Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
Pokaż wiadomości
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Pamiętaj, że widzisz tylko te wiadomości w tematach do których masz aktualnie dostęp.
  Wiadomości   Pokaż wątki   Pokaż załączniki  

  Pokaż wątki - Revold
Strony: [1]
1  Hyde Park / Pogaduchy / Forumowa Mafia - Edycja XXII : 23 Czerwca 2014, 17:38:34
REGULAMIN:
I. OGÓLNE ZASADY.
1. Gramy na pełnym systemie 1-dniowym. Oznacza to codzienny event (mord, lincz) w stosunku 2:1 dla linczów (za wyjątkiem pierwszego mordu), gdzie lincz odbywa się codziennie (począwszy od dnia drugiego), a mord co 2-gi dzień.
2. Całkowity brak historyjek (zarówno w głównym temacie z grą, jak i w linczach/mordach). Niezastosowanie się do tego pkt. może być ukarane pkt. karnymi.
3. Zakaz dobrowolnych samobójstw. Jeżeli nie chcesz już grać, to po prostu przestań. Po pewnym czasie zbierzesz wystarczającą ilość pkt. karnych, żeby odpaść z gry. Niezastosowanie się do tego pkt. będzie karane zakazem gry w kolejnych dwóch Edycjach FM.
4. Zakaz namawiania do samobójstw. Karane zakazem gry w kolejnych dwóch Edycjach FM.
5. ZABRANIA SIĘ jakiejkolwiek aktywności dot. mafii gdziekolwiek poza tym forum (dot. to również Tawerny, czyli zakaz rozmów na sb n/t mafijne, zakaz privów, tworzenia AM, etc.). Niezastosowanie się do tego pkt. będzie karane natychmiastowym wykluczeniem z dalszej gry oraz zakazem gry w kolejnych dwóch Edycjach FM.
6. ZABRANIA SIĘ ujawniania rozmów z MG poza tematem dotyczącym rozgrywki. Niezastosowanie się do tego pkt. będzie karane natychmiastowym wykluczeniem z dalszej gry oraz zakazem gry w kolejnych dwóch Edycjach FM.
7. ZABRANIA SIĘ JAKICHKOLWIEK ROZMÓW GRACZY "MARTWYCH" MIĘDZY SOBĄ, CZY TEŻ Z GRACZAMI "ŻYWYMI" NA TEMAT ROZGRYWKI. Niezastosowanie się do tego pkt. będzie karane zakazem gry w kolejnych dwóch Edycjach FM.
8. Jeżeli ktoś został wyrzucony z gry z powodu jakiegokolwiek przewinienia, miasto dostaje informacje, czy należał On do mafii.
9. Wiadomości z głosami proszę wysyłać najpóźniej do godziny 21:30 (w temacie zaznaczcie nr głosowania, np. g1, g2, g3, itd.). O godzinie 21:45 wyjawię wyniki głosowania. Mord odbędzie się o godzinie 22:15. Przewiduję max. kilkuminutowe opóźnienie.
10. Kolejność wysyłania głosów JEST uwzględniana w wynikach głosowania (chronologia).
11. Wszystkie kary dot. zakazu gry w następnych x Edycjach odnoszą się do zakazu gry w dowolnych kolejnych x Edycjach rozgrywających się pod banderą Tawerny (niekoniecznie na tym forum i niekoniecznie prowadzone przeze mnie).
12. Jeśli coś zostało pominięte w Regulaminie to oznacza to, że dot. ogólnie gry, a nie jej konkretnych aspektów i z pewnością zostało uwzględnione w pierwszym poście ogólnego tematu z FM.
13. MG ma prawo w dowolnym momencie rozgrywki zmienić niniejszy Regulamin bez jakiejkolwiek zgody osób trzecich. Prawo może działać wstecz.
14. ZABRANIA SIĘ wykorzystywania jakichkolwiek luk w regulaminie/forum zewnętrznym lub błędów MG, jeśli miałoby to przynieść jakąkolwiek korzyść którejkolwiek ze stron. Karane natychmiastowym wyrzuceniem z gry oraz zakazem gry w kolejnych trzech Edycjach FM.
15. Wraz z napisaniem pierwszego posta, jesteś zobowiązany do przestrzegania niniejszego Regulaminu i akceptujesz wszystkie jego punkty.
II. ZEWNĘTRZNE FORUM.
1. Wszyscy użytkownicy tego forum mają status "Ukryty". ZABRANIA SIĘ zmieniania tego statusu pod groźbą wyrzucenia z gry i zakazem gry w kolejnej Edycji FM.
