Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.
Strony: 1 ... 85 86 87 [88] 89 90 91 ... 109    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
Heroes VII - Aktualności - Dyskusja (Czytany 431713 razy)
WielkiKiryl

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 67


Zobacz profil
« Odpowiedz #1305 : 15 Kwietnia 2015, 15:37:51 »
Chyba tu jest odwrotna proporcja im większa jednostka tym mniejszy budynek i jest paradoks że mała jednostka czuje się jak mrówka a większa czuje się zbyt wielka na taki budynek :D  :haha:


IP: Zapisane
LordSauron

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 41


Zobacz profil
« Odpowiedz #1306 : 15 Kwietnia 2015, 16:04:37 »
Centaury są na skale wysoko, a wiwerny na ziemi. Hmm.

Poprzednie Heroesy też miały sporo budowli a jakoś lepiej to było ułożone, a nie tak rozrzucone. Był w tym sens. Porównajmy to z Twierdzą z H3, tam odpowiednie budynki są osobno, odpowiednio zaznaczone i wyróżniające się z tła, ale też niekontrastujące.

Ekran miasta z H5 też był dobry, choć odmienny od innych części.


IP: Zapisane
Loczek
King Loczdorah

*

Punkty uznania(?): 23
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 845


It's Seriously Christmas

Zobacz profil
« Odpowiedz #1307 : 15 Kwietnia 2015, 17:44:27 »
Cóż ocena moja bekowego townscreen Twierdzy jest średnia acz może ma usprawiedliwienie czego twórcy zaoszczędzili na wielkości budynków jednostek typu champion.

- Cyklopy i pal to dlatego że po co im więcej? Ich jedynym zadaniem jest bycie jak Hulk i słuchanie jednej komendy od jakiegoś Kapitana Ameryki vel Steva Rogersa:
* Hulk... Smash ;D
- Behemoty może mieszkają w wydrążonej skale i tylko postanowili zaznaczyć wejście, resztę mają sobie w wyobraźni gracze ułożyć.

Co do centaurów to może dlatego na wysokościach mieszkają zamiast Wivern bo lubią paczeć tak i jako że są tchórzliwe to strzelać z dalszej/wyżej wysokości. Natomiast Gnolle to dlatego mają taką jurtę bo bawią się tam swoim kukri tj. ćwiczą by innym (w)orkom nie przeszkadzać ;P

Reszta w miarę się mi podoba choć pewnie spodziewajmy się re-worka tegoż gdy przetoczy się fala hejtów, narzekań i konkretnych argumentów że to jest źle i trzeba pomyśleć nad innym rozwiązaniem.


IP: Zapisane
SzybciorPL

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 4


Zobacz profil
« Odpowiedz #1308 : 15 Kwietnia 2015, 18:38:18 »
Mam nadzieję, że zaważyliście, że twórcy cały czas coś zmieniaja, jeśli jest to mocno hejtowane (np: ekran przystani, lisz, wampir). Dodatkowo napisali, że graficznie wszystko się będzie zmieniać do dnia wydania gry.  ;) ;D


IP: Zapisane
Hex

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 396


Zobacz profil
« Odpowiedz #1309 : 15 Kwietnia 2015, 19:33:29 »
Bohaterowie magii Twierdzy:
https://mmh7.ubi.com/pl/blog/post/view/stronghold-magic-heroes
Ciekawe, że Szaman nie ma w głównych umiejętnościach żadnej szkoły magii. Ma za to Eksploracje i Paragon. :huh:


IP: Zapisane
LordSauron

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 41


Zobacz profil
« Odpowiedz #1310 : 15 Kwietnia 2015, 20:06:24 »
Szaman wg opisu jest trochę nastawiony na dyplomację. Nie bardzo rozumiem jak to ma pasować do wojowniczych orków, ale ok. Nawet mają mieć budynek co daje bonus do dyplomacji czy coś w tym stylu. Eksploracja brzmi trochę jak logistyka, więc zwiedzamy mapę, zbieramy wojsko i nagle mamy sporą przewagę liczebną.

No w każdym razie liczę że to naprawią. Zastanawia mnie tylko jak kiedyś radzono sobie bez publikowania różnych rzeczy graczom i słuchania ich marudzenia. Jaką grę by wydali bez tego? Nie mają własnego wyczucia? No same te "zapytania" też nie są jakieś znaczące, po prostu stawiają nas przed faktem dokonanym, co najwyżej nieco to zmienią, w końcu gra jest w produkcji. Czasami coś przegłosujemy i tyle. Wiem, że ludzie oczekują potwornego wampira nosferatu jak z H3 ale taki prosto przekopiowany nie będzie tu pasował.


IP: Zapisane
Asderuki
Zielona wróżka

*

Punkty uznania(?): 3
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 789


W szaleństwie rodzą się najlepsze pomysły

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #1311 : 15 Kwietnia 2015, 22:38:16 »
Cytat: Hex link=topic=10002.msg181348#msg181348
Ciekawe, że Szaman nie ma w głównych umiejętnościach żadnej szkoły magii. Ma za to Eksploracje i Paragon. :huh:

Bo szamani to dyplomaci. Szaman to ten co rozmawia z duchami ziemi i powietrza... no tak to sobie tłumaczę


« Ostatnia zmiana: 15 Kwietnia 2015, 22:46:34 wysłane przez Asderuki » IP: Zapisane
Mcichosz16
Użytkownik jest na liście obserwowanych Obserwowany
*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 77


Słuszny głos Tawerny

Zobacz profil
« Odpowiedz #1312 : 17 Kwietnia 2015, 09:05:06 »
Bardzo dobrze narysowani bohaterowie. Ciekawe jak będą wyglądali w 3D.
Cała frakcja jest super. Szkoda tylko, że nie mamy pieszego goblina w grze. Ewentualnie mogę ponarzekać na ikony jednostek, które nie oddają charakteru jednostek.

P.S Czy są w internecie jakieś nieoficjalne wieści na temat Sylvanu?




« Ostatnia zmiana: 17 Kwietnia 2015, 09:15:07 wysłane przez Mcichosz16 » IP: Zapisane
Loczek
King Loczdorah

*

Punkty uznania(?): 23
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 845


It's Seriously Christmas

Zobacz profil
« Odpowiedz #1313 : 17 Kwietnia 2015, 09:55:36 »
Cytuj
P.S Czy są w internecie jakieś nieoficjalne wieści na temat Sylvanu?
Niet, wszystko idzie zgodnie z harmonogramem czyli patrz na zakładkę frakcji, teraz jest Twierdza jak Ją przemaglują to następny jest wspomniany Sylvan który wybraliśmy tak jak Loch. Opcje które zostały odrzucone "możliwe" czyli jeśli hajs się zgodzi po sprzedaży podstawki dołączą w dodatkach.

Edit: Mamy ujawnionego bohatera a raczej bohaterkę kampanii Orków, Przywitajmy Imani:
https://mmh7.ubi.com/pl/blog/post/view/imani-the-warchief


IP: Zapisane
Asderuki
Zielona wróżka

*

Punkty uznania(?): 3
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 789


W szaleństwie rodzą się najlepsze pomysły

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #1314 : 17 Kwietnia 2015, 20:59:28 »
Imani ma mega plakat. Jak z filmu :D

Art sam w sobie jest świetny, nawet jeśli nie do końca tego się spodziewałam. Tak chciała bym aby ork to był ork. Naprawdę co się stało z tym aby była normalna orczyca? Gdzie kły, mały nos i wykrzywiona twarz?
Super kobitka wygląda na hardą przywódczynie, ale dlaczego nie może ona być w przystani?


IP: Zapisane
Darkar

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 7


Zobacz profil
« Odpowiedz #1315 : 17 Kwietnia 2015, 21:32:23 »
Z tom orczycom coś chyba nie tak. Może ten idiota Cyrus dodał za mało krwi demonów? Albo jest " niedorobionym " dzieckiem orka i ludzkiej kobiety? Nie wiem. Łeb mi nawałą od całej rady cieni. Za długo tam siedze. :D


IP: Zapisane
Hex

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 396


Zobacz profil
« Odpowiedz #1316 : 18 Kwietnia 2015, 19:05:13 »
Umiejętności - magia powietrza:
https://mmh7.ubi.com/pl/blog/post/view/skills-air-magic
Tylko 8 czarów na szkołę magii wydaje się małą liczbą, ale przy 7 szkołach magii daje nam to w sumie 56 czarów, co jest podobną liczbą zaklęć do poprzednich części. Widzę tam niestety 2 nieciekawe zaklęcia - Storm Arrows (zwykły bonus do ataku dla strzelców) i Lightning Reflexes (dodatkowe uderzenie), pasujące bardziej do Okrzyków Wojennych niż czarów. Brak za to takich klasyków jak Lot czy Przywołanie Źywiołaka Powietrza.



IP: Zapisane
Miker

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 057


Wiedza to największa potęga

Zobacz profil
« Odpowiedz #1317 : 19 Kwietnia 2015, 09:41:11 »
8 czarów na jedną szkołę magii to aż nadto. W każdej poprzedniej części, choćby sie miało wszystkie czary to nadal używało się 3 góra 4 z nich.

Storm Arrows i Lightning Reflexes to czary bardziej pod bohatera mocy a nie magii. Jako, że eksperta mogą się nauczyć wszyscy, którzy mają dostęp do tej szkoły bez względu czy mogą osiągnąć grandmastera czy też nie. Do czarów tej szkoły nie ma co się przyczepiać ale mnie za to martwią umiejętności.
Ultimate wydaje się być słabe ponieważ mając takie czary jak lightning bolt i chain of lightning nie będziemy bić z łapy, no chyba, że mało many będzie co w sumie orkom może grozić jeśli znowu upośledzą im tak regenerację many jak w szóstce.
Air Scholar, Wisdom i Gathering Storm wydają sie być ok ale Master of Air upakowałbym wszystkie w jedną umiejętnośc i wpakował do mastera. Zamiast MoA I dałbym jakąś umiejętność taktyczną, np. losowy buff do inicjatywy dla jednej sojuszniczej jednostki po rzuceniu czaru powietrza. Za MoA II mogli dać tez coś co mieszałoby w bitwie. Np. osłabienie strzałów wrogich strzelców albo niewielka szansa na to, ze spudłują ponieważ bohater przywołuje silne wiatry na pole bitwy.

Oby wzmocnili tym razem trochę światło, ziemię i magię pierwotną ponieważ w szóstce odstawały trochę od reszty szkół.


IP: Zapisane
Live is brutal and full of zasadzkas and sometimes kopas w dupas very mocno!
Ptakuba
Sołtys Anduiny

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 533


Multikonto Martina

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #1318 : 20 Kwietnia 2015, 10:50:18 »
Cytuj
W każdej poprzedniej części, choćby sie miało wszystkie czary to nadal używało się 3 góra 4 z nich.
To chyba w czwórkę nie grałeś.


IP: Zapisane
Wioska Anduina - moja piaskownica. Zapraszam wszystkich.

"My tutaj jedziemy na zgryzocie, problemach z dzieciństwa i pasywnej agresji."
Hellscream, 10 czerwca 2015
Miker

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 057


Wiedza to największa potęga

Zobacz profil
« Odpowiedz #1319 : 20 Kwietnia 2015, 21:35:41 »
Czwórkę pod tym jak i wieloma innymi względami można uznać za wyjątek :P
W pozostałych grach albo rzucało się kilka buffków, albo osłabiało wroga, albo ciskało co turę piorunem, meteorytami lub implozją. Względnie można było również wskrzeszać wojska. Ale nie było możliwości używać więcej niż te nawet 6-8 czarów z pośród wszystkich dostępnych.


IP: Zapisane
Live is brutal and full of zasadzkas and sometimes kopas w dupas very mocno!
Strony: 1 ... 85 86 87 [88] 89 90 91 ... 109    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.088 sekund z 16 zapytaniami.
                              Do góry