Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Strony: 1 ... 90 91 92 [93] 94 95 96 ... 109    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
Heroes VII - Aktualności - Dyskusja (Czytany 431314 razy)
WMS

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 321


Zobacz profil
« Odpowiedz #1380 : 04 Maja 2015, 00:38:06 »
Jeśli chodzi o wampirzycę to jej kości policzkowe i makijaż sprawiają, ze wygląda staro. Jakbyś mogła jej twarz ociupinkę pogrubić i złagodzić makijaż to wtedy by wyglądała młodziej, ładniej i seksowniej(co było głównym założeniem). Tak samo ten kosmyk włosów na czole półelfa jest za krótki, a może nawet i zbędny.
Co do rycerzy to problem jest z objętością włosów(tych na brodzie Krzysztofa również). Hełm Tyris(blondyneczka) rzeczywiście dziwnie leży, jakbyś go usunęła, albo przerobiła(jak zrobiłaś to z tatuażem Zoltana) to byłoby o niebo lepiej. 


IP: Zapisane
Asderuki
Zielona wróżka

*

Punkty uznania(?): 3
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 789


W szaleństwie rodzą się najlepsze pomysły

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #1381 : 04 Maja 2015, 09:09:58 »
No to proszę. Poprawieni :)

Tyris jest zagwozdką. Ma takie dziwaczne spojrzenie, że nie umiem stwierdzić czy autor chciał z niej zrobić zboczoną czy szaloną :D
No i ten hełm kompletnie nie pasujący do zbroi mmm piękne. Na razie będzie tak, może jak się odważę to usunę ten kawałek złomu z jej głowy XD

EDIT: Porypało mnie do reszty. Dorzuciłam portret zrobiony kompletnie od zera przeze mnie. Tak do nekropolis.


« Ostatnia zmiana: 04 Maja 2015, 18:42:12 wysłane przez Asderuki » IP: Zapisane
Japko

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 220


.

Zobacz profil
« Odpowiedz #1382 : 04 Maja 2015, 18:47:43 »
Portrecik wygląda świetnie, aczkolwiek ta rysa na czole wygląda trochę jak u robota. I krew jest trochu sztuczna, ale poza tym dobra robota  :).


IP: Zapisane
WMS

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 321


Zobacz profil
« Odpowiedz #1383 : 04 Maja 2015, 21:06:37 »
No nieźle... Całkiem profesjonalnie wygląda ten portret Pani Zombie. Czyżbyś wzorowała ją na sobie? Jeśli tak to zazdroszczę! Też bym chciał być bohaterem w Hirołsach. :p Nie mogę się doczekać twoich kolejnych prac. Ale sugerowałbym założenie wątku, aby spamu nie robić :p


IP: Zapisane
Asderuki
Zielona wróżka

*

Punkty uznania(?): 3
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 789


W szaleństwie rodzą się najlepsze pomysły

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #1384 : 05 Maja 2015, 11:32:10 »
Założę jak będzie potrzeba. Jak na razie nie dostaliśmy nowego wątku do obgadywania od twórców.

I nie, nie wzoruje na sobie postaci w zasadzie nigdy. A przynajmniej staram się. Z resztą możesz sobie porównać z fotkami jakie wstawiłam w wątku "pokaż swoją twarz".


IP: Zapisane
Hex

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 396


Zobacz profil
« Odpowiedz #1385 : 05 Maja 2015, 20:34:22 »
UbiLim przyspiesza z publikacją skilli z powodu zbliżającej się bety (25 Maja). Dziś możemy zapoznać się z Obroną, Atakiem i Dyplomacją:
https://mmh7.ubi.com/pl/blog/post/view/skills-offense-defense-diplomacy
Wygląda na to, że Dyplomacja w końcu będzie na prawdę przydatna. Ciekawe są też umiejętności na poziomie arcymistrzowskim w Obronie i Ataku. Perfekcyjna Obrona - wartość obrony u stworzeń bohatera zostaje podniesiona do wartości ataku atakującego (przeciwnika) automatycznie gdy ten zaatakuje. Bliźniaczy skill występuje w Ataku tylko podnosi wartość ataku sojuszniczych stworzeń do wysokości obrony przeciwnika.


IP: Zapisane
gamePLay1987

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 40

Głośny myśliciel

Zobacz profil
« Odpowiedz #1386 : 05 Maja 2015, 21:12:09 »
W końcu będzie normalna dyplomacja (czyli przydatna bo poprzednich częściach nawet nie warto było jej brać).


IP: Zapisane
Głośne myślenie przynosi nieszczęście. Więc jestem pechowy bo za głośno myślę.