2. Wszyscy gracze otrzymali losowy nick (stworzony przez MG) oraz przypisany do niego avatar.
3. ZABRANIA SIĘ zmieniania avataru na jakikolwiek inny niż ten, który jest ustawiony pod groźbą wyrzucenia z gry i zakazem gry w kolejnej Edycji FM.
4. Ukrywanie swojej prawdziwej tożsamości nie jest wymagane, choć jest bardzo zalecane. W końcu po to gramy na tym forum ;].
5. ZABRANIA SIĘ namawiania do wyjawienia prawdziwej tożsamości danej osoby. Karane wyrzuceniem z gry i zakazem gry w kolejnych dwóch Edycjach FM.
6. ZABRANIA SIĘ głosowania na kogoś z powodu jego nicku (przypominam - nicki były losowane). Może zostać ukarane pkt. karnym.
7. Prawdziwa tożsamość martwych graczy nie zostaje ujawniona aż do końca gry.
8. Jako, że w grze mamy kilka dziewczyn, radziłbym używanie przez nie męskich końcówek ;]
9. Zakaz ujawniania swojej tożsamości po śmierci ani też robienia jakichkolwiek aluzji (np. na Tawernie) nt. swojej śmierci. Może zostać ukarane zakazem gry w kolejnej Edycji FM.
III. POSTY.
1. Od pierwszego mordu obowiązuje 1 post pomiędzy linczami. Długość- min. 5-6 zdań + sensowne (mniej lub bardziej) uzasadnienie swojego głosu w linczu (za wyjątkiem okresu od 1-szego mordu do 1-szego linczu). Po piątym linczu obowiązują 2 posty dziennie. Długość - taka sama jak wcześniej. Długość postów, mimo wszystko, jest sprawą względną i czasami krótszy post, ale bardziej wartościowy może nie zostać ukarany. Jeżeli ktoś zdecyduje się na jedną, większą analizę (15+ zdań), to traktowane jest to jako dwa posty. Jest to naturalnie minimum, więc wolałbym widzieć Was jeszcze bardziej aktywniejszych ;].
2. Punkty karne: Za brak posta - 1 pkt. karny; za brak głosu - 1,5 pkt. karnego. Po 5-tym linczu, za brak jednego posta leci 0,5 pkt. karnego (czyli za brak dwóch obowiązkowych- 1 pkt.; wyjątkiem jest oczywiście jeden, dłuższy post). 5 pkt. karnych = wykluczeniem zawodnika z dalszej gry (miasto dostaje informację, czy należał On do mafii) oraz zakazem gry w kolejnej Edycji FM.
3. "Martwy" gracz ma prawo do napisanie JEDNEGO postu-testamentu po swojej "śmierci", jednak przed kolejnym linczem.
4. "Martwy" gracz nie ma prawa do przekazywania całości lub części swojego testamentu w jakiejkolwiek formie innemu graczowi.
5. Szanujmy się oraz szanujmy zdanie i opinie innych. Nie obrażajmy innych graczy bezpodstawnie. Wulgaryzmy dozwolone, jednakże w umiarkowanej ilości.
IV. ROLE.
1. Role dodatkowe (oprócz mafiozów/OC/deta/księdza/opryszka):
-> Barman - Barman działa w dniu zabójstwa mafii. "Upija" dowolnego gracza. Po upiciu członka mafii, w mordzie, ginie losowy gracz nieposiadający żadnej niemafijnej roli (nawet opryszka) i niebędący w mafii. Gdy takich osób zabraknie – ginie sam Barman. Jeśli Barman nie trafi w mafiozę, mord odbywa się na osobie, którą wybrała mafia. Upicie nie działa, gdy mafia próbuje zabić członka mafii. Nie może 2 razy z rzędu upić tej samej osoby. Barman nie dostaje informacji, czy osoba, którą upił była w mafii, może tylko próbować wywnioskować to z gracza, który zginął.
-> Zabójca - może nim zostać zarówno osoba z miasta jak i z mafii. W ciągu gry może zabić 1 dowolną, wybraną przez siebie osobę (priv do MG). Po zabójstwie ujawniane jest, czy ofiara była winna czy nie.
