, +3%/+6%/+9% Health ) -Counterstrike II and Counterstrike III duration reduced to 1/2/3 turns (from 2/3/4 turns) -Archery III ranged penalty reduction reduced to -25%/-30%/-35% (from -50%/-75%/-100%) -Idol of storms damage increased by 25% -Frenzy charge removed, 4 turn cooldown added o Frenzy bonus increased to 10/30/50% (from 5/15/30%)
|
|
|
13
|
Heroes VI / Heroes VI / Odp: Wrażenia z grania w Heroes VI (wady/zalety)
|
: 18 Października 2011, 18:32:17
|
A właśnie że jest możliwość porównania twoich osiągnięć z kolegą Włączasz profil, później "zakładka osiągnięć" i prawie w prawym górnym rogu jak byk jest opcja porównaj . Naciskasz i wpisujesz nick osoby z którą chcesz archieventy porównać .
Czy to tak trudno było znaleźć ??
Jest tylko zakładka porównania osiągnięć - w profil gracza nie da się wejść (napisałem "Po jaką cholerę jest ten cały conflux jeżeli nie ma możliwości podejrzenia profilu innego gracza - czytaj uważnie")
|
|
|
14
|
Heroes VI / Heroes VI / Odp: Wrażenia z grania w Heroes VI (wady/zalety)
|
: 17 Października 2011, 22:01:32
|
Dopiszę jeszcze jedną wadę. Po jaką cholerę jest ten cały conflux jeżeli nie ma możliwości podejrzenia profilu innego gracza jego osiągnięć i innych rzeczy. W stracrafcie np wszyscy mogą oglądać swoje profile nagrody achievmenty - tu tego nie ma - to chyba największa porażka - niestety nie można się pochwalić znajomym; to po co to wszystko
|
|
|
15
|
Heroes VI / Problemy Techniczne / Odp: Wszystkie problemy z grą - Instalacja, błędy, komunikaty itp
|
: 16 Października 2011, 01:28:45
|
nic nie piłem a kursor miga...ale gorsze to, że jak gram z komputerem...po jakimś czasie nie można przesuwać mapy kursorem...
Kursor miga - lepiej to przepić . Jeżeli chodzi o przesuwanie mapy zapisz grę i wyjdź z gry do windowsa - potem powinno być już normalnie po wczytaniu zapisu - też mnie to wkurzyło - tylko raz tak miałem na szczęście
|
|
|
|