Wierzę w Fast'a. Fast to Bóg. xD
SyluZabroniłMiUżywaniaSpacjixD
Asderuki
Zielona wróżka

*

Punkty uznania(?): 3
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 789


W szaleństwie rodzą się najlepsze pomysły

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #1387 : 06 Maja 2015, 08:55:41 »
Bez przesadzy, że w poprzednich. Tylko w H6 była ona naprawdę nieprzydatna, bo była minimalna szansa na jednostki chcące się przyłączyć poza mapami kampanijnymi.

Co mi daje do myślenia. Oby nie było tak i w tej części.

Reszta skilli jest jak dla mnie w porządku. Nie ziębią ani grzeją. Poza umiejętnościami dla jednostek zasięgowych. Są mocne zważając na to jak można polegać na łucznikach i bez takich akcji. Trochę głupio, że dali to w podstawce kiedy zmniejszenie siły ataków zasięgowych jest już w ekspercie.


IP: Zapisane
Reuel
NaNaNaNaNaNaNa Reuel!

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 876


Kopnął cię ktoś kiedyś w rzyć, koziołku?

Zobacz profil
« Odpowiedz #1388 : 06 Maja 2015, 10:10:13 »
Dyplomacja okropnie przydatna i rozbudowana była w H4. Był to jeden z wielu plusów tej niedocenianej gry. Tam naprawdę dużo można było nią zyskać, a nie parę jednostek pierwszego poziomu. Tak więc mnie większa rola dyplomacji w przyszłej części sagi cieszy.


« Ostatnia zmiana: 06 Maja 2015, 13:01:17 wysłane przez Reuel » IP: Zapisane
LordSauron

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 41


Zobacz profil
« Odpowiedz #1389 : 06 Maja 2015, 13:41:49 »
W czwórce był jeszcze Urok, podkategoria w Magii Ładu. Najlepiej można ją określić jako darmową Dyplomację dającą jednak mniej stworzeń. Gdy się miało oba skille to wtedy trzeba było wybierać, zależy jak nasz budżet wyglądał.

W trójce to słyszałem, że na turniejach Dyplomacja była banowana.


IP: Zapisane
gamePLay1987

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 40

Głośny myśliciel

Zobacz profil
« Odpowiedz #1390 : 06 Maja 2015, 16:12:07 »
No w H4 zdolność Urok, która była przydatna bo zawsze jakaś ilość wrogiej armii się przyłączyła.
Tylko nie ogarniałem skilli ze szlachectwa (chodzi mi o tych burmistrzów miast, nie wiem co to dawało).


IP: Zapisane
Głośne myślenie przynosi nieszczęście. Więc jestem pechowy bo za głośno myślę.

Wierzę w Fast'a. Fast to Bóg. xD
SyluZabroniłMiUżywaniaSpacjixD
Karti

******

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 82

Zobacz profil
« Odpowiedz #1391 : 07 Maja 2015, 16:24:11 »
Szlachectwo w H4 zwiększało przyrost stworzeń w mieście od 10 do 50%, w zależności od posiadanego szlachectwa (każdy wyższy stopień to +10%). Zarządzanie zwiększało przychód złota, a górnictwo pozostałych zasobów. Dyplomacja była lepsza od uroku, bo można było dzięki niej przyłączyć aż do 60% bodajże stworzeń, za odpowiednią opłatą oczywiście, ale ta była chyba niższa znacznie od kosztów, jakich by się dokonało w mieście, więc była nie tylko przydatna, ale i potrafiła wygrać spokojnie grę. Minusem było jedynie to, że sam lord w walce był słaby, co uzależniało od siły samych jednostek, a nie bohatera (podobnie zresztą jak u złodzieja, ale ten ma lepsze możliwości do walki).

Lord z rozwiniętymi zdolnościami szlachectwa dawał świetne korzyści dla zamku. Gdyby jeszcze dodać do tego takiego generała z max obroną/atakiem i ekspercką taktyką, to wtedy jest moc :P

Sama dyplomacja w H7 wydaje się być na pewno użyteczna, na jak potężną skalę, tego dowiemy się zapewne już w becie. A ja dalej czekam aż pokażą sylvan :/


IP: Zapisane
gamePLay1987

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 40

Głośny myśliciel

Zobacz profil
« Odpowiedz #1392 : 07 Maja 2015, 16:39:10 »
Czemu na głównej stronie (portalu), nie ma bahaterów magii Twierdzy?
https://mmh7.ubi.com/pl/blog/post/view/stronghold-magic-heroes




IP: Zapisane
Głośne myślenie przynosi nieszczęście. Więc jestem pechowy bo za głośno myślę.

Wierzę w Fast'a. Fast to Bóg. xD
SyluZabroniłMiUżywaniaSpacjixD
Hex

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 396


Zobacz profil
« Odpowiedz #1393 : 08 Maja 2015, 13:07:28 »
Interfejs ekranu miasta:
https://mmh7.ubi.com/pl/blog/post/view/townscreen-interface
Artykuł zawiera screenshoty z chyba wszystkimi funkcjonalnościami ekranu miasta od ekranu budowania struktur po ekran gildii złodziei.
Znajdziemy tam też dwa króciutkie filmiki, pierwszy z rekrutacji wojsk oraz karawan oraz drugi z poprawionym (jeśli chodzi o wygląd) kołem umiejętności.
Twórcy zapewniają też, że interfejs jest już w stu procentach funkcjonalny, ale poprawią jego wygląd oraz wygląd ikon przed wydaniem gry.
Teraz omówię krótko jak podobają mi się poszczególne elementy interfejsu:
1. Nowy ekran miasta Przystani prezentuje się dobrze. Oprócz pełnego okrążenia miasta murami można zauważyć też trochę budynków cywilnych - w końcu nie wygląda to jak garnizon. Tylko gdyby nie ten ogromny złoty kurczak. :P
2. Ekran budowania struktur średnio przypadł mi do gustu. Wizerunki budynków są małe, przez co nieczytelne. Pozostawili jednak portrety stworzeń w miejscu budowli do rekrutacji (jak w H6), co mnie się podoba, bo łatwiej rozeznać się jaki budynek do jakiej przypisany jest jednostki.
3. Ekran rekrutacji wojsk. Tutaj nie mam większych zastrzeżeń prócz tego, że stworzenia są ustawione losowo, a nie w kolejności: Trzon - Elita - Czempion.
4. Wideo z rekrutacji stworzeń oraz karawan. Wszystko wygląda tu standardowo. Można też zobaczyć ekran Akademii w pełnej krasie z animacjami i muzyką w tle - tworzy to moim zdaniem dość ładną całość.
5. Ekran, a właściwie okno rekrutacji jednostek bojowych (dawniej machin oblężniczych). Pokazane na przykładzie Przystani. Do rekrutacji Balisty i Leczącej Siostry służą oddzielne budynki, a do kupna tychże "machin wojennych" potrzeba nie tylko złota, ale też trochę surowców.
6. Ekran rekrutacji bohaterów. Do wyboru mamy czerech bohaterów - w tym przypadku jest to trzech bohaterów Przystani (przynajmniej tak mi się wydaję :P) oraz bohaterka Nekropolii. W statystykach bohatera mamy liczbę punktów ruchu na mapie przygody, czego wcześniej nie było, a przynajmniej tak mi się wydaje.
7. Okno wymiany surowców jest bardzo czytelne i nie mam do niego żadnych zastrzeżeń.
8. Ekran Gildii Magów. Każdy z czterech poziomów czarów przedstawiony na oddzielnym zwoju - może być. Brakuje mi natomiast pod ikonami zaklęć ich nazw - byłoby to wtedy bardziej czytelne.
9. Ekran Gildii Złodziei. Jest tam sporo rzeczy do szpiegowania - od najsilniejszego bohatera po ilość odkrytej mapy przygody. Wygląda na to, że poszczególne informacje okrywa się oddzielnie wysyłając szpiega za sto sztuk złota.
10. Ekran fortyfikacji na przykładzie Przystani. Na każdym z trzech poziomów otrzymujemy wzmocnione mury obronne, a na trzecim także wieże, czyli tak jak wcześniej. Ponadto, jeśli dobrze rozumiem, na każdym z trzech poziomów dostajemy garnizon. W przypadku przedstawionej tu Przystani jest to:
- na poziomie pierwszym 60 Strażników i 50 Kuszników, którzy przyrastają stopniowo, po 5 na dzień
- na poziomie drugim po 15 Nadzorców i Kapelanów przyrastających po 2 na dzień
- na poziomie trzecim prawdopodobnie wybrany Czempion
11. Są też okna do sprzedaży artefaktów i kupowania zwojów, ale tu nie ma czego komentować. Na końcu, krótki filmik z odświeżonym kołem umiejętności, które prezentuje się lepiej niż poprzednio - podział pomiędzy poszczególnymi zdolnościami i ich poziomami jest teraz wyraźniej zaznaczony.
A Wy, co sądzicie o interfejsie w obecnym stanie?


IP: Zapisane
gamePLay1987

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 40

Głośny myśliciel

Zobacz profil
« Odpowiedz #1394 : 13 Maja 2015, 15:34:55 »
Taka rzecz do namysłu:
Skoro morskie elfy czczą Syllanę i Shallasę, to stworzenia bastionu (czy tam błotne, ja nie grałem w H3) mogłyby też być tego samego połączenia.

Nie mówię że wprowadzą, tak mi tylko przyszło do głowy.


IP: Zapisane
Głośne myślenie przynosi nieszczęście. Więc jestem pechowy bo za głośno myślę.

Wierzę w Fast'a. Fast to Bóg. xD
SyluZabroniłMiUżywaniaSpacjixD
Strony: 1 ... 90 91 92 [93] 94 95 96 ... 109    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.056 sekund z 17 zapytaniami.
                              Do góry