-> Prokurator - raz w grze może sprawdzić (przeprowadzić śledztwo; priv do MG), czy w linczu brała udział mafia (bez konkretnych nicków). Może to zrobić tylko w dniu tego linczu (decyzję musi podjąć przed linczem). Głos OC nie wskazuje na udział mafii w linczu (jeżeli jednak w linczu brał udział zarówno OC jak i "zwykły" mafiozo, to udział mafii w linczu zostanie wykazany). Głos Opryszka wskazuje na udział mafii w linczu. Prokurator dostaje informację, że sprawdzał go Detektyw, ale nie dostaje jego nicku.
-> Mleczarz - w dni, w których nie zabija mafia pyta MG (przekupując go kubkiem mleka ;]), czy wybrana przez Niego osoba ma rolę (dowolną, rola Opryszka również się liczy). W przypadku wskazania OC, MG informuje, że dana osoba nie ma roli.
2. Mamy 25 graczy. W związku z tym w grze jest 5 mafiozów, 2 opryszków, 1 ksiądz, 1 detektyw, 1 barman, 1 zabójca (może należeć do mafii), 1 prokurator i 1 mleczarz. Reszta to bezrolni miastowi.
3. Opryszek NIE JEST informowany o swojej roli.
4. Ojciec Chrzestny JEST wybierany przez mafiozów.
5. Miasto NIE JEST informowane o tożsamości gracza, który został zabity przez mord mafii.
6. Miasto JEST informowane o tożsamości gracza, który został zabity przez lincz miasta.
7. OC otrzymuje nick księdza jeśli ten się za niego pomodli.
8. OC podejmuje ostateczną decyzję w przypadku remisu w głosowaniu (musi ją podjąć przed godziną 21:45; w innym przypadku zadecyduje los). W przypadku nieobecności OC, decyzję może podjąć dowolny obecny w tym czasie mafiozo.
8. Tylko "żywi" mafiozi mają prawo wysyłania wiadomości z mordem. Nawet jeśli pozostali w grze są nieaktywni. W takim przypadku - mord przepada.
9. Detektyw otrzymuje informacje o ew. winie osoby, którą sprawdził dopiero PO linczu miasta. Jeśli detektyw zginie w owym linczu - nie dostaje On żadnej informacji nt. osoby, którą sprawdzał.
10. Mleczarz otrzymuje informacje o ew. posiadaniu roli przez osobę, o którą poprosi dopiero PO linczu miasta. Jeśli mleczarz zginie w owym linczu - nie dostaje On informacji nt. osoby, którą sprawdzał.
11. Stosunek sprawdzeń detektywa i mleczarza do linczów miasta wynosi 1:2.
12. Każdy dostaje wiadomość na privie ze swoją rolą. Nawet "zwykli" miastowi.
13. Jeśli w ciągu pierwszych 4 linczów rolny odpadnie za karniaki z powodu nieaktywności, inna nierolna osoba przejmuje jego rolę.
14. Role były losowane za pomocą generatora liczb pseudolosowych. Niezależnie od ilości ról w poprzednich Edycjach, każdy miał równe szanse na zdobycie każdej z ról.
V. HARMONOGRAM.
- 23.06. - Pierwszy mord mafii (ksiądz, barman),
- 24.06. - Pierwszy lincz miasta (det, mleczarz),
- 25.06. - Drugi lincz miasta, Drugi mord mafii (ksiądz, barman),
- 26.06. - Trzeci lincz miasta (det, mleczarz),
- 27.06. - Czwarty lincz miasta, Trzeci mord mafii (ksiądz, barman),
- 28.06. - Piąty lincz miasta (det, mleczarz),
- 29.06. - Szósty lincz miasta, Czwarty mord mafii (ksiądz, barman),
- 30.06. - Siódmy lincz miasta (det, mleczarz),
- 01.07. - Ósmy lincz miasta, Piąty mord mafii (ksiądz, barman),
- 02.07. - Dziewiąty lincz miasta (det, mleczarz),
- 03.07. - Dziesiąty lincz miasta, Szósty mord mafii (ksiądz, barman),
- 04.07. - Jedenasty lincz miasta (det, mleczarz),
- 05.07. - Dwunasty lincz miasta, Siódmy mord mafii (ksiądz, barman),
- 06.07. - Trzynasty lincz miasta (det, mleczarz),
- 07.07. - Czternasty lincz miasta, Ósmy mord mafii (ksiądz, barman),
- 08.07. - Piętnasty lincz miasta (det, mleczarz).
Oczywiście, gra może zakończyć się wcześniej (wykrycie mafiozów/śmierć z powodu karniaków, itd.).

Lista graczy:

1. Eugeniusz Siekiera
2. Jarek Wyzwoliciel
3. Bruno Carlucci
4. Leon Zawodowiec
5. Nikodem Dyzma
6. Aleksander Fredro
7. Johny Travolta
8. Wirujący Sztylet
9. Gumowa Kaczka
10. Fryderyk Chopin
11. Król Julian
12. Klaudiusz Cezar
13. Maks Kolbe
14. Gerwazy Polikarp
15. Protazy Fabian
16. Ned Stark
17. Tywin Lannister
18. Wielebny Paweł
19. Zdzisiu Kopara
20. Gracjan Roztocki
21. Gordon Ramsay
22. Lodowy Golem
23. Mleczny Mleczyk
24. Bilbo Baggins
25. Billy Bobby

Kolejność na liście graczy naturalnie nie odpowiada kolejności zapisów.

----------------------------------------------------------------------------
Wątek pozostanie zamknięty do zakończenia rozgrywki.
2  Hyde Park / Pogaduchy / Forumowa Mafia- Historyjki : 22 Listopada 2012, 22:29:59
Tutaj bd pisać historyjki dot. FM. Jest to temat zbiorczy.

P.S> Temat pozostanie zamknięty do czasu rozpoczęcia kolejnej Edycji.
3  Hyde Park / Forumowa Mafia / Forumowa Mafia - Edycja Jedenasta : 11 Listopada 2012, 21:56:41
Regulamin:
1. Gramy na pełnym systemie 1-dniowym. Oznacza to codzienny event (mord, lincz) w stosunku 2:1 dla linczów (za wyjątkiem pierwszego mordu), gdzie lincz odbywa się codziennie (począwszy od dnia drugiego), a mord co 2-gi dzień.
2. Posty: Od pierwszego mordu obowiązuje 1 post pomiędzy linczami. Długość- min. 5-6 zdań + sensowne (mniej lub bardziej) uzasadnienie swojego głosu w linczu (za wyjątkiem okresu od 1-szego mordu do 1-szego linczu). Po czwartym linczu obowiązują 2 posty dziennie. Długość- taka sama jak wcześniej. Długość postów, mimo wszystko, jest sprawą względną i tylko od mojego widzimisię bd zależało, czy ktoś z Was otrzyma karniaka, czy nie, więc starać mi się tu ;]
3. Punkty karne: Za brak posta- 1 pkt. karny; za brak głosu- 1,5 pkt. karnego. Po 4-tym linczu, za brak jednego posta leci 0,5 pkt. karnego (czyli za brak dwóch obowiązkowych- 1 pkt.). 5 pkt. karnych= wykluczeniem zawodnika z dalszej gry (miasto dostaje informację, czy należał On do mafii).
4. Zezwala się na rozmowy poza tematem dot. rozgrywki (np. na GG, SB), lecz nie jest to zalecane.
5. ZABRANIA SIĘ JAKICHKOLWIEK ROZMÓW GRACZY "MARTWYCH" MIĘDZY SOBĄ, CZY TEŻ Z GRACZAMI "ŻYWYMI" NA TEMAT ROZGRYWKI. Niezastosowanie się do tego punktu bd karane ZAKAZEM GRY w kolejnych/kolejnej edycji FM. Nie dotyczy rozmów graczy żywych z osobą martwą w wyniku ostatniego linczu/mordu, która nie napisała jeszcze testamentu.
6. "Martwy" gracz ma prawo do napisanie JEDNEGO postu-testamentu po swojej "śmierci", jednak przed kolejnym linczem.
7. "Martwy" gracz nie ma prawa  do przekazywania całości lub części swojego testamentu w jakiejkolwiek formie innemu graczowi. Tzw. "Gambit Revolda"
8. Zabrania się ujawniania rozmów z MG bądź innymi graczami prowadzonych poza tematem dotyczącym rozgrywki. Niezastosowanie się do tego pkt. bd karane natychmiastowym wykluczeniem z dalszej gry.
9. Role:
a) Role dodatkowe (oprócz mafiozów/OC/deta/księdza/opryszka):
- Barman- Barman działa po głosowaniu miasta, w dniu zabójstwa mafii. Po upiciu członka mafii, w mordzie, ginie losowy gracz nieposiadający żadnej niemafijnej roli (nawet opryszka) i niebędący w mafii. Gdy takich osób zabraknie – ginie Barman. Jeśli Barman nie trafi w mafiozę, mord odbywa się na osobie, którą wybrała mafia. Upicie nie działa, gdy mafia próbuje zabić członka mafii. Nie może 2 razy z rzędu upić tej samej osoby. Barman nie dostaje informacji , czy osoba, którą upił była w mafii, może tylko próbować wywnioskować to z gracza, który zginął.
- Zabójca- może nim zostać zarówno osoba z miasta jak i z mafii. W ciągu gry może zabić 1 dowolną, wybraną przez siebie osobę. Po zabójstwie ujawniane jest czy ofiara byla winna czy nie.
- Prokurator- raz w grze może sprawdzić (przeprowadzić śledztwo), czy w linczu brała udział mafia (bez konkretnych nicków). Może to zrobić tylko w dniu tego linczu. Dostaje informację, że sprawdzał go Detektyw, ale nie dostaje jego nicku. Głos OC nie wskazuje na udział mafii w linczu. Głos Opryszka wskazuje na udział mafii w linczu.
- Mleczarz- w dni, w których nie zabija mafia pyta MG (daje mu kubek mleka ;]), czy wybrana przez Niego osoba ma rolę (dowolną, rola Opryszka również się liczy). W przypadku wskazania OC, MG informuje, że dana osoba nie ma roli.
b) Mamy 25 graczy. W związku z tym w grze jest 5 mafiozów, 2 opryszków, 1 ksiądz,  1 detektyw, 1 barman, 1 zabójca, 1 prokurator i 1 mleczarz. Reszta to miastowi.
10. Opryszek NIE JEST informowany o swojej roli.
11. Ojciec Chrzestny JEST wybierany przez mafiozów.
12. Miasto NIE JEST informowane o tożsamości gracza, który został zabity przez mord mafii.
13. Miasto JEST informowane o tożsamości gracza, który został zabity przez lincz miasta.
14. Kolejność wysłania głosów JEST uwzględniana w wynikach głosowania (chronologia).
15. Tylko "żywi" mafiozi mają prawo wysyłania wiadomości z mordem. Nawet jeśli pozostali w grze są nieaktywni. W takim przypadku- mord przepada.
16. Detektyw otrzymuje informacje o ew. winie osoby, o którą poprosi dopiero PO linczu miasta. Jeśli detektyw zginie w owym linczu- nie dostaje On informacji n/t osoby, którą sprawdzał.
17. Mleczarz otrzymuje informacje o ew. posiadaniu roli przez osobę,  o którą poprosi dopiero PO linczu miasta. Jeśli mleczarz zginie w owym linczu- nie dostaje On informacji n/t osoby, którą sprawdzał.
18. Stosunek sprawdzeń detektywa  i mleczarza do linczów miasta wynosi 1:2.
19. Każdy dostaje wiadomość na privie ze swoją rolą. Nawet zwykli miastowi.
20. Wiadomości z głosami proszę wysyłać najpóźniej do godziny 21:30. Natomiast z mordem- do 22:00. Przewiduję max. kilkuminutowe opóźnienie.
21. Role były losowane za pomocą generatora liczb pseudolosowych. Każdy miał równe szanse na zdobycie każdej z ról.
22. Harmonogram:
- 12.11.- Pierwszy mord mafii (ksiądz, barman),
- 13.11.- Pierwszy lincz miasta (det, mleczarz),
- 14.11.- Drugi lincz miasta, Drugi mord mafii (ksiądz, barman),
- 15.11.- Trzeci lincz miasta (det, mleczarz),
- 16.11.- Czwarty lincz miasta, Trzeci mord mafii (ksiądz, barman),
- 17.11.- Piąty lincz miasta (det, mleczarz),
- 18.11.- Szósty lincz miasta, Czwarty mord mafii (ksiądz, barman),
- 19.11.- Siódmy lincz miasta (det, mleczarz),
- 20.11.- Ósmy lincz miasta, Piąty mord mafii (ksiądz, barman),
- 21.11.- Dziewiąty lincz miasta (det, mleczarz),
- 22.11.- Dziesiąty lincz miasta, Szósty mord mafii (ksiądz, barman),
- 23.11.- Jedenasty lincz miasta (det, mleczarz),
- 24.11.- Dwunasty lincz miasta, Siódmy mord mafii (ksiądz, barman),
- 25.11.- Trzynasty lincz miasta (det, mleczarz),
- 26.11.- Czternasty lincz miasta, Ósmy mord mafii (ksiądz, barman),
- 27.11.- Piętnasty lincz miasta (det, mleczarz).
Oczywiście, gra może zakończyć się wcześniej (wykrycie mafiozów/śmierć z powodu karniaków, itd.).
23. ZABRANIA SIĘ wykorzystywania jakichkolwiek luk w regulaminie lub błędów MG, jeśli miałoby to przynieść jakąkolwiek korzyść którejkolwiek ze stron. Karane natychmiastowym wyrzuceniem z gry.
24. Jeśli coś zostało pominięte to oznacza, że dot. ogólnie gry, a nie jej konkretnych aspektów i z pewnością zostało uwzględnione w pierwszym poście ogólnego tematu z FM (jeśli nie- priv do mnie).
25. MG ma prawo w dowolnym momencie rozgrywki zmienić powyższy regulamin bez jakiejkolwiek zgody osób trzecich. Prawo może działać wstecz.
26. Wraz z napisaniem pierwszego posta, jesteś zobowiązany do przestrzegania powyższego regulaminu i akceptujesz wszystkie jego punkty.

Lista graczy:
- Sylath - Trzecia ofiara Linczu Miasta, niewinny
- Fast
- Niedziel
- Cahan- Czwarta ofiara Linczu Miasta, niewinna
- Hellscream
- Hadrian
- Fenir
- Sojlex- Pierwsza ofiara mafii
- Armiwart
- Belegor- Samobójstwo, niewinny
- andre94nt - Samobójstwo, niewinny
- Reuel
- tomus88888888
- Waverley
- DiamondLady
- Raelag323 - Samobójstwo, niewinny
- Loczek- Pierwsza ofiara miasta, niewinny
- Niebieskooki Smok
- Sonic
- M0D_ELITE - Druga ofiara mafii
- Jeddite - Samobójstwo, niewinny
- Kocica - Druga ofiara linczu miasta, niewinna
- Forumowa Mafia - Trzecia ofiara mordu mafii
- Pankracy
- Veselar

Temat pozostanie zamknięty do jutrzejszego mordu (22:00).
Powodzenia wszystkim! :)

Pozdrawiam.
Rev

Wiadomość doklejona: [time]12 Listopad 2012, 21:53:06[/time]
I mord:
Sojlex
  • - Pierwsza ofiara mafii

Spis treści:
Pierwszy mord mafii- strona 1

Otwieram temat :) Do jutrzejszego linczu macie napisać co najmniej jeden post (jako, że wiem, że po pierwszym mordzie za wiele nie wiadomo- długość postu dowolna). Jutro działa det i mleczarz.
Powodzenia w grze! :-)
4  Hyde Park / Forumowa Mafia / Forumowa Mafia- Edycja Siódma : 25 Sierpnia 2012, 18:24:36
Regulamin:
1. Gramy na niepełnym systemie 1-dniowym. Oznacza to codzienny event (mord, lincz) w stosunku 2:1 dla linczów (za wyjątkiem pierwszego mordu).
2. NALEŻY OBOWIĄZKOWO (MIĘDZY KOLEJNYMI LINCZAMI/MORDAMI) NAPISAĆ PRZYNAJMNIEJ 1 POST, KTÓRY NIE JEST HISTORYJKĄ. Może zawierać Wasze przemyślenia dot. aktualnej rozgrywki, podejrzenia, czy też zapewnienia o niewinności. Powinien zawierać co najmniej 3-4 zdania (pojedyncze krótsze wiadomości mogą się zdarzyć, ale notoryczne łamanie tej zasady poskutkuje karniakami). NIE DOSTOSOWANIE SIĘ DO TEJ ZASADY POSKUTKUJE PKT. KARNYMI, TAK JAK ZA NORMALNY BRAK POSTA (patrz pkt. 3.). Ten punkt regulaminu działa dopiero po 1-szym mordzie (do tego czasu nie ma sensu tego wymagać).
3. Punkty karne: Za brak posta lub tylko posty-historyjki- 1 pkt. karny; za brak głosu- 1,5 pkt. karnego. 5 pkt. karnych= wykluczeniem zawodnika z dalszej gry (miasto dostaje informację, czy należał On do mafii).
4. Zezwala się na rozmowy poza tematem dot. rozgrywki (np. na GG, SB), lecz nie jest to zalecane.
5. ZABRANIA SIĘ JAKICHKOLWIEK ROZMÓW GRACZY "MARTWYCH" MIĘDZY SOBĄ, CZY TEŻ Z GRACZAMI "ŻYWYMI" NA TEMAT ROZGRYWKI. Niezastosowanie się do tego punktu bd karane ZAKAZEM GRY w kolejnych/kolejnej edycji FM.
6. "Martwy" gracz ma prawo do napisanie JEDNEGO postu-testamentu po swojej "śmierci", jednak przed kolejnym linczem/mordem.
7. Zabrania się ujawniania rozmów z MG bądź innymi graczami prowadzonych poza tematem dotyczącym rozgrywki. Niezastosowanie się do tego pkt. bd karane natychmiastowym wykluczeniem z dalszej gry.
8. Role: Mamy 14 graczy. W związku z tym w grze jest 3 mafiozów, 1 opryszek, 1 ksiądz i 1 detektyw. Reszta to miastowi.
9. Opryszek NIE JEST informowany o swojej roli.
10. Ojciec Chrzestny JEST wybierany przez mafiozów.
11. Miasto NIE JEST informowane o roli gracza, który został zabity przez mord mafii.
12. Kolejność wysłania głosów JEST uwzględniana w wynikach głosowania (chronologia).
13. Tylko "żywi" mafiozi mają prawo wysyłania wiadomości z mordem. Nawet jeśli pozostali w grze są nieaktywni. W takim przypadku- mord przepada.
14. Mafiozi sami piszą opisy mordów i wysyłają je do MG wraz z osobą do "uśmiercenia".
15. Detektyw otrzymuje informacje o ew. winie osoby o którą poprosi dopiero PO linczu miasta. Jeśli detektyw zginie w owym linczu- nie dostaje On informacji n/t osoby, którą sprawdzał.
16. Stosunek sprawdzeń detektywa do linczów miasta wynosi 1:2.
17. Historyjki proszę pisać kursywą. Natomiast posty n/t rozgrywki- normalnie.
18. Każdy dostaje wiadomość na privie ze swoją rolą. Nawet miastowi.
19. Wiadomości z głosami proszę wysyłać najpóźniej do godziny 21:30. Natomiast z mordem- do 22:00. Przewiduję max. kilkuminutowe opóźnienie.
20. Do pierwszego mordu mafii proszę wysłać co najmniej jeden post z przedstawieniem swojego bohatera i krótką historyjką.
21. Role były losowane za pomocą generatora liczb pseudolosowych. Każdy miał równe szanse na zdobycie każdej z ról.
22. Harmonogram:
- 26.08.- Pierwszy mord mafii (ksiądz nie wysyła wiadomości z modlitwą),
- 27.08.- Pierwszy lincz miasta (detektyw wysyła wiadomość ze sprawdzeniem),
- 28.08.- Drugi mord mafii (ksiądz wysyła wiadomość z modlitwą),
- 29.08.- Drugi lincz miasta (detektyw nie wysyła wiadomości ze sprawdzeniem),
- 30.08.- Trzeci lincz miasta (detektyw wysyła wiadomość ze sprawdzeniem),
- 31.08.- Trzeci mord mafii (ksiądz wysyła wiadomość z modlitwą), itd.
23. Jeśli coś zostało pominięte to oznacza, że dot. ogólnie gry, a nie jej konkretnych aspektów i z pewnością zostało uwzględnione w pierwszym poście ogólnego tematu z FM (jeśli nie- priv do mnie).
24. MG ma prawo w dowolnym momencie rozgrywki zmienić powyższy regulamin bez jakiejkolwiek zgody osób trzecich.
25. Wraz z napisaniem pierwszego posta, jesteś zobowiązany do przestrzegania powyższego regulaminu i akceptujesz wszystkie jego punkty.

Lista graczy:
- Freezon (ofiara pierwszego linczu miasta, niewinny, strona 3)
- Cahan
- Raelag11 (samobójstwo, niewinny, strona 6)
- Niedziela (ofiara pierwszego morderstwa mafii, strona 2)
- Psychol55 (ofiara trzeciego linczu miasta, niewinny, strona 7)
- andre94nt (samobójstwo, winny, strona 6)
- Armiwart (ofiara drugiego linczu miasta, niewinny, strona 6)
- Forumowa Mafia (ofiara trzeciego mordu mafii, strona 7)
- Fenir (ofiara drugiego morderstwa mafii, strona 5)
- Kocica
- SeRaFiNeK
- kamilwol123 (samobójstwo, niewinny, strona 6)
- Loczek (ofiara czwartego linczu miasta, niewinny, strona 8 (emot mi się pojawia jak nie dam "spacji" ;])
- Pawek


Łuczyce... Wieś oddalona o ok. 18 km od Krakowa. Spokojna, malownicza kraina, z dala od huku i smrodu spalin. Rozległe łąki, lasek i ogromne pola roślin dziko rosnących tu i tam. Idealne miejsce? Na pewno, jeśli człowiek chce się wyciszyć i zapomnieć o swoich problemach... Taaak, to już przeszłość. Odkąd w wiosce zaczęły się dziać "dziwne rzeczy" to miejsce zdecydowanie straciło swój urok i beztroskę. Znikające przedmioty to nic. Znikające rzadkie okazy cennych roślin to nic. Znikające zwierzęta to też nic. Ale znikający ludzie... W końcu ktoś zadał sobie to pytanie: Co tu się tak na prawdę dzieje? Miejscowa policja nie radzi sobie z problemami, albo bagatelizuje sprawę. Na zewnętrzną pomoc wieś też nie ma co liczyć z powodu ogólnego złego stanu państwa (a szczególnie litery prawa). Mieszkający tam ludzie zdali sobie sprawę, że tylko Oni są w stanie temu zapobiec... Część uciekła, uciekła jak najdalej tylko można. Ale niektórzy zostali... Zostali, żeby raz na zawsze położyć temu kres... Po 3 miesiącach i odizolowaniu się od społeczeństwa mieszkańcy doszli do przerażających wniosków. To ktoś z nich. Ludzie z ich otoczenia. Niewinny mleczarz, ciekawy świata listonosz, nauczyciel z pobliskiej szkoły, bibliotekarka czy też może zwykły chłop pracujący na roli. Może to być każdy. Ale jedno jest pewne... "Oni są wśród Nas". Sprawa nabrała jeszcze większej wagi, kiedy do jednego z trupów została przypięta następująca notka: "Jeśli ktokolwiek spróbuje wydostać się głównym szlakiem bądź sprowadzi pomoc, wszyscy zginą od ukrytej bomby o ogromnym rażeniu. Zapalnik, który może ją odpalić jest w posiadaniu zwykłego obywatela. Kogoś wśród Was... Jedyna szansa na Wasze przeżycie, to współpraca. Czekajcie na informacje." Przerażenie. Ogromne przerażenie, które ogarnęło wszystkich mieszkańców jest niewyobrażalne... Niektórzy zaczęli szukać bomby bezcelowo przeszukując tutejsze tereny, zapuszczając się w las... Niektórzy pozamykali się w domach czekając na dalszy przebieg spraw. Niektórzy fanatycznie zaczęli modlić się w kościele. Niektórzy natomiast zdecydowali się sami wymierzyć sprawiedliwość... szukając przestępców. Miejscowa "policja" okazuje się bezradna. Czas gra na niekorzyść tutejszych ludzi. Cała wieś trzęsie się z przerażenia... Aż tu nagle pojawiła się iskierka nadziei...

No to zaczynamy! :)
5  Hyde Park / Pogaduchy / Forumowa Mafia- Zasady, Zgłoszenia, Pytania : 14 Sierpnia 2012, 11:10:39
1. Gra w mafię opiera się na podziale graczy na 2 grupy - mafię, która chce przejąć kontrolę nad "miastem" i niewinnych mieszkańców, którzy to miasto chcą oczyścić z mafii. Niewinni mieszkańcy mają przewagę liczebną, ale nie wiedzą, kto jest członkiem mafii, a kto nie. Z kolei członkowie mafii starają się zachować tożsamość w tajemnicy przed niewinnymi mieszkańcami, wiedząc o sobie nawzajem i współpracując. Niewinni mieszkańcy wygrywają uśmiercając wszystkich mafiozów, zaś członkowie mafii zdobywając przewagę liczebną nad miastem.

2. Gracze co do zasady są uśmiercani na 2 sposoby - jeden przez głosowanie (Lincz Miasta). Odbywa się najwyżej jedno głosowanie na dzień, każdy z "żyjących" graczy wysyła Mistrzowi Gry swojego kandydata do odpadnięcia, starając się trafić mafiozę, w przypadku niewinnych mieszkańców, a po zsumowaniu głosów ten, który dostanie ich najwięcej odpada. W przypadku remisów decyduje Mafia (najczęściej jest to OC). Kolejną możliwością odpadnięcia jest Mord Mafii - mafia wybiera gracza, który ma tego dnia paść jej ofiarą.
Dodatkowo można odpaść za przekroczenie limitu punktów karnych przyznawanych za brak aktywności (lub inne wykroczenia), bądź zostać zdyskwalifikowanym za rażące naruszenie zasad gry. Nie można popełnić w grze samobójstwa, można po prostu przestać grać i odpaść za brak aktywności.
W przypadku dyskwalifikacji, odpadnięcia za brak aktywności, czy Linczu Miasta podawana jest informacja, czy dany gracz należał do mafii.

3. Po uzyskaniu 5 punktów karnych gracz odpada z gry. Obowiązkiem jest głosowanie (za brak 1,5 punktu karnego) oraz wpisanie się na temat gry w odpowiednim temacie między jednym, a kolejnym głosowaniem (za brak wpisu 1 pkt karny).
Dodatkowo zabronione jest przedstawianie innym graczom korespondencji z Mistrzem Gry w czasie rozgrywki, a także ujawnianie kontaktów odbywających się poza odpowiednim tematem na forum dotyczących rozgrywki. Takie praktyki karane będą wykluczeniem.

4. Role - dzielą się na role zarezerwowane dla zwykłych mieszkańców i mafijne. Role nie mogą być przekazywane, czy dziedziczone, przepadają wraz ze śmiercią ich "nosiciela".

Miasto:

Detektyw - co drugi dzień (w przypadku 1-dniowego systemu) może zapytać Mistrza Gry o konkretnego gracza - MG udziela informacji, czy jest on w mafii (winny/niewinny). Wysyła sprawdzenie wraz ze swoim głosem w Linczu (działa, jeśli sprawdzający przetrwa Lincz).
Ksiądz - osoba za którą się pomodli jest odporna na Mord Mafii, tego konkretnego dnia, jeśli to ją wskaże mafia mord przepada. Nie może pomodlić się 2 razy z rzędu za tą samą osobę. Wysyła modlitwę wraz z głosem w Linczu (w przypadku pełnego 1-dniowego systemu), w dniu, w którym zabija mafia. Nie może pomodlić się za 1-szy mord mafii.
Opryszek - jeśli sprawdzi go Detektyw, to dostaje on informację, że Opryszek jest winny. Opryszek nie jest informowany o swojej roli.

Mafia:

Ojciec Chrzestny - przy jego sprawdzeniu Detektyw dostaje informację, że jest on niewinny, dostaje nick Księdza, jeśli ten się za niego pomodli. OC jest wybierany przez samych mafiozów.

Jeśli w linczu zginie OC to miasto jest o tym informowane. Np. <nazwa usera>, winny, Ojciec Chrzestny

5. Testament - gracz po swojej śmierci ma prawo do JEDNEGO postu-testamentu, który musi zamieścić najpóźniej do następnego Linczu Miasta/Mordu Mafii.

6. Systemy gry- najczęściej spotykane systemy to:
a). 2-dniowy- mordy mafii/lincze miasta są naprzemienne w stosunku 1:2 (za wyjątkiem pierwszego mordu) co 2 dni.
b). Niepełny 1-dniowy- mordy mafii/lincze miasta są naprzemienne w stosunku 1:2 (za wyjątkiem pierwszego mordu) codziennie.
c). Pełny 1-dniowy- mordy mafii odbywają się co drugi dzień (za wyjątkiem pierwszego mordu). Lincze miasta odbywają się codziennie (zatem co drugi dzień odbywa się jednocześnie mord mafii i lincz miasta). Stosunek mordów do linczów wynosi 1:2.

7. Ilość głównych ról:
a). Ojciec Chrzestny- zawsze 1.
b). Mafia- ok. 1/5 wszystkich graczy.
c). Opryszek- ok. 1/10 wszystkich graczy.
d). Ksiądz- ok. 1/50 wszystkich graczy.
e). Det- ok. 1/100 wszystkich graczy.
f). Miastowi- reszta graczy.

//Opis częściowo skopiowany z innego forum.
Strony: [1]




© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.045 sekund z 15 zapytaniami.
                              Do